Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Veemajandusprojekti torustike ehitustööde hankeplaan
17. aprill 2012
Harku valla ÜF veemajandusprojekti Vääna-Jõesuu ja Viti torustike ehitustööde "Punane" FIDIC hankedokumentide koostamine on kavandatud 23. aprill -- 07. mai 2012. Pakkumiste esitamine 08. mai - 21. juuni 2012, pakkumiste hindamine, hankija otsus 21. juuni - 29. juuli 2012. Riigihanke menetlusaeg, lepingu sõlmimine- 1. september 2012. Ehitustööde teostamise aeg on 960 päeva.
01. juuli 2011
Watercom OÜ-ga, kaaspakkujad OÜ Ehitusagentuur, AS Tallinna Vesi ja KLM Projekt OÜ, sõlmiti leping Harku valla ÜF veemajandusprojekti omanikujärelevalve ja FIDIC Inseneri teenusele. Käesoleva hanke objektiks on ehitusprojektide ekspertiisi, omanikujärelevalve, FIDIC Inseneri ja finantsanalüüsi teenuste osutamine Harku valla Ühtekuuluvusfondi veemajandusprojekti raames teostatavate projekteerimis- ja ehitustööde osas.
25. märts 2011
OÜ Strantum kuulutab välja avatud hanke Harku valla ÜF veemajandusprojekti omanikujärelevalve ja FIDIC Inseneri teenuseks.
Käesoleva hanke objektiks on ehitusprojektide ekspertiisi, omanikujärelevalve, FIDIC Inseneri ja finantsanalüüsi teenuste osutamine Harku valla Ühtekuuluvusfondi veemajandusprojekti raames teostatavate projekteerimis- ja ehitustööde osas.
Hankeleping põhineb Federation Internationale des Ingenieurs-Conceils (FIDIC) poolt koostatud ja publitseeritud väljaande "Client-Consultant Model Service Agreement, 3rd edition 1998" eestikeelne tõlge "Tellija/Konsultandi Teenuste Näidiskokkulepe", kolmas väljaanne 1998. kohastel üldtingimustel, mida on täpsustatud eritingimustega.
Võimalike täiendavate teenuste tellimine.
Tööde teostamise aeg on 1170 päeva.
Info ja dokumendid: OÜ Strantum, Indrek Väärtnõu, tel: 602 6490, 51 14 406, faks: 602 6481, e-post: indrek.vaartnou@strantum.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 6. mai 2011 kell 10:00.
Käesoleva hanke objektiks on ehitusprojektide ekspertiisi, omanikujärelevalve, FIDIC Inseneri ja finantsanalüüsi teenuste osutamine Harku valla Ühtekuuluvusfondi veemajandusprojekti raames teostatavate projekteerimis- ja ehitustööde osas.
Hankeleping põhineb Federation Internationale des Ingenieurs-Conceils (FIDIC) poolt koostatud ja publitseeritud väljaande "Client-Consultant Model Service Agreement, 3rd edition 1998" eestikeelne tõlge "Tellija/Konsultandi Teenuste Näidiskokkulepe", kolmas väljaanne 1998. kohastel üldtingimustel, mida on täpsustatud eritingimustega.
Võimalike täiendavate teenuste tellimine.
Tööde teostamise aeg on 1170 päeva.
Info ja dokumendid: OÜ Strantum, Indrek Väärtnõu, tel: 602 6490, 51 14 406, faks: 602 6481, e-post: indrek.vaartnou@strantum.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 6. mai 2011 kell 10:00.
28. jaanuar 2011
Infragate Eesti AS-ga sõlmiti leping Vääna- Jõesuu ja Viti vee- ja kanalisatsioonirajatiste ehitusuuringutele ja projekteerimistöödele. Hanke objektiks on Ühtekuuluvusfondist rahastatava projekti „Harku valla Ühtekuuluvusfondi veemajandusprojekt“ elluviimiseks vajalike ehitusuuringute ja projekteerimistööde läbiviimine Vääna- Jõesuu ja Viti projektipiirkonna osas.
