Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
14. aprill 2008
On alustatud Lindakivi Kultuurikeskuse renoveerimistöid. Tööde käigus renoveeritakse hoone keldri, trepikodade ja I korruse juurdeehitatud osa. Alltöövõtjatega on lepingud sõlmimisel.
18. veebruar 2008
Tallinna Kultuuriväärtuste Amet kuulutab välja avatud hanke Lindakivi Kultuurikeskuse hoone renoveerimisele.
Peatöövõtt sisaldab keldrikorruse, trepikodade ja juurdeehitatud ruumide renoveerimistööde teostamist kuni tööde üleandmiseni, nõuetekohase täitedokumentatsiooni (s.h. hooldus ja kasutusjuhendi) koostamine ja üleandmine Hankijale, samuti muid renoveerimistööde täitmiseks vajalikke töid ja võimalikke riske.
Pakkuja peab tagama samuti üld- ja eritöödeks vajaliku kvalifikatsiooniga tööjõu, materjalide ja töövahendid, objekti valve ja ehituspiirkonnas liiklusohutuse kindlustamise, samuti kõik objekti üleandmiseks ja tulevaseks kasutamiseks vajalikud mõõdistus-, häälestus-, katsetus- ja seadistustööd s.h. Tuletõrje- ja Päästeameti, Keskkonnameti, Tervisekaitsetalituse, Elektrikontrollikeskuse, Tööinspektsiooni nõudmistest ja ettekirjutustest tulenevad tööd aga ka projektis välja toomata, kuid heast ehitustavast tulenevad vajalikud tööd, mille eest Hankija ei pea täiendavalt tasuma.
Ehitustööde teostamisel tuleb järgida head ehitustava.
Tööde teostamise aeg on 01. aprill 2008 kuni 30. juuli 2008.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1.Pakkuja poolt ehitustöödele antava garantiiperioodi pikkus peab olema minimaalselt 24 kuud.
2.Kehtiva ehituse koguriskikindlustus (CAR) poliisi koopia või kindlustusfirma kirjaliku nõusoleku ehituse koguriskikindlustuse Lepingu sõlmimiseks ehituse perioodiks. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Hankija.
3.Ehitusperioodi tagatiseks 10 % Lepingu maksumusest (koos käibemaksuga).
4.Garantiiperioodi tagatis 2% tööde üldmaksumusest, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast ning garantiiperioodiaegne tagatis peab kehtima kuni 1 kuu peale garantiiaja lõpptähtaega.
Hankedokumentide taotlemise või nendele juurdepääsu tähtpäev on 06. märts 2008 kell 15:00. Hankedokumendid väljastab OÜ Tarve, Niine 11, Tallinn, 3 tööpäeva jooksul pärast kirjaliku avalduse laekumist e-posti aadressil: tarve@uninet.ee ja dokumentide eest summa 600 krooni OÜ Tarve arveldusarvele 1120030690 Hansapank kandmist tõendava dokumendi esitamist.
Lisainformatsioon: OÜ Tarve, Aarne-Innar Sommer, tel: 641 3296; 501 2086, faks: 641 3296, e-post: tarve@uninet.ee.
Pakumused esitada hiljemalt 10. märts 2008 kell 11:00.
11. juuni 2007
On alustatud Kultuurikeskus Lindakivi rekonstrueerimist. Tööde maht: suure saali rekonstrueerimine, välisfassaadi soojustus koos viimistlusega, välistrepid ja invapandus, katusetööd, juurdeehitus. Alltöövõttudega on objekt kaetud.
16. aprill 2007
Tallinna Kultuuriväärtuste Amet kuulutab välja avatud pakkumise Kultuurikeskus Lindakivi rekonstrueerimisele. Kultuurikeskus Lindakivi on osaliselt 3-korruseline hoone, väliselt kaetud dolomiitplaatkattega, välistrepid graniitplaatkattega, rullmaterjalist lame katus.
Tööde ulatus:
Rekonstrueerimistööde peatöövõttu kuuluvad OÜ Esplan poolt koostatud Kultuurikeskus Lindakivi rekonstrueerimise projekti, töö nr. 0711 alusel pakkumisega haaratud alal suure saali rekonstrueerimine, välisfassaadi soojustus koos viimistlusega, välistrepid ja invapandus, katusetööd, juurdeehitus.
