Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Jääkreostuse likvideerimise projekteerimis-ehitustööd endistel sõjaväe- ja tööstusaladel. Tööde lõpp 19.10.2014.
20. aprill 2011
KMG Inseneriehituse AS-ga, kaaspakkujad AS Epler & Lorenz, OÜ Kesto ja Biomaa OY, sõlmiti leping jääkreostuse likvideerimiseks endistel sõjaväe- ja tööstusaladel, projekteerimis-ehitustööd - Miinisadam; Süsta tn sadam. Projekti üldiseks eesmärgiks on põhjavett ohustava jääkreostuskolde lokaliseerimine, keskkonnareostuse tõkestamine ja jääkreostuse likvideerimine. Tööde koosseis:
• Üle vastavate piirarvude reostunud pinnase teisaldamine, sellele järgnev töötlemine või ladestamine selleks ettenähtud prügilas;
• Reostunud aladel olevate likvideerimisele kuuluvate rajatiste lammutamine ning tekkinud jäätmete käitlemine (taaskasutamine või kõrvaldamine);
• Reostunud pinnasega alal kõrghaljastuse likvideerimine (vajadusel);
• Puhastatud alade heakorrastamine, nende hea seisundi taastamine;
• Seiresüsteemi töölerakendamine reostuse likvideerimistöödele järgnevateks uuringuteks.
• Üle vastavate piirarvude reostunud pinnase teisaldamine, sellele järgnev töötlemine või ladestamine selleks ettenähtud prügilas;
• Reostunud aladel olevate likvideerimisele kuuluvate rajatiste lammutamine ning tekkinud jäätmete käitlemine (taaskasutamine või kõrvaldamine);
• Reostunud pinnasega alal kõrghaljastuse likvideerimine (vajadusel);
• Puhastatud alade heakorrastamine, nende hea seisundi taastamine;
• Seiresüsteemi töölerakendamine reostuse likvideerimistöödele järgnevateks uuringuteks.
02. detsember 2010
MUUDETUD PAKKUMUSTE TÄHTAEGA!
Keskkonnateabe Keskus kuulutab välja avatud hanke jääkreostuse likvideerimise projekteerimis-ehitustöödeks endistel sõjaväe- ja tööstusaladel: Miinisadam, Süsta tn sadam.
Jääkreostuse likvideerimistööde teostamine Miinisadama ja Süsta tn sadama territooriumidel. Projekti üldiseks eesmärgiks on põhjavett ohustava jääkreostuskolde lokaliseerimine, keskkonnareostuse tõkestamine ja jääkreostuse likvideerimine. Töövõtja koostab Hankedokumentides antud eelprojekti põhjal tööprojekti, kooskõlastab tööprojekti vastavalt kehtivatele nõuetele. Peale ehitusloa väljastamist teostab kõik vajalikud tööd. Tööde teostamise tulemusena tuleb saavutada järgnevad eesmärgid:
Töös käsitletavad objektid asuvad aadressil: Tööstuse 54 A Põhja-Tallinna linnaosas Tallinna lahe kaldal (vt. HD skeem 1) paikneval maa-alal (I objekt) ja Põhja-Tallinna linnaosas Kopli poolsaare edelarannikul aadressil Süsta tn 15 paikneval maa-alal (II objekt). Eeldatav pinnasetööde kogumaht on ligikaudu 21 000 m3. Sellele lisandub reostunud vee puhastamine, õlijääkide likvideerimine, lammutustööd (hooned, müür, tugipostid, sillutis, vana kai, mahutite alused, ehitis – kokku ligikaudu 1000 m3) ning kompostimisväljaku rajamine.
Tööde teostamise aeg on 42 kuud.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 31. jaanuar 2011 kell 15:00.
HD omandamiseks tuleb esitada kirjalik taotlus hankespetsialisti e-posti aadressile. Eelnevalt tuleb tasuda HD paljunduskulud 1000 EEK hankija arveldusarvele (Saaja: Rahandusministeerium, a/a 10220034796011 SEB, viitenumber 2100081901). HD väljastatakse hankija aadressil tööpäeviti nõutava summa tasumist tõendava dokumendi esitamisel. Dokumendil peab olema märgitud riigihanke reg. number ning lihtsustatud töö nimetus "Jääkreostuse likvideerimine, II hange". HD väljastamise aeg tuleb eelnevalt kokku leppida hankespetsialistiga. HD paljunduskulude maksumus ei sisalda postikulusid. Kui huvitatud isik soovib HD väljastamist posti teel, peab ta väljastamise üksikasjad kokku leppima hankespetsialistiga ning tasuma enne väljastamist ka postikulud. Lisaks HD paberversioonile väljastatakse digitaalselt (CD-l) järgmised dokumendid: HD Osa I koosseisu kuuluvad pakkumuse vormid ("MS Word" formaadis) ja HD Osa V Joonised ("pdf" formaadis).
Info ja dokumendid: Keskkonnateabe Keskus, Lembit Talli, tel: 673 7592, e-post: lembit.talli@keskkonnainfo.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 2. veebruar 2011 kell 11:00.
Keskkonnateabe Keskus kuulutab välja avatud hanke jääkreostuse likvideerimise projekteerimis-ehitustöödeks endistel sõjaväe- ja tööstusaladel: Miinisadam, Süsta tn sadam.
Jääkreostuse likvideerimistööde teostamine Miinisadama ja Süsta tn sadama territooriumidel. Projekti üldiseks eesmärgiks on põhjavett ohustava jääkreostuskolde lokaliseerimine, keskkonnareostuse tõkestamine ja jääkreostuse likvideerimine. Töövõtja koostab Hankedokumentides antud eelprojekti põhjal tööprojekti, kooskõlastab tööprojekti vastavalt kehtivatele nõuetele. Peale ehitusloa väljastamist teostab kõik vajalikud tööd. Tööde teostamise tulemusena tuleb saavutada järgnevad eesmärgid:
- Üle vastavate piirarvude ( vt. keskkonnaministri 11. augusti 2010. a määrus nr 38, RTL 18.08.2010, 57, 373) reostunud pinnase teisaldamine, sellele järgnev töötlemine või ladestamine selleks ettenähtud prügilas;
- Reostunud aladel olevate likvideerimisele kuuluvate rajatiste lammutamine ning tekkinud jäätmete käitlemine (taaskasutamine või kõrvaldamine);
- Reostunud pinnasega alal kõrghaljastuse likvideerimine (vajadusel);
- Puhastatud alade heakorrastamine, nende hea seisundi taastamine;
- Seiresüsteemi töölerakendamine reostuse likvideerimistöödele järgnevateks uuringuteks.
