Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
23. aprill 2007
On alustatud Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimise II etapi töid. Peatöövõtu mahtu kuulub: hoone rekonstrueerimata osade rekonstrueerimine. Rekonstrueeritavate hooneosade pind on 2561,5 m², sellest 77,4 m² ventkamber. Tööde teostamise tähtaeg on 1. august 2007.
Alltöövõtulepingud sõlmitakse koostööpartneritega.
15. jaanuar 2007
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna Kunstigümnaasiumi osalise rekonstrueerimise II etapile. Riigihanke eesmärgiks on Tallinna Kunstigümnaasiumi õppehoone tähtaegne ja kvaliteetne osaline rekonstrueerimine (v.a. juba väljaehitatud katusekorruse osa, rekonstrueeritud raamatukoguga hoone tiib ja 2006. a. teostatud katusetööd) vastavalt tööde alusdokumentides määratud nõuetele ja mahule, mille alusel vormistatakse kogu hoonele kasutusluba ja lõpetatakse tervikrekonstrueerimine 2007/2008. õppeaasta alguseks.
Riigihanke ehitustööde peatöövõtu mahtu kuulub: hoone rekonstrueerimata osade rekonstrueerimine, st vastavalt projektdokumentatsiooni plaanidel tähistatud töömaa piirides teostamisele kuuluvad ehitustööd, vt PKD punkt 2.5.1. ja Lisa 4, sh kogu hoone tuletõrjesignalisatsiooni väljaehitamine, juba väljaehitatud süsteemide ühildamine ja häälestamine. Raamatukoguga hooneosas: arvutivõrgu väljaehitamine, trepikojas täiendava ohutuspiirde paigaldamine ning katuse Päästeameti nõuetega vastavusse viimine. Välistöödest kuulub hanke mahtu koolihoone piirdeaiaga ümbritsetud ala heakorrastamine vastavalt pakkumisprojektis sätestatud mahus, sh teed, platsid, välisvalgustus ning olemasoleva piirdeaia renoveerimine.
Kogu hoone tehnilised näitajad: Ehitusalune pind 970,6 m², hoone korruselisus 5, hoone suletud brutopind 4588,6 m², hoone suletud netopind 3227,3 m², hoone maht 17 436,7 m³. Hoone tulepüsivuse klass on TP-1. Rekonstrueeritavate hooneosade pind on 2561,5 m², sellest 77,4 m² ventkamber.
Tööde teostamise tähtaeg on 1. august 2007.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatist 45 000 (neljakümne viie tuhandele) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele SEB Eesti Ühispangas 10220053349012. Pakkumise tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul.
2. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kirjaliku nõusoleku ehituse perioodi täisvastutuskindlustuse lepingu (CAR) sõlmimiseks edukaks tunnistamise korral. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja. Kindlustuspoliis tuleb esitada Ostjale/Tellijale enne Tööde alustamise tähtpäeva (PKD lisa 2 p 4.1.1).
3. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % (kümme protsenti) hanke maksumusest koos käibemaksuga. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid (PKD lisa 2 p 10.1.1.).
4. Pakkuja peab esitama koos pakkumisega seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks garantiiperioodi tagatiseks 2% (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest koos käibemaksuga, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega 24 (kakskümmend neli) kuud. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast (PKD lisa 2 p 10.1.2.).
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke lepingu sõlmimisest tellida ehitustöid, mis on samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud ehitustöödega samalaadsed ja vastavad esialgsele ehitusprojektile, sõlmides uuendatava hankelepingu. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust (RHS § 57 lg 1 p 6).
Objektiga tutvumine toimub 19. ja 26. jaanuaril 2007 kell 15:00, teistel aegadel Pakkuja omal vastutusel ja riisikol.
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostjale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 2 000 (kaks tuhat) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all "Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimise II etapp" ja esitanud Ostja esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia või tasumist kohapeal. Dokumente väljastab Tallinna Linnaehituse AS-i vanemspetsialist Karin Martinjuk, Kadaka tee 131, Tallinn, tel. 677 1768; 677 1770, faks 677 1777, e-post: karin@tle.ee; tle@tle.ee.
Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Tarmo Kari, projektijuht, tel. 677 1762, faks 677 1777, e-post: tle@tle.ee; tarmo@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 12. veebruar 2007 kell 10.00.
