Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Valitud töövõtja silla ümberehitustöödeks.
19. aprill 2012
Riigimaantee nr 17158 Kunda-Malla-Ojaküla km 8,800 asuva Kunda silla ümberehitustööde hanke võitis 249 511 € pakkumusega AS Skanska EMV. Kunda sild on üheavaline lihttala sild, mille kandekonstruktsiooniks on terassõrestikust ja kohalvalatud betoonist plaadiga komposiitkonstrkutsioon. Olemasoleva avaehituse pikkuseks on 19,7 meetrit. Betoonplaadi laiuseks on 5,4 meetrit, s.h. projektijärgne gabariit on 5 meetrit, ilma kõnniteedeta. Kaldasammasteks on 0,6m paksused murtud ja tahutud paekivist sambad, millised toetuvad eeldatavasti kruuspinnasele.
Kaldasammastel tuleb eemaldada kattekonstruktsioon ja ballastikiht vajaliku kõrguseni. Seejärel valada müüritisele uus raudbetoonist vöö. Remonditud sammastele valada uus raudbetoonist servaprussidega plaat laiusega 6,7m (sõidugabariit 6m). Silla avaehituselt eemaldada katend ja ballastikiht ning lammutada täielikult raudbetoonist tekiplaat. Terasest kandesõrestik tuleb puhastada liivapritsiga kuni puhtusastmeni FeSa21. Välja vahetada kõik kokkuneeditud paarisdiagonaalid. Teraskonstruktsioonide asendamisel tuleb kasutada ainult neetimist. Kandesõrestik tuleb tõsta kaldasammastele valatud uutele istepatjadel olevatele elastomeersetele tugilaagritele. Remonditud peakandjatele valada uus raudbetoonist servaprussidega tekiplaat laiusega 6,7m. (sõidugabariit 6m). Plaat ulatub 25cm üle kaldasamba tagaseina, nii et eraldi vuugikonstruktsiooni ei rajata.
Pealesõidud: Silla pealesõitude 8.65-8.96 rekonstrueerimine, mille tulemusena paraneb liiklusohutus ja sõidumugavus lõigul. Mahasõitude geomeetria muutmisega muudetakse mahasõidud ohutumaks.
Kaldasammastel tuleb eemaldada kattekonstruktsioon ja ballastikiht vajaliku kõrguseni. Seejärel valada müüritisele uus raudbetoonist vöö. Remonditud sammastele valada uus raudbetoonist servaprussidega plaat laiusega 6,7m (sõidugabariit 6m). Silla avaehituselt eemaldada katend ja ballastikiht ning lammutada täielikult raudbetoonist tekiplaat. Terasest kandesõrestik tuleb puhastada liivapritsiga kuni puhtusastmeni FeSa21. Välja vahetada kõik kokkuneeditud paarisdiagonaalid. Teraskonstruktsioonide asendamisel tuleb kasutada ainult neetimist. Kandesõrestik tuleb tõsta kaldasammastele valatud uutele istepatjadel olevatele elastomeersetele tugilaagritele. Remonditud peakandjatele valada uus raudbetoonist servaprussidega tekiplaat laiusega 6,7m. (sõidugabariit 6m). Plaat ulatub 25cm üle kaldasamba tagaseina, nii et eraldi vuugikonstruktsiooni ei rajata.
Pealesõidud: Silla pealesõitude 8.65-8.96 rekonstrueerimine, mille tulemusena paraneb liiklusohutus ja sõidumugavus lõigul. Mahasõitude geomeetria muutmisega muudetakse mahasõidud ohutumaks.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
info@transpordiamet.ee | ||||
Maanteeameti ida regioon , RAKVERE
|
|
info@virutv.mnt.ee | |||
Tellija esindaja | |||||
Projekteerimine |
|||||
|
jarelpinge@jarelpinge.ee | ||||
Teekatted, asfalteerimine, teetööd |
|||||
|
skanska@skanska.ee |
Tööd objektil
Omadused
Maksumus | 249 511 € |
Tööde lõpp | 15. november 2012 |
Tööde kestus | 195 päeva |