Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange linnaosa haljastute hooldamiseks. Tähtaeg 23. aprill.
26. märts 2018
Haabersti Linnaosa Valitsus kuulutab välja avatud hanke Haabersti linnaosa haljastu ja maa-alade hooldamiseks (196064). Haabersti linnaosa haljastu ja maa-alade hooldamine.
Tööde kestus: 36 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 23.04.2018 14:00.
Tööde kestus: 36 kuud.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 23.04.2018 14:00.
11. detsember 2017
Haabersti Linnaosa Valitsus kuulutab välja hanke Haabersti linnaosa haljastu ja maa-alade hooldamiseks (193211). Haabersti Linnaosa Valitsus kutsub Teid esitama pakkumust lihthankemenetlusega riigihankele, mille eesmärk on haljastu ja maa-alade hooldustööde teostaja leidmine ja tagada Haabersti linnaosa haljastu ja maa-alade hooldamine vastavalt kehtivatele nõuetele perioodil 1. jaanuar 2018 – 30. aprill 2018.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 18.12.2017 14:00.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 18.12.2017 14:00.
10. november 2016
Haabersti Linnaosa Valitsus kuulutab välja avatud hanke Haabersti linnaosa haljastute hooldamiseks aastal 2017. Riigihanke ese on Haabersti linnaosa haljastute aedniku- ja heakorratööde tellimine vastavuses Tallinna haljastute hoolduse nõuetega.
Kavandatav alguskuupäev: 01.01.2017.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28.11.2016 kell 10:00.
Kavandatav alguskuupäev: 01.01.2017.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28.11.2016 kell 10:00.
25. november 2015
Haabersti Linnaosa Valitsus kuulutab välja hanke Haabersti linnaosa haljastute hooldamiseks aastal 2016.
Tööde kestus: 01.01.2016 - 31.12.2016.
Pakkumuse esitamise tähtaeg: 04.12.2015 kell 11:50.
Tööde kestus: 01.01.2016 - 31.12.2016.
Pakkumuse esitamise tähtaeg: 04.12.2015 kell 11:50.
20. november 2012
Haabersti Linnaosa Valitsus soovib sõlmida hankelepingut, mille eesmärk on lihtsustatud korras tellitava teenuse tellimine. Hanke nimetus: Haabersti linnaosa haljastute hooldamine aastatel 2013-2015.
Riigihanke esemeks on Haabersti linnaosa üldkasutatavate haljasalade, kvartalisiseste õuealade, reservmaade koristamine ja hooldamine, puude vormilõikus, hekkide ja põõsaste lõikus ja hooldustööd, haljasaladel asuvate kõnniteede talvised hooldustööd.
Osalemistaotluste esitamise lõppkuupäev on 26. november 2012.
Osalemistaotluses hankes osalemiseks peavad olema esitatud:
1. juriidilise isiku nimi, registrikood,
2. isiku kontaktandmed: aadress, telefon,
3. e-posti aadress
Riigihankes osalemistaotlus esitada: Haabersti Linnaosa Valitsus, Ehitajate tee 109a, Tallinn 13514, telefon: 640 4800.
Vastutav isik Tõnu Kivimaker, haldusosakonna juhataja, telefon: 640 4811, e-post: tonu.kivimaker@tallinnlv.ee.
Lihtteenuse hankedokumendid edastatakse taotlejatele samaaegselt osalemistaotluse alusel e-posti teel.
Riigihanke esemeks on Haabersti linnaosa üldkasutatavate haljasalade, kvartalisiseste õuealade, reservmaade koristamine ja hooldamine, puude vormilõikus, hekkide ja põõsaste lõikus ja hooldustööd, haljasaladel asuvate kõnniteede talvised hooldustööd.
Osalemistaotluste esitamise lõppkuupäev on 26. november 2012.
