Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Valitud töövõtja akvatooriumi ja kanali süvendustöödeks. Tööde lõpptähtaeg on 13.11.2014.
15. juuli 2014
14. juulil sõlmiti leping Insenerehituse AS-ga Rohuküla sadama kai nr 1 akvatooriumi ja Rukki kanali süvendustöödeks. Tööde teostamise tähtaeg on 13. november 2014.
12. mai 2014
AS Saarte Liinid kuulutab välja hanke Rohuküla sadama kai nr 1 akvatooriumi ja Rukki kanali süvendamiseks I. Rukki kanali ja Rohuküla sadama kai nr 1 akvatooriumi süvendustööd vastavalt hanketeates ja hankedokumentides esitatud tingimustele.
Tööde kestus: 4 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 19. mai 2014 kell 10:00.
Tööde kestus: 4 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 19. mai 2014 kell 10:00.
06. mai 2014
Tühistati hange Rohuküla sadama kai nr 1 akvatooriumi ja Rukki kanali süvendamiseks. Ainsa hankemenetluses esitatud pakkumuse maksumus ületab hankelepingu eeldatavat maksumust.
07. aprill 2014
AS Saarte Liinid kuulutab välja hanke Rohuküla sadama kai nr 1 akvatooriumi ja Rukki kanali süvendamiseks.
Ehitustööde teostamise koht: Rohuküla sadam (Rohuküla küla, Lääne maakond, Eesti) ja Rukki kanal (Väinameri, Eesti). Rukki kanali ja Rohuküla sadama kai nr 1 akvatooriumi süvendustööd vastavalt hanketeates ja hankedokumentides esitatud tingimustele.
Tööde kestus: 5 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25. aprill 2014 kell 10:00.
LISATEAVE
1. Digitaalselt allkirjastatud dokumendid tuleb esitada pakkumuse koosseisus vastavate .DDOC failidena.
2. Pakkujat ei kvalifitseerita, kui:
2.1. esineb RHS § 39 lg 4-1 alus;
2.2. pakkujal puudub õigusaktide kohaselt nõutud tegevusluba või registreering või ta ei kuulu vastavasse organisatsiooni tema asukohariigi õigusaktide kohaselt;
2.3. pakkuja majanduslik ja finantsseisund või tehniline ja kutsealane pädevus ei vasta hankija hanketeates esitatud tingimustele.
3. RHS § 39 lg 3 kohaldatakse muuhulgas juhul, kui pakkuja ei ole hiljemalt hankelepingu sõlmimise ajaks andnud hankijale hanketeate kvalifitseerimistingimustes nimetatud tagatist.
4. Pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise, kvalifitseerimise või kvalifitseerimata jätmise kohta teeb hankija sellekohase põhjendatud kirjaliku otsuse ning teavitab sellest pakkujat vastavalt hankedokumentide punktis 12 sätestatule. Kvalifitseerimata jäetud pakkuja (ühispakkujad) ei osale edasises hankemenetluses.
5. Ühispakkujate puhul kohaldatakse RHS § 40 lg 4 ja § 41 lg 7 sätteid.
6. Hankija kontrollib eduka pakkumuse esitanud pakkujal maksuvõla puudumist ka enne hankelepingu sõlmimist. Juhul, kui ilmneb, et pakkujal on hankija määratud päeval maksuvõlg, ei sõlmi hankija selle isikuga hankelepingut ja kõrvaldab ta hankemenetlusest. Hankija määrab maksuvõla puudumise kohta tõendi esitamise kuupäevaks päeva, mis jääb ajavahemikku 1. (esimesest) päevast kuni 20. (kahekümnenda) päevani arvates kuupäevast, mil hankija on edastanud teate pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Täpse kuupäeva teatab hankija pakkujale, kelle pakkumus on tunnistatud edukaks, koos teatega pakkumuse edukaks tunnistamise kohta. Maksuvõla olemasolul kõrvaldab hankija pakkuja hankemenetlusest.