28. juuli 2010
Strantum OÜ kuulutab välja avatud pakkumise Vääna- Jõesuu ja Viti vee- ja kanalisatsioonirajatiste ehitusuuringutele ja projekteerimistöödele. Käesoleva hanke objektiks on Ühtekuuluvusfondist rahastatava projekti „Harku valla Ühtekuuluvusfondi veemajandusprojekt“ elluviimiseks vajalike ehitusuuringute ja projekteerimistööde läbiviimine Vääna- Jõesuu ja Viti projektipiirkonna osas. Hankeleping põhineb projekteerimise töövõtulepingu üldtingimustel (PTÜ 2007) mida on täpsustatud eritingimustega. Tööde täpsemad mahud ning teenuse ulatus on esitatud hankedokumentide lisas 2 (projekteerimistööde lähteülesanne). Projekti elluviimiseks korraldab hankija käesoleva lepinguga teostatud tööde alusel ehitustööde riigihanke. Ehitustöövõtu leping on kavas ellu viia nn FIDIC punase raamatu (Ehitus-töövõtulepingu tingimused ehitus-ja insenertöödeks Tellija antud projektlahendi alusel, Esimene väljaanne 1999) baasil.
Nõutavad tagatised ja garantiid
1. Pakkumuse tagatise suuruseks on 25 000 (kakskümmendviis tuhat) EEK-i. Pakkumuse tagatise olemasolu tõendamiseks tuleb esitada maksekorraldus nimetatud rahasumma deponeerimise kohta hankija arvelduskontole 10002019376001 SEB pank AS-is, selgitusega „riigihanke viitenumber _______ pakkumuse tagatis“ või krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiikiri. Garantii olemasolu tõendamiseks tuleb esitada garantiikirja originaaleksemplar, milles peab muuhulgas olema märgitud ka garantii tähtaeg, mis ei või olla lühem pakkumuse jõusoleku tähtajast. Garantiikiri ei või sisaldada tingimusi ega viiteid tingimustele, mis piiravad garantii saaja õigust nõuda garandilt garantii tellija kohustuste täitmist garantiisumma ulatuses esimesel nõudmisel. Pakkumuse tagatis tagastatakse pakkujale riigihangete seaduses sätestatud korras.
2. Pakkuja peab olema sõlminud kutsealase vastutuskindlustuse lepingu minimaalselt 3 000 000 (kolm miljonit) EEK-i suuruses summas. Soodustatud isikuks peab olema määratud hankija. Omavastutuse piirmäär ei või olla suurem kui 50 000 (viiskümmend tuhat) EEK-i ühe kindlustusjuhtumi kohta. Vastutuskindlustus peab kehtima hankelepingu kehtivuse ajal ja vähemalt 24 kuud peale lepinguliste tööde lõplikku üleandmist- vastuvõtmist. Pakkuja esitab kutsealase vastutuskindlustuse poliisi koopia hiljemalt hankelepingu sõlmimise päeval.
Pakkujate või taotlejate individuaalne seisund, sealhulgas kutse- või ettevõtlusregistrisse kuulumisega seotud nõuded (hankemenetlusest kõrvaldamise alused)
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
1.Hankija ei sõlmi hankelepingut isikuga ja kõrvaldab hankemenetlusest mis tahes ajal pakkuja, kelle puhul esineb üks või mitu käesolevas punktis nimetatud asjaolu:
1.1. keda on või kelle seaduslikku esindajat on kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste või maksualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv;
1.2. kes on pankrotis või likvideerimisel, kelle äritegevus on peatatud või kes on muus sellesarnases seisukorras tema asukohamaa seaduse kohaselt,
1.3. kelle suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu sellesarnane menetlus tema asukohamaa seaduse kohaselt;
1.4. kes on samas riigihankes või ühe hankemenetluse raames osadeks jaotatud riigihanke korral sama osa suhtes esitanud ühise pakkumuse, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega või andnud teisele pakkujale kirjaliku nõusoleku enda nimetamiseks pakkumuses alltöövõtjana hankelepingu täitmisel;
1.5. kes on esitanud valeandmeid riigihangete seaduse §§ 38-42 sätestatud nõuetele vastavuse kohta või nimetatud sätete alusel hankija kehtestatud nõuetele vastavuse kohta.
