Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange TOAD for Oracle aastatoe pikenduseks. Tähtaeg 30. september.
23. september 2016
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke TOAD for Oracle aastatoe pikenduseks. TOAD for Oracle aastatoe pikendus kuni 15.12.2017.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 3 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 30.09.2016 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 3 000 €.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 30.09.2016 kell 11:00.
29. september 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke TOAD for Oracle aastatoe pikenduseks. TOAD for Oracle aastatoe pikendus kuni 15.11.2016.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 3 000 €.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 08. oktoober 2015 kell 11:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 3 000 €.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 08. oktoober 2015 kell 11:00.
15. aprill 2015
Muudatused hanketeatises!
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke Microsoft litsentside soetamiseks raamlepinguga. Hanke eesmärgiks on erinevate litsentside soetus. Hankelepinguid sõlmitakse nii litsentside (välja)ostmiseks kui ka rentimiseks. Hange on jaotatud osadeks, millest 1. osa hõlmab litsentside ostu ja 2. osa renti. Litsentside ostu raamleping sõlmitakse 36 kuuks ja litsentside rendi raamleping tähtajaga 31.12.2015.a. Mõlemad raamlepingud sõlmitakse kuni viie pakkujaga. Hankesse esitatud näidispakkumused peavad kehtima vähemalt 3 kuud. Hankelepingute arv ei ole määratletud.
Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada. Alljärgnev eeldatav maksumus kehtib kogu hanke eeldatava maksumuse kohta (raamlepingute eeldatav maksumus kokku).
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 2 000 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05. juuni 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Ühishankija Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus osaleb ainult 1. osas (ostmine).
Hanketeate p II 1.4) ja p II 3. on nimetatud osa 1 raamlepingu kestvus ja eeldatav maksumus mõlema osa osas kokku.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamata jäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Andmed, kas tegemist on ostu või rendiga ning viimasel juhul ka rendilepingu tähtaeg.
3. Ostulepingu puhul lepingu maksumus
4. Rendilepingu puhul lisaks ühe kuu maksumus
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke Microsoft litsentside soetamiseks raamlepinguga. Hanke eesmärgiks on erinevate litsentside soetus. Hankelepinguid sõlmitakse nii litsentside (välja)ostmiseks kui ka rentimiseks. Hange on jaotatud osadeks, millest 1. osa hõlmab litsentside ostu ja 2. osa renti. Litsentside ostu raamleping sõlmitakse 36 kuuks ja litsentside rendi raamleping tähtajaga 31.12.2015.a. Mõlemad raamlepingud sõlmitakse kuni viie pakkujaga. Hankesse esitatud näidispakkumused peavad kehtima vähemalt 3 kuud. Hankelepingute arv ei ole määratletud.
Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada. Alljärgnev eeldatav maksumus kehtib kogu hanke eeldatava maksumuse kohta (raamlepingute eeldatav maksumus kokku).
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 2 000 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05. juuni 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Ühishankija Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus osaleb ainult 1. osas (ostmine).
Hanketeate p II 1.4) ja p II 3. on nimetatud osa 1 raamlepingu kestvus ja eeldatav maksumus mõlema osa osas kokku.
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamata jäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Andmed, kas tegemist on ostu või rendiga ning viimasel juhul ka rendilepingu tähtaeg.
3. Ostulepingu puhul lepingu maksumus
4. Rendilepingu puhul lisaks ühe kuu maksumus
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis
26. märts 2015
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke VPN seadmete ja nende tootetoe ostmiseks raamlepinguga. Hankelepingute esemeteks on Juniper võrguseadmed ja nende lisakomponendid, võrguseadmetega seotud tarkvara litsentsid, võrguseadmete tootetoed ja võrguseadmetega seotud teenused. Hankelepingu eseme hulka kuulub ka ostetava asja kohaletoomine hankija määratud kohta Eestis ilma selle eest eraldi tasu maksmata. Eelnevalt nimetatud asjad ostetakse ja teenused tellitakse, et tagada Justiitsministeeriumi ja selle haldusala asutuste ning teiste hankijate arvutivõrkude arendamine ja töö.
Käesoleva hanke raames soovib hankija saada näidispakkumusena hinnapakkumust PAM1 vormil esitatud toodetele ja teenustele. Hankija ei ole kohustatud näidispakkumuses küsitavaid seadmeid/tarkvara soetama, kuid soovi korral võib seda teha. Hinnad fikseeritakse kuueks kuuks alates hanke avamisest.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 500 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05. mai 2015 kell 14:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Käesoleva hanke raames soovib hankija saada näidispakkumusena hinnapakkumust PAM1 vormil esitatud toodetele ja teenustele. Hankija ei ole kohustatud näidispakkumuses küsitavaid seadmeid/tarkvara soetama, kuid soovi korral võib seda teha. Hinnad fikseeritakse kuueks kuuks alates hanke avamisest.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 500 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05. mai 2015 kell 14:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
27. november 2013
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke printerite ostmiseks ja liisimiseks raamlepinguga täishooldusteenuse võimalusega.
Hankelepingu esemeks on printerite ost ja liisimine täishooldusteenuse võimalusega. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate ning liisitavate asjade kohaletoimetamine hankija asukohta. Asja kohaletoomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta.
Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada.
Raamlepingu kestus: 18 kuud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 200 000 €.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 07. jaanuar 2014 kell 13:00.
Hankelepingu esemeks on printerite ost ja liisimine täishooldusteenuse võimalusega. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate ning liisitavate asjade kohaletoimetamine hankija asukohta. Asja kohaletoomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta.
Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada.
Raamlepingu kestus: 18 kuud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 200 000 €.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 07. jaanuar 2014 kell 13:00.