Töös käsitletavad objektid asuvad aadressil: Tööstuse 54 A Põhja-Tallinna linnaosas Tallinna lahe kaldal (vt. HD skeem 1) paikneval maa-alal (I objekt) ja Põhja-Tallinna linnaosas Kopli poolsaare edelarannikul aadressil Süsta tn 15 paikneval maa-alal (II objekt). Eeldatav pinnasetööde kogumaht on ligikaudu 21 000 m3. Sellele lisandub reostunud vee puhastamine, õlijääkide likvideerimine, lammutustööd (hooned, müür, tugipostid, sillutis, vana kai, mahutite alused, ehitis – kokku ligikaudu 1000 m3) ning kompostimisväljaku rajamine.
Tööde teostamise aeg on 42 kuud.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 31. jaanuar 2011 kell 15:00.
HD omandamiseks tuleb esitada kirjalik taotlus hankespetsialisti e-posti aadressile. Eelnevalt tuleb tasuda HD paljunduskulud 1000 EEK hankija arveldusarvele (Saaja: Rahandusministeerium, a/a 10220034796011 SEB, viitenumber 2100081901). HD väljastatakse hankija aadressil tööpäeviti nõutava summa tasumist tõendava dokumendi esitamisel. Dokumendil peab olema märgitud riigihanke reg. number ning lihtsustatud töö nimetus "Jääkreostuse likvideerimine, II hange". HD väljastamise aeg tuleb eelnevalt kokku leppida hankespetsialistiga. HD paljunduskulude maksumus ei sisalda postikulusid. Kui huvitatud isik soovib HD väljastamist posti teel, peab ta väljastamise üksikasjad kokku leppima hankespetsialistiga ning tasuma enne väljastamist ka postikulud. Lisaks HD paberversioonile väljastatakse digitaalselt (CD-l) järgmised dokumendid: HD Osa I koosseisu kuuluvad pakkumuse vormid ("MS Word" formaadis) ja HD Osa V Joonised ("pdf" formaadis).
Info ja dokumendid: Keskkonnateabe Keskus, Lembit Talli, tel: 673 7592, e-post: lembit.talli@keskkonnainfo.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 2. veebruar 2011 kell 11:00.
11. november 2010
Tühistati riigihange jääkreostuse likvideerimiseks endistel sõjaväe- ja tööstusaladel hankemenetluses osalemise taotluste mitteesitamise tõttu.
05. august 2010
Keskonnateabe Keskus kuulutab välja avatud pakkumise jääkreostuse likvideerimiseks endistel sõjaväe- ja tööstusaladel - projekteerimis-ehitustööd, Miinisadam; Süsta tn sadam. Jääkreostuse likvideerimistööde teostamine Miinisadama ja Süsta tn sadama territooriumidel. Projekti üldiseks eesmärgiks on põhjavett ohustava jääkreostuskolde lokaliseerimine, keskkonnareostuse tõkestamine ja jääkreostuse likvideerimine. Tööde teostamise tulemusena tuleb saavutada järgnevad eesmärgid:
• Üle vastavate piirarvude ( vt. keskkonnaministri 2. aprilli 2004. a määrus nr 12, RTL 2004, 40, 662; NB! Hetkel uuendamisel) reostunud pinnase teisaldamine, sellele järgnev töötlemine või ladestamine selleks ettenähtud prügilas;
• Reostunud aladel olevate likvideerimisele kuuluvate rajatiste lammutamine ning tekkinud jäätmete käitlemine (taaskasutamine või kõrvaldamine);
• Reostunud pinnasega alal kõrghaljastuse likvideerimine (vajadusel);
• Puhastatud alade heakorrastamine, nende hea seisundi taastamine;
• Seiresüsteemi töölerakendamine reostuse likvideerimistöödele järgnevateks uuringuteks.
Töö ulatus on täpsemalt kirjeldatud HD osas III Tellija tingimused.
Töös käsitletavad objektid asuvad aadressil: Tööstuse 54 A Põhja-Tallinna linnaosas Tallinna lahe kaldal (vt. HD skeem 1) paikneval maa-alal (I objekt) ja Põhja-Tallinna linnaosas Kopli poolsaare edelarannikul aadressil Süsta tn 15 paikneval maa-alal (II objekt). Eeldatav pinnasetööde kogumaht on 21 000 m3.
Nõutavad tagatised ja garantiid
•Pakkumuse tagatise summa on ükssada üheksakümmend tuhat eesti krooni (190 000 EEK). Tagatisele esitatud tingimused on toodud HD Osa I (Juhised pakkujale) punktis 4.4.
•Täitmise tagatis 10% heakskiidetud lepingusummast; 5% heakskiidetud lepingu summast Puudustest teatamise ajavahemikul.
•Tööde ja Töövõtja seadmete kindlustus.
•Kolmanda osapoole kindlustus minimaalselt ühe kindlustusjuhtumi kohta 1 000 000 EEK.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: 1. Üksikpakkujatena, ühispakkujatena ja alltöövõtjatena võivad hankemenetluses osaleda isikud, kelle elu- või asukoht on Eestis, mõnes muus Euroopa Liidu liikmesriigis, muus Euroopa Majanduspiirkonna lepinguriigis või Maailma Kaubandusorganisatsiooni riigihankelepinguga (Government Procurement Agreement – GPA) ühinenud riigis.
Üksikpakkuja on isik, kes esitab pakkumuse iseseisvalt; ühispakkujad on isikud, kes esitavad pakkumuse ühiselt.
Ühispakkujate pakkumus peab sisaldama kõiki HT-s ja HD-s nõutud dokumente ja teavet iga ühispakkumuses osaleva partneri kohta.
2. Üksikpakkuja, ühispakkuja või pakkumuses esitatav alltöövõtja (edaspidi tekstis „pakkuja“) peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris. Pakkuja esitab äriregistri B-kaardi koopia (ühispakkumuse või alltöövõtu korral koopiad).
pakkuja peab omama Majandustegevuse Registri (MTR) registreeringut kõikides alltoodud tegevusalades:
a) Ehitus; Ehitamine;
b) Ehitise projekteerimine.
