Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange tehnilise toe uuendamiseks. Tähtaeg 12. mai.
05. mai 2017
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke varundustarkvara Veritas Backup Exec tehnilise toe uuendamiseks.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 20 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 12.05.2017 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 20 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 12.05.2017 kell 11:00.
15. november 2016
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke HP monitooringu tarkvara laienduse soetamiseks.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 7 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22.11.2016 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 7 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22.11.2016 kell 11:00.
18. mai 2016
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke varundustarkvara Symantec Backup Exec tehnilise toe uuendamiseks.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 21 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete rgistrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 24.05.2016 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 21 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete rgistrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 24.05.2016 kell 11:00.
01. veebruar 2016
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke HP monitooringu tarkvara laienduse soetamiseks.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 7 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05.02.2016 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 7 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05.02.2016 kell 11:00.
22. mai 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke varundustarkvara Symantec Backup Exec tehnilise toe uuendamiseks.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 20 500 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete keskkond.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 01. juuni 2015 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 20 500 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete keskkond.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 01. juuni 2015 kell 11:00.
28. aprill 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke Pythoni keeles tarkvaraarendustele. Hankelepingu esemeks onPythoni platvormil Pythoni keeles loodud tarkvaraarendused ning nendega seotud autori varalised õigused. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad kõik asjad ja teenused, mis on vajalikud ostetavate tarkvaraarenduste väljatöötamiseks ja kasutusele võtmiseks. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad muuhulgas tarkvaraarenduse: detailanalüüsi koostamine, programmeerimine, testimine, andmete siirdamine, prototüübi loomine, liidestamine teiste infosüsteemiga jms. Hankelepingute täpsed mahud ja nende arv selguvad raamlepingu kehtivuse jooksul.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 750 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete keskkond.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 09. juuni 2015 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 750 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete keskkond.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 09. juuni 2015 kell 11:00.
12. märts 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke HP monitooringu tarkvara laienduse soetamiseks. HP monitooringu tarkvara litsentsid.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 32 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. märts 2015 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 32 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. märts 2015 kell 11:00.
22. detsember 2014
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke turvalahenduse versiooni uuenduseks. Hankelepingu esemeks on tulemüürilahendus (mis koosneb riistvarast ja tarkvarast) koos selle kohaletoomisega Hankija poolt määratud asukohta Eestis, lahenduse paigaldamise ja tööle seadistamisega (poliitikad, AD-ga liidestamine jms), lahenduse on-site garantiiga ning eelnevalt nimetatud toimingute dokumenteerimisega.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 133 999 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05. jaanuar 2015 kell 15:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 133 999 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05. jaanuar 2015 kell 15:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
07. oktoober 2014
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke lauaarvutite ja monitoride ostmiseks ja liisimiseks raamlepinguga. Registrite ja Infosüsteemide Keskus hangib Vabariigi Valitsuse 14.03.2013 korralduse nr 107 alusel keskselt kontoritöökoha arvuteid ja monitore. Hanke alusel sõlmitud raamleping laieneb kõigile riigiastustele, kes on nimetatud vastavas korralduses (ca 160 riigiasutust) ning lisaks juriidilistele isikutele, kes on volitanud RIK-i hanget korraldama vastava volikirja alusel (ühishankijad, kes on välja toodud ühishankijate nimekirjas).
Hankelepinguid sõlmitakse nii hanke eseme tehnilistes kirjeldustes nimetatud asjade (välja)ostmiseks kui ka liisimiseks. Hankelepingu esemeks on lauaarvutid ja monitorid koos tarkvaralitsentside, lisaseadmete ja -komponentidega. Hanke esemete hulka kuulub ka ostetava või liisitava asja kohaletoomine hankija määratud kohta Eestis ning hankelepingu lõppemisel liisitava asja tagastamine (tagasivõtmine) hankija poolt määratud asukohas Eestis.
Ostetava või liisitava asja kohaletoomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta. Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 200 0000 €.
Raamlepingu kestus: 24 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. november 2014 kell 14:00.
