Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange veearvestite ostmiseks. Tähtaeg 14. veebruar.
31. jaanuar 2017
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke veearvestite ostmiseks. Hanke esemeks on AS Pärnu Vesi klientide veemõõdusõlmedesse paigaldatavad veearvestite tarne 1 aastase raamlepingu alusel perioodil 1.04.2017-31.03.2018. Tarnida saab veearvesteid, mis on uued, toodetud samal aastal tarne teostamisega ja omama Eestis kehtivat taatlusmärget. Taatlusmärge ei tohi olla varasem, kui tarnele eelneva kuu oma. Hankelepingu esemeks on hankedokumentide nõuetele vastavate mehaaniliste veearvestite tarnimine hankija lattu. Orienteeruv veearvestite maht on ca 2200 veearvestit, mida tarnitakse hankijale igakuiste tellimuste alusel. Erinevate veearvestite orienteeruvad kogused on toodud nii ostuprognoosis kui ka maksumuse vormil. Arveldamine toimub tellimuse alusel tarnitud koguste ja pakkumuse ühikhindade alusel.
Maksumuse vahemik alates: 70 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 90 000 €.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 14.02.2017 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või
mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad esitavad muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
08. veebruar 2016
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke veearvestite hankimiseks. Hanke esemeks on AS Pärnu Vesi klientide veemõõdusõlmedesse paigaldatavad veearvestite tarne 1 aastase raamlepingu alusel. Tarnida saab veearvesteid, mis on uued, toodetud samal aastal tarne teostamisega ja omama Eestis kehtivat taatlusmärget. Taatlusmärge ei tohi olla varasem, kui tarnele eelneva kuu oma. Hankelepingu esemeks on hankedokumentide nõuetele vastavate mehaaniliste veearvestite tarnimine hankija lattu. Orienteeruv veearvestite maht on ca 2200 veearvestit, mida tarnitakse hankijale perioodiliste tellimuste alusel. Erinevate veearvestite orienteeruvad kogused on toodud nii ostuprognoosis kui ka maksumuse vormil. Arveldamine toimub tellimuse alusel tarnitud koguste ja pakkumuse ühikhindade alusel.
Maksumuse vahemik alates: 70 000 €
Maksumuse vahemik kuni: 90 000 €
Tööde kestus: 12 kuud.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16.02.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada toodete tehniliste tingimuste ja maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
16. september 2015
Pärnu Vesi AS kuulutab välja avatud hanke generaatorite ja kompressori ostmiseks. Hankelepingu esemeks on AS Pärnu Vesi uute generaatorite, järeleveetava aurugeneraatori ja kompressori ostmine hankedokumentides esitatud komplektsuses ja tingimustel.
Tööde kestus: 30 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 02. oktoober 2015 kell 11:00.
Viide projektile: Ühtekuuluvusfondi projekt 2.1.0101.15-0134.
22. jaanuar 2015
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke veearvestite ostmiseks. Hanke esemeks on AS Pärnu Vesi klientide veemõõdusõlmedesse paigaldatavad veearvestite tarne. Tarnida saab veearvesteid, mis on uued, toodetud samal aastal tarne teostamisega ja omama Eestis kehtivat taatlusmärget. Taatlusmärge ei tohi olla varasem, kui tarnele eelneva kuu oma.
Hankelepingu esemeks on hankedokumentide nõuetele vastavate veearvestite tarnimine hankija lattu. Orienteeruv veearvestite maht on ca 1900 veearvestit, mida tarnitakse hankijale perioodiliste tellimuste alusel. Erinevate veearvestite orienteeruvad kogused on toodud maksumuse vormil. Arveldamine toimub tellimuse alusel tarnitud koguste ja pakkumuse ühikhindade alusel.
Hange on jagatud kaheks osaks:
Osa 1: Mehaaniliste veearvestite ostmine
Osa 2 Induktiiv või ultraheli veearvestite ostmine
Maksumuse vahemik alates: 70 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 90 000 €.
Raamlepingu kestus: 12 kuud.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 12. veebruar 2015 kell 11:00.
Järgmiste hanketeadete avaldamise eeldatav aeg: jaanuar 2016.