7. Hankija lähtub pakkujate kvalifikatsiooni kontrollimisel RHS §-des 38 – 41 sätestatust.
8. Hankijal on õigus pidada pakkujatega läbirääkimisi hankedokumendis sätestatud tingimustel.
Ehitustööde teostamise koht: Rohuküla sadam (Rohuküla küla, Lääne maakond, Eesti) ja Rukki kanal (Väinameri, Eesti). Rukki kanali ja Rohuküla sadama kai nr 1 akvatooriumi süvendustööd vastavalt hanketeates ja hankedokumentides esitatud tingimustele.
Tööde kestus: 5 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25. aprill 2014 kell 10:00.
LISATEAVE
1. Digitaalselt allkirjastatud dokumendid tuleb esitada pakkumuse koosseisus vastavate .DDOC failidena.
2. Pakkujat ei kvalifitseerita, kui:
2.1. esineb RHS § 39 lg 4-1 alus;
2.2. pakkujal puudub õigusaktide kohaselt nõutud tegevusluba või registreering või ta ei kuulu vastavasse organisatsiooni tema asukohariigi õigusaktide kohaselt;
2.3. pakkuja majanduslik ja finantsseisund või tehniline ja kutsealane pädevus ei vasta hankija hanketeates esitatud tingimustele.
3. RHS § 39 lg 3 kohaldatakse muuhulgas juhul, kui pakkuja ei ole hiljemalt hankelepingu sõlmimise ajaks andnud hankijale hanketeate kvalifitseerimistingimustes nimetatud tagatist.
4. Pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise, kvalifitseerimise või kvalifitseerimata jätmise kohta teeb hankija sellekohase põhjendatud kirjaliku otsuse ning teavitab sellest pakkujat vastavalt hankedokumentide punktis 12 sätestatule. Kvalifitseerimata jäetud pakkuja (ühispakkujad) ei osale edasises hankemenetluses.
5. Ühispakkujate puhul kohaldatakse RHS § 40 lg 4 ja § 41 lg 7 sätteid.
6. Hankija kontrollib eduka pakkumuse esitanud pakkujal maksuvõla puudumist ka enne hankelepingu sõlmimist. Juhul, kui ilmneb, et pakkujal on hankija määratud päeval maksuvõlg, ei sõlmi hankija selle isikuga hankelepingut ja kõrvaldab ta hankemenetlusest. Hankija määrab maksuvõla puudumise kohta tõendi esitamise kuupäevaks päeva, mis jääb ajavahemikku 1. (esimesest) päevast kuni 20. (kahekümnenda) päevani arvates kuupäevast, mil hankija on edastanud teate pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Täpse kuupäeva teatab hankija pakkujale, kelle pakkumus on tunnistatud edukaks, koos teatega pakkumuse edukaks tunnistamise kohta. Maksuvõla olemasolul kõrvaldab hankija pakkuja hankemenetlusest.
7. Hankija lähtub pakkujate kvalifikatsiooni kontrollimisel RHS §-des 38 – 41 sätestatust.
8. Hankijal on õigus pidada pakkujatega läbirääkimisi hankedokumendis sätestatud tingimustel.
30. juuli 2013
AS Saarte Liinid kuulutab välja hanke nimetusega „Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimine - täiendav akvatooriumi süvendamine".
Hanke teostamise aeg:
algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist või koheselt peale Tellija poolt Töö tellimist Töövõtjalt (s.o edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkujalt);
lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 26.08.2013
Hanke lühikirjeldus ja põhinäitajad on toodud hankedokumendis.
Hankedokumendi väljastamise taotlused esitada kirjalikul pöördumisel aadressile AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; faksi numbrile 45 30 149 või e-posti aadressile ulvi@saarteliinid.ee
Hankedokumendi (koos lisaga 1) väljastatakse taotlejale tema nõudmisel.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumendis.
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumendi kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ulvi@saarteliinid.ee. Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja.
Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule või huvitatud isikule vastused faksiga või e-kirjaga.
Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hinnapakkumus esitada vastavalt hankedokumendis nõutule kirjalikult hankijale AS Saarte Liinid kontorisse aadressil Rohu 5, 93819 Kuressaare või e-mailile peeter@saarteliinid.ee.