1.6. kellel ei ole nõuetekohaselt täidetud õigusaktidest tulenevad riiklike maksude või tema elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused;
Punktides 1.1.- 1.3. nimetatud asjaolude puudumise kohta esitab pakkuja hankedokumentide Lisa 1 Vormi IV kohase kinnituse.
Punktis 1.6. nimetatud asjaolude puudumise kohta esitab pakkuja Maksu- ja Tolliameti ning pakkuja elu- või asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri või pakkuja asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõendi, kusjuures tõend ei tohi olla välja antud varem kui 30 päeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva.
2. Hankija võib kõrvaldada hankemenetlusest pakkuja, kelle puhul esineb üks või mitu käesolevas punktis kirjeldatud asjaolu:
2.1. kelle suhtes või kelle esindaja suhtes on kutse- või ametiliidu aukohtu otsusega või muul sellesarnasel alusel tõendatud raske süüline eksimus kutse- või ametialaste käitumisreeglite vastu;
2.2. kes on jätnud hankija poolt pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta nõutud andmed või dokumendid esitamata, kui need andmed või dokumendid ei ole hankijale oluliste kulutusteta andmekogus olevate avalike andmete põhjal kättesaadavad;
2.3. kes on jätnud hankija teavitamata p. 1.1- 1.6. nimetatud asjaolude olulisest muutumisest;
2.4. kelle pakkumuse koostamisel on osalenud isik, kes on osalenud sama riigihanke hankedokumentide koostamisel või kes on muul viisil hankijaga seotud ja sellele isikule seetõttu teadaolev info annab talle eelise teiste pakkujate ees.
Pakkuja esitab hankedokumentide Lisa 1 vormi IV kohase kinnituse hankedokumentide punktides 2.1, 2.2 ja 2.4. nimetatud asjaolude puudumise kohta.
3.Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduste kohaselt olema registreeritud äriregistris, esitab sellekohase kehtiva registritunnistuse. Eesti Vabariigi pakkuja registreeritust ja kehtivaid andmeid kontrollib hankija Justiitsministeeriumi Registrikeskuse kaudu kohtute registriosakondade keskandmebaasist.
4.Pakkujal peavad olema hankelepingu täitmiseks vajalikud majandustegevuse registri (MTR) registreeringud või asukohamaa seaduse kohased registreeringud või load käesoleva hanke objektiks olevate tööde teostamiseks. Eesti Vabariigi pakkuja registreeritust ja kehtivaid andmeid kontrollib hankija Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poolt peetava avaliku majandustegevuse registri kaudu. Pakkuja, kelle asukohamaaks ei ole Eesti Vabariik, peab (kui see on tema asukohamaal nõutav) omama ülalmärgitud valdkonnas oma asukohamaa õigusaktide kohast tegevusõigust. Pakkuja, kelle asukohamaaks ei ole Eesti Vabariik, esitab tõendid selle kohta, et pakkuja omab vastavalt oma asukohamaa seadustele õigust tegutseda nimetatud valdkonnas. Tõendiks loetakse pakkuja asukohamaa õiguspädeva institutsiooni tõendit või vastava tegevusloa või registreeringu koopiat.
5.Ühispakkujad võivad enda majandusliku ja finantsseisundi kvalifitseerimise tingimustele vastavuse tõendamiseks summeeritavate näitajate puhul tugineda kõigi ühispakkujate vastavatele summeeritud näitajatele.
6.Ühispakkujad võivad oma tehnilise ja kutsealase pädevuse kvalifitseerimise tingimustele vastavuse tõendamiseks tugineda teiste ühispakkujate pädevusele, kui see on vastava kriteeriumi olemusest tulenevalt võimalik.
7.Pakkujat ei kvalifitseerita, kui:
7.1. pakkuja ei ole esitanud andmeid või dokumente, mida hankija on riigihangete seaduse alusel hanketeates nõudnud;
7.2. pakkuja ei vasta tegutsemiseks vastavas valdkonnas õigusaktidega ettenähtud nõuetele või tema majanduslik ja finantsseisund või tehniline ja kutsealane pädevus ei vasta hankija poolt hanketeates esitatud tingimustele.