28. november 2014
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke konkslifti ja tõstukiga veoki ostmiseks. Hankelepingu esemeks on uus konkslifti ja hüdrotõstukiga veok koos konteineritega (hankedokumentides nimetatud ka kui Sõiduk), mis tuleb tarnida aadressile Raba 28a, Pärnu, Eesti. Hankelepingu esemeks on üks hankedokumentides kirjeldatud konkslifti ja hüdrotõstukiga veok, kolm reoveemuda vedamiseks sobivat hermeetiliselt suletavat konteinerit ning üks avatud konteiner erinevate pinnasematerjalide veoks.
Tööde kestus: 120 päeva.
Koos pakkumusega tuleb esitada hankemenetluse käigus Pakkuja kohustuste täitmata jätmisega Hankijale tekitatud kahjude hüvitamise tagamiseks pakkumuse tagatis 1000 EUR kas krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiikirjana või tagatise summa deponeerimisega hankija arvelduskontole EE961010902001453003 SEB pangas, märkides selgituseks „Riigihanke nr 157569 pakkumuse tagatis“. Tagatisraha ülekande puhul esitab Pakkuja koos pakkumusega maksekorralduse koopia.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. detsember 2014 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumused ületavad eeldatavat maksumust ja ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
04. veebruar 2014
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke veearvestite ostmiseks. Hanke esemeks on AS Pärnu Vesi klientide veemõõdusõlmedesse paigaldatavad veearvestite tarne. Pakkuja poolt tarnitavad veearvestid peavad olema ühe ja sama tootja poolt toodetud. Tarnida saab veearvesteid, mis on uued, toodetud samal aastal tarne teostamisega ja omama Eestis kehtivat taatlusmärget. Taatlusmärge ei tohi olla varasem, kui tarnele eelneva kuu oma. Hankelepingu esemeks on hankedokumentide nõuetele vastavate veearvestite tarnimine hankija lattu. Orienteeruv veearvestite maht on ca 1800 veearvestit, mida tarnitakse hankijale perioodiliste tellimuste alusel. Erinevate veearvestite orienteeruvad kogused on toodud maksumuse vormil. Arveldamine toimub tellimuse alusel tarnitud koguste ja pakkumuse ühikhindade alusel.
Tööde kestus: 12 kuud.
Müüja peab tagama tarnitavatele veearvestitele 2 aastase garantii. Täpsemad tingimused on esitatud hankedokumendis.
Koos pakkumusega tuleb esitada hankemenetluse käigus Pakkuja kohustuste täitmata jätmisega Hankijale tekitatud kahjude hüvitamise tagamiseks pakkumuse tagatis 1 000 EUR kas krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiikirjana või tagatise summa deponeerimisega hankija arvelduskontole EE961010902001453003 SEB pangas, märkides selgituseks „Riigihanke nr 149214 pakkumuse tagatis“. Tagatisraha ülekande puhul esitab Pakkuja koos pakkumusega maksekorralduse koopia.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Dokumentide allalaadimiseks peab huvitatud isik end Riigihangete registris registreerima.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 18. veebruar 2014 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik (näiteks piiriülesed pakkujad) või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
21. jaanuar 2013
Pärnu Vesi AS kuulutab välja laadur-ekskavaatori hanke. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides kirjeldatud varustusega laadur-ekskavaator, mis tuleb tarnida aadressile Raba 28a, Pärnu.
Tööde kestus: 90 päeva.
Pakkuja peab koos pakkumusega esitama pakkumuse tagatise summas 900 EUR-i vastavalt Hankedokumentide Osa I (Juhised pakkujatele) punktis 5.3 toodud tingimustele.
Tarnitavale laadur-ekskavaatorile vähemalt 24 kuuline täisgarantii ilma läbisõidu ja töötunni piiranguteta. Täpsemad laadur-ekskavaatori garantiitingimused on esitatud Hankedokumentide Osa III (Hankelepingu tingimused) puntis 1.5.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris. Dokumentide allalaadimiseks peab huvitatud isik end riigihangete registris registreerima.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05. veebruar 2013 kell 11:00.
02. detsember 2011
Pärnu Vesi AS kuulutab välja lihthanke täiendavate liitumispunktide rajamiseks Ülejõe linnaosas. Pakkumuste esitamise tähtaeg on 13. detsember 2011. Kontaktisik Mati Juursalu, telefon 4455 668, e-post:
mati@pvesi.ee
Objektiga seotud ettevõtted