Kontaktisik: Ulvi Kao, tel. 45 30 148, 45 30 140, faks +45 30 149, e-post: ulvi@saarteliinid.ee.
Hinnapakkumuse esitamise tähtaeg 31.07.2013.a. kell 14:00.
Hanke teostamise aeg:
algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist või koheselt peale Tellija poolt Töö tellimist Töövõtjalt (s.o edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkujalt);
lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 26.08.2013
Hanke lühikirjeldus ja põhinäitajad on toodud hankedokumendis.
Hankedokumendi väljastamise taotlused esitada kirjalikul pöördumisel aadressile AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; faksi numbrile 45 30 149 või e-posti aadressile ulvi@saarteliinid.ee
Hankedokumendi (koos lisaga 1) väljastatakse taotlejale tema nõudmisel.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumendis.
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumendi kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ulvi@saarteliinid.ee. Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja.
Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule või huvitatud isikule vastused faksiga või e-kirjaga.
Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hinnapakkumus esitada vastavalt hankedokumendis nõutule kirjalikult hankijale AS Saarte Liinid kontorisse aadressil Rohu 5, 93819 Kuressaare või e-mailile peeter@saarteliinid.ee.
Kontaktisik: Ulvi Kao, tel. 45 30 148, 45 30 140, faks +45 30 149, e-post: ulvi@saarteliinid.ee.
Hinnapakkumuse esitamise tähtaeg 31.07.2013.a. kell 14:00.
15. juuli 2013
Saarte Liinid AS kuulutab välja hanke Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimise pinnakatete täiendavateks töödeks. Rohuküla sadama lõunaosa territoorium on kasutusel nii puitmaterjali kui ka navigatsioonimärkide laoplatsina. Navigatsioonimärkide laoplatsi on vajadus laiendada. Tööde käigus tuleb: demonteerida ja hiljem tagasi paigaldada piirdeaed, täita mineraalse pinnasega mittetöötav kuivenduskraav, planeerida maapind, rajada killustikalusele freespurukatend ning selle peale teostada kahekordne pindamine. Aiaga seonduvad tööd (demonteerimine ja tagasi paigaldamine) ei kuulu käesoleva hanke mahtu.
Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt Hankedokumentide punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 01.08.2013.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hanke lõpp: 15.08.2013.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (lühendatult HD), samuti HD muudatused üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja HD alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Igal hankemenetlusel osaleval isikul ja/või huvitatud isikul on õigus saada hankijalt selgitusi või täiendavat teavet hanketeate või HD kohta, esitades hankijale küsimuse üldjuhul elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Hankija esitab selgitused hanketeate ja HD kohta ning muu enne pakkumuste esitamise tähtaega edastamisele kuuluva teabe 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates elektrooniliselt, laadides selgitused ja muu teabe (vastuse) üles riigihangete registrisse, kust huvitatud isikutel on võimalus need alla laadida. Vastuse lisamise kohta saadetakse riigihangete registrist adressaatidele (vastavalt hankija poolt tehtud valikule kas hanke juurde registreerunud isikutele või küsijale) automaatteavitus.
Juhul, kui isik ei esita hankijale küsimust registri kaudu, peab ta oma küsimused täiendava info ja selgituste saamiseks hanketeate või HD kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ulvi@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Ainult hanke juurde registreerunud isikud saavad teavitusi hanke kohta.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja HD-s. Hankijal on õigus pidada pakkujatega läbirääkimisi vastavalt HD-s sätestatule.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22. juuli 2013 kell 11:00.
Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt Hankedokumentide punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 01.08.2013.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hanke lõpp: 15.08.2013.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (lühendatult HD), samuti HD muudatused üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja HD alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Igal hankemenetlusel osaleval isikul ja/või huvitatud isikul on õigus saada hankijalt selgitusi või täiendavat teavet hanketeate või HD kohta, esitades hankijale küsimuse üldjuhul elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Hankija esitab selgitused hanketeate ja HD kohta ning muu enne pakkumuste esitamise tähtaega edastamisele kuuluva teabe 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates elektrooniliselt, laadides selgitused ja muu teabe (vastuse) üles riigihangete registrisse, kust huvitatud isikutel on võimalus need alla laadida. Vastuse lisamise kohta saadetakse riigihangete registrist adressaatidele (vastavalt hankija poolt tehtud valikule kas hanke juurde registreerunud isikutele või küsijale) automaatteavitus.