Majanduslik- ja finantsseisund
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Pakkuja viimase kolme majandusaasta (2007, 2008, 2009) keskmine netokäive peab olema vähemalt 7 000 000 (seitse miljonit) EEK-i. Juhul, kui pakkuja ei ole tegutsenud kõikidel nimetatud aastatel, arvutatakse keskmine netokäive 2007-2009 majandusaastate käibe keskmisena. Pakkuja (iga ühises pakkumises osaleja) esitab viimase kolme majandusaasta (2007, 2008, 2009) aruannete väljavõtted (bilanss, kasumiaruanne) koos audiitori järeldusotsustega.
Tehniline ja kutsealane pädevus
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: 1.Pakkuja peab antud riigihanke objektiks olevate tööde teostamisel kaasama projekteerimistööde juhi, kes omab kõrgharidust tehnikaalade või ehituse õppesuunal ning kes on viimase 10 aasta jooksul omandanud vähemalt 5-aastase töökogemuse ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni projekteerimisel. Projekteerimistööde juhil peab olema:
1.1.vähemalt kahekümne (20) km tiheasustusega alal asuva ühisveevärgi ja –kanalisatsioonitorustiku ehitusprojekti, millele on antud ehitusluba, koostamise kogemus viimase viie aasta jooksul;
1.2. vähemalt kolme (3) ühiskanalisatsiooni reoveepumpla võimsusega vähemalt 10 m3/h ehitusprojekti, millele on antud ehitusluba, koostamise kogemus viimase viie aasta jooksul;
1.3. eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel) või emakeelena, ning tal peab olema vajalike arvutiprogrammide (s.h AutoCAD) kasutamise oskus igapäevatööna.
2.Pakkuja peab antud riigihanke objektiks olevate tööde teostamisel kaasama elektri- ja automaatikainseneri, kes omab kõrgharidust tehnikaalade või ehituse õppesuunal ning kes on viimase 10 aasta jooksul omandanud vähemalt 5-aastase spetsiifilise töökogemuse ühiskanalisatsiooni reoveepumplate elektri- ja automaatjuhtimissüsteemide projekteerimisel. Elektri- ja automaatikainseneril peab olema:
2.1.vähemalt kolme (3) ühiskanalisatsiooni reoveepumpla, võimsusega vähemalt 10 m3/h, elektri- ja automaatikaprojekti, milles projekteeriti ka kaugjälgimis- juhtimissüsteem ning millele on antud ehitusluba, koostamise kogemus viimase viie aasta jooksul;
2.2.eesti keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel) või emakeelena, ning tal peab olema vajalike arvutiprogrammide (s.h AutoCAD) kasutamise oskus igapäevatööna.
3.Pakkuja peab antud riigihanke objektiks olevate tööde teostamisel kaasama veevõrgu hüdraulilise mudeli koostaja, kes omab kõrgharidust tehnikaalade või ehituse õppesuunal ning kes on viimase 10 aasta jooksul omandanud vähemalt 5-aastase spetsiifilise töökogemuse veevõrgu hüdrauliliste mudelite koostamisel. Veevõrgu hüdraulilise mudeli koostajal peab olema:
3.1.eelnev töökogemus vähemalt kolme (3) veevõrgu, minimaalse suurusega 2000 ie hüdraulilise mudeli koostamisel.
3.2.eesti keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel) või emakeelena ning tal peab olema vajalike arvutiprogrammide (s.h AutoCAD) kasutamise oskus igapäevatööna.
4. Juhul kui punktides 1. kuni 3. nimetatud isikute (edaspidi võtmeisikud) tööandja ei osale pakkumuses või ei ole pakkumuses näidatud alltöövõtjana, tuleb koos pakkumusega esitada Vorm IX, spetsialisti tööandja kinnitus.
5. Juhul kui hankelepingu täitmisel tekib vajadus võtmeisiku asendamise järele seoses korralise puhkusega või muul põhjendatud asjaolul, peab asendava isiku kvalifikatsioon vastama vähemalt hankedokumentides vastavale positsioonile esitatud nõuetele. Võtmeisiku asendamine tuleb eelnevalt kooskõlastada hankijaga.