Pakkuja esitab vastavate MTR registreeringute väljatrüki koos vastutavate spetsialistide loeteluga. Pakkuja kelle asukohamaa ei ole Eesti Vabariik, võib MTR registreeringu asemel esitada tõendi registreerituse kohta oma asukohamaa erialases registris, mis tõendab pakkuja õigust tegutseda oma asukohamaal eelmainitud tegevusaladel. Siiski peab pakkuja arvestama sellega, et tema pakkumuse edukaks tunnistamisel peab ta riigihanke teostamiseks hankima ka Eesti Vabariigi MTR registreeringu.
3. Pakkuja ei või esitada ühist pakkumust (osaleda pakkumuses ühispakkujana), kui ta esitab pakkumuse üksi või kui ta esitab ühispakkumuse koos teiste ühispakkujatega. Pakkuja ei või esitada pakkumust, kui ta on andnud teisele pakkujale nõusoleku enda nimetamiseks pakkumuses hankelepingu täitmiseks alltöövõtjana.
4. Pakkuja (Töövõtja; ühispakkumuses juhtpartner) peab teostama vähemalt 30% lepingujärgsest jääkreostuse likvideerimise töödest (rahalises väärtuses. Tööprojekti koostamine ei kuulu selle 30% hulka, s.t. see võib olla teostatud alltöövõtuna täies mahus. Töövõtja kasutuses peavad olema lepingu eespool nimetatud protsentuaalse osa täitmiseks vajalikud seadmed, abimaterjalid, töötajad ning rahalised vahendid. Alltöövõtjad võivad teostada Töövõtja juhtimisel kuni 70% jääkreostuse likvideerimise töödest. Tööde teostamise korralduse, tulemuslikkuse ja kvaliteedi eest vastutab ning annab Hankijale garantii Töövõtja.
Alltöövõtjate kaasamisel esitab Pakkuja andmed alltöövõtu ulatuse kohta koos alltöövõtjate poolt teostatavate töölõikude äranäitamisega ning nende kirjaliku kinnitusega vastavalt HD Osa I, Lisa 1, Vorm XIII ja Vorm XIV.
5. Kavandatava projekteerimis-ehituslepingu projekteerimis- ja ehitustööd tuleb teostada vastavalt Eesti seadusandlusele, Eestis kehtivatele normidele ja kõigile asjakohastele EN- ja EVS standarditele.
6. Pakkuja (Töövõtja) tagab ja hankija (Tellija) nõudmisel tõendab, et kõik tööde teostamiseks rakendatavad töötajad on asjakohase hariduse, kvalifikatsiooni ja kogemustega.
7. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse RHS § 38 lõigetes 1 ja 2 nimetatud olukordade puudumise kohta nii tema enda (s.h. ka ühispakkumuse partnerid) kui ka kastatavate allhankijate osas. Pakkuja esitab HD Osa I, Lisa 1, Vorm VII kohase kinnituse.
8. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse, et temal on nõuetekohaselt täidetud riiklike ja kohalike maksude ja sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused (vt. HD Osa I, Lisa 1, Vorm V).
9. Pakkuja peab oma pakkumuse koostamisel arvestama kõikide RHS § 38 toodud nõuetega. Nendest nõuetest mittekinnipidamine kutsub esile vastava mittevastavuse ilmnemisel kohese hankemenetlusest kõrvaldamise.
10. Kui hankijal on põhjendatud kahtlus, et pakkujal, tema partneril või alltöövõtjal esinevad mittevastavused ülaltoodud nõuetele, võib ta selliste puuduste tuvastamiseks nõuda pakkujalt nõutud aluste puudumise kohta täiendavat teavet või vastavat karistusregistri teadet või esitada järelepärimine karistusregistri volitatud töötlejale või nõuda pakkuja või pakkuja alltöövõtja asukohariigi kohtu- või haldusorgani väljastatud samaväärset dokumenti või muu selleks volitatud ametiasutuse väljastatud tõendit või pakkuja või pakkuja alltöövõtja kirjalikku volitust pöörduda vastavate ametiasutuste poole nimetatud aluste puudumise kohta kinnituse saamiseks. Kui pakkuja või pakkuja alltöövõtja asukohariik selliseid dokumente ei väljasta, võib selle asendada pakkuja või pakkuja alltöövõtja või tema esindaja poolt vande all antud tunnistuse või pädeva justiits- või haldusasutuse või notari või kutseala- või ametiliidu ees antud tunnistusega vastavalt pakkuja või pakkuja alltöövõtja asukohariigi õigusaktidele
Pakkuja peab esitama kõik dokumendid vormikohaselt, ainult hankija poolt ette nähtud vormil. Nimetatud vormid esitatakse huvitatud isikutele hankedokumentide kooseisus.
Majanduslik- ja finantsseisund
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: 1.Pakkuja (konsortsiumi) viimase kolme majandusaasta (2007-2009) netokäive kokku peab olema minimaalselt viiskümmend miljonit eesti krooni (50 000 000 EEK), kusjuures 15% käibest peab olema seotud jääkreostuse likvideerimise ja/või sellega sarnaste pinnasetöödega. Sarnasteks töödeks käesoleva hanke kontekstis loetakse prügilate sulgemist, reostunud pinnase väljakaevamist ja/või selle bioloogilist töötlemist. Tööde all mõistetakse eraldi töövõtu lepingu järgselt teostatud vastavaid töid.
2. Projekteerimisega tegeleval pakkujal või ühispakkumuses osaleval liikmel või alltöövõtjal peab kolme viimase (2007-2009) majandusaasta summeeritud netokäive jääkreostuse likvideerimise ja/või analoogsete pinnasetöödega seonduvas valdkonnas olema vähemalt 600 000 EEK.
