Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange võimla ja staadioni inventari ostmiseks. Tähtaeg on 06.12.2010.
30. november 2010
Vändra Alevivalitsus kuulutab välja lihthanke Vändra võimla ja staadioni inventari ostmiseks. Vändra võimla ja staadion kuuluvad rekonstrueerimisele läbiviidud riigihanke nr 118772 tulemusena ning hanke tulemusena sõlmitud hankelepingus on staadioni rekonstrueerimistööde lõpptähtaeg koos staadionimaja ehitusega 01.september 2011.
Käesoleva lihthanke teel soovitakse soetada alljärgnevat inventari:
1.Stardipakkude komplekt (6 tk)
2.Tõkked täiskasvanutele (65 tk).
3.Tõkete komplekt lastele (40 tk).
4. Kergejõustikutablood koos numbrikomplektiga (4 kmpl)
5. Väljakuala tulemuste märke komplekt (1-100) (1 kmpl)
6.Ringilugemistabloo koos viimase ringi kellaga (1 kmpl)
5. Autasustamispoodium (1 tk)
6. Seljatoega pink (6 tk)
7. Staadionimaja kohtunikeruumi klapplauad (2 tk)
8. kohtunikeruumi plastist seljatoega toolid (6 tk
9.Ajamõõtjate pukk kuuele.(1 tk)
10. kergejõustikualade kohtunike toolid (20 tk)
11. kergejõustikualade kohtunike lauad ja päikesevarjud (10 kmpl)
NB! Stardipakkude komplekt ja tõkked peavad vastama IAAF nõuetele ja olema
sobilikud kasutamiseks tartaankattega rajale.
hankedokumentideks käesolevas lihthankes on:
- soetatava inventari täpsem kirjeldus;
- ostu-müügilepingu projekt;
- vorm pakkumuse makumuse kohta.
Hankedokumendid väljastatakse soovijale peale vastava taotluse esitamist käesolevas teatises märgitud korras ja tingimustel. Inventar soetamist finantseeritakse KOIT kavas kohalike avalike teenuste arendamise programmist taotletud sihtotstarbelisest eraldisest, mistõttu on inventari tasumise tingimused kooskõlas vastava meetme määruse rahastamise
osa nõuetega ning pakkuja peab maksetingimuste osas nednega arvestama.
Pakkumuse esitamiseks vajalike dokumentide kättesaamise aeg: ühe tööpäeva jooksul vastava avalduse esitamisest.
Pakkujale esitatavad nõuded
1.Pakkuja peab olema juriidiline isik, kelle üheks tegevusalaks on ka spordiinventari
müük.
Pakkumuse esitamise tähtaeg on 06.detsember. 2010 kell 12.00.
Pakkumuse esitamise vorm: Kirjalik, suletud ümbrikus, märkega: “Vändra võimla ja staadioni inventari ostmine” ja “Mitte avada enne 06.detsember 2010 kell 12.00”.
Pakkumuse dokumendid
Pakkuja poolt esitatav pakkumus peab koosnema alljärgnevatest dokumentidest:
1.pakkuja rekvisiidid ja kontaktandmed;
2.pakkuja poolt vabas vormis antud kinnitused selle kohta, et tema poolt pakutav inventar vastab käesoleva lihthanke dokumentides sätestatud tingimustele ja nõuetele ning et pakkuja nõustub lihthanke dokumentide koosseisus oleva lepinguprojekti sisuga ja võtab selle täitmiseks.
Pakkumused tuleb esitada Vändra Alevivalitsuse registripidajale (kl.10.00-13.00 ja 14.00-17.00), aadressil Pärnu-Paide mnt 2, Vändra.