Juhul, kui isik ei esita hankijale küsimust registri kaudu, peab ta oma küsimused täiendava info ja selgituste saamiseks hanketeate või HD kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ulvi@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Ainult hanke juurde registreerunud isikud saavad teavitusi hanke kohta.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja HD-s. Hankijal on õigus pidada pakkujatega läbirääkimisi vastavalt HD-s sätestatule.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22. juuli 2013 kell 11:00.
14. jaanuar 2013
Astlanda Ehitus OÜ-ga sõlmiti töövõtuleping Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimiseks. Tööde lühikirjeldus. Olemasolev kai nr 1, mis teenindab kaubalaevu, on amortiseerunud, kai sein ja pealisehitus on lagunenud. Kai kommunikatsioonid ja kai varustus ei vasta kaasaja nõuetele, kauba laadimiseks ja hoiustamiseks puuduvad korralikud tingimused. Tellija eesmärgiks on korrastada kai nr 1 kaisein kaide nr 1 ja nr 2 nurgast kuni Veeteede Ameti kinnistu piirini ca 107 m ning paigaldada kaivarustus. Projekti käigus tuleb korrastada katendid kai nr 1 veeliinist kuni sadama maaüksuse idapiirini pindalaga ca 10 000 m2. Ehitada tuleb ca 63 m pikkune raudbetoonist tugimüür Hankija ja Veeteede Ameti kinnistute piirile. Ehitada tuleb puistematerjalide hoidla, mille alumine osa on raudbetoonist ja ülemine osa puitkonstruktsioon, kogupikkus ca 100 m.
10. jaanuar 2013
AS Saarte Liinid kuulutab välja hanke nimetusega „Omanikujärelevalve teenuse osutamine Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimisel. Hinnapakkumuse küsimine".
Hanke lühikirjeldus ja teostamise aeg:
Omanikujärelevalve teenuse tellimine AS Saarte Liinid poolt läbiviidud lihthankes nr 138872 sõlmitud hankelepingu objektiks olevatele ehitustöödele, s.o. Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimise ehitustöödele.
Ehitise nimetus: Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimine.
Ehitise kasutusvaldkond: veesõidukite (laevad , paadid jmt) teenindamine
Teadaolev ehitusperioodi kestus: algus perioodil 10.01.2013 kuni 01.02.2013.a., lõpp 20.09.2013.a.
Omanikujärelevalve teenuse osutamise ajavahemik:
Teenuse osutamist alustatakse: ehitustegevuse alustamisel Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimisel, peale vastavasisulise kirjaliku teate esitamist Tellija poolt, kuid mitte hiljem kui 01.02.2013.a.
Teenuse osutamine lõpetatakse: Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimise ehitustööde Tellijale üleandmisel üleandmise-vastuvõtmise aktiga (tähtaeg 20.09.2013.a.). Omanikujärelevalvel on teenuse osutamise kohustus ehitustööde garantiiperioodil vastavalt Hankedokumendile ja selle Lisadele 1 ja 2.
Töövõtja poolt ja korraldusel tehtud ehitustööle kehtib 24 (kahekümne nelja) kuuline garantiiperiood. Töövõtja ja Omanikujärelevalve kohustuseks on osaleda pärast Töö vastuvõtmist garantiiperioodi jooksul Tellija poolt määratud ajal ja sagedustega (kuni kaks korda aastas) toimuvatel ehitise ülevaatustel. Omanikujärelevalvele garantiiperioodi jooksul toimuvate ehitise ülevaatustel osalemiste, ülevaatuste läbiviimiste ja puuduste fikseerimise eest tasu ei maksta.
Hankemenetluse tulemusena sõlmitav omanikujärelevalve käsundusleping koos Omanikujärelevalve Käsunduslepingu Üldtingimustega (OKÜ 2005) moodustavad ühtse kokkuleppe OKÜ 2005-s kirjeldatud teenuse osutamiseks (omanikujärelevalve teenus).