Pakkuja (konsortsiumi liige) esitab HD Osa I, Lisa 1, Vorm VI kohase kinnituse netokäibe kohta ning viimase kolme majandusaasta (2007-2009) majandusaruande väljavõtte (bilanss ja kasumiaruanne) koos audiitori järeldusotsusega.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Pakkuja peab vastama järgmistele minimaalsetele kvalifitseerimise tingimustele ja omama kogemusi:
1. Pakkuja (konsortsium) peab viimase viie aasta jooksul (2005-2009) olema teostanud järgnevatele tunnustele vastavaid hankeid:
- jääkreostuse likvideerimistööde ja/või sarnaste pinnasetöödega seonduvaid projekteerimis- ehitustöid vähemalt järgmises mahus: vähemalt 3 teostatud hankelepingut peatöövõtjana (neist vähemalt üks FIDIC „Töövõtulepingu tingimused seadmestamiseks ja projekteerimiseks-ehitamiseks, elektri- ja seadmete paigaldamiseks ning ehitus- ja inseneritöödeks, kui projekteerib Töövõtja“ Esimene väljaanne 1999, (nn. Kollane raamat); ei pea olema ainult riigihanked).
- Projekteerimisega tegelev pakkuja (üks ühispakkujatest või alltöövõtja) peab tõestama, et ta on viimase kolme aasta jooksul teostanud jääkreostuse likvideerimise ja/või hankelepingu esemega sarnaseid projekteerimistöid.
Pakkuja esitab teostatud tööde loetelu koos maksumuse, teostamise aja ja tellijate nimede ja kontaktandmete äranäitamisega (vt. HD Osa I, Lisa 1 Vorm VIII).
2. Pakkujal (vähemalt ühel konsortsiumi liikmel) peab olema kehtiv ohtlike jäätmete käitluslitsents, mis sisaldab ohtlike ainetega saastunud pinnase ja õlijäätmete käitlemist. Pakkuja esitab vastava käitluslitsentsi koopia.
3. Pakkuja (juhtpartner) peab omama ehitustööde teostamiseks vähemalt ühte alltoodud ettevõttesisestest kvaliteedijuhtimissüsteemidest:
- akrediteeritud sertifitseerimisasutuse tunnustatud kvaliteedisüsteem. Pakkuja (juhtpartner) esitab akrediteeritud sertifitseerimisasutuse sertifikaadi koopia;
- kvaliteedisüsteem, mis peab vastama EEEL „Ehitusprotsessi kvaliteedisüsteemi koostamine” nõuetele. Pakkuja esitab sellisel juhul kvaliteedisüsteemi kirjelduse. Ühispakkujate puhul vastutab töö kvaliteedi eest tervikuna juhtpartner. Ühispakkujate kvaliteedi tagamise süsteemi kirjeldus, s.h. hanke objektiks olevate ehitustööde kvaliteedi tagamise üksikasjad esitatakse Vormil IX (vt. HD Osa I, Lisa 1, Vorm IX).
4. Pakkuja (juhtpartner) peab omama ehitustööde teostamiseks keskkonnajuhtimise süsteemi (ISO 14001 või sellega samaväärset). Pakkuja (juhtpartner) esitab akrediteeritud sertifitseerimisasutuse sertifikaadi koopia või selle puudumisel ISO 140001 samaväärse keskkonnajuhtimise süsteemi kirjelduse.
5. Pakkuja peab hanke objektiks olevate jääkreostuse likvideerimistööde teostamiseks komplekteerima meeskonna, mis koosneb alltoodud võtmeekspertidest. Pakkuja poolt esitatavad võtmeeksperdid peavad vastama järgmistele nõudmistele haridustaseme, töökogemuse (analoogsetes projektides osalemine) ning muude oskuste osas:
- Projektijuht (üks isik):
o haridus – minimaalselt magistri (või sellele vastav) kraad ehituse (ehitustehnika, tööstus- ja tsiviilehitus) või keskkonnatehnoloogia või sellele analoogses valdkonnas;
o erialane kvalifikatsioon - töökogemus (ehitustööde juhtimine projekti- või objektijuhina) vähemalt kümme aastat; osalemine projektijuhina vähemalt ühes projektis projekteerimis-ehitustööde maksumusega vähemalt 10 000 000 EEK, soovitavalt FIDIC „Kollane raamat“ lepingutingimustel baseeruv ehitusleping; osalemine objektijuhina vähemalt ühes jääkreostuse likvideerimistööde ja/või sarnaste pinnasetöödega seonduvate projekteerimis-ehitustööde teostamise projektis;
o muud oskused – eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel, inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel), hea personaalarvuti kasutamise oskus (tekstitöötlus, tabelarvutus, projektijuhtimistarkvara, CAD tarkvara).
- Objektijuht (üks isik):
o haridus – minimaalselt bakalaureusekraad või rakenduslik kõrgharidus ehituse (ehitustehnika, tööstus- ja tsiviilehitus) või keskkonnatehnoloogia alal;
o erialane kvalifikatsioon - töökogemus (ehitustööde juhtimine projekti- või objektijuhina või töödejuhatajana) vähemalt kolm aastat;
o muud oskused - eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel(Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel), hea personaalarvuti kasutamise oskus (tekstitöötlus, tabelarvutus, projektijuhtimistarkvara, CAD tarkvara).
- Keskkonnatehnoloogia insener (Projekteerimise juht, üks isik):
o haridus - keskkonnatehnoloogia-alane kõrgem haridus (minimaalselt magistri või sellele vastav kraad);
o erialane kvalifikatsioon - vähemalt 3-aastane töökogemus jääkreostuse likvideerimise ja/või sellega sarnaste projektide projekteerimisel; olnud projekteerimistööde juht või läbiviija vähemalt ühe põhi- või tööprojekti staadiumis projekti teostamisel; kogemus reostunud pinnase bioloogilise töötluse tehnoloogia kasutamisel.
o muud oskused - eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel, inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel); personaalarvuti kasutamise oskus (tekstitöötlus, tabelarvutus, projektijuhtimistarkvara, CAD tarkvara).
6. Projekti- ja objektijuht peavad olema nimeliselt registreeritud vastutava spetsialistina Majandustegevuse registris valdkonnas „Ehitus“ tegevusalal „Ehitusjuhtimine“. Pakkuja esitab vastava registreeringu väljavõtte.
7. Projekteerimise juht peab olema nimeliselt registreeritud vastutava spetsialistina Majandustegevuse registris valdkonnas „Ehitus“ tegevusalal „Projekteerimine“. Pakkuja esitab vastava registreeringu väljavõtte.
8. Projektijuht võib olla esindatud ainult ühes pakkumuses. Alltöövõtu korras töid teostav projekteerimise eest vastutav spetsialist (projekteerimise projektijuht) võib olla esindatud mitmes pakkumuses.