Tööde teostamise tähtaeg on 1. oktoober 2007.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Ehitusaegne tagatis 10 % hanke maksumusest - esitatakse enne tööde algust
2. Garantiiaegne tagatis 2% hanke maksumusest - esitatakse enne tööde üleandmist
3. Ehituse perioodi täisvastutuskindlustus (CAR) - esitatakse enne töödega alustamist.
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostja volitatud esindajale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 500 krooni OÜ Tarve a/a nr 1120030690, märksõna all "Lindakivi Kultuurikeskuse pkd" ja esitanud Ostja esindajale maksekorralduse koopia või tasunud nimetatud summa sularahas kohapeal.
Info ja dokumendid: OÜ Tarve, Aarne Sommer, juhataja, Niine 11, Tallinn, tel. 641 3296, faks 641 3296, e-post: tarve@uninet.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 9. mai 2007 kell 12.00.
10. oktoober 2005
Tallinna Kultuuriväärtuste Ametis valmistatakse ette järgmise ehitusetapi riigihanget. Ehitus hõlmab tantsusaali valmisehitamist, kontsertsaali akustika ja kütte parandamist, keldrikorruse viimistlustöid ja rekvisiitide ruumi rajamist. Ehitusmaksumuseks on prognoositud 12 miljonit krooni. Saalide ning ringiruumide sisustamisele ja tehnikale on planeeritud 2 miljonit.
Tööd kestuseks on kavandatud viis kuud ning hoone tervikuna peaks valmima järgmise aasta septembris.
03. oktoober 2005
(*)Kultuurikeskus Lindakivi rekonstrueerimine Facio EHitus
5) RIIGIHANKE OBJEKTI ISELOOMUSTUS:
Kultuurikeskus Lindakivi hoone rekonstrueerimine, mille käigus renoveeritakse saalid, huviala ringide ruumid keldris, I, II ja III korrusel, näitlejate garderoobid, wc-d korrustel, trepikojad, katus, välisfassaadid, välistrepid, paigaldatakse kinoseadmed koos helitehnikaga
13. juuni 2005
Tallinna Kultuuriväärtuste Amet kuulutab välja avatud pakkumise Lindakivi Kultuurikeskuse eriotstarbelise mööbli valmistamiseks ja paigaldamiseks töövõtu meetodil. Grünberg OÜ poolt 2005. a. on koostatud Lindakivi Kultuurikeskuse sisearhitektuurne projekt ? mööbel ja inventar.
Tööde maht ülalnimetatud dokumentide alusel:
1. Lindakivi kultuurikeskuse eriotstarbelise mööbli hankimine vastavalt PKD Lisas 1.1. esitatud spetsifikatsioonile;
2. tarnitava mööbli paigaldamine kuni kasutusvalmiduseni, nõuetekohase täitedokumentatsiooni (sh paigaldusjoonised, hooldus- ja kasutusjuhendid) koostamine ja üleandmine Ostjale;
3. tööpiirkonna koristamine ja puhastamine, samuti muud tööd hanke eesmärgist lähtudes;
4. Pakkuja ülesandeks on samuti mööbli paigaldustöödeks vajaliku kvalifikatsiooniga tööjõu, materjalide ja töövahendite hankimine, tööpiirkonnas tööohutuse ning töökaitse nõuete täitmise tagamine, samuti kõik inventari ja seadmete tulevaseks kasutamiseks vajalikud mõõdistus-, häälestus-, katsetus- ja seadistustööd, ning Tellija nõudmistest ja ettekirjutustest tulenevad tööd, mille eest Ostja ei pea täiendavalt tasuma. Eriküsimused peab Pakkuja kooskõlastama projekteerija ja Ostja esindajatega. Mööbli paigaldustööde teostamisel tuleb järgida hea paigaldustava printsiipe.
Tarne tähtaeg on 31.juuli 2005.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1) Pakkumise tagatise 5 000 (viis tuhat) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusseltsi garantiiga või on nimetatud rahasumma deponeeritud Tallinna Kultuuriväärtuste Ameti arvele SEB Eesti Ühispangas, a/a 10002027744007, kood 401 (selgitus: Lindakivi Kultuurikeskuse eriotstarbelise mööblihanke tagatis ja RH viitenumber 019884) ja peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul;
2) Pakkuja peab esitama koos pakkumisega seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks garantiiperioodi tagatiseks 2 % (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega. Garantiiperiood algab tööde ülevaatuse aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast.
Ostja jätab endale õiguse asendada töid ja mahtusid pakkumise maksumuse piires kui ka vähendada tööde mahtusid vastavalt 2005 aasta rahaliste vahendite olemasolule.
