Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange õuesõppeklassi varjualuse ehitustöödeks. Tähtaeg 22. aprill.
11. aprill 2022
Haapsalu Linnavalitsus ootab pakkumusi alla lihthanke piirmäära hankele „Ridala Põhikooli õuesõppeklassi varjualuse ehitustööd“
Hanke eesmärgiks on püstitada Ridala Põhikooli õuealale varjualune, kus on võimalik läbi viia õuesõpet.
Hanke kontaktisik on ehitusnõunik Aivar Sein tel 472 5351, e-post: aivar.sein@haapsalulv.ee.
Pakkumuse esitamiseks tuleb esitada kontaktisikule taotlus hankedokumentatsiooni väljastamiseks.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 22.04.2022 kell 10:00.
Allkirjastatud pakkumused tuleb esitada e-posti aadressile hlv@haapsalulv.ee ja koopia aivar.sein@haapsalulv.ee
Hanke eesmärgiks on püstitada Ridala Põhikooli õuealale varjualune, kus on võimalik läbi viia õuesõpet.
Hanke kontaktisik on ehitusnõunik Aivar Sein tel 472 5351, e-post: aivar.sein@haapsalulv.ee.
Pakkumuse esitamiseks tuleb esitada kontaktisikule taotlus hankedokumentatsiooni väljastamiseks.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 22.04.2022 kell 10:00.
Allkirjastatud pakkumused tuleb esitada e-posti aadressile hlv@haapsalulv.ee ja koopia aivar.sein@haapsalulv.ee
11. juuli 2011
Riigi Kinnisvara AS kuulutab välja hanke Ridala lasteaed-põhikool lasteaia fassaadide soojustamiseks. Pakkumuste esitamise tähtaeg on 25. juuli .2011 kell 16:00. Kontaktisik Ago Rist, telefo 5309 0723, e-post: ago.rist@rkas.ee
Hankega seotud dokumentide nägemiseks peab hankele registreeruma AS Riigi Kinnisvara kodulehel www.rkas.ee
Hankega seotud dokumentide nägemiseks peab hankele registreeruma AS Riigi Kinnisvara kodulehel www.rkas.ee
09. oktoober 2008
Ridala põhikooli peahoone rekonstrueerimisel oodatakse pakkumisi üldehitustöödele, põrandate betoneerimisele ja siseviimistlustöödele. Pakkumised esitada e-posti aadressile: aare@parmeron.ee
28. juuli 2008
Ridala Vallavalitsus kuulutab välja läbirääkimistega hanke Ridala Põhikooli peahoone rekonstrueerimisele.
Hange tehakse ehitaja leidmiseks, et rekonstrueerida Ridala Põhikooli peahoone ning laiendada olemasolevaid raamatukogu ruume.
Tööde ulatus:
- demonteeritakse kogu olemasolev küttetorustik koos kütteradiaatoritega ja amortiseerunud kivisöekatel ning asendatakse uute radiaatorite ja torustikuga, mis ühendatakse juurdeehitusega valmisehitatud maaküttega;
- vahetatakse välja amortiseerunud veetorustik;
- vahetatakse välja kõik aknad, millega tagatakse nõuetekohane soojapidavus;
- ehitatakse uus ventilatsioon, millega tagatakse normaalne õhuvahetus õpperuumides;
- väljavahetamisele läheb kogu olemas olev elektripaigaldiste süsteem;
- üldehituse käigus renoveeritakse kõik põrandad;
- luuakse tingimused külaraamatukogu ületoomiseks olemasoleva kooliraamatukogu juurde.
Tööde eeldatav maksumus ilma käibemaksuta 8100000 krooni.
Tööde teostamise aeg on 15. september 2008 kuni 31. mai 2009.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkumuse esitamisel on nõutud pakkumuse tagatis summas viisteist tuhat (15000) Eesti krooni.
Töövõtja peab andma enne tööde algust Tellijale tööde täitmise tagatise-Eesti krediidiasutuse või kindlustusandja garantiikirja summale, mis vastab kümnele (10) % Pakkumuse hinnast. Täitmistagatis peab kehtima alates Töö teostamise algusest ja olema jõus kuni Töö vastuvõtmiseni Tellija poolt.
Töövõtja peab andma Tellijale garantiiperioodiks garantiitagatise-Eesti krediidiasutuse või kindlustusandja garantiikirja summale, mis vastab kahele (2) % Pakkumuse hinnast. Garantiiperioodi tagatis peab olema kehtiv Töö vastuvõtmise vormistamise päevast kuni Tööde garantiiperioodi lõpuni.
Pakkujate eeldatav minimaalne arv on 3 pakkujat. Taotlejate arvule piiranguid ei kehtestata.
Kasutatakse mitmeetapilist hankemenetlust, et järk-järgult vähendada konkureerivate lahenduste või läbirääkimistel käsitletavate pakkumuste arvu.
Hankelepingu sõlmimise kriteeriumiks on majanduslikult soodsaim pakkumine.
Taotlused esitada hiljemalt 29. juuli 2008 kell 12:00.
