15. juuni 2009
Jõgeva Linnavalitsus kuulutab välja avatud hanke Jõgeva lasteaia Rohutirts mööbli soetamisele.
Riigihanke käigus soetatakse mööbel ja muu sisustus vastavalt OÜ K&M Projektbüroo poolt koostatud projektlahenduste järgi (töö nr 07112) ja lähtudes Tellija soovidest.
Tööde teostamise aeg on 1. august 2009 kuni 9. jaanuar 2010.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkumuse tagatis 10 000 (kümnele tuhandele) Eesti kroonile, mille olemasolu tõendatakse krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiikirjaga või nimetatud rahasumma Jõgeva Linnavalitsuse arveldusarvele 1120155067 Swedbank märgusõna "Jõgeva Lasteaia Rohutirts mööbli soetamine", deponeerimist tõendava panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopiaga. Pakkumuse tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku minimaalse tähtaja lõppemiseni (RHS § 43 lg 1).
Ühispakkujad peavad arvestama RHS § 12 lõigetes 4–5 ja § 38 lõikes 6 esitatud nõudeid, muuhulgas tuleb koos kvalifikatsiooni tõendavate dokumentidega esitada ühispakkujate esindajale antud volikiri.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja peab olema viimase kolme aasta jooksul täitnud vähemalt 3 lepingut, igaüks maksumusega vähemalt 300 000 krooni (ilma käibemaksuta), mille sisuks on mööbli müük. Pakkuja esitab lepingute loetelu vastavalt hankedokumentide Lisale 6.
Pakkuja annab Lisale 1 alla kirjutades nõusoleku, et riigihanke teostamiseks on tal olemas piisavalt tehnilisi töötajaid, et tagada mööbli nõuetekohane valmistamine, transport, montaaž ja paigaldamine. Juhul, kui nimetatud tehnilised töötajad ei kuulu otseselt Pakkuja ettevõtte koosseisu, kinnitab Pakkuja, et tal on hankelepingu sõlmimise korral võimalik nimetatud tehnilisi töötajaid kasutada.
Pakkuja peab vabas vormis kirjeldama töö kvaliteedi tagamiseks kasutatavaid meetmeid.
Pakkuja, kes kavatseb hanke teostamiseks kasutada allhankijaid, esitab allhankijate nimed ja registrikoodid, näidates ära allhankija poolt teostatavad tööd.
Ühispakkumuse esitamise korral kehtivad kõikide ühisoakkujate kohta hankedokumendtides esitatud nõuded.
Hankedokumendid väljastatakse CD-kettal aadressil Suur 5, Jõgeva linn, 48306, Eesti, Jõgeva Linnavalitsus linnamajandusosakond, III korrus, tööpäevadel kell 9.00 - 16.00 või saadetakse e-postile, pärast HD saaja poolt vastava taotluse esitamist kirjalikult või faksi teel numbrile: 776 6511 või e-posti teel aadressil
sven@jogevalv.ee (Sven Saar nimele), millel peab olema peal Pakkuja allkiri. Taotluses peavad olema märgitud hanke nimetus ja registreerimisnumber, hankedokumentide väljastamist taotleva firma nimi, registrikood, täpne postiaadress koos postiindeksiga ning kontaktisik ja tema kontaktandmed. Pakkujatena kuuluvad registreerimisele vaid need pakkujad, kes on HD saanud otse hankijalt vastavalt eespool toodud korrale.
Info ja dokumendid: Jõgeva Linnavalitsus, Sven Saar, tel: 776 6541, faks: 776 6511, e-post:
sven@jogevalv.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 25. juuni 2009 kell 14:00.