11. september 2006
Irbistero AS teostab Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimise I etapi töid. Tööde mahtu kuulub katusekorruse väljaehitamine ja katusetööde lõpetamine. Rekonstrueeritava katusekorruse pind 527,6 m². Tööde teostamise tähtaeg on 30. oktoober 2006.
12. juuni 2006
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimise I etapile. Riigihanke eesmärgiks on Tallinna Kunstigümnaasiumi tähtaegne ja kvaliteetne osaline rekonstrueerimine vastavalt tööde alusdokumentides määratud nõuetele ja mahule.
Tööde ulatus:
Käesoleva riigihanke projekteerimis-ehitustööde peatöövõtu mahtu kuulub: puuduvate tööprojektide koostamine (seal hulgas kooskõlastamine põhiprojekti autori ja Tellijaga), osaline hoone rekonstrueerimine (vastavalt projektdokumentatsiooni plaanidel tähistatud töömaa piirides teostamisele kuuluvad rekonstrueerimistööd) (vt PKD punkt 2.5.1. ja Lisa 4).
Tellitavate tööde hulka kuuluvad katusekorruse väljaehitamine ja katusetööde lõpetamine.
Kogu hoone tehnilised näitajad:
Ehitusalune pind 970,6 m²,
hoone korruselisus 5,
hoone suletud brutopind 4588,6 m²,
hoone suletud netopind 3227,3 m²,
hoone maht 17 436,7 m³.
Hoone tulepüsivuse klass on TP-1. Rekonstrueeritava katusekorruse pind 527,6 m².
Tööde teostamise tähtaeg on 30. oktoober 2006.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatist 45 000 (neljakümne viiele tuhandele) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele SEB Eesti Ühispangas 10220053349012. Pakkumise tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul.
2. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kirjaliku nõusoleku ehituse perioodi täisvastutuskindlustuse lepingu (CAR) sõlmimiseks edukaks tunnistamise korral. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja. Kindlustuspoliis tuleb esitada Ostjale/Tellijale enne Tööde alustamise tähtpäeva (PKD lisa 2 p 4.1.1).
3. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % (kümme protsenti) hanke maksumusest koos käibemaksuga. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid (PKD lisa 2 p 10.1.1).
4. Pakkuja peab esitama koos pakkumisega seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks garantiiperioodi tagatiseks 2% (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest koos käibemaksuga, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega 24 (kakskümmend neli) kuud. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast (PKD lisa 2 p 10.1.2).
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostjale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 2000 (kaks tuhat) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all "Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimine" ja esitanud Ostja esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia või tasumist kohapeal. Dokumente väljastab Tallinna Linnaehituse AS-i vanemspetsialist Karin Martõnjuk, Kadaka tee 131 ruum 201, tel. 677 1770; 677 1768, faks 677 1777, e-post: karin@tle.ee; tle@tle.ee.
Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Tarmo Kari, projektijuht, tel. 677 1762, faks 677 1777, e-post: tarmo@tle.ee; tle@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 10. juuli 2006 kell 10.00.
09. juuni 2006
(*)Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimisele välja kuulutatud avatud pakkumisega riigihange on tühistatud, kuna kõigi pakkujate poolt esitatud pakkumiste maksumused ületasid antud riigihankeks planeeritud rahalisi vahendeid ning täiendavate vahendite kaasamine pole võimalik.
08. mai 2006
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimisele. Riigihanke eesmärgiks on Tallinna Kunstigümnaasiumi tähtaegne ja kvaliteetne osaline rekonstrueerimine koos välisvõrkude ja heakorraga vastavalt tööde alusdokumentides määratud nõuetele, mahule ning maksumusele.
Ostja jaotab töövõtu etappideks, kusjuures etappide mahud, maksumused ja tähtajad määratakse täiendavate kokkulepetega vastavalt rahaliste vahendite olemasolule ja eraldamisele.
I ETAPI ehk 2006. aastal teostavate tööde orienteeruv maksumus on 4,5 miljonit krooni. 2006. aastal teostatavad tööd koos mahtude ja maksumustega määratakse eduka pakkujaga sõlmitavas lepingus vastavuses pakkumisele.
Järgnevate etappide mahud, maksumused ja tähtajad määratakse vastavalt rahaliste vahendite eraldamisele.