6. Pakkuja peab olema viimase kolme aasta jooksul teostanud järgmistele tunnustele vastavad tööd:
6.1. mitte rohkem kui kolme (3) lepingu alusel vähemalt kolmekümne (30) km pikkuse tiheasustusega alal asuva ühisveevärgi ja –kanalisatsioonitorustiku ehitusprojekti koostamine, millele on antud ehitusluba;
6.2.vähemalt kolme (3) ühiskanalisatsiooni reoveepumpla võimsusega vähemalt 10 m3/h ehitusprojekti koostamine, millele on antud ehitusluba;
7. Pakkuja esitab hankedokumentide Lisa 1 vormi V kohase loetelu, mis tõendab, et on teostatud p 6 nimetatud tunnustele vastavad tööd, koos teostatud tööde lühikirjelduse, lepingu sõlmimise kuupäeva ja tellija(te) nimede äranäitamisega ning kinnitab, et on nimekirjas näidatud tööd teostanud sõlmitud lepingute ja hea tava kohaselt.
8. Pakkuja esitab hankedokumentide Lisa 1 vormi VI kohased CV-d võtmeisikute kohta, lisades nende erialast väljaõpet tõendavate dokumentide koopiad (õppeasutuse diplomi koopia). Võtmeisiku, kelle emakeeleks ei ole eesti keel, kuid kes on sooritanud eesti keele tasemeeksami, CV-le lisada tasemeeksami tunnistuse koopia. Juhul kui mõne võtmeisiku puhul ei ole täidetud eesti keele oskuse nõue, peab pakkuja lisama vastava võtmeisiku CV-le pakkuja kirjaliku kinnituse, et on teadlik kohustusest tagada omal kulul pidevalt tõlke olemasolu suuliseks ja kirjalikuks suhtlemiseks vastava võtmeisiku ja muude isikute vahel. Tõlk peab olema kompetentne tehnilise teksti tõlkimisel.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 20.09.2010 kell 10:00. Pakkumised saata järgmisel aadressil: Osaühing Strantum, Kooli 2A, Tabasalu, 76901 Eesti. Kontaktisik: Indrek Väärtnõu Tel.: +372 6026490, +372 5114406 Faks: +372 6026481 E-post: indrek.vaartnou@strantum.ee
Nõutavad tagatised ja garantiid
1. Pakkumuse tagatise suuruseks on 25 000 (kakskümmendviis tuhat) EEK-i. Pakkumuse tagatise olemasolu tõendamiseks tuleb esitada maksekorraldus nimetatud rahasumma deponeerimise kohta hankija arvelduskontole 10002019376001 SEB pank AS-is, selgitusega „riigihanke viitenumber _______ pakkumuse tagatis“ või krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiikiri. Garantii olemasolu tõendamiseks tuleb esitada garantiikirja originaaleksemplar, milles peab muuhulgas olema märgitud ka garantii tähtaeg, mis ei või olla lühem pakkumuse jõusoleku tähtajast. Garantiikiri ei või sisaldada tingimusi ega viiteid tingimustele, mis piiravad garantii saaja õigust nõuda garandilt garantii tellija kohustuste täitmist garantiisumma ulatuses esimesel nõudmisel. Pakkumuse tagatis tagastatakse pakkujale riigihangete seaduses sätestatud korras.
2. Pakkuja peab olema sõlminud kutsealase vastutuskindlustuse lepingu minimaalselt 3 000 000 (kolm miljonit) EEK-i suuruses summas. Soodustatud isikuks peab olema määratud hankija. Omavastutuse piirmäär ei või olla suurem kui 50 000 (viiskümmend tuhat) EEK-i ühe kindlustusjuhtumi kohta. Vastutuskindlustus peab kehtima hankelepingu kehtivuse ajal ja vähemalt 24 kuud peale lepinguliste tööde lõplikku üleandmist- vastuvõtmist. Pakkuja esitab kutsealase vastutuskindlustuse poliisi koopia hiljemalt hankelepingu sõlmimise päeval.