LISATEAVE
Hanketeate p II 1.4 on märgitud raamleping mitme pakkujaga, mis kehtib ainult osa 1 kohta. II osas sõlmitakse raamleping ühe pakkujaga, RHR-is ette antud vorm ei võimalda seda märkida üldvormil.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Andmed, kas tegemist on ostu või liisingulepinguga ning viimasel juhul ka liisingulepingu tähtaeg.
3. Ostulepingu puhul lepingu maksumus.
4. Liisingulepingu puhul lisaks ühe kuu maksumus
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis
Hankelepinguid sõlmitakse nii hanke eseme tehnilistes kirjeldustes nimetatud asjade (välja)ostmiseks kui ka liisimiseks. Hankelepingu esemeks on lauaarvutid ja monitorid koos tarkvaralitsentside, lisaseadmete ja -komponentidega. Hanke esemete hulka kuulub ka ostetava või liisitava asja kohaletoomine hankija määratud kohta Eestis ning hankelepingu lõppemisel liisitava asja tagastamine (tagasivõtmine) hankija poolt määratud asukohas Eestis.
Ostetava või liisitava asja kohaletoomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta. Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 200 0000 €.
Raamlepingu kestus: 24 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. november 2014 kell 14:00.
LISATEAVE
Hanketeate p II 1.4 on märgitud raamleping mitme pakkujaga, mis kehtib ainult osa 1 kohta. II osas sõlmitakse raamleping ühe pakkujaga, RHR-is ette antud vorm ei võimalda seda märkida üldvormil.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Andmed, kas tegemist on ostu või liisingulepinguga ning viimasel juhul ka liisingulepingu tähtaeg.
3. Ostulepingu puhul lepingu maksumus.
4. Liisingulepingu puhul lisaks ühe kuu maksumus
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis
18. aprill 2011
MUUDETUD PAKKUMUSTE TÄHTAEGA!
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke arvutiskannerite ostmiseks.
Hankelepingu esemeks on arvutiskannerid ja suuremõõtmeliste dokumentide digitaliseerimise lahendus koos 3 (kolme) aastase garantiiga ning skaneerimise tarkvarapaketi litsents koos 3 (kolme) aastase tootetoega. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad kõik asjad ja teenused, mis on vajalikud eelnevalt nimetatud asjade ostmiseks. Hankelepingu eseme hulka kuulub ka ostetavate asjade kohaletoimetamine.
Hankelepinguga ostetakse kokku vähemalt 15 (viisteist) arvutiskannerit koos vastava arvu skaneerimise tarkvarapaketi litsentsidega ja 1 (üks) suuremõõtmeliste dokumentide digitaliseerimise lahendus. Ostetavate asjade kohaletoimetamise eest eraldi tasu ei maksta.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 54 000 eurot.
Tööde teostamise aeg on 1 kuu.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite , sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Lisainfo: Registrite ja Infosüsteemide Keskus, Taavi Aasma, tel: 683 7554, faks: 646 0165, e-post: rikhanked@just.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 12. mai 2011 kell 11:15.
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke arvutiskannerite ostmiseks.
Hankelepingu esemeks on arvutiskannerid ja suuremõõtmeliste dokumentide digitaliseerimise lahendus koos 3 (kolme) aastase garantiiga ning skaneerimise tarkvarapaketi litsents koos 3 (kolme) aastase tootetoega. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad kõik asjad ja teenused, mis on vajalikud eelnevalt nimetatud asjade ostmiseks. Hankelepingu eseme hulka kuulub ka ostetavate asjade kohaletoimetamine.
Hankelepinguga ostetakse kokku vähemalt 15 (viisteist) arvutiskannerit koos vastava arvu skaneerimise tarkvarapaketi litsentsidega ja 1 (üks) suuremõõtmeliste dokumentide digitaliseerimise lahendus. Ostetavate asjade kohaletoimetamise eest eraldi tasu ei maksta.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 54 000 eurot.
Tööde teostamise aeg on 1 kuu.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite , sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Lisainfo: Registrite ja Infosüsteemide Keskus, Taavi Aasma, tel: 683 7554, faks: 646 0165, e-post: rikhanked@just.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 12. mai 2011 kell 11:15.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Seadmete tarnimine |
|||||
|
info@netgroup.ee |