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse 1 (ühe) tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostjale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 400 (nelisada) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all \'Lindakivi Kultuurikeskuse eriotstarbeline mööbel\' ja esitanud Ostja esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia.
Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Tatjana Petrova, projektijuht, Kadaka tee 131, Tallinn, tel. 677 1786, faks 677 1777, e-post: tatjan@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 22. juuni 2005 kell 10.00.
***
Käimas on kultuurikeskuse renoveerimise II etapi ehitustööd. Pakkumisi oodatakse klaasfassaadidele ja maalritöödele. Kontaktisik Tarmo Pintson.
18. oktoober 2004
Käimas on kultuurikeskuse renoveerimise II etapi ehitustööd. Pakkumisi oodatakse klaasfassaadidele ja maalritöödele. Kontaktisik Tarmo Pintson.
16. august 2004
Kultuurikeskuse rekonstrueerimist alustati 2000. aastal. II ehitusetapi töid alustatakse septembris. Peatöövõttu kuuluvad fuajee väljaehitamine kahekorruselisena, kohviku ja ringiruumide renoveerimine ning osaline fassaadi rekonstrueerimine. Maja varustatakse ventilatsiooniga, renoveeritakse kütte- ja elektrisüsteem ning veevarustuse ja kanalisatsioonisüsteem.
Parimaks pakkujaks rekonstrueerimistöödele valiti AS Facio Ehitus. Leping on sõlmimisel. Alltöövõtu (esmalt lammutustöödele) hinnapakkumisi oodatakse alates 25. septembrist. Kontaktisik Tarmo Pintson.
07. juuni 2004
Tallinna Kultuuriväärtuste Amet kuulutab välja avatud pakkumise Lindakivi kultuurikeskuse osalisele rekonstrueerimisele, mille käigus rekonstrueeritekse fuajee, kohvik, ringiruumid ning osaliselt ka fassaad.
Rekonstrueerimistööde peatöövõttu kuuluvad OÜ Esplan poolt koostatud Kultuurikeskus Lindakivi hoone rekonstrueerimisprojekti, töö nr 0402, alusel osaline fassaadi rekonstrueerimine, fuajee rekonstrueerimine kahekorruseliseks ning kohviku ja ringiruumide renoveerimine. Maja varustatakse ventilatsiooniga, renoveeritakse kütte ja elektrisüsteem ning veevarustuse ja kanalisatsioonisüsteem.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1) Pakkumis tagatis on 100 000 (ükssada tuhat) krooni;
2) Ehitusaegne tagatis 10% hanke maksumusest - esitatakse enne tööde algust;
3) Garantiiaegne tagatis 2% hanke maksumusest - esitatakse enne tööde üleandmist;
4) Ehituse perioodi täisvastutuskindlustus (CAR) - esitatakse enne töödega alustamist.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Telora-E AS kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostja volitatud esindajale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 1500 krooni AS Telora-E arveldusarvele 221001151685 Hansapangas, märksõna all \'Lindakivi pakkumisdokumendid\' ja esitanud Ostja esindajalepanga poolt kinnitatud maksekorraldusekoopia või tasunud nimetatud summa sularahas kohapeal. Lisainformatsioon: AS Telora-E, Oliver Napits, projektijuht tel. 650 5160, 504 9484, faks 650 5161, e-mail: oliver.napits@telora.ee
Pakkumised esitada hiljemalt 1. juuli 2004 kell 11.00
31. detsember 2003
Järgmisel aastal on plaanis jätkata kultuurikeskuse rekonstrueerimist. Plaanis on keldrikorruse väljaehitamine ringiruumideks, fuajee ümberehitamine täiendavaks saaliks ja garderoobiks ning kogu hoone kommunikatsioonide uuendamine. Tööde teostamiseks on linna eelarvesse kavandatud 9 miljonit krooni.
24. märts 2003
Endise kinohoone rekonstrueerimisel kultuurikeskuseks on ümber ehitatud suur saal ja garderoobid. Valminud II etapi rekonstrueerimisprojekt näeb ette keldrikorruse väljaehitamist ringiruumideks, fuajee ümberehitamist ja kogu hoone kommunikatsioonide uuendamist. Ehitustööde maksumuseks on prognoositud 11,5 miljonit krooni. Finantsvahendeid tööde teostamiseks loodetakse järgnevatel aastatel.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
muinsuskaitse@tallinnlv.ee | ||||
Tellija esindaja |
|||||
|
tarve@uninet.ee | ||||
Peatöövõtja |
|||||
|
tallinn@primuspr.ee |