Seoses riigihanke jagamisega etappideks ning ehituse kestusega 2006.-2007. aastatel peab Pakkuja muuhulgas arvestama võimaliku ehitushindade tõusuga. Lepingu hinda seoses ehituskalliduse indeksi muutumisega ega ehituse kestel võimalike ehitusturu situatsiooni muutustega ümber ei vaadata.
Ostja jätab endale õiguse asendada töid ja mahtusid vastava etapi maksumuse piires ning vähendada mahtusid vastavalt rahaliste vahendite olemasolule ja eraldamisele või loobuda mõnest tööst.
Tööde ulatus:
riigihanke projekteerimis-ehitustööde peatöövõtu mahtu kuulub: puuduvate tööprojektide koostamine (seal hulgas kooskõlastamine põhiprojekti autori ja Tellijaga), osaline hoone rekonstrueerimine (vastavalt projektdokumentatsiooni plaanidel tähistatud töömaa piirides teostamisele kuuluvad rekonstrueerimistööd), välisvõrgud ja heakorrastus vastavalt OÜ Inrestauraator Projekt poolt koostatud projektdokumentatsioonile (vt PKD punkt 2.5.1 ja Lisa 4).
Kogu hoone tehnilised näitajad:
-ehitusalune pind 970,6 m²
-hoone korruselisus 5
-hoone suletud brutopind 4588,6 m²
-hoone suletud netopind 3227,3 m²
-hoone maht 17 436,7 m³.
Hoone tulepüsivuse klass on TP-1.
Tööde teostamise lõpptähtaeg on 15. august 2007.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatist 100 000 (saja tuhandele) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele SEB Eesti Ühispangas 10220053349012. Pakkumise tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul.
2. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kirjaliku nõusoleku ehituse perioodi täisvastutuskindlustuse lepingu (CAR) sõlmimiseks edukaks tunnistamise korral. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja. Kindlustuspoliis tuleb esitada Ostjale/Tellijale enne Tööde alustamise tähtpäeva (PKD lisa 2 p 4.1.1).
3. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % (kümme protsenti) hanke maksumusest koos käibemaksuga. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid (PKD lisa 2 p 10.1.1).
4. Pakkuja peab esitama koos pakkumisega seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks garantiiperioodi tagatiseks 2% (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest koos käibemaksuga, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega 24 (kakskümmend neli) kuud. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast (PKD lisa 2 p 10.1.2).
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke lepingu sõlmimisest tellida ehitustöid, mis on samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud ehitustöödega samalaadsed ja vastavad esialgsele ehitusprojektile, sõlmides uuendatava hankelepingu. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust (RHS § 57 lg 1 p 6).
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostjale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 2000 (kaks tuhat) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all "Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimine" ja esitanud Ostja esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia või tasumist kohapeal. Dokumente väljastab Tallinna Linnaehituse AS-i vanemspetsialist Karin Martõnjuk, Kadaka tee 131 ruum 201, tel. 677 1770; 677 1768, faks 677 1777, e-post: tle@tle.ee; karin@tle.ee.
Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Tarmo Kari, projektijuht, tel. 677 1762, faks 677 1777, e-post: tarmo@tle.ee; tle@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 2. juuni 2006 kell 10.00.
20. veebruar 2006
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimise juhtimisteenustele: Tallinna Kunstigümnaasiumi osalise rekonstrueerimise juhtimisteenused ja omanikujärelevalve.
Rekonstrueerimistööd teostatakse Inrestauraator Projekt OÜ töö nr P-03100 alusel kolmes etapis:
1. I etapis ehitatakse välja katusekorrus ja asendatakse väljavahetamist vajav osa kivikatusest (2006.a tööde orienteeruv maksumus on 5,0 milj.krooni)
2. II etapis remonditakse I, II, III korruse koridorid ja klassiruumid
3. III etapis remonditakse spordisaal, aula, kabinetid, garderoob ja asendatakse veel vahetamata küttesüsteemid, korrastatakse hoone fassaad ja tehakse territooriumi heakord ning haljastus (II ja III etapi tööde orienteeruv maksumus on 12,0 milj.krooni).
Ostja jätab endale õiguse tööde koosseisu muutmiseks etappide vahel vastavalt rahaliste vahendite olemasolule.