Hankedokumendi väljastamise taotlused esitada kirjalikul pöördumisel aadressile AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; faksi numbrile 45 30 149 või e-posti aadressile: ylle@saarteliinid.ee.
Hankedokumendi (koos Lisadega 1 ja 2) väljastame taotlejale tema nõudmisel.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ja nõutavad dokumendid, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks ning muu teabe on hankija sätestanud Hankedokumendis.
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks käesoleva teate või Hankedokumendi kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee.
Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule või huvitatud isikule vastused faksiga või e-kirjaga.
Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hinnapakkumus esitada vastavalt Hankedokumendis nõutule kirjalikult hankijale AS Saarte Liinid kontorisse aadressil Rohu 5, 93819 Kuressaare või elektrooniliselt e-posti aadressile: peeter@saarteliinid.ee (digitaalselt allkirjastatuna).
Kontaktisik: Ülle Umal, telefon: 45 30 147, 45 30 140, faks: 45 30 149, e-post: ylle@saarteliinid.ee).
Hinnapakkumuse esitamise tähtaeg 15.01.2013.a. kell 14:00.
Hanke lühikirjeldus ja teostamise aeg:
Omanikujärelevalve teenuse tellimine AS Saarte Liinid poolt läbiviidud lihthankes nr 138872 sõlmitud hankelepingu objektiks olevatele ehitustöödele, s.o. Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimise ehitustöödele.
Ehitise nimetus: Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimine.
Ehitise kasutusvaldkond: veesõidukite (laevad , paadid jmt) teenindamine
Teadaolev ehitusperioodi kestus: algus perioodil 10.01.2013 kuni 01.02.2013.a., lõpp 20.09.2013.a.
Omanikujärelevalve teenuse osutamise ajavahemik:
Teenuse osutamist alustatakse: ehitustegevuse alustamisel Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimisel, peale vastavasisulise kirjaliku teate esitamist Tellija poolt, kuid mitte hiljem kui 01.02.2013.a.
Teenuse osutamine lõpetatakse: Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimise ehitustööde Tellijale üleandmisel üleandmise-vastuvõtmise aktiga (tähtaeg 20.09.2013.a.). Omanikujärelevalvel on teenuse osutamise kohustus ehitustööde garantiiperioodil vastavalt Hankedokumendile ja selle Lisadele 1 ja 2.
Töövõtja poolt ja korraldusel tehtud ehitustööle kehtib 24 (kahekümne nelja) kuuline garantiiperiood. Töövõtja ja Omanikujärelevalve kohustuseks on osaleda pärast Töö vastuvõtmist garantiiperioodi jooksul Tellija poolt määratud ajal ja sagedustega (kuni kaks korda aastas) toimuvatel ehitise ülevaatustel. Omanikujärelevalvele garantiiperioodi jooksul toimuvate ehitise ülevaatustel osalemiste, ülevaatuste läbiviimiste ja puuduste fikseerimise eest tasu ei maksta.
Hankemenetluse tulemusena sõlmitav omanikujärelevalve käsundusleping koos Omanikujärelevalve Käsunduslepingu Üldtingimustega (OKÜ 2005) moodustavad ühtse kokkuleppe OKÜ 2005-s kirjeldatud teenuse osutamiseks (omanikujärelevalve teenus).
Hankedokumendi väljastamise taotlused esitada kirjalikul pöördumisel aadressile AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; faksi numbrile 45 30 149 või e-posti aadressile: ylle@saarteliinid.ee.
Hankedokumendi (koos Lisadega 1 ja 2) väljastame taotlejale tema nõudmisel.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ja nõutavad dokumendid, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks ning muu teabe on hankija sätestanud Hankedokumendis.
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks käesoleva teate või Hankedokumendi kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee.
Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule või huvitatud isikule vastused faksiga või e-kirjaga.
Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hinnapakkumus esitada vastavalt Hankedokumendis nõutule kirjalikult hankijale AS Saarte Liinid kontorisse aadressil Rohu 5, 93819 Kuressaare või elektrooniliselt e-posti aadressile: peeter@saarteliinid.ee (digitaalselt allkirjastatuna).
