Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!

Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst

Hange pakikappide ostmiseks. Raamlepingu kestus 60 kuud. Maksumuse vahemik 15-18 milj krooni. Tähtaeg 24. september.

18. august 2010
AS Eesti Post kuulutab välja läbirääkimistega hanke pakikappide ostmiseks.
Raamleping ühe pakkujaga. Raamlepingu kestus on 60 kuud.
Maksumuse vahemik on alates 15 000 000 kuni 18 000 000 krooni.
Raamlepinguga ostetavad pakikapid vastavalt Hankija vajadusele.
Riigihanke esemeks on saadetiste saatmist, deponeerimist ja väljastamist võimaldavate välitingimustes töötavate iseteeninduslike automaatide (edaspidi pakikapid) lahenduse ostmine, mis hõlmab:
  • pakikappe, nende hooldamist ja paigaldamist Eesti suurematasse linnadesse, sh peab Taotlejal/Pakkujal olema valmisolek paigaldada pakikappe ka Lätis ja Leedus;
  • pakikappide tarkvara, sh haldus- ja hooldustarkvara, mis peab olema kasutatav hiljemalt pakikappide paigaldamise alguskuupäevaks. Hooldusteenuse osutamine toimub Eestis kohapeal ning see hõlmab töid, mis vajavad tehniku kohalviibimist (arvutiseadmete vahetus, printerite vahetus, muu elektroonika vahetus jms);
  • tehnilist tuge (spetsialistid), kelle ülesandeks on lahendada serverilahendusega seotud probleeme (tehnilise toe asukoht ei pea olema Eestis).
Pakikappide esialgne kogus on 38 tk (tarnitakse ja paigaldatakse Eestisse).
Hankija jätab endale õiguse tellida kogu lepinguperioodi jooksul täiendavas koguses pakikappe (sh võimalusega tarnida ja paigaldada pakikappe ka Lätti ja Leetu).
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Taotleja peab olema 2009. ja 2010. aastal täitnud nõuetekohaselt riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud hanke esemega vastavas osas.
Taotleja peab olema tegutsenud pakikappide tootmise ja/või müümise ning paigaldamisega seotud valdkonnas vähemalt 2009. aasta algusest ning ta peab olema tootnud ja/või müünud ning paigaldanud 2009. ja 2010. aasta jooksul kokku vähemalt 50 välitingimustes töötavat pakikappi, mis oma funktsionaalsuselt võimaldavad pakke väljastada ning väljastatud pakkide eest tasuda nende väljastamise hetkel.
Taotleja peab omama pakikappide tarnimiseks, paigaldamiseks ning hooldamiseks vajalikke töövahendeid, seadmeid ja tehnilist varustust ning haldusteenuse majutamiseks serveriruumi või tal peab olema võimalus neid kasutusse võtta hankelepingu täitmise perioodiks.
Taotlejal peavad olema võimalused pakikappidele hooldusteenuse pakkumiseks Eestis kohapeal ning valmisolek pakkuda hooldusteenust nii Lätis kui Leedus.
Taotleja peab omama standardile EVS-EN ISO9001:2008 või samaväärsele vastavat kvaliteedijuhtimissüsteemi või ettevõtte juhatuse poolt kinnitatud ja ettevõttes kehtivat kvaliteedijuhtimissüsteemi kirjeldust.
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 22. september 2010 kell 16:00.
Postisaadetiste edastamiseks mõeldud pakikappide ostmine välitingimustesse.
Info ja dokumendid: AS Eesti Post, Signe Kuljus, tel: 625 7239, faks: 625 7201, e-post: signe.kuljus@post.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 24. september 2010 kell 12:00.

Objektiga seotud ettevõtted

Tellija
Briefcase
661 6616 info@omniva.ee
Map-pin

Asukoht

MITU MAAKONDA, Eesti
 Eesti
Hard-hat

Tööd objektil

  • Seadmete tarnimine
Blueprint

Omadused

Esitamise tähtaeg 24. september 2010
Tööde kestus 60 kuud