Teenus sisaldab:
1. Avatud pakkumismenetlusega riigihanke korraldamist vastavalt Riigihangete seadusele ning "Ehitustööde ja ehitiste projekteerimise riigihangete korraldamise eeskirjale". Riigihanke eesmärk on leida ehitaja, kes teostaks Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimistööd ehitustöövõtu meetodil. Riigihanke avatud pakkumismenetlusega seotud toimingud on määratletud pakkumise kutse dokumentide lisas 2;
2. Omanikujärelevalve teostamist vastavalt Ehitusseadusele, "Ehituse omanikujärelevalve korrale" ning teistele normidele ja eeskirjadele;
3. Ehituse korraldamist, ehitusega seotud asjaajamist, sealhulgas rekonstrueerimistööde lähteülesande koostamist, projektile ekspertiisi korraldamist, ehitustööde graafikute täitmise ja töövõtulepingute tingimuste täitmise kontrollimist, ettepanekute tegemist Ostjale töövõtjate poolt esitatud arvete aktsepteerimiseks või aktseptist keeldumiseks, vajadusel asjaajamist riiklike järelevalve institutsioonide esindajatega, igakuiselt aruandluse esitamist Ostjale, ehitamisel üleskerkinud tehniliste küsimuste lahendamist, valminud ehitusjärkude vastuvõtmist koos vajaliku dokumentatsiooni vormistamisega, valminud ehitusobjekti ülevaatuse korraldamist, kasutusloa dokumentatsiooni vormistamist, garantiikohustuste täitmise korraldamist ning teisi ehitusjuhtimisega seotud toiminguid.
Teenuse osutamisel tuleb arvestada järgmiste asjaoludega:
1. Inrestauraator Projekt OÜ töö nr P-03100 alusel on varem rekonstrueeritud keskmise hooneosa küte, VI korruse klassiruumid, osaliselt katus, köök, söögisaal, paigaldatud metalltalad katusekorruse kandeks, maja ümber on rajatud drenaaž ja vundamendile paigaldatud hüdroisolatsioon.
2. Ehitustööd tuleb valdavalt teostada suvise koolivaheaja jooksul. Ehitustööde teostamine ei tohi mingil viisil takistada kooli normaalset tegevust.
Teenuse osutamise lõpptähtaeg on 1. august 2007.
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke Lepingu sõlmimisest tellida teenuseid, mis seisnevad samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud teenus(t)e kordamises, sõlmides uuendatava hankelepingu. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust, kuulutades riigihanke välja RHS § 57 lõige 1 p 14 alusel.
Pakkumised esitada hiljemalt 28. veebruar 2006 kell 10.00.
09. august 2004
Teostatakse Tallinna Kunstigümnaasiumi osalisi rekonstrueerimistöid. Käesolevasse ehitusetappi kuuluvad lammutus- ja ettevalmistustööd, hoone sokli hüdroisolatsiooni ja drenaaži (hoone ümber v.a. rekonstrueeritud hoone osa) paigaldus, IV korruse rekonstrueerimine vastavalt projektile, katusetööd hoone keskmises osas ning kütte-, veevarustuse- ja kanalisatsioonisüsteemi uuendamine. IV korruse klassiruumide ja rekreatsiooniruumide teostamise tähtaeg on 30. august 2004.a. ja ülejäänud tööd lõpetatakse 30. septemberiks 2004.
Hoone renoveerimist jätkatakse järgnevatel aastatel vastavalt finantseerimisvõimalustele.
31. mai 2004
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimisele: OÜ Inrestauraator Projekt poolt koostatud Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimisprojekti, töö nr P-03100, alusel gümnaasiumi osalised rekonstrueerimistööd.
Tallinna Kunstigümnaasiumi osalised rekonstrueerimistööd: vajalikud uuringud, puuduvate tööjooniste ja detailsõlmede koostamine; lammutus ja ettevalmistustööd; hoone sokli hüdroisolatsioon; drenaaž (hoone ümber v.a. rekonstrueeritud hoone osa); IV korruse rekonstrueerimine vastavalt projektile; hoone keskmises osas katusetööd; kütte-, veevarustuse- ja kanalisatsioonisüsteemi uuendamine; muud tööd.
Riigihanke teostamise tähtaeg on 30. september 2004, sh IV korruse klassiruumide ja rekreatsiooniruumide teostamise tähtaeg on 30. august 2004.