Kontaktisik: Ülle Umal, telefon: 45 30 147, 45 30 140, faks: 45 30 149, e-post: ylle@saarteliinid.ee).
Hinnapakkumuse esitamise tähtaeg 15.01.2013.a. kell 14:00.
27. november 2012
AS Saarte Liinid kuulutab välja hanke Rohuküla sadama kai nr 1 rekonstrueerimseks. Olemasolev kai nr 1, mis teenindab kaubalaevu, on amortiseerunud, kai sein ja pealisehitus on lagunenud. Kai kommunikatsioonid ja kai varustus ei vasta kaasaja nõuetele, kauba laadimiseks ja hoiustamiseks puuduvad korralikud tingimused. Tellija eesmärgiks on korrastada kai nr 1 kaisein kaide nr 1 ja nr 2 nurgast kuni Veeteede Ameti kinnistu piirini ca 107 m ning paigaldada kaivarustus. Projekti käigus tuleb korrastada katendid kai nr 1 veeliinist kuni sadama maaüksuse idapiirini pindalaga ca 10 000 m2. Ehitada tuleb ca 63 m pikkune raudbetoonist tugimüür Hankija ja Veeteede Ameti kinnistute piirile. Ehitada tuleb puistematerjalide hoidla, mille alumine osa on raudbetoonist ja ülemine osa puitkonstruktsioon, kogupikkus ca 100 m.
Hanke algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist.
Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt "Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 15.01.2013.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hanke teostamise aeg: Orienteeruvalt 8 kuud. Hanke lõpp: 20.09.2013.
Pakkuja on kohustatud koos pakkumusega esitama hankijale pakkumuse tagatise summas 5000 EUR vastavalt „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“ punktile 8.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (lühendatult HD), samuti HD muudatused üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja HD alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Igal hankemenetlusel osaleval isikul ja/või huvitatud isikul on õigus saada hankijalt selgitusi või täiendavat teavet hanketeate või HD kohta, esitades hankijale küsimuse üldjuhul elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Hankija esitab selgitused hanketeate ja HD kohta ning muu enne pakkumuste esitamise tähtaega edastamisele kuuluva teabe 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates elektrooniliselt, laadides selgitused ja muu teabe (vastuse) üles riigihangete registrisse, kust huvitatud isikutel on võimalus need alla laadida. Vastuse lisamise kohta saadetakse riigihangete registrist adressaatidele (vastavalt hankija poolt tehtud valikule kas hanke juurde registreerunud isikutele või küsijale) automaatteavitus.
Juhul, kuii isik ei esita hankijale küsimust registri kaudu, peab ta oma küsimused täiendava info ja selgituste saamiseks hanketeate või HD kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Ainult hanke juurde registreerunud isikud saavad teavitusi hanke kohta.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja HD-s.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 18. detsember 2012 kell 14:00.
Hanke algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist.
Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt "Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 15.01.2013.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hanke teostamise aeg: Orienteeruvalt 8 kuud. Hanke lõpp: 20.09.2013.
Pakkuja on kohustatud koos pakkumusega esitama hankijale pakkumuse tagatise summas 5000 EUR vastavalt „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“ punktile 8.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (lühendatult HD), samuti HD muudatused üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja HD alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Igal hankemenetlusel osaleval isikul ja/või huvitatud isikul on õigus saada hankijalt selgitusi või täiendavat teavet hanketeate või HD kohta, esitades hankijale küsimuse üldjuhul elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Hankija esitab selgitused hanketeate ja HD kohta ning muu enne pakkumuste esitamise tähtaega edastamisele kuuluva teabe 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates elektrooniliselt, laadides selgitused ja muu teabe (vastuse) üles riigihangete registrisse, kust huvitatud isikutel on võimalus need alla laadida. Vastuse lisamise kohta saadetakse riigihangete registrist adressaatidele (vastavalt hankija poolt tehtud valikule kas hanke juurde registreerunud isikutele või küsijale) automaatteavitus.