21. oktoober 2013
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud lauaarvutite ning monitoride ostmiseks ja liisimiseks raamlepingu. Hankelepinguid sõlmitakse nii nende esemete (välja)ostmiseks kui ka liisimiseks. Hankelepingu esemeks on lauaarvutid ja monitorid koos tarkvaralitsentside, lisaseadmete ja -komponentidega. Hankelepingu eseme hulka kuulub ka ostetava või liisitava asja kohaletoomine hankija määratud kohta Eestis ning hankelepingu lõppemisel liisitava asja tagastamine (tagasivõtmine) hankija poolt määratud asukohas Eestis. Eelnevalt nimetatud esemed ostetakse ja liisitakse, et tagada Justiitsministeeriumi ja selle haldusala asutuste ning teiste hankijate töötajatele nõuetekohased arvutitöökohad.
Hankelepingutega ostetakse või liisitakse kokku vähemalt 1000 lauaarvutit ja 1000 monitori, täpsed kogused sätestatakse hankelepingutes. Ostetava või liisitava asja kohaletoomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta. Iga raamlepingu alusel sõlmitud liisingulepingu kestus on 48 (nelikümmend kaheksa) kuud alates selle sõlmimisest. Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 800 000 €.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03. detsember 2013 kell 13:00.
Hankelepingutega ostetakse või liisitakse kokku vähemalt 1000 lauaarvutit ja 1000 monitori, täpsed kogused sätestatakse hankelepingutes. Ostetava või liisitava asja kohaletoomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta. Iga raamlepingu alusel sõlmitud liisingulepingu kestus on 48 (nelikümmend kaheksa) kuud alates selle sõlmimisest. Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 800 000 €.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03. detsember 2013 kell 13:00.
05. juuli 2013
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja hanke IT seadmete hävitamisteenusele. IT seadmete hävitamine:
- Arvuti (koos juurde kuuluvate juhtmete, hiire ja klaviatuuriga)
- LCD monitor
- CRT monitor
- Lokaalne printer
- Võrgu printer
- Koopiamasin
- Fax
- Skänner
- UPS
- Võrguseadmed
- Juhtmed/kaablid
- Välised andmekandjad
- Riistvara osad ja komponendid.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 39 999 €.
Tööde kestus: 48 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 12. juuli 2013 kell 13:00.
- Arvuti (koos juurde kuuluvate juhtmete, hiire ja klaviatuuriga)
- LCD monitor
- CRT monitor
- Lokaalne printer
- Võrgu printer
- Koopiamasin
- Fax
- Skänner
- UPS
- Võrguseadmed
- Juhtmed/kaablid
- Välised andmekandjad
- Riistvara osad ja komponendid.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 39 999 €.
Tööde kestus: 48 kuud.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 12. juuli 2013 kell 13:00.
15. juuni 2011
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke lauaarvutite ja kuvarite liisimiseks raamlepinguga.
Raamleping ühe pakkujaga.
Raamlepingu kestus on 18 kuud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 400 000 eurot.
Hankelepingu esemeks on komplektsed lauaarvutid (koos nendesse paigaldatud tarkvaraga ja lisatarvikutega) ja kuvarid koos 48 (neljakümne kaheksa) kuulise garantiiga (liisinguesemed). Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka liisingueseme hankija asukohta kohaletoomine ja hankelepingu lõppemisel liisingueseme hankija asukohas vastuvõtmine. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad kõik asjad ja teenused, mis on vajalikud eelnevalt nimetatud lauaarvutite ja kuvarite liisimiseks. Eelnevalt nimetatud lauaarvutid ja kuvarid liisitakse, et tagada Justiitsministeeriumi ja selle haldusala asutuste ning teiste hankijate töötajatele nõuetekohased arvutitöökohad.
Hankelepingutega liisitakse kokku vähemalt 1000 komplektset lauaarvutit ja 1000 kuvarit, liisinguesemete täpsed kogused sätestatakse hankelepingutes. Iga raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingu kestus on 48 (nelikümmend kaheksa) kuud alates selle sõlmimisest. Liisingueseme kohaletoomise ja vastuvõtmise eest eraldi tasu ei maksta.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Lisainfo: Registrite ja Infosüsteemide Keskus, Taavi Aasma, tel: 683 7554, faks: 646 0165, e-post: rikhanked@just.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 25. juuli 2011 kell 11:15.
Raamleping ühe pakkujaga.
Raamlepingu kestus on 18 kuud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta on 400 000 eurot.
Hankelepingu esemeks on komplektsed lauaarvutid (koos nendesse paigaldatud tarkvaraga ja lisatarvikutega) ja kuvarid koos 48 (neljakümne kaheksa) kuulise garantiiga (liisinguesemed). Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka liisingueseme hankija asukohta kohaletoomine ja hankelepingu lõppemisel liisingueseme hankija asukohas vastuvõtmine. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad kõik asjad ja teenused, mis on vajalikud eelnevalt nimetatud lauaarvutite ja kuvarite liisimiseks. Eelnevalt nimetatud lauaarvutid ja kuvarid liisitakse, et tagada Justiitsministeeriumi ja selle haldusala asutuste ning teiste hankijate töötajatele nõuetekohased arvutitöökohad.
Hankelepingutega liisitakse kokku vähemalt 1000 komplektset lauaarvutit ja 1000 kuvarit, liisinguesemete täpsed kogused sätestatakse hankelepingutes. Iga raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingu kestus on 48 (nelikümmend kaheksa) kuud alates selle sõlmimisest. Liisingueseme kohaletoomise ja vastuvõtmise eest eraldi tasu ei maksta.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Lisainfo: Registrite ja Infosüsteemide Keskus, Taavi Aasma, tel: 683 7554, faks: 646 0165, e-post: rikhanked@just.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 25. juuli 2011 kell 11:15.