Pakkujate või taotlejate individuaalne seisund, sealhulgas kutse- või ettevõtlusregistrisse kuulumisega seotud nõuded (hankemenetlusest kõrvaldamise alused)
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
1.Hankija ei sõlmi hankelepingut isikuga ja kõrvaldab hankemenetlusest mis tahes ajal pakkuja, kelle puhul esineb üks või mitu käesolevas punktis nimetatud asjaolu:
1.1. keda on või kelle seaduslikku esindajat on kriminaal- või väärteomenetluses karistatud kuritegeliku ühenduse organiseerimise või sinna kuulumise eest või riigihangete nõuete rikkumise või kelmuse või ametialaste või rahapesualaste või maksualaste süütegude toimepanemise eest ja kelle karistusandmed ei ole karistusregistrist karistusregistri seaduse kohaselt kustutatud või karistus on tema elu- või asukohariigi õigusaktide alusel kehtiv;
1.2. kes on pankrotis või likvideerimisel, kelle äritegevus on peatatud või kes on muus sellesarnases seisukorras tema asukohamaa seaduse kohaselt,
1.3. kelle suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu sellesarnane menetlus tema asukohamaa seaduse kohaselt;
1.4. kes on samas riigihankes või ühe hankemenetluse raames osadeks jaotatud riigihanke korral sama osa suhtes esitanud ühise pakkumuse, olles ühtlasi esitanud pakkumuse üksi, esitanud mitu ühist pakkumust koos erinevate teiste ühispakkujatega või andnud teisele pakkujale kirjaliku nõusoleku enda nimetamiseks pakkumuses alltöövõtjana hankelepingu täitmisel;
1.5. kes on esitanud valeandmeid riigihangete seaduse §§ 38-42 sätestatud nõuetele vastavuse kohta või nimetatud sätete alusel hankija kehtestatud nõuetele vastavuse kohta.
1.6. kellel ei ole nõuetekohaselt täidetud õigusaktidest tulenevad riiklike maksude või tema elu- või asukoha kohalike maksude või sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused;
Punktides 1.1.- 1.3. nimetatud asjaolude puudumise kohta esitab pakkuja hankedokumentide Lisa 1 Vormi IV kohase kinnituse.
Punktis 1.6. nimetatud asjaolude puudumise kohta esitab pakkuja Maksu- ja Tolliameti ning pakkuja elu- või asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri või pakkuja asukohariigi vastava pädevusega ametiasutuse tõendi, kusjuures tõend ei tohi olla välja antud varem kui 30 päeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva.
2. Hankija võib kõrvaldada hankemenetlusest pakkuja, kelle puhul esineb üks või mitu käesolevas punktis kirjeldatud asjaolu:
2.1. kelle suhtes või kelle esindaja suhtes on kutse- või ametiliidu aukohtu otsusega või muul sellesarnasel alusel tõendatud raske süüline eksimus kutse- või ametialaste käitumisreeglite vastu;
2.2. kes on jätnud hankija poolt pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise kohta nõutud andmed või dokumendid esitamata, kui need andmed või dokumendid ei ole hankijale oluliste kulutusteta andmekogus olevate avalike andmete põhjal kättesaadavad;
2.3. kes on jätnud hankija teavitamata p. 1.1- 1.6. nimetatud asjaolude olulisest muutumisest;
2.4. kelle pakkumuse koostamisel on osalenud isik, kes on osalenud sama riigihanke hankedokumentide koostamisel või kes on muul viisil hankijaga seotud ja sellele isikule seetõttu teadaolev info annab talle eelise teiste pakkujate ees.
Pakkuja esitab hankedokumentide Lisa 1 vormi IV kohase kinnituse hankedokumentide punktides 2.1, 2.2 ja 2.4. nimetatud asjaolude puudumise kohta.
3.Pakkuja, kes peab oma asukohamaa seaduste kohaselt olema registreeritud äriregistris, esitab sellekohase kehtiva registritunnistuse. Eesti Vabariigi pakkuja registreeritust ja kehtivaid andmeid kontrollib hankija Justiitsministeeriumi Registrikeskuse kaudu kohtute registriosakondade keskandmebaasist.
4.Pakkujal peavad olema hankelepingu täitmiseks vajalikud majandustegevuse registri (MTR) registreeringud või asukohamaa seaduse kohased registreeringud või load käesoleva hanke objektiks olevate tööde teostamiseks. Eesti Vabariigi pakkuja registreeritust ja kehtivaid andmeid kontrollib hankija Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poolt peetava avaliku majandustegevuse registri kaudu. Pakkuja, kelle asukohamaaks ei ole Eesti Vabariik, peab (kui see on tema asukohamaal nõutav) omama ülalmärgitud valdkonnas oma asukohamaa õigusaktide kohast tegevusõigust. Pakkuja, kelle asukohamaaks ei ole Eesti Vabariik, esitab tõendid selle kohta, et pakkuja omab vastavalt oma asukohamaa seadustele õigust tegutseda nimetatud valdkonnas. Tõendiks loetakse pakkuja asukohamaa õiguspädeva institutsiooni tõendit või vastava tegevusloa või registreeringu koopiat.