Juhul, kuii isik ei esita hankijale küsimust registri kaudu, peab ta oma küsimused täiendava info ja selgituste saamiseks hanketeate või HD kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Ainult hanke juurde registreerunud isikud saavad teavitusi hanke kohta.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja HD-s.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 18. detsember 2012 kell 14:00.
06. aprill 2009
Talter AS-ga sõlmiti leping Rohuküla sadama parvlaeva ooteala laiendamisele koos liikluskorraldusega. Hankelepingu kestus 1185 päeva, sellest I etapi Tööde Täitmisaeg 185 päeva, II etapi Tööde Täitmisaeg 270 päeva. I etapp on otseselt seotud uue parvlaeva liiniletulekuga oktoober 2009.a. Sõiduteede ja kergliiklusteede katenditesse tuleb paigaldada asfaltbetooni ca 14000 m2, betoonist katteid on ca 3700 m². Hanke mahtu kuuluvad samuti liikluskorralduslikud tööd. Lammutamisele kuuluvad endine 3-korruseline hotelli hoone ja vana sadamahoone. Piletikioskid on varustatud joogiveega ning rajatud kanalisatsioonivõrk 128 m. Piletikioskite tsoon on kaetud varikatusega. Kogu sadamaalale ehitatakse uus sadevete kanalisatsioon. Rajatakse 10 kV ja 0,4 kV kaabelliinid, välisvalgustus ja uued jaotuskilbid. Rajatakse nõrkvoolu kaablikanalisatsioon telefoni- ja videokaablitele, arvutivõrk, valvesignalisatsioon, andmeside ja juhtimiskaablid. Kogu sõidukite pealemineku tehnoloogia automatiseeritakse.
05. jaanuar 2009
Aktsiaselts Saarte Liinid kuulutab välja avatud hanke Rohuküla sadama parvlaeva ooteala laiendamisele koos liikluskorraldusega.
Sõiduteede ja kergliiklusteede katenditesse tuleb paigaldada asfaltbetooni ca 14000 m², betoonist katteid on ca 3700 m². Hanke mahtu kuuluvad samuti liikluskorralduslikud tööd. Lammutamisele kuuluvad endine 3-korruseline hotelli hoone ja vana sadamahoone. Piletikioskid on varustatud joogiveega ning rajatud kanalisatsioonivõrk 128 m. Piletikioskite tsoon on kaetud varikatusega. Kogu sadamaalale ehitatakse uus sadevete kanalisatsioon. Rajatakse 10 kV ja 0,4 kV kaabelliinid, välisvalgustus ja uued jaotuskilbid. Rajatakse nõrkvoolu kaablikanalisatsioon telefoni- ja videokaablitele, arvutivõrk, valvesignalisatsioon, andmeside ja juhtimiskaablid.
Kogu sõidukite pealemineku tehnoloogia automatiseeritakse. Piletimüügi ja parvlaevale pealemineku korralduslikud küsimused ei kuulu antud hanke koosseisu. Need lahendatakse parvlaevade operaatorfirma poolt.
Hankelepingu kohaselt tuleb Töövõtjal ehitada I etapis täiesti uus parvlaevade ooteala Hiiumaa liini tarbeks, kokku 1420 liinimeetrit, rajatakse uus 121 parkimiskohaga sõiduautode parkla. Ooteradade algusesse ehitatakse varikatus, mille all asuvad piletimüügikioskid ning e-pileti lugeja. I etapi tööd toimuvad samaaegselt uue sadamaterminali ehitamise ja kai nr 6 rekonstrueerimisega (elektri- ja veevarustussüsteemid ning kanalisatsioon on ühine).
II etapi töid on võimalik teostada alles I etapi valmimise järel, kui liiklus suunatakse valminud Hiiumaa liini ootealale. I etapi Töömahu piir jääb uue sadamaterminalist lõunapoole ca 20 m. II etapis rekonstrueeritakse teed ja platsid, vihmavee kanalisatsioon ja välisvalgustus kaide nr 2, 3, 4 ja 5 ees. Lammutatakse olemasolevad amortiseerunud ja kasutamiseta hotell ja vana sadamahoone.
