Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange IPAM lahenduse tehnilise toe uuendamiseks. Tähtaeg 18. aprill.
10. aprill 2017
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke IPAM lahenduse tehnilise toe uuendamiseks. IPAM lahenduse tehnilise toe uuendamine ning tehnilise abi teenuse soetamine. Tehnilise abi teenus seisneb konsultatsioonis telefoni, meili teel, häälestamises jne. Teenust peab osutama Infobloxi sertifitseeritud spetsialist ja pakkujal tuleb esitada sertifikaadi koopia.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 39 999 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18.04.2017 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 39 999 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18.04.2017 kell 11:00.
20. mai 2016
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke IPAM lahenduse tehnilise toe uuendamiseks. IPAM lahenduse tehnilise toe uuendamine ning tehnilise abi teenuse soetamine. Tehnilise abi teenus seisneb konsultatsioonis telefoni, meili teel, häälestamises jne. Teenust peab osutama Infobloxi sertifitseeritud spetsialist ja pakkujal tuleb esitada sertifikaadi koopia.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 13 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 26.05.2016 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 13 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 26.05.2016 kell 11:00.
07. märts 2016
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke serverite ostmiseks raamlepinguga. Hankija teostab hanget teiste hankijate nimel. Hankelepingute esemeks on serverid, serverite riiulid, võrguseadmed ning eelnevalt nimetatud esemete komponendid koos 3 (kolme) aastase garantiiga, serverite, võrguseadmete tarkvara, tehnilise tootetoe pikendused. Hankelepingute eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohale toimetamine.
Käesoleva hanke raames soovib hankija saada näidispakkumusena hinnapakkumust PAM1 vormil esitatud toodetele ja teenustele. Hankija ei ole kohustatud näidispakkumuses küsitavaid seadmeid/tarkvara soetama, kuid soovi korral võib seda teha. Hinnad fikseeritakse kuueks kuuks alates pakkumuste avamisest.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 750 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 14.04.2016 kell 13:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Lisandus ühishankija Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus.
Käesoleva hanke raames soovib hankija saada näidispakkumusena hinnapakkumust PAM1 vormil esitatud toodetele ja teenustele. Hankija ei ole kohustatud näidispakkumuses küsitavaid seadmeid/tarkvara soetama, kuid soovi korral võib seda teha. Hinnad fikseeritakse kuueks kuuks alates pakkumuste avamisest.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 750 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 14.04.2016 kell 13:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Lisandus ühishankija Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus.
22. detsember 2015
Muudetud hindamiskriteeriume ja pakkumuste tähtaega!
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke objektipõhise kettamassiivi lahenduse hankimiseks. Raamlepingu esemeks on andmemassiivid ja nende komponendid (sh kõvakettad ja kettariiulid) koos tarnekohta kohaletoomise, paigaldamise, tööleseadistamise ja garantiiga. Raamlepingu eseme hulka kuuluvad kõik asjad ja teenused, mis on vajalikud eelnevalt nimetatud asjade ostmiseks ning kasutuselevõtmiseks.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 1 000 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtae: 03.02.2016 kell 11:00.
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke objektipõhise kettamassiivi lahenduse hankimiseks. Raamlepingu esemeks on andmemassiivid ja nende komponendid (sh kõvakettad ja kettariiulid) koos tarnekohta kohaletoomise, paigaldamise, tööleseadistamise ja garantiiga. Raamlepingu eseme hulka kuuluvad kõik asjad ja teenused, mis on vajalikud eelnevalt nimetatud asjade ostmiseks ning kasutuselevõtmiseks.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 1 000 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtae: 03.02.2016 kell 11:00.
30. juuni 2015
Muudatused hanketeatises!
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke printerite ostmiseks ja liisimiseks täishooldusteenuse võimalusega. Hankelepinguid sõlmitakse nii asjade (välja)ostmiseks kui ka liisimiseks täishooldusteenuse võimalusega. Hankelepingu eseme hulka kuulub ka liisitava asja kindlustus, ostetava või liisitava asja kohaletoomine hankija määratud kohta Eestis ning hankelepingu lõppemisel liisitava asja tagastamine (tagasivõtmine) hankija poolt määratud asukohas Eestis.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 300 000 €.
Raamlepingu kestus: 18 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 08. juuli 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Hanketeate p II 1.4 on märgitud raamleping mitme pakkujaga, mis kehtib ainult osa 1 kohta. II osas sõlmitakse raamleping ühe pakkujaga, RHR-is ette antud vorm ei võimalda seda märkida üldvormil.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Andmed, kas tegemist on ostu või liisingulepinguga ning viimasel juhul ka liisingulepingu tähtaeg.