Pakkuja esitab võtmeekspertide loetelu vastavalt HD Osa I, Lisa 1, Vorm X, võtmeekspertide CV-d vastavalt HD Osa I, Lisa 1, Vorm XI ja haridust ning pädevust tõendavate dokumentide koopiad. Haridustaseme määramisel lähtutakse Vabariigi Valitsuse määrusest nr 120, 6.6.2005 „Eesti Vabariigi kvalifikatsioonide ja enne 20. augustit 1991. a antud endise NSV Liidu kvalifikatsioonide vastavus“. Võtmeekspertide vastav töökogemus peab ilmnema eksperdi esitatud CV-st isikust osalemisest lepingute täitmisel (referentsobjektide loetelu). Pakkujaga (konsortsiumi liikmega) töövõtjana töösuhet mitte omava võtmeeksperdi puhul esitab pakkuja (konsortsium) võtmeeksperdi tööandja kinnituse vastavalt HD Osa I, Lisa 1, Vorm XII.
9. Pakkuja (konsortsium) esitab organisatsiooni kirjelduse, kus peab olema kajastatud organisatsiooni struktuur – isikud, nende kohustused ja vastutus, ühispakkumuse tegemisel ja/või alltöövõtu kasutamisel ülesannete jaotus; pakkuja kvaliteedi tagamise süsteemi kirjeldus, s.h. hanke objektiks olevate ehitustööde kvaliteedi tagamise üksikasjad (vastutusmaatriks jne., vt. HD Osa I, Lisa 1, Vorm IX).
10. Pakkuja peab pakkumuses esitama Tehnilise pakkumuse (vt. HD Osa I, Lisa 1, Vorm IX), milles peab olema:
1.Lepingu täitmise organisatsiooni skeem:
- Partnerid, alltöövõtjad;
- Kvaliteedi tagamise süsteem organisatsioonis;
2. Tööprogramm ja ajagraafik;
3. Projekteerimistööde kirjeldus, sh. tööprojekti koostamine, kooskõlastamine, kavandatavad täiendavad uuringud jne.
4. Tööde teostamise metoodika üksikasjalik kirjeldus:
- Metoodika kirjeldus koos võtmeisikute rollide, ülesannete ja vastutuse äranäitamisega;
- Partnerite (sh. alltöövõtjate) roll ja hinnanguline teostatavate tööde või osutatavate teenuste maht; koostöö korraldus ning ülesanded ja vastutus hankelepingu täitmisel;
- Jääkreostuse likvideerimise tehnoloogilise protsessi üksikasjalik kirjeldus: ettevalmistustööd, õlijääkide likvideerimine (nende olemasolul), pinnasetööd, taastus- ja kasvupinnase rajamistööd, vajadusel teekatte taastamistööd jne; tehnoloogia kasutatavus kohalikes tingimustes, vastavus keskkonnanõuetele ning püstitatud eesmärgi (pinnase vastavus kehtestatud normidele) saavutamise ning selle kontrolli võimaluse kindlus;
- Kasutatava tehnilise lahenduse majanduslik põhjendus ning hinnang rakendatava tehnoloogia keskkonnaseisundi parandamise efektiivsusele;
- Peamised kasutatavad tehnilised seadmed ja/või materjalid;
- Järelkontrolli (seire) metoodika ja programm.
5. Kinnitus, et hankeleping täidetakse ranges vastavuses kehtivate keskkonnanõuetega.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg on 03.09.2010 kell 17:00.HD omandamiseks tuleb esitada kirjalik taotlus hankespetsialisti e-posti aadressile. Eelnevalt tuleb tasuda HD paljunduskulud 1000 EEK hankija arveldusarvele (Saaja: Rahandusministeerium, a/a 10220034796011 SEB, viitenumber 2100081901). HD väljastatakse hankija aadressil tööpäeviti nõutava summa tasumist tõendava dokumendi esitamisel. Dokumendil peab olema märgitud riigihanke reg. number ning lihtsustatud töö nimetus "Jääkreostuse likvideerimine, II hange". HD väljastamise aeg tuleb eelnevalt kokku leppida hankespetsialistiga. HD paljunduskulude maksumus ei sisalda postikulusid. Kui huvitatud isik soovib HD väljastamist posti teel, peab ta väljastamise üksikasjad kokku leppima hankespetsialistiga ning tasuma enne väljastamist ka postikulud. Lisaks HD paberversioonile väljastatakse digitaalselt (CD-l) järgmised dokumendid: HD Osa I koosseisu kuuluvad pakkumuse vormid(MS Word formaadis) ja HD Osa V Joonised (pdf formaadis).
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 07.09.2010 kell 11:00 .
• Üle vastavate piirarvude ( vt. keskkonnaministri 2. aprilli 2004. a määrus nr 12, RTL 2004, 40, 662; NB! Hetkel uuendamisel) reostunud pinnase teisaldamine, sellele järgnev töötlemine või ladestamine selleks ettenähtud prügilas;
• Reostunud aladel olevate likvideerimisele kuuluvate rajatiste lammutamine ning tekkinud jäätmete käitlemine (taaskasutamine või kõrvaldamine);
• Reostunud pinnasega alal kõrghaljastuse likvideerimine (vajadusel);
• Puhastatud alade heakorrastamine, nende hea seisundi taastamine;
• Seiresüsteemi töölerakendamine reostuse likvideerimistöödele järgnevateks uuringuteks.
Töö ulatus on täpsemalt kirjeldatud HD osas III Tellija tingimused.
Töös käsitletavad objektid asuvad aadressil: Tööstuse 54 A Põhja-Tallinna linnaosas Tallinna lahe kaldal (vt. HD skeem 1) paikneval maa-alal (I objekt) ja Põhja-Tallinna linnaosas Kopli poolsaare edelarannikul aadressil Süsta tn 15 paikneval maa-alal (II objekt). Eeldatav pinnasetööde kogumaht on 21 000 m3.
Nõutavad tagatised ja garantiid
•Pakkumuse tagatise summa on ükssada üheksakümmend tuhat eesti krooni (190 000 EEK). Tagatisele esitatud tingimused on toodud HD Osa I (Juhised pakkujale) punktis 4.4.
•Täitmise tagatis 10% heakskiidetud lepingusummast; 5% heakskiidetud lepingu summast Puudustest teatamise ajavahemikul.
•Tööde ja Töövõtja seadmete kindlustus.
