15. oktoober 2007
Albu Vallavalitsus kuulutab välja avatud hanke Ahula Lasteaed-Algkooli juurdeehitusele.
Tööde ulatus:
Lasteaed-Algkooli juurdeehitus - ühekorruseline, 386,8 m², arhitektuurehituslik osa koos kütte (soojuspumba baasil), ventilatsiooni, elektri, vee, kanalistasiooni ja nõrkvoolutöödega. Olemasoleva hoone ruumide rekonstrueerimine - 330,2 m². Hoone ümbruse haljastustööd - parkla, piirdeaed, sillutised, muru jms. rajamine.
Tööde teostamise aeg on 19. november 2007 kuni 15. august 2008.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Töövõtja on kohustatud sõlmima Lepingu alusel teostatavate tööde perioodiks ehituse koguriskikindlustuse (CAR) oma kulul ja enda poolt valitud kindlustusseltsis, kusjuures kindlustussumma suurus peab vastama 6000000 EEK ja soodustatud isikuks peab olema märgitud Tellija;
2. Ehitusperioodi CAR kindlustus peab olema jõus lepingu alusel teostatavate tööde tegelikust algusest kuni ehitise Tellijale üleandmiseni ja ehitise kasutusloa vormistamiseni v.a. juhul, kui kasutusloa andmise viibimine ei ole põhjustatud ehituslikest puudustest (ehitusvigadest).
3. Töövõtja annab Tellijale ehitusaegse tagatise summale, mis moodustab 10% lepingu maksumusest. Ehitusaegne tagatis tagab hankelepinguga võetud ehitusaegse garantiikohustuse täitmise. Garantiitagatis kehtib kuni hankelepingu täieliku täitmiseni. Ehitusaegse garantii annab Töövõtja Tellijale ehitustööde tegeliku alguse päevaks nimetatud summa kandmisega Tellija arvelduskontole või krediidiasutuse garantiikirja nimetaud summa garanteerimise kohta.
4. Töövõtja annab Töödele kahe aastase garantii. Töövõtja annab ehitusjärgse garantii summale, mis moodustab 2% hankelepingu hinnast.
5. Töövõtja on kohustatud oma kulul parandama kõik defektid, tegematajätmised ja muud puudused, mis ilmnevad garantiiaja jooksul, nii kiiresti kui võimalik, kuid hiljemalt viie päeva jooksul arvates sellekohase kirjaliku teate saamisest Tellijalt. Kui materjalide tarnetähtajad ei võimalda eelnimetatud tähtaegadest kinnipidamist, lepitakse poolte vahel kokku uus tähtaeg. Eelnimetatud tähtaegadest mittekinnipidamine annab Tellijale õiguse nõuda Tööettevõtjalt viivist 0,2% lepingu maksumusest iga viivitatud päeva eest, kusjuures viivise tasumine ei vabasta Töövõtjat puuduste kõrvaldamise kohustusest.
Hankedokumente väljastatakse taotluse alusel kuni 26. oktoobrini 2007 kella 16:30-ni. Dokumentide eest summa 500 krooni tasuda Albu Vallavalitsuse arveldusarvele Hansapanagas a/a 1120082871 või koha peal Albu Vallavalitsuse kassasse. Hankedokumentide väljastamise taotlusele lisada koopia maksekorraldusest või kassa dokumendist.
Lisainformatsioon: Albu Vallavalitsus, Taemar Pai, tel. 382 0500, e-post:
taemar@albu.ee, faks 382 0501.
Pakkumused esitada hiljemalt 31. oktoober 2007 kell 10:00.