Hankelepingu teostamise tähtaeg on 01.september 2011
Soovi korral lihthankel osalemiseks ja pakkumuse esitamiseks vajalike dokumentide kättesaamiseks täidab huvitatud isik kodulehel oleva avalduse vormi ja edastab e-postile aadressil: alev@vandra.ee
Kontaktisikuks on Aldo Pitsner, telefon 443 0344, aldo.pitsner@vandra.ee
Käesoleva lihthanke teel soovitakse soetada alljärgnevat inventari:
1.Stardipakkude komplekt (6 tk)
2.Tõkked täiskasvanutele (65 tk).
3.Tõkete komplekt lastele (40 tk).
4. Kergejõustikutablood koos numbrikomplektiga (4 kmpl)
5. Väljakuala tulemuste märke komplekt (1-100) (1 kmpl)
6.Ringilugemistabloo koos viimase ringi kellaga (1 kmpl)
5. Autasustamispoodium (1 tk)
6. Seljatoega pink (6 tk)
7. Staadionimaja kohtunikeruumi klapplauad (2 tk)
8. kohtunikeruumi plastist seljatoega toolid (6 tk
9.Ajamõõtjate pukk kuuele.(1 tk)
10. kergejõustikualade kohtunike toolid (20 tk)
11. kergejõustikualade kohtunike lauad ja päikesevarjud (10 kmpl)
NB! Stardipakkude komplekt ja tõkked peavad vastama IAAF nõuetele ja olema
sobilikud kasutamiseks tartaankattega rajale.
hankedokumentideks käesolevas lihthankes on:
- soetatava inventari täpsem kirjeldus;
- ostu-müügilepingu projekt;
- vorm pakkumuse makumuse kohta.
Hankedokumendid väljastatakse soovijale peale vastava taotluse esitamist käesolevas teatises märgitud korras ja tingimustel. Inventar soetamist finantseeritakse KOIT kavas kohalike avalike teenuste arendamise programmist taotletud sihtotstarbelisest eraldisest, mistõttu on inventari tasumise tingimused kooskõlas vastava meetme määruse rahastamise
osa nõuetega ning pakkuja peab maksetingimuste osas nednega arvestama.
Pakkumuse esitamiseks vajalike dokumentide kättesaamise aeg: ühe tööpäeva jooksul vastava avalduse esitamisest.
Pakkujale esitatavad nõuded
1.Pakkuja peab olema juriidiline isik, kelle üheks tegevusalaks on ka spordiinventari
müük.
Pakkumuse esitamise tähtaeg on 06.detsember. 2010 kell 12.00.
Pakkumuse esitamise vorm: Kirjalik, suletud ümbrikus, märkega: “Vändra võimla ja staadioni inventari ostmine” ja “Mitte avada enne 06.detsember 2010 kell 12.00”.
Pakkumuse dokumendid
Pakkuja poolt esitatav pakkumus peab koosnema alljärgnevatest dokumentidest:
1.pakkuja rekvisiidid ja kontaktandmed;
2.pakkuja poolt vabas vormis antud kinnitused selle kohta, et tema poolt pakutav inventar vastab käesoleva lihthanke dokumentides sätestatud tingimustele ja nõuetele ning et pakkuja nõustub lihthanke dokumentide koosseisus oleva lepinguprojekti sisuga ja võtab selle täitmiseks.
Pakkumused tuleb esitada Vändra Alevivalitsuse registripidajale (kl.10.00-13.00 ja 14.00-17.00), aadressil Pärnu-Paide mnt 2, Vändra.
Hankelepingu teostamise tähtaeg on 01.september 2011
Soovi korral lihthankel osalemiseks ja pakkumuse esitamiseks vajalike dokumentide kättesaamiseks täidab huvitatud isik kodulehel oleva avalduse vormi ja edastab e-postile aadressil: alev@vandra.ee
Kontaktisikuks on Aldo Pitsner, telefon 443 0344, aldo.pitsner@vandra.ee
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Vändra Alevivalitsus , Vändra, Põhja-Pärnumaa vald
|
|
vandval@estpak.ee |
Omadused
Esitamise tähtaeg | 6. detsember 2010 |