5.Ühispakkujad võivad enda majandusliku ja finantsseisundi kvalifitseerimise tingimustele vastavuse tõendamiseks summeeritavate näitajate puhul tugineda kõigi ühispakkujate vastavatele summeeritud näitajatele.
6.Ühispakkujad võivad oma tehnilise ja kutsealase pädevuse kvalifitseerimise tingimustele vastavuse tõendamiseks tugineda teiste ühispakkujate pädevusele, kui see on vastava kriteeriumi olemusest tulenevalt võimalik.
7.Pakkujat ei kvalifitseerita, kui:
7.1. pakkuja ei ole esitanud andmeid või dokumente, mida hankija on riigihangete seaduse alusel hanketeates nõudnud;
7.2. pakkuja ei vasta tegutsemiseks vastavas valdkonnas õigusaktidega ettenähtud nõuetele või tema majanduslik ja finantsseisund või tehniline ja kutsealane pädevus ei vasta hankija poolt hanketeates esitatud tingimustele.
Majanduslik- ja finantsseisund
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Pakkuja viimase kolme majandusaasta (2007, 2008, 2009) keskmine netokäive peab olema vähemalt 7 000 000 (seitse miljonit) EEK-i. Juhul, kui pakkuja ei ole tegutsenud kõikidel nimetatud aastatel, arvutatakse keskmine netokäive 2007-2009 majandusaastate käibe keskmisena. Pakkuja (iga ühises pakkumises osaleja) esitab viimase kolme majandusaasta (2007, 2008, 2009) aruannete väljavõtted (bilanss, kasumiaruanne) koos audiitori järeldusotsustega.
Tehniline ja kutsealane pädevus
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: 1.Pakkuja peab antud riigihanke objektiks olevate tööde teostamisel kaasama projekteerimistööde juhi, kes omab kõrgharidust tehnikaalade või ehituse õppesuunal ning kes on viimase 10 aasta jooksul omandanud vähemalt 5-aastase töökogemuse ühisveevärgi ja -kanalisatsiooni projekteerimisel. Projekteerimistööde juhil peab olema:
1.1.vähemalt kahekümne (20) km tiheasustusega alal asuva ühisveevärgi ja –kanalisatsioonitorustiku ehitusprojekti, millele on antud ehitusluba, koostamise kogemus viimase viie aasta jooksul;
1.2. vähemalt kolme (3) ühiskanalisatsiooni reoveepumpla võimsusega vähemalt 10 m3/h ehitusprojekti, millele on antud ehitusluba, koostamise kogemus viimase viie aasta jooksul;
1.3. eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel) või emakeelena, ning tal peab olema vajalike arvutiprogrammide (s.h AutoCAD) kasutamise oskus igapäevatööna.
2.Pakkuja peab antud riigihanke objektiks olevate tööde teostamisel kaasama elektri- ja automaatikainseneri, kes omab kõrgharidust tehnikaalade või ehituse õppesuunal ning kes on viimase 10 aasta jooksul omandanud vähemalt 5-aastase spetsiifilise töökogemuse ühiskanalisatsiooni reoveepumplate elektri- ja automaatjuhtimissüsteemide projekteerimisel. Elektri- ja automaatikainseneril peab olema:
2.1.vähemalt kolme (3) ühiskanalisatsiooni reoveepumpla, võimsusega vähemalt 10 m3/h, elektri- ja automaatikaprojekti, milles projekteeriti ka kaugjälgimis- juhtimissüsteem ning millele on antud ehitusluba, koostamise kogemus viimase viie aasta jooksul;
2.2.eesti keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel) või emakeelena, ning tal peab olema vajalike arvutiprogrammide (s.h AutoCAD) kasutamise oskus igapäevatööna.
