18. mai 2010
OÜ Raven kuulutab välja avatud hanke Raasiku valla veemajandusprojekti projektijuhtimise ja omanikujärelvalve teenuseks.
Käesoleva riigihanke objektiks on projektijuhtimise ja omanikujärelvalve teenus Ühtekuuluvusfondi projekti "Raasiku valla veemajandusprojekt" raames ellu viidavate vee- ja kanalisatsioonitorustike ehitamine, puurkaevpumplate ehitamine-rekonstrueerimine ning reoveepuhastite ehitamine-rekonstrueerimine ja likvideerimine Aruküla ja Raasiku alevikes Raasiku vallas Harjumaal. Ehitustööd planeeritakse ellu viia 2 lepinguga.
Teenuse ulatus on täpsemalt kirjeldatud Hankedokumentide Osas III (Teenuse ulatus) ja selle lisades.
Ehitushanke käigus on planeeritud sõlmida 2 ehituslepingut, mille elluviimise üle projektijuhtimist ja omanikujärelvalve teenust osutatakse. Mõlema ehituslepingu peale kokku on peamiste ehitustööde orienteeruvad ümardatud mahud alljärgnevad:
-
Veevarustuse toru rajamine 1 105 m,
-
Kanalisatsioonitoru rajamine 2 620 m,
-
Puurkaevpumplate rajamine/rekonstrueerimine 4 tk,
-
Reoveepuhasti ehitamine/rekonstrueerimine 2 tk,
-
Reoveepuhasti likvideerimine 1 tk
Teenust tuleb osutada kahe "kollase FIDIC’u" lepinguformaadile (FIDIC töövõtulepingu tingimused seadmestamiseks ja projekteerimiseks-ehitamiseks, esimene väljaanne 1999) baseeruva ehitustööde lepingu elluviimisel.
Teenus hõlmab projekteerimis-, ehitus- ja rekonstrueerimistööde projektijuhtimist, omanikujärelvalvet ning projekteerimis-ehitustöövõtu lepingu administreerimist, s.t täita tuleb FIDIC Inseneri funktsioone, samuti projekti tehnilise aruandluse koostamist ja esitamist. Lisaks hõlmab teenus projekteerimis-ehituslepingutele hankedokumentide ja projekti lõpparuande koostamist. Koostatud hankedokumendid peavad enne Tellijale esitamist olema kontrollitud advokaadibüroo poolt.
Vajadusel analoogse Projektijuhi, FIDIC Inseneri ja omanikujärelevalveteenuse juurde tellimine, kui ehitusperiood peaks omanikujärelevalve- ja Inseneri teenuse osutaja tegevusest mitteolenevatel põhjustel mingil põhjusel pikenema ja Inseneri teenust vajatakse kokku rohkem kui 20 kuud, mis on antud hanke raames sõlmitava lepingu kestuseks.
Tööde teostamise aeg on 20 kuud.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkumuse tagatis 15 000 EEK.
Pakkuja peab tõestama, et tal on sõlmitud ametialane vastutuskindlustusleping summale 2 000 000 EEK või rohkem. Pakkumuse koosseisus tuleb esitada kehtiva vastutuskindlustuse poliisi koopia.
Lepingu Üldtingimused on Tellija/Konsultandi Teenuste näidiskokkulepe kolmas väljaanne 1998, mis on koostatud Insenerikonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt (nn "Valge FIDIC"). Lepingu eritingimused on antud Hankedokumentide Osa II.
Alltöövõtt on piiratud 50%-ga hankelepingu rahalisest mahust.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja (konsortsium) peab viimase kolme aasta jooksul (2007-2009) olema koostanud Euroopa Liidu toetusvahendite kasutamisega seotud projektis vähemalt 3 ehitusalase hanke (ei pea olema riigihanked) hankedokumenti ning viinud läbi hankemenetluse (ei pea olema riigihanked), mis on lõppenud hankelepingu sõlmimisega.
Pakkujal (konsortsiumil) peab olema viimase viie aasta jooksul teostatud sarnaste ehitustööde omanikujärelevalve ja Inseneri teenuseid vähemalt järgmiste näitajatega:
Vähemalt kolm (3) teostatud lepingut vee- ja kanalisatsioonirajatiste ehitus- ja/või rekonstrueerimistööde omanikujärelevalve ja FIDIC Inseneri teenuste osutamisel juhtivkonsultandina (s.t. konsultandina, kes on sõlminud töövõtulepingu tellijaga) või konsortsiumi liikmena, kusjuures vähemalt ühe lepingu käibemaksuta maksumusega vähemalt 1 000 000 EEK, vähemalt ühe lepingu raames teostatud järelevalvet vähemalt 2 km vee- ja kanalisatsioonitrasside ehitustöödele.
Pakkujal (ühispakkujate juhtliikmel) peab olema juurutatud kaasaegne kvaliteedi juhtimise süsteem.
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Teenust võivad osutada ainult vastava kutseala esindajad. Juriidilised isikud peavad esitama teenuse osutamise eest vastutava personali nimed ja kvalifikatsiooni.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris.
Hankedokumendid on saadaval ainult elektrooniliselt riigihangete registris https://riigihanked.riik.ee/ hanketeate avaldamisele järgnevast tööpäevast. Dokumentatsiooni saamiseks peab pakkuja ennast registreerima riigihangete registris Pakkuja esindajaks. Originaaldokumendid asuvad OÜ Raven kontoris, kus nendega on soovi korral võimalik tutvuda tööpäevadel kell 09.00 kuni kell 16.00.
Dokumentide allalaadimiseks peab huvitatud isik end riigihangete registris registreerima.
Info ja dokumendid: OÜ Raven, Tiit Reeder, tel: 50 12 349, e-post: tiit.reeder@mail.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 31. mai 2010 kell 11:00.