•Kolmanda osapoole kindlustus minimaalselt ühe kindlustusjuhtumi kohta 1 000 000 EEK.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: 1. Üksikpakkujatena, ühispakkujatena ja alltöövõtjatena võivad hankemenetluses osaleda isikud, kelle elu- või asukoht on Eestis, mõnes muus Euroopa Liidu liikmesriigis, muus Euroopa Majanduspiirkonna lepinguriigis või Maailma Kaubandusorganisatsiooni riigihankelepinguga (Government Procurement Agreement – GPA) ühinenud riigis.
Üksikpakkuja on isik, kes esitab pakkumuse iseseisvalt; ühispakkujad on isikud, kes esitavad pakkumuse ühiselt.
Ühispakkujate pakkumus peab sisaldama kõiki HT-s ja HD-s nõutud dokumente ja teavet iga ühispakkumuses osaleva partneri kohta.
2. Üksikpakkuja, ühispakkuja või pakkumuses esitatav alltöövõtja (edaspidi tekstis „pakkuja“) peab oma asukohamaa seaduse kohaselt olema registreeritud äriregistris. Pakkuja esitab äriregistri B-kaardi koopia (ühispakkumuse või alltöövõtu korral koopiad).
pakkuja peab omama Majandustegevuse Registri (MTR) registreeringut kõikides alltoodud tegevusalades:
a) Ehitus; Ehitamine;
b) Ehitise projekteerimine.
Pakkuja esitab vastavate MTR registreeringute väljatrüki koos vastutavate spetsialistide loeteluga. Pakkuja kelle asukohamaa ei ole Eesti Vabariik, võib MTR registreeringu asemel esitada tõendi registreerituse kohta oma asukohamaa erialases registris, mis tõendab pakkuja õigust tegutseda oma asukohamaal eelmainitud tegevusaladel. Siiski peab pakkuja arvestama sellega, et tema pakkumuse edukaks tunnistamisel peab ta riigihanke teostamiseks hankima ka Eesti Vabariigi MTR registreeringu.
3. Pakkuja ei või esitada ühist pakkumust (osaleda pakkumuses ühispakkujana), kui ta esitab pakkumuse üksi või kui ta esitab ühispakkumuse koos teiste ühispakkujatega. Pakkuja ei või esitada pakkumust, kui ta on andnud teisele pakkujale nõusoleku enda nimetamiseks pakkumuses hankelepingu täitmiseks alltöövõtjana.
4. Pakkuja (Töövõtja; ühispakkumuses juhtpartner) peab teostama vähemalt 30% lepingujärgsest jääkreostuse likvideerimise töödest (rahalises väärtuses. Tööprojekti koostamine ei kuulu selle 30% hulka, s.t. see võib olla teostatud alltöövõtuna täies mahus. Töövõtja kasutuses peavad olema lepingu eespool nimetatud protsentuaalse osa täitmiseks vajalikud seadmed, abimaterjalid, töötajad ning rahalised vahendid. Alltöövõtjad võivad teostada Töövõtja juhtimisel kuni 70% jääkreostuse likvideerimise töödest. Tööde teostamise korralduse, tulemuslikkuse ja kvaliteedi eest vastutab ning annab Hankijale garantii Töövõtja.
Alltöövõtjate kaasamisel esitab Pakkuja andmed alltöövõtu ulatuse kohta koos alltöövõtjate poolt teostatavate töölõikude äranäitamisega ning nende kirjaliku kinnitusega vastavalt HD Osa I, Lisa 1, Vorm XIII ja Vorm XIV.
5. Kavandatava projekteerimis-ehituslepingu projekteerimis- ja ehitustööd tuleb teostada vastavalt Eesti seadusandlusele, Eestis kehtivatele normidele ja kõigile asjakohastele EN- ja EVS standarditele.
6. Pakkuja (Töövõtja) tagab ja hankija (Tellija) nõudmisel tõendab, et kõik tööde teostamiseks rakendatavad töötajad on asjakohase hariduse, kvalifikatsiooni ja kogemustega.
7. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse RHS § 38 lõigetes 1 ja 2 nimetatud olukordade puudumise kohta nii tema enda (s.h. ka ühispakkumuse partnerid) kui ka kastatavate allhankijate osas. Pakkuja esitab HD Osa I, Lisa 1, Vorm VII kohase kinnituse.
8. Pakkuja esitab kirjaliku kinnituse, et temal on nõuetekohaselt täidetud riiklike ja kohalike maksude ja sotsiaalkindlustuse maksete tasumise kohustused (vt. HD Osa I, Lisa 1, Vorm V).
9. Pakkuja peab oma pakkumuse koostamisel arvestama kõikide RHS § 38 toodud nõuetega. Nendest nõuetest mittekinnipidamine kutsub esile vastava mittevastavuse ilmnemisel kohese hankemenetlusest kõrvaldamise.
10. Kui hankijal on põhjendatud kahtlus, et pakkujal, tema partneril või alltöövõtjal esinevad mittevastavused ülaltoodud nõuetele, võib ta selliste puuduste tuvastamiseks nõuda pakkujalt nõutud aluste puudumise kohta täiendavat teavet või vastavat karistusregistri teadet või esitada järelepärimine karistusregistri volitatud töötlejale või nõuda pakkuja või pakkuja alltöövõtja asukohariigi kohtu- või haldusorgani väljastatud samaväärset dokumenti või muu selleks volitatud ametiasutuse väljastatud tõendit või pakkuja või pakkuja alltöövõtja kirjalikku volitust pöörduda vastavate ametiasutuste poole nimetatud aluste puudumise kohta kinnituse saamiseks. Kui pakkuja või pakkuja alltöövõtja asukohariik selliseid dokumente ei väljasta, võib selle asendada pakkuja või pakkuja alltöövõtja või tema esindaja poolt vande all antud tunnistuse või pädeva justiits- või haldusasutuse või notari või kutseala- või ametiliidu ees antud tunnistusega vastavalt pakkuja või pakkuja alltöövõtja asukohariigi õigusaktidele
Pakkuja peab esitama kõik dokumendid vormikohaselt, ainult hankija poolt ette nähtud vormil. Nimetatud vormid esitatakse huvitatud isikutele hankedokumentide kooseisus.