Hankedokumentide saamiseks tuleb summa 1000 krooni ülekanda Ridala Vallavalitsuse arvele pärast kvalifitseerimisotsuse teatavaks tegemist e-maili teel (eeldatavasti 30. juulill). Hanke dokumendid väljastatakse neile kvalifitseerujatele, kes on nõutava summa kandnud Ridala Vallavalitsuse arvele 31. august 2008 kella 23:59-ks.
Info ja dokumendid: ERKAS Arendusteenuste OÜ, Janar Õunpuu, tel: 566 96652, e-post: janar@erkas.ee.
20. veebruar 2006
Ridala põhikooli juurdeehitusel tehakse hetkel esimese korruse müüritöid. Soklikorrusega kahekordne hoone peaks valmima augustis 2006. Alltöövõttudega on objekt kaetud.
03. oktoober 2005
Ridala põhikooli juurdeehituse ehitustöid koos tööprojekti koostamisega hakkab tegema Facio Ehituse AS.
20. juuni 2005
Ridala Vallavalitsus kuulutab välja avatud pakkumise Ridala põhikooli juurdeehituse ehitustöödele koos tööprojekti koostamisega.
Hankelepingu teostamise tähtaeg 20.08.2006.a.
1.1) Nõutavad tagatised ja garantiid:
pakkumise tagatis 200000 kr pangagarantiina,
ehitusaegne tagatis 10% pangagarantiina,
garantiiaegne tagatis 2% pangagarantiina.
Täpsemad maksetingimused pakkumise kutse dokumentides.
2.1) Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning märge informatsiooni ja dokumentide kohta, mis tuleb esitada kvalifikatsiooni hindamiseks:
1. Pakkuja peab olema põhjalikult tutvunud käesoleva riigihanke kutse ja pakkumise kutse dokumentidega ning nende lisadega, omab täieliku ülevaadet ehitusobjekti asukohast, juurdepääsuteedest sellele ning on teadlik pakutava töövõtu mahtudest, piiridest ja nendega seonduvatest riskidest. Esitada - Kinnitus pakkumise esildisel.
2. Pakkuja 2002, 2003 ja 2004 majandusaastate keskmine ehitustööde netokäive peab olema vähemalt 50 miljonit Eesti krooni aasta kohta. Esitada: õiend pakkuja 2002, 2003 ja 2004 majandusaasta ehitustööde netokäibe kohta.
3. Pakkuja peab olema viimase kolme (3) kalendriaasta jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud. Esitada - kinnitus pakkumise esildisel.
2.1.1) Pakkujale esitatavad nõuded äri- või erialases registris registreerituse kohta ja nõutavad dokumendid:
1. Pakkuja peab olema registreeritud riiklikus majandustegevuse registris (MTR) ehitusettevõtjana. Esitada: Pakkuja kirjalik kinnitus, et Pakkuja on registreeritud riiklikus majandustegevuse registris (MTR) ehitusettevõtjana. Lisada MTR?is registreeritud vastutavate spetsialistide nimekiri
2. Pakkuja poolt hankelepingu täitmiseks kasutada kavatsetavad alltöövõtjad peavad olema registreeritud riiklikus majandustegevuse registris (MTR) pakutaval tegevusalal. Esitada:
2.1. andmed alltöövõtjate kohta vastavalt PKD p. 2.30. ning kinnitus, et kõik alltöövõtjad on registreeritud riiklikus majandustegevuse registris (MTR) pakutaval tegevusalal. Lisada MTR?is registreeritud vastutavate spetsialistide nimekiri alltöövõtjate kaupa
2.2. Pakkuja kirjalik nõusolek järelepärimise tegemiseks Äriregistrile või muule õiguspädevale institutsioonile andmete kontrollimiseks
2.1.2) Pakkuja majanduslikule seisundile esitatavad tingimused ja nõutavad dokumendid:
1. Pakkuja peab olema maksevõimeline, tema vara ei tohi olla sekvesteeritud ja tema suhtes ei tohi olla algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust. Esitada - kinnitus pakkumise esildisel
2. Pakkuja peab olema täitnud kõik oma kohustused riiklike ja kohalike maksude osas. Esitada:
2.1. vastav kinnitus õiendina, kus anda ka pakkuja kirjalik nõusolek Ostja poolt järelepärimise tegemiseks Maksuametile või muule õiguspädevale institutsioonile riiklike ja kohalike maksude tasumise kohta.
2.2. andmed Pakkuja poolt viimasel kolmel aastal oma töötajatele väljamakstud töötasudelt arvestatud ja tasutud sotsiaalmaksu suuruse kohta ning keskmised töötajate arvud Pakkuja firmas samal perioodil
2.1.3) Pakkuja tehnilisele kompetentsusele esitatavad tingimused ja nõutavad dokumendid:
1. Pakkuja poolt peab olema viimase kolme aasta jooksul peatöövõtjana ehitatud ja kasutusloa saanud 5 objekti maksumusega üle kümne miljoni (10.000.000) krooni. Esitada:
1.1. Loetelu pakkuja poolt viimasel viiel aastal peatöövõtjana ehitatud või re-
konstrueeritud sarnaste ja üle kümne miljoni (10,000,000) kroonise ehitusmaksumusega hoonete kohta koos andmetega objekti nimetuse, asukoha, ehitusaja, kasutusloa, maksumuse (koos käibemaksuga), Tellija kohta koos tõendustega, et ehitustööd teostati korrektselt ja hea ehitustava kohaselt.