Osalemistaotluses hankes osalemiseks peavad olema esitatud:
1. juriidilise isiku nimi, registrikood,
2. isiku kontaktandmed: aadress, telefon,
3. e-posti aadress
Riigihankes osalemistaotlus esitada: Haabersti Linnaosa Valitsus, Ehitajate tee 109a, Tallinn 13514, telefon: 640 4800.
Vastutav isik Tõnu Kivimaker, haldusosakonna juhataja, telefon: 640 4811, e-post: tonu.kivimaker@tallinnlv.ee.
Lihtteenuse hankedokumendid edastatakse taotlejatele samaaegselt osalemistaotluse alusel e-posti teel.
05. märts 2010
Mustamäe Haljastus OÜ teostab Haabersti linnaosa haljastute hooldamistöid. Tööde koosseisu kuulub Haabersti linnaosa haljasalade, kvartalisiseste õuealade aastaringne hooldus.
27. oktoober 2009
Haabersti Linnaosa Valitsus kuulutab välja avatud hanke Haabersti linnaosa haljastute hooldamisele aastatel 2010-2012.
Riigihanke esemeks on Haabersti linnaosa haljasalade, kvartalisiseste õuealade aastaringne hooldus.
Haljasalade üldpindala on 675435 m²; sh II hooldusintensiivsusega haljasalad 448649 m², III hooldusintensiivsusega 94689 m², IV hooldusintensiivsusega 132097 m²; ps reservmaad 159,7 ha, parkmetsad ja metsaalad 172,7 ha.
Nähakse ette võimalus tellida väljakuulutamiseta läbirääkimistega korduva hankena teenuseid samalt pakkujalt käeoleva avatud hankemenetluse tulemuse põhjal sõlmitud hankelepingu alusel vastavalt RHS § 28 l 5 p2.
Tööde teostamise aeg on 1. jaanuar 2010 kuni 31. detsember 2012.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkujal peab olema tehtud kutsealane vastutuskindlustus 500 000 EEK. Pakkujal tuleb esitada kutsealase vastutuskindlustuse tõend või muu asjakohane ja Hankija poolt vastavaks tunnistatud dokument, mis näitab, et Pakkujal on hankelepingu võimaliku rikkumisega tekkida võiva kahju hüvitamiseks vajalikud vahendid või tal on võimalus neid saada (RHS § 40 lg 2).
Pakkumus peab sisaldama tõendust pakkumuse tagatise olemasolu kohta summas 50 000 EEK. Tagatise olemasolu saab tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või nimetatud rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei finantsteenistuse kontole nr 10220067058014 SEB Pank, viitenumber on 526 005 005 0050316, märkides selgitusse "Riigihange "Haabersti linnaosa haljastute hooldamine aastatel 2010-2012" pakkumuse tagatis". Tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku minimaalse tähtaja lõppemiseni. Tagatist ei tagastata Pakkujale kui Pakkuja kõrvaldatakse hankemenetlusest või kui Pakkuja võtab pakkumuse selle jõusoleku tähtaja jooksul tagasi, sh juhul, kui ta keeldub Lepingut sõlmimast.
Nõuded teenusele: Riigihanke esemeks olev teenus tuleb osutada vastavalt hankedokumentide lisas 1 toodud lähteülesandele (haljastute hooldamise tööde loetelu ja mahud).
Kõik muudatused, mida Täitja teenuse osutamise käigus teeb ja mis erinevad lähteülesandes nõutust, peab Tellija enne heaks kiitma.
Juhul, kui Pakkuja kavatseb Lepingu vahetuks täitmiseks sõlmida allhankelepinguid, tuleb Pakkujal esitada pakkumuses järgmised hankedokumentide lisa 5 vormi kohased andmed ja kinnitused:
- allhankelepingute osa suurus protsentides kogu Lepingu mahust, allhanke iseloom ja kavandatavate alltöövõtjate nimed, kes osalevad vahetult Lepingu täitmises;
- kinnitus, et allhankelepingute alusel vahetult Lepingu täitmises osalevatel alltöövõtjatel puuduvad RHS § 38 lg-tes 1 ja 2 nimetatud hankemenetlusest kõrvaldamise alused;
- kinnitus, et Pakkuja kaasab Lepingu mahust olulise osa täitmisel muid alltöövõtjaid üksnes Hankija kirjalikul nõusolekul, kui nende suhtes on Hankijale esitatud kinnitus hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta.