Majanduslik- ja finantsseisund
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: 1.Pakkuja (konsortsiumi) viimase kolme majandusaasta (2007-2009) netokäive kokku peab olema minimaalselt viiskümmend miljonit eesti krooni (50 000 000 EEK), kusjuures 15% käibest peab olema seotud jääkreostuse likvideerimise ja/või sellega sarnaste pinnasetöödega. Sarnasteks töödeks käesoleva hanke kontekstis loetakse prügilate sulgemist, reostunud pinnase väljakaevamist ja/või selle bioloogilist töötlemist. Tööde all mõistetakse eraldi töövõtu lepingu järgselt teostatud vastavaid töid.
2. Projekteerimisega tegeleval pakkujal või ühispakkumuses osaleval liikmel või alltöövõtjal peab kolme viimase (2007-2009) majandusaasta summeeritud netokäive jääkreostuse likvideerimise ja/või analoogsete pinnasetöödega seonduvas valdkonnas olema vähemalt 600 000 EEK.
Pakkuja (konsortsiumi liige) esitab HD Osa I, Lisa 1, Vorm VI kohase kinnituse netokäibe kohta ning viimase kolme majandusaasta (2007-2009) majandusaruande väljavõtte (bilanss ja kasumiaruanne) koos audiitori järeldusotsusega.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded: Pakkuja peab vastama järgmistele minimaalsetele kvalifitseerimise tingimustele ja omama kogemusi:
1. Pakkuja (konsortsium) peab viimase viie aasta jooksul (2005-2009) olema teostanud järgnevatele tunnustele vastavaid hankeid:
- jääkreostuse likvideerimistööde ja/või sarnaste pinnasetöödega seonduvaid projekteerimis- ehitustöid vähemalt järgmises mahus: vähemalt 3 teostatud hankelepingut peatöövõtjana (neist vähemalt üks FIDIC „Töövõtulepingu tingimused seadmestamiseks ja projekteerimiseks-ehitamiseks, elektri- ja seadmete paigaldamiseks ning ehitus- ja inseneritöödeks, kui projekteerib Töövõtja“ Esimene väljaanne 1999, (nn. Kollane raamat); ei pea olema ainult riigihanked).
- Projekteerimisega tegelev pakkuja (üks ühispakkujatest või alltöövõtja) peab tõestama, et ta on viimase kolme aasta jooksul teostanud jääkreostuse likvideerimise ja/või hankelepingu esemega sarnaseid projekteerimistöid.
Pakkuja esitab teostatud tööde loetelu koos maksumuse, teostamise aja ja tellijate nimede ja kontaktandmete äranäitamisega (vt. HD Osa I, Lisa 1 Vorm VIII).
2. Pakkujal (vähemalt ühel konsortsiumi liikmel) peab olema kehtiv ohtlike jäätmete käitluslitsents, mis sisaldab ohtlike ainetega saastunud pinnase ja õlijäätmete käitlemist. Pakkuja esitab vastava käitluslitsentsi koopia.
3. Pakkuja (juhtpartner) peab omama ehitustööde teostamiseks vähemalt ühte alltoodud ettevõttesisestest kvaliteedijuhtimissüsteemidest:
- akrediteeritud sertifitseerimisasutuse tunnustatud kvaliteedisüsteem. Pakkuja (juhtpartner) esitab akrediteeritud sertifitseerimisasutuse sertifikaadi koopia;
- kvaliteedisüsteem, mis peab vastama EEEL „Ehitusprotsessi kvaliteedisüsteemi koostamine” nõuetele. Pakkuja esitab sellisel juhul kvaliteedisüsteemi kirjelduse. Ühispakkujate puhul vastutab töö kvaliteedi eest tervikuna juhtpartner. Ühispakkujate kvaliteedi tagamise süsteemi kirjeldus, s.h. hanke objektiks olevate ehitustööde kvaliteedi tagamise üksikasjad esitatakse Vormil IX (vt. HD Osa I, Lisa 1, Vorm IX).
4. Pakkuja (juhtpartner) peab omama ehitustööde teostamiseks keskkonnajuhtimise süsteemi (ISO 14001 või sellega samaväärset). Pakkuja (juhtpartner) esitab akrediteeritud sertifitseerimisasutuse sertifikaadi koopia või selle puudumisel ISO 140001 samaväärse keskkonnajuhtimise süsteemi kirjelduse.
5. Pakkuja peab hanke objektiks olevate jääkreostuse likvideerimistööde teostamiseks komplekteerima meeskonna, mis koosneb alltoodud võtmeekspertidest. Pakkuja poolt esitatavad võtmeeksperdid peavad vastama järgmistele nõudmistele haridustaseme, töökogemuse (analoogsetes projektides osalemine) ning muude oskuste osas:
- Projektijuht (üks isik):
o haridus – minimaalselt magistri (või sellele vastav) kraad ehituse (ehitustehnika, tööstus- ja tsiviilehitus) või keskkonnatehnoloogia või sellele analoogses valdkonnas;
o erialane kvalifikatsioon - töökogemus (ehitustööde juhtimine projekti- või objektijuhina) vähemalt kümme aastat; osalemine projektijuhina vähemalt ühes projektis projekteerimis-ehitustööde maksumusega vähemalt 10 000 000 EEK, soovitavalt FIDIC „Kollane raamat“ lepingutingimustel baseeruv ehitusleping; osalemine objektijuhina vähemalt ühes jääkreostuse likvideerimistööde ja/või sarnaste pinnasetöödega seonduvate projekteerimis-ehitustööde teostamise projektis;
o muud oskused – eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel, inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel), hea personaalarvuti kasutamise oskus (tekstitöötlus, tabelarvutus, projektijuhtimistarkvara, CAD tarkvara).
- Objektijuht (üks isik):
o haridus – minimaalselt bakalaureusekraad või rakenduslik kõrgharidus ehituse (ehitustehnika, tööstus- ja tsiviilehitus) või keskkonnatehnoloogia alal;
o erialane kvalifikatsioon - töökogemus (ehitustööde juhtimine projekti- või objektijuhina või töödejuhatajana) vähemalt kolm aastat;
o muud oskused - eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel(Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel), hea personaalarvuti kasutamise oskus (tekstitöötlus, tabelarvutus, projektijuhtimistarkvara, CAD tarkvara).