1.2. Kvalifitseerimiseks vajaliku vähemalt 5 objekti osas objekti Tellija kirjalik tõendus.
2. Pakutud projektijuhi kogemus peab olema vähemalt - projektijuhtimise kogemus 3 aastat ja 2 lõpetatud üle kümne miljoni (10.000.000) kroonise maksumusega objekt viimase 3 aasta jooksul. Esitada: projektijuhi CV (koos objektide loeteluga, mille juhtimises ta on osalenud)
3. Pakutud objektijuhi kogemus peab olema vähemalt - objekti juhtimise kogemus 3 aastat ja 2 lõpetatud üle kümne miljoni (10.000.000) kroonise maksumusega objekt viimase 3 aasta jooksul. Esitada: objektijuhi CV (koos objektide loeteluga, mille juhtimises ta on osalenud)
4. Pakkuja (iga ühises pakkumises osaleja) peab omama akrediteeritud sertifitseerimisasutuse poolt väljastatud kvaliteedijuhtimisesüsteemi sertifikaati. Esitada: kvaliteedijuhtimisesüsteemi sertifikaadi koopia
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse pakkumismenetluses osalemisest huvitatud isikule ühes eksemplaris peale 1.416 krooni tasumist Ehituskorralduse OÜ arvelduskontole nr 221010916112 Hansapanka, kood 767, tõendava dokumendi esitamist kuni 15.07.2005.a.
Pakkumised esitada hiljemalt 18.7.2005.a. kell 10.00.
Pakkumised peavad jõus olema 90 päeva alates pakkumiste esitamise tähtpäevast.
Pakkumised avatakse 18.07.2005.a. kell 10.10 Ehituskorralduse OÜ, Laki 14a - 612
Riigihanke pakkumismenetluse viib Ostja volikirja alusel läbi Ehituskorralduse OÜ.
Lisateavet on võimalik saada: Ehituskorralduse OÜ 10435578, Tõnu Maripuu, projketijuht, Laki 14a - 612, Tallinn Eesti 10621, Tel.: 651 7852, Faks: 651 7853,
E-post: tonu@ehituskorraldus.ee, URL: www.ehituskorraldus.ee
Dokumentsiooni on võimalik saada: Ehituskorralduse OÜ 10435578, Tõnu Maripuu, projektijuht, Laki 14a - 612, Tallinn Eesti 10621, Tel.: 651 7852, Faks: 651 7853,
E-post: tonu@ehituskorraldus.ee, URL: www.ehituskorraldus.ee
Pakkumised esitada: Ehituskorralduse OÜ 10435578, Tõnu Maripuu, projektijuht,
Laki 14a - 612, Tallinn Eesti 10621, Tel.: 651 7852, Faks: 651 7853,
E-post: tonu@ehituskorraldus.ee, URL: www.ehituskorraldus.ee
11. august 2003
Kavandatakse kooli juurdeehitust, kuhu on plaanis ehitada klassiruumid, söökla ja võimla. Tööde I etapis on kavas juurdeehitus söökla ja klassiruumide tarbeks. Ehitis peaks valmima eeldatavalt 2005. aastal. Koostatakse hoone projekti, mis peaks valmima oktoobris.
27. jaanuar 2003
Kevadel on plaanis alustada koolisöökla sanitaarremonti.
Kavandatakse kooli juurdeehitust. Aastaid tagasi valminud kooli juurdeehituse projekti kohaselt oli hoonesse plaanis ehitada vähemalt 4 klassiruumi, 100- kohaline söökla ja võimla. Tööde I etapis on plaanis juurdeehitus söökla ja klassiruumide tarbeks. Ehitusmaksumuseks on prognoositud ca 10 miljonit krooni. Käesoleval aastal eraldatakse RIP-ist 800 000 krooni. Ehitis peaks valmima eeldatavalt 2005. aastal.
16. september 2002
Kavandatakse kooli juurdeehitust. Aastaid tagasi valminud kooli juurdeehituse projekti kohaselt oli hoonesse plaanis ehitada vähemalt 4 klassiruumi, 100- kohaline söökla ja võimla. Finantsraskuste tõttu on käesolevaks ajaks kavandatud juurdeehitusse söökla ja klassiruumid. Ehitusmaksumuseks on prognoositud ca 10 miljonit krooni. Ehituse algus sõltub rahaeraldusest riigieelarvest.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Haapsalu Linnavalitsus , HAAPSALU
|
|
hlv@haapsalulv.ee | |||
Tellija esindaja |
|||||
|
erkas@erkas.ee | ||||
Peatöövõtja |
|||||
|
parmeron@parmeron.ee |