3. Ostulepingu puhul lepingu maksumus ja kõik lisanduvad maksumused (täishooldusteenuse maksumus)
4. Liisingulepingu puhul lisaks ühe kuu maksumus (sh täishooldusteenuse maksumus)
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis
Lisandunud on ühishankijad Maarjamaa Hariduskolleegium, Haridus- ja Teadusministeerium ning Läänemaa Ühisgümnaasium.
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke printerite ostmiseks ja liisimiseks täishooldusteenuse võimalusega. Hankelepinguid sõlmitakse nii asjade (välja)ostmiseks kui ka liisimiseks täishooldusteenuse võimalusega. Hankelepingu eseme hulka kuulub ka liisitava asja kindlustus, ostetava või liisitava asja kohaletoomine hankija määratud kohta Eestis ning hankelepingu lõppemisel liisitava asja tagastamine (tagasivõtmine) hankija poolt määratud asukohas Eestis.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 300 000 €.
Raamlepingu kestus: 18 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 08. juuli 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Hanketeate p II 1.4 on märgitud raamleping mitme pakkujaga, mis kehtib ainult osa 1 kohta. II osas sõlmitakse raamleping ühe pakkujaga, RHR-is ette antud vorm ei võimalda seda märkida üldvormil.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Andmed, kas tegemist on ostu või liisingulepinguga ning viimasel juhul ka liisingulepingu tähtaeg.
3. Ostulepingu puhul lepingu maksumus ja kõik lisanduvad maksumused (täishooldusteenuse maksumus)
4. Liisingulepingu puhul lisaks ühe kuu maksumus (sh täishooldusteenuse maksumus)
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis
Lisandunud on ühishankijad Maarjamaa Hariduskolleegium, Haridus- ja Teadusministeerium ning Läänemaa Ühisgümnaasium.
09. juuni 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke printerite hoolduse ja remondi tellimiseks. Registrite ja Infosüsteemide Keskus korraldab riigihanke printerite hoolduse ja remondi teenuse soetamiseks. Raamlepingu alusel sõlmitakse hankeleping kolmeks aastaks. Printerite hooldust ja remonti teostatakse väljakutse alusel.
Hindamiskriteeriumite alusel enim punkte saanud pakkuja näidispakkumus kehtib 18 kuud alates pakkumuse esitamisest ning hankijatel on õigus soetada näidispakkumuses pakutud toodet pakutud tingimustel.
Raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute arv ei ole fikseeritud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 135 000 €.
Tööde kestus: 6 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21. juuli 2015 kell 11:00.
Hindamiskriteeriumite alusel enim punkte saanud pakkuja näidispakkumus kehtib 18 kuud alates pakkumuse esitamisest ning hankijatel on õigus soetada näidispakkumuses pakutud toodet pakutud tingimustel.
Raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute arv ei ole fikseeritud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 135 000 €.
Tööde kestus: 6 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21. juuli 2015 kell 11:00.
22. mai 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke printerite ostmiseks ja liisimiseks täishooldusteenuse võimalusega. Hankelepinguid sõlmitakse nii asjade (välja)ostmiseks kui ka liisimiseks täishooldusteenuse võimalusega. Hankelepingu eseme hulka kuulub ka liisitava asja kindlustus, ostetava või liisitava asja kohaletoomine hankija määratud kohta Eestis ning hankelepingu lõppemisel liisitava asja tagastamine (tagasivõtmine) hankija poolt määratud asukohas Eestis.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 300 000 €.
Raamlepingu kestus: 18 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 01. juuli 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Hanketeate p II 1.4 on märgitud raamleping mitme pakkujaga, mis kehtib ainult osa 1 kohta. II osas sõlmitakse raamleping ühe pakkujaga, RHR-is ette antud vorm ei võimalda seda märkida üldvormil.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Andmed, kas tegemist on ostu või liisingulepinguga ning viimasel juhul ka liisingulepingu tähtaeg.
3. Ostulepingu puhul lepingu maksumus ja kõik lisanduvad maksumused (täishooldusteenuse maksumus)
4. Liisingulepingu puhul lisaks ühe kuu maksumus (sh täishooldusteenuse maksumus)
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 300 000 €.
Raamlepingu kestus: 18 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 01. juuli 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Hanketeate p II 1.4 on märgitud raamleping mitme pakkujaga, mis kehtib ainult osa 1 kohta. II osas sõlmitakse raamleping ühe pakkujaga, RHR-is ette antud vorm ei võimalda seda märkida üldvormil.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Andmed, kas tegemist on ostu või liisingulepinguga ning viimasel juhul ka liisingulepingu tähtaeg.
