Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Uue kruiisikai ehitamine. Tööde maksumus 9,8 miljon eurot. Tööde lõpptähtaeg on 01.05.2014.
18. juuni 2013
On alustatud Vanasadama uue kruiisikai ehitamisega. BMGS Eesti filiaal pailaldab ehitusobjektil terasvaiad, kokku rammitakse merepõhja ligi 200 kuni 46 meetri pikkust vaia. Eeldatavalt nädala pärast alustatakse veepealsete vaiade rammimisega.
Kokku paigaldatakse kaiehituse käigus ligi 200 terasvaia, mille pikkus jääb vahemikku 30-46 meetrit. Terasvaiade seinapaksus on maapinnas 12,5 millimeetrit ja vette jäävas osas 16 millimeetrit, vaiade läbimõõt on 1016-1220 millimeetrit. Vaiad täidetakse seest liivaga, ülemise nelja meetri osas betooniga.
Samaaegselt esimeste vaiade paigaldamisega algavad ka kai pealisehitise betoonitööd. Kokku kulub kruiisikaile 6600 kuupmeetrit betooni.
Vaiade rammimine kestab oktoobrini. Kaile paigaldatakse sildumisseadmed, pääste- ja turvavarustus ning navigatsioonimärgistus. Samuti saab kai elektrivarustuse koos välisvalgustusega, sidevarustuse, torustikud laevadele olmevee andmiseks ja reovee vastuvõtuks.
Vanasadama senise kruiisikai kõrvale ehitatava uue kai kogupikkus on 421 meetrit, laius 20 meetrit ja veesügavusega 11 meetrit Kroonlinna nullist.
Kuni 340 meetri pikkuseid ja 42 meetri laiuseid ning kuni üheksameetrise süvisega kruiisilaevade vastuvõtmist võimaldava kai valmimistähtaeg on 1. mai 2014.
Kruiisikai ehitusmaksumus on 9,8 miljonit eurot.
Kokku paigaldatakse kaiehituse käigus ligi 200 terasvaia, mille pikkus jääb vahemikku 30-46 meetrit. Terasvaiade seinapaksus on maapinnas 12,5 millimeetrit ja vette jäävas osas 16 millimeetrit, vaiade läbimõõt on 1016-1220 millimeetrit. Vaiad täidetakse seest liivaga, ülemise nelja meetri osas betooniga.
Samaaegselt esimeste vaiade paigaldamisega algavad ka kai pealisehitise betoonitööd. Kokku kulub kruiisikaile 6600 kuupmeetrit betooni.
Vaiade rammimine kestab oktoobrini. Kaile paigaldatakse sildumisseadmed, pääste- ja turvavarustus ning navigatsioonimärgistus. Samuti saab kai elektrivarustuse koos välisvalgustusega, sidevarustuse, torustikud laevadele olmevee andmiseks ja reovee vastuvõtuks.
Vanasadama senise kruiisikai kõrvale ehitatava uue kai kogupikkus on 421 meetrit, laius 20 meetrit ja veesügavusega 11 meetrit Kroonlinna nullist.
Kuni 340 meetri pikkuseid ja 42 meetri laiuseid ning kuni üheksameetrise süvisega kruiisilaevade vastuvõtmist võimaldava kai valmimistähtaeg on 1. mai 2014.
Kruiisikai ehitusmaksumus on 9,8 miljonit eurot.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
ts@ts.ee | ||||
Projekteerimine |
|||||
Corson OÜ, Saue vald
|
|
uno@corson.ee, corson@corson.ee | |||
Keskkonnamõjude hindamine |
|||||
Corson OÜ, Saue vald
|
|
uno@corson.ee, corson@corson.ee | |||
Peatöövõtt |
|||||
|
bmgs@bmgs.ee |
Tööd objektil
Omadused
Maksumus | 9,8 mln € |
Tööde kestus | mai 2013 - mai 2014 |