Hankelepingu kestus 1185 päeva, sellest I etapi Tööde Täitmisaeg 185 päeva, II etapi Tööde Täitmisaeg 270 päeva, Puudustest Teatamise Ajavahemik 730 päeva. I etapp on otseselt seotud uue parvlaeva liiniletulekuga oktoober 2009.a.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Tagatised ja garantiid vastavalt hankedokumentides kindlaksmääratud tingimustele.
Ühispakkujad moodustavad konsortsiumi ühise pakkumuse esitamiseks ning volitavad loetelus juhtiva partnerina nimetatud isikut tegutsema konsortsiumi juhtliikmena hankemenetlusega, hankelepingu sõlmimisega ning hankelepingu täitmisega seotud toimingute tegemiseks, esindades konsortsiumit suhetes hankijaga. Hankelepingu sõlmimisel kohustuvad ühispakkujad omavahel sõlmima konsortsiumikokkuleppe hankelepingu täitmiseks. Hankelepingu sõlmimisel vastutavad kõik konsortsiumi liikmed solidaarselt hankelepingu täitmise eest. Kõik konsortsiumi liikmed jäävad pakkumusega seotuks ning on valmis täitma oma kohustusi kuni kõikide hankelepingust tulenevate kohustuste täitmiseni.
Riigihanke objektiks olevate tööde teostamiseks sõlmib Hankija töövõtulepingu "Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahendi alusel", nn. "Punane FIDIC" tingimustel.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg on kuni 23. veebruar 2009 kella 09:00-ni.
Hankedokumentide hind 2470 krooni sisaldab käibemaksu 18%.
Hankija poolt paberkandjal hankedokumentide (edaspidi HD), v.a. projektdokumentatsiooni väljastamise eest tasuda hankija ARVE alusel, kas ettemaksena enne HD väljastamist sularahas või ülekandega hankija a/a-le nr 10022030455004 AS SEB Pank või sularahas HD väljastamisel. Hankija poolt volitatud isiku aktsiaseltsi FERDIDA poolt hankija ülesandel HD projektdokumentatsiooni väljastamise eest paberkandjal tasuda AS FERDIDA ARVE alusel, kas ettemaksena enne HD väljastamist sularahas või ülekandega AS FERDIDA a/a-le nr 221014204561 Hansapank või sularahas projektdokumentatsiooni väljastamisel.
Hankedokumendid väljastab hankija AS Saarte Liinid pakkujatele järgmiselt:
- hankedokumendid (välja arvatud projektdokumentatsioon) väljastab hankija paberkandjal hankija asukohas Rohu 5 Kuressaares (B-korpuse I korrusel); pakkuja taotlusel väljastab hankija hankedokumendid (välja arvatud projektdokumentatsioon) pakkujale paberkandjal posti teel tähtkirjaga (väljastusteatega), posti teel edastamise kulud tasub pakkuja;
- hankedokumentide projektdokumentatsiooni väljastab hankija poolt volitatud isik aktsiaselts FERDIDA (registrikood 10049193) hankija ülesandel paberkandjal AS FERDIDA asukohas Laki 12A Tallinnas (I korrusel); hankija ülesandel väljastab AS FERDIDA hankedokumentide projektdokumentatsiooni pakkujale (pakkuja poolt hankijale vastavasisulise taotluse esitamisel) paberkandjal posti teel tähtkirjaga (väljastusteatega), posti teel edastamise kulud tasub pakkuja.
Info ja dokumendid: Aktsiaselts Saarte Liinid, Peeter Oopkaup, tel: 453 0142, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: peeter@saarteliinid.ee.
Pakkumised saata: Aktsiaselts Saarte Liinid, Evelin Kivi, tel: 453 0147, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: evelin@saarteliinid.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 25. veebruar 2009 kell 14:00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Saarte Liinid AS, KURESSAARE
|
|
info@saarteliinid.ee | |||
Peatöövõtja |
|||||
|
insenerehitus@insenerehitus.ee | ||||
Üldehitustööd |
|||||
BauEst OÜ, Peetri, Rae vald
|
|
info@bauest.ee | |||
Elektritöövõtt |
|||||
|
keskus@elektritsentrum.ee |