3.Pakkuja peab antud riigihanke objektiks olevate tööde teostamisel kaasama veevõrgu hüdraulilise mudeli koostaja, kes omab kõrgharidust tehnikaalade või ehituse õppesuunal ning kes on viimase 10 aasta jooksul omandanud vähemalt 5-aastase spetsiifilise töökogemuse veevõrgu hüdrauliliste mudelite koostamisel. Veevõrgu hüdraulilise mudeli koostajal peab olema:
3.1.eelnev töökogemus vähemalt kolme (3) veevõrgu, minimaalse suurusega 2000 ie hüdraulilise mudeli koostamisel.
3.2.eesti keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel) või emakeelena ning tal peab olema vajalike arvutiprogrammide (s.h AutoCAD) kasutamise oskus igapäevatööna.
4. Juhul kui punktides 1. kuni 3. nimetatud isikute (edaspidi võtmeisikud) tööandja ei osale pakkumuses või ei ole pakkumuses näidatud alltöövõtjana, tuleb koos pakkumusega esitada Vorm IX, spetsialisti tööandja kinnitus.
5. Juhul kui hankelepingu täitmisel tekib vajadus võtmeisiku asendamise järele seoses korralise puhkusega või muul põhjendatud asjaolul, peab asendava isiku kvalifikatsioon vastama vähemalt hankedokumentides vastavale positsioonile esitatud nõuetele. Võtmeisiku asendamine tuleb eelnevalt kooskõlastada hankijaga.
6. Pakkuja peab olema viimase kolme aasta jooksul teostanud järgmistele tunnustele vastavad tööd:
6.1. mitte rohkem kui kolme (3) lepingu alusel vähemalt kolmekümne (30) km pikkuse tiheasustusega alal asuva ühisveevärgi ja –kanalisatsioonitorustiku ehitusprojekti koostamine, millele on antud ehitusluba;
6.2.vähemalt kolme (3) ühiskanalisatsiooni reoveepumpla võimsusega vähemalt 10 m3/h ehitusprojekti koostamine, millele on antud ehitusluba;
7. Pakkuja esitab hankedokumentide Lisa 1 vormi V kohase loetelu, mis tõendab, et on teostatud p 6 nimetatud tunnustele vastavad tööd, koos teostatud tööde lühikirjelduse, lepingu sõlmimise kuupäeva ja tellija(te) nimede äranäitamisega ning kinnitab, et on nimekirjas näidatud tööd teostanud sõlmitud lepingute ja hea tava kohaselt.
8. Pakkuja esitab hankedokumentide Lisa 1 vormi VI kohased CV-d võtmeisikute kohta, lisades nende erialast väljaõpet tõendavate dokumentide koopiad (õppeasutuse diplomi koopia). Võtmeisiku, kelle emakeeleks ei ole eesti keel, kuid kes on sooritanud eesti keele tasemeeksami, CV-le lisada tasemeeksami tunnistuse koopia. Juhul kui mõne võtmeisiku puhul ei ole täidetud eesti keele oskuse nõue, peab pakkuja lisama vastava võtmeisiku CV-le pakkuja kirjaliku kinnituse, et on teadlik kohustusest tagada omal kulul pidevalt tõlke olemasolu suuliseks ja kirjalikuks suhtlemiseks vastava võtmeisiku ja muude isikute vahel. Tõlk peab olema kompetentne tehnilise teksti tõlkimisel.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 20.09.2010 kell 10:00. Pakkumised saata järgmisel aadressil: Osaühing Strantum, Kooli 2A, Tabasalu, 76901 Eesti. Kontaktisik: Indrek Väärtnõu Tel.: +372 6026490, +372 5114406 Faks: +372 6026481 E-post: indrek.vaartnou@strantum.ee
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Strantum OÜ, Tabasalu, Harku vald
|
|
strantum@strantum.ee | |||
Ekspertiis, uuringud |
|||||
|
info@infragate.ee | ||||
Projekteerimine |
|||||
|
info@infragate.ee | ||||
Omanikujärelevalve |
|||||
|
watercom@watercom.eu | ||||
|
info@ehitusagentuur.ee | ||||
|
tvesi@tvesi.ee | ||||
|
info@klmprojekt.ee |