Pakkumise tagatis 30 000 krooni. Ehitusaegne tagatis 10% hanke maksumusest - esitatakse enne tööde alustamist. Garantiiaegne tagatis 2% hanke maksumusest - esitatakse enne tööde üleandmist. Ehituse perioodi täisvastutuskindlustus (CAR) - esitatakse enne tööde alustamist. Ettemaksu soovi korral 100%-line tagatis pangagarantiina.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Tallinna Linnaehituse AS, tuba 201, kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostja volitatud esindajale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 2000 krooni Tallinna Linnaehituse AS arveldusarvele nr 10022009571003, Eesti Ühispangas, märksõna all \'Tallinna Kunstigümnaasium\' ja esitanud Ostja volitatud esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia või tasumist sularahas kohapeal. Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Tatjana Petrova tel. 677 1786, faks 677 1777, e-mail: tatjan@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 28. juuni 2004 kell 12.00
15. märts 2004
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimisele koos puuduvate tööjooniste ja detailsõlmede koostamisega. Rekonstrueerimistööde peatöövõtu mahtu kuuluvad: Inrestauraator Projekt OÜ poolt koostatud Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimisprojekti töö nr P-03100 alusel kõik vajalikud uuringud, puuduvate tööjooniste ja detailsõlmede koostamine; söökla, suure aula-spordisaali, eriklasside, riietus- ja du??iruumide ning muude ruumide rekonstrueerimistööd; tehnosüsteemide väljavahetamine, välisdrenaa?i paigaldamine.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Tallinna Linnaehituse AS, tuba 200, kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates pakkujatele, kes on esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud tasu 2000 krooni Tallinna Linnaehituse AS arveldusarvele nr10022009571003, Eesti Ühispangas, kood 401, märksõna all \'Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimine\' ja esitanud Ostja volitatud esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia või tasumist sularahas kohapeal. Pakkumised esitada hiljemalt 12. aprill 2004 kell 11.00.
26. november 2003
Inrestauraator Projekt OÜ teostab Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimise projekteerimistöid. Töö koosseisu kuulub tööprojekti (s.h.tööde organiseerimise projekt) koostamine ja kooskõlastamine Tellijaga, Tellija volitatud isikuga ning teiste vajalike ametkondadega.
27. oktoober 2003
Inrestauraator Projekt OÜ koostab Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimise projekteerimistöid. Töö koosseisu kuulub tööprojekti (s.h.tööde organiseerimise projekt) koostamine ja kooskõlastamine Tellijaga, Tellija volitatud isikuga ning teiste vajalike ametkondadega.
14. juuli 2003
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Tallinna Kunstigümnaasiumi, Kopli tn 102a, rekonstrueerimise projekteerimistöödele. Vastavalt rekonstrueerimise projekteerimise lähteandmetele Tallinna Kunstigümnaasiumi rekonstrueerimise tööprojekti (s.h.tööde organiseerimise projekt) koostamine ja kooskõlastamine Tellijaga, Tellija volitatud isikuga ning teiste vajalike ametkondadega.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Tallinna Linnaehituse AS, tuba 200, kolme tööpäeva jooksul (tööpäeviti kell 10.00-12.00) pärast kirjaliku avalduse esitamist ja kutse dokumentide eest tasu 300 krooni (sisaldab käibemaksu) kandmist Tallinna Linnaehituse AS arvele 10022009571003 Eesti Ühispank või tasumist sularahas kohapeal.
Pakkumised esitada hiljemalt 22. juuli 2003 kell 10.00.
Pakkuja peab tema pakkumise vastuvõtmisel sõlmima vastutuskindlustuse lepingu, mille kindlustatud tegevusalaks on antud riigihanke objekt ja soodustatud (kindlustatud) isikuks Ostja kindlustussummale 1000000 (üks miljon) krooni. Riigihanke pakkumismenetlust korraldab Tallinna Linnaehituse AS (reg.kood 10307171) telefon (0) 677 1770, faks (0) 677 1777, e-mail tle@tle.ee
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
haridusamet@tallinnlv.ee | ||||
Tellija esindaja |
|||||
|
tle@tle.ee | ||||
Projekteerija |
|||||
|
irp@irp.ee | ||||
Peatöövõtja |
|||||
|
irbistero@gmail.com |