- Keskkonnatehnoloogia insener (Projekteerimise juht, üks isik):
o haridus - keskkonnatehnoloogia-alane kõrgem haridus (minimaalselt magistri või sellele vastav kraad);
o erialane kvalifikatsioon - vähemalt 3-aastane töökogemus jääkreostuse likvideerimise ja/või sellega sarnaste projektide projekteerimisel; olnud projekteerimistööde juht või läbiviija vähemalt ühe põhi- või tööprojekti staadiumis projekti teostamisel; kogemus reostunud pinnase bioloogilise töötluse tehnoloogia kasutamisel.
o muud oskused - eesti keele oskus vähemalt C1 tasemel, inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel (Euroopa Nõukogu keeleõppe raamdokumendi alusel); personaalarvuti kasutamise oskus (tekstitöötlus, tabelarvutus, projektijuhtimistarkvara, CAD tarkvara).
6. Projekti- ja objektijuht peavad olema nimeliselt registreeritud vastutava spetsialistina Majandustegevuse registris valdkonnas „Ehitus“ tegevusalal „Ehitusjuhtimine“. Pakkuja esitab vastava registreeringu väljavõtte.
7. Projekteerimise juht peab olema nimeliselt registreeritud vastutava spetsialistina Majandustegevuse registris valdkonnas „Ehitus“ tegevusalal „Projekteerimine“. Pakkuja esitab vastava registreeringu väljavõtte.
8. Projektijuht võib olla esindatud ainult ühes pakkumuses. Alltöövõtu korras töid teostav projekteerimise eest vastutav spetsialist (projekteerimise projektijuht) võib olla esindatud mitmes pakkumuses.
Pakkuja esitab võtmeekspertide loetelu vastavalt HD Osa I, Lisa 1, Vorm X, võtmeekspertide CV-d vastavalt HD Osa I, Lisa 1, Vorm XI ja haridust ning pädevust tõendavate dokumentide koopiad. Haridustaseme määramisel lähtutakse Vabariigi Valitsuse määrusest nr 120, 6.6.2005 „Eesti Vabariigi kvalifikatsioonide ja enne 20. augustit 1991. a antud endise NSV Liidu kvalifikatsioonide vastavus“. Võtmeekspertide vastav töökogemus peab ilmnema eksperdi esitatud CV-st isikust osalemisest lepingute täitmisel (referentsobjektide loetelu). Pakkujaga (konsortsiumi liikmega) töövõtjana töösuhet mitte omava võtmeeksperdi puhul esitab pakkuja (konsortsium) võtmeeksperdi tööandja kinnituse vastavalt HD Osa I, Lisa 1, Vorm XII.
9. Pakkuja (konsortsium) esitab organisatsiooni kirjelduse, kus peab olema kajastatud organisatsiooni struktuur – isikud, nende kohustused ja vastutus, ühispakkumuse tegemisel ja/või alltöövõtu kasutamisel ülesannete jaotus; pakkuja kvaliteedi tagamise süsteemi kirjeldus, s.h. hanke objektiks olevate ehitustööde kvaliteedi tagamise üksikasjad (vastutusmaatriks jne., vt. HD Osa I, Lisa 1, Vorm IX).
10. Pakkuja peab pakkumuses esitama Tehnilise pakkumuse (vt. HD Osa I, Lisa 1, Vorm IX), milles peab olema:
1.Lepingu täitmise organisatsiooni skeem:
- Partnerid, alltöövõtjad;
- Kvaliteedi tagamise süsteem organisatsioonis;
2. Tööprogramm ja ajagraafik;
3. Projekteerimistööde kirjeldus, sh. tööprojekti koostamine, kooskõlastamine, kavandatavad täiendavad uuringud jne.
4. Tööde teostamise metoodika üksikasjalik kirjeldus:
- Metoodika kirjeldus koos võtmeisikute rollide, ülesannete ja vastutuse äranäitamisega;
- Partnerite (sh. alltöövõtjate) roll ja hinnanguline teostatavate tööde või osutatavate teenuste maht; koostöö korraldus ning ülesanded ja vastutus hankelepingu täitmisel;
- Jääkreostuse likvideerimise tehnoloogilise protsessi üksikasjalik kirjeldus: ettevalmistustööd, õlijääkide likvideerimine (nende olemasolul), pinnasetööd, taastus- ja kasvupinnase rajamistööd, vajadusel teekatte taastamistööd jne; tehnoloogia kasutatavus kohalikes tingimustes, vastavus keskkonnanõuetele ning püstitatud eesmärgi (pinnase vastavus kehtestatud normidele) saavutamise ning selle kontrolli võimaluse kindlus;
- Kasutatava tehnilise lahenduse majanduslik põhjendus ning hinnang rakendatava tehnoloogia keskkonnaseisundi parandamise efektiivsusele;
- Peamised kasutatavad tehnilised seadmed ja/või materjalid;
- Järelkontrolli (seire) metoodika ja programm.
5. Kinnitus, et hankeleping täidetakse ranges vastavuses kehtivate keskkonnanõuetega.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg on 03.09.2010 kell 17:00.HD omandamiseks tuleb esitada kirjalik taotlus hankespetsialisti e-posti aadressile. Eelnevalt tuleb tasuda HD paljunduskulud 1000 EEK hankija arveldusarvele (Saaja: Rahandusministeerium, a/a 10220034796011 SEB, viitenumber 2100081901). HD väljastatakse hankija aadressil tööpäeviti nõutava summa tasumist tõendava dokumendi esitamisel. Dokumendil peab olema märgitud riigihanke reg. number ning lihtsustatud töö nimetus "Jääkreostuse likvideerimine, II hange". HD väljastamise aeg tuleb eelnevalt kokku leppida hankespetsialistiga. HD paljunduskulude maksumus ei sisalda postikulusid. Kui huvitatud isik soovib HD väljastamist posti teel, peab ta väljastamise üksikasjad kokku leppima hankespetsialistiga ning tasuma enne väljastamist ka postikulud. Lisaks HD paberversioonile väljastatakse digitaalselt (CD-l) järgmised dokumendid: HD Osa I koosseisu kuuluvad pakkumuse vormid(MS Word formaadis) ja HD Osa V Joonised (pdf formaadis).
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 07.09.2010 kell 11:00 .
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
info@keskkonnainfo.ee | ||||
Tööde teostaja |
|||||
|
info@kmg.ee | ||||
Epler & Lorenz AS, TARTU
|
|
epler-lorenz@epler-lorenz.ee | |||
|
kesto@online.ee |