3. Ostulepingu puhul lepingu maksumus ja kõik lisanduvad maksumused (täishooldusteenuse maksumus)
4. Liisingulepingu puhul lisaks ühe kuu maksumus (sh täishooldusteenuse maksumus)
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis.
02. aprill 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke IPAM lahenduse tehnilise toe uuendamiseks.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 33 333 €.
Tööde kestus: 15 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 09. aprill 2015 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 33 333 €.
Tööde kestus: 15 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 09. aprill 2015 kell 11:00.
26. märts 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke SteelApp Traffic Manager tootetoe pikenduse soetamiseks. SteelApp TrafficManager tootetoe pikendamine üheks aastaks.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 20 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 31. märts 2015 kell 10:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 20 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 31. märts 2015 kell 10:00.
09. veebruar 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke Juniper toodetele tehnilise toe ostmiseks.
Maksumuse vahemik alates: 13 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 18 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. veebruar 2015 kell 11:00.
Maksumuse vahemik alates: 13 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 18 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. veebruar 2015 kell 11:00.
17. aprill 2013
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke võrguseadmete ostmiseks raamlepinguga. Käesoleva hanke puhul on tegemist olemasolevate seadmete täiendustega. Hankelepingu esemeks on andmesidelülitid koos garantiiga ning olemasolevate andmesidelülitite tootetoe pikenduse ostmine.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 130 000 €.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28. mai 2013 kell 13:00.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 130 000 €.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28. mai 2013 kell 13:00.
10. juuni 2011
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke sülearvutite liisimiseks raamlepinguga.
Raamleping ühe pakkujaga.
Raamlepingu kestus on 18 kuud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 400 000 eurot.
Hankelepingu esemeks on komplektsed sülearvutid (koos nendesse paigaldatud tarkvaraga ja lisaseadmetega) koos 36 (kolmekümne kuue) kuulise garantii ja kindlustusega (liisinguese). Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka liisingueseme hankija asukohta kohaletoomine ja hankelepingu lõppemisel liisingueseme hankija asukohas vastuvõtmine. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad kõik asjad ja teenused, mis on vajalikud eelnevalt nimetatud sülearvutite liisimiseks ja kindlustamiseks. Eelnevalt nimetatud sülearvutid liisitakse, et tagada Justiitsministeeriumi ja selle haldusala asutuste ning teiste hankijate töötajatele nõuetekohased arvutitöökohad.
Hankelepingutega liisitakse kokku vähemalt 250 komplektset sülearvutit, liisitavate sülearvutite täpsed kogused sätestatakse hankelepingutes. Iga raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingu kestus on 36 (kolmkümmend kuus) kuud alates selle sõlmimisest. Liisingueseme kohaletoomise ja vastuvõtmise eest eraldi tasu ei maksta.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Lisainfo: Registrite ja Infosüsteemide Keskus, Taavi Aasma, tel: 683 7554, faks: 646 0165, e-post: rikhanked@just.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 14. juuli 2011 kell 11:15.
Raamleping ühe pakkujaga.
Raamlepingu kestus on 18 kuud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 400 000 eurot.
Hankelepingu esemeks on komplektsed sülearvutid (koos nendesse paigaldatud tarkvaraga ja lisaseadmetega) koos 36 (kolmekümne kuue) kuulise garantii ja kindlustusega (liisinguese). Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka liisingueseme hankija asukohta kohaletoomine ja hankelepingu lõppemisel liisingueseme hankija asukohas vastuvõtmine. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad kõik asjad ja teenused, mis on vajalikud eelnevalt nimetatud sülearvutite liisimiseks ja kindlustamiseks. Eelnevalt nimetatud sülearvutid liisitakse, et tagada Justiitsministeeriumi ja selle haldusala asutuste ning teiste hankijate töötajatele nõuetekohased arvutitöökohad.
Hankelepingutega liisitakse kokku vähemalt 250 komplektset sülearvutit, liisitavate sülearvutite täpsed kogused sätestatakse hankelepingutes. Iga raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingu kestus on 36 (kolmkümmend kuus) kuud alates selle sõlmimisest. Liisingueseme kohaletoomise ja vastuvõtmise eest eraldi tasu ei maksta.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Lisainfo: Registrite ja Infosüsteemide Keskus, Taavi Aasma, tel: 683 7554, faks: 646 0165, e-post: rikhanked@just.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 14. juuli 2011 kell 11:15.