Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Raamleping sõlmitakse ühe madalaima hinnaga pakkumuse esitanud pakkujaga. Hankijal on õigus läbirääkimiste pidamiseks hankedokumentides toodud ulatuses.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 5 000 €.
Tööde kestus: 12 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 17.11.2016 kell 10:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 60 000 €.
Kavandatav alguskuupäev: 01.05.2016.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.07.2016.
Hakedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.04.2016 kell 12:00.
Raamleping sõlmitakse ühe madalaima hinnaga pakkumuse esitanud pakkujaga. Hankijal on õigus läbirääkimiste pidamiseks. Läbirääkimiste käigus võib Hankija anda Pakkujatele võimaluse täpsustada ja vajadusel täiendada oma pakkumust, muuta pakkumuse maksumust ning täpsustada lepingu tingimusi. Läbirääkimiste pidamine ei ole Hankija jaoks kohustuslik.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 4 000 €.
Raamlepingu kestus: 12 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 10. november 2015 kell 10:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud juhul kui see on nõutud hanke vastavustingimustes (register võimaldab digiallkirjastamist Eesti IDkaardiga, mobiil ID-ga, digi ID-ga ja e-residendi digi-ID-ga).
Juhul kui digiallkirjastamine ei ole võimalik (näiteks piiriülesed pakkujad) või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale. Erinevuste esinemisel originaali ja koopia vahel loetakse õigeks ning lähtutakse hindamisel originaaldokumentide sisust.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkumuse dokumentide mahu piirangud on 20 MB ühe dokumendi kohta ja 100 MB pakkumuse kogumahu kohta (NB! Ka digiallkirjastamisel moodustuv digikonteiner lisab andmemahtu). Kui pakkuja poolt esitatavad andmed ületavad ettenähtud andmemahtu esitab pakkuja suuremahulised fotod, reklaammaterjalid vm eraldi andmekandjal enne pakkumuse esitamise tähtaja möödumist.
Pakkuja ei krüpteeri pakkumuse dokumente, kuna registris on tagatud pakkumuste konfidentsiaalsus.
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumuse struktuur koosneb:
1. pakkuja üldandmetest, mis genereeritakse automaatselt süsteemi poolt;
2. kvalifitseerimistingimustele vastavust tõendavatest dokumentidest, mis tuleb esitada vastavalt
etteantud dokumentide loetelule;
3. pakkumuse vastavust tõendavatest dokumentidest, mis tuleb esitada vastavalt etteantud
dokumentide loetelule;
4. maksumuse vormist, mis tuleb täita vastavalt etteantud vormile.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 21. august 2012 kell 14:00.
Pakkumisel osalemiseks tuleb pakkujal registreeruda posti teel Kihnu Vallavalitsus, registrikood 75003967, Linaküla küla, Kihnu vald, 88003 Pärnumaa või sellekohase elektronkirjaga aadressil info@kihnu.ee. Registreerimistaotlus peab sisaldama hanke nimetust, dokumendid väljavõtnud isiku nime, ametikohta, ettevõtet, ettevõtte registrikoodi ja aadressi, isiku telefoninumbrit ja faksi numberit ning e-posti aadressi.
Kihnu Vallavalitsus kuulutab välja hanke Kihnu valla riigile üleantavate teede katastrimõõdistamiseks. Hankedokumentidega saab tutvuda Kihnu Vallavalitsuses ja veebilehel http.//kihnu.planet.ee/teed Pakkumus tuleb esitada kirjalikus vormis käsipostiga või tähitult Kihnu Vallavalitsusele aadressil Linaküla küla, Kihnu vald, 88003 Pärnumaa hiljemalt 03. juuni 2010. a kell 13:00 (peab olema saabunud) . Pakkumust sisaldavale pakendile tuleb kanda järgmised kirjed:
-hankija nimi;
-hankija aadress;
-hankija nimi, registrikood ja aadress (soovi korral ka sidevahendite andmed);
- “KIHNU TEED II”;
- “Mitte avada enne 03.06.2010. a kell 13:30”.
Igal hankemenetluses osaleval isikul ja huvitatud isikul on õigus küsida hankedokumentide sisu kohta selgitusi. Selgituste küsimine ja andmine hankedokumentide sisu kohta toimub kirjalikult. Kirjalik vorminõue on täidetud küsimuste/vastuste saatmisel ka elektrooniliselt või faksi teel. Selgitusi saab küsida faksi 446 9990 või e-posti teel aadressil info@kihnu.ee. Hankija vastab küsimustele kolme tööpäeva jooksul, arvates nende saamisest. Vastused ja selgitused saadetakse samaaegselt kõigile üheaegselt selgitusi või täiendavat teavet küsinud isikule, kõigile pakkujatele ja pakkumuse esitamise ettepaneku saanud isikutele ja hankedokumendid saanud huvitatud isikutele.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Eesti Teed AS, RAKVERE
|
|
info@eestiteed.eu |