Juhul, kui Pakkuja ei kavatse Lepingu täitmisel sõlmida allhankelepinguid, tuleb Pakkujal seda pakkumuses hankedokumentide lisa 6 vormi kohaselt kirjalikult kinnitada (lisa 5 vormi sel juhul ei täideta).
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkujal peab kolme viimase aasta (2006, 2007 ja 2008) jooksul olema nõuetekohaselt täitnud igal aastal vähemalt 3 haljastute hooldamise teenuse lepingut maksumusega igaüks vähemalt 1 000 000 EEK, milledest puude ja hekkide hooldustööde maht peab olema vähemalt 100 000 EEK iga lepingu kohta (maksumused sisaldavad käibemaksu). Pakkujal esitada viimase kolme (2006, 2007 ja 2008) aasta jooksul osutatud haljastute hoolduse teenuste osutamise lepingute loetelu, kus on ära näidatud osutatud teenuste maksumus (koos käibemaksuga) välja tuues puude ja hekkide hooldustööde mahu, osutamise aja ja tellijad. Lepingute nõuetekohase täitmise kohta esitada kas teise lepingupoole tõend, kui teiseks lepingupooleks on RHS § 10 lõike 1 punktides 1–3 nimetatud Hankija, või teise lepingupoole kinnitus või Pakkuja kirjalik kinnitus, kui teiseks lepingupooleks on eraõiguslik juriidiline isik või füüsiline isik (RHS § 41 lg 1 p 2 ja lg 4).
Pakkuja poolt kvaliteedi tagamiseks kasutatavad tehnilised seadmed ning töö kvaliteedi järgimise ja analüüsi vahendid peavad vastama vähemalt haljastustööde teostamise käsitlusala ISO 9001:2000 ja ISO 14001:2204 nõuetele. Pakkujal tuleb esitada tema poolt kvaliteedi tagamiseks kasutatavate tehniliste seadmete ning töö kvaliteedi järgimise ja analüüsimise vahendite ning meetmete kirjeldused (RHS § 41 lg 1 p 4).
Pakkuja poolt teenuse osutamiseks rakendatavatel kahel töödejuhatajal peab olema järgmine haridus ja kvalifikatsioon: (agronoomia, metsandus, maastikuarhitektuur, aiandus vms) ja ühel töödejuhatajal arboristi erialane haridus. Pakkujal tuleb esitada andmed teenuse osutamiseks rakendatavate isikute hariduse ja kvalifikatsiooni kohta (RHS § 41 lg 1 p 5).
Pakkujal tuleb esitada kinnitus seadmete ja tehnilise varustuse olemasolu kohta või kirjalik kokkulepe vajaliku tehnika omandamiseks või kasutusse võtmiseks, mida Pakkuja saab hankelepingu täitmisel kasutada koos seadmete ja masinate loeteluga ja tehnilise ülevaatuse dokumentide koopiatega. (RHS § 41 lg 1 p 8). Pakkujal peavad olemas olema või tal peab olema võimalus omandada või kasutusse võtta: sahk/hari traktor (3 tk), korvtõstuk, madelauto (2tk), rootorniiduk (4 tk).
Juriidilised isikud peavad esitama teenuse osutamise eest vastutava personali nimed ja kvalifikatsiooni.
Info ja dokumendid: Haabersti Linnaosa Valitsus, Tõnu Kivimaker, tel: 640 4811, faks: 640 4801, e-post: tonu.kivimaker@tallinnlv.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 17. detsember 2009 kell 16:00.