Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange teekatete taastamiseks. Tähtaeg 2. detsember.
14. november 2022
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke teekatete taastamiseks AS Pärnu Vesi torustikel 2023-2025. Lepingu esemeks on hankija poolt hallatavatel torustikel teekatete nõuetekohane taastamine perioodil 2023-2025.
Tööde orienteeruv aastane maht on 1000 – 2000 m2. Töid tuleb teostada asfalteerimisperioodil (orienteeruvalt aprillist kuni novembrini) kogu hankija teeninduspiirkonnas (Pärnu linna asustusüksuses Pärnu linn, Audru ja Paikuse osavald, perspektiivselt ka Tori vallas) vastavalt hankija tellimustele.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 2.12.2022 11:00.
Tööde orienteeruv aastane maht on 1000 – 2000 m2. Töid tuleb teostada asfalteerimisperioodil (orienteeruvalt aprillist kuni novembrini) kogu hankija teeninduspiirkonnas (Pärnu linna asustusüksuses Pärnu linn, Audru ja Paikuse osavald, perspektiivselt ka Tori vallas) vastavalt hankija tellimustele.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 2.12.2022 11:00.
28. veebruar 2020
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke teekatete taastamiseks AS Pärnu Vesi torustikel 2020-2022. Lepingu esemeks on hankija poolt hallatavatel torustikel teekatete nõuetekohane taastamine perioodil 2020-2022. Tööde orienteeruv aastane maht on 1000 – 2000 m2. Töid tuleb teostada asfalteerimisperioodil (orienteeruvalt aprillist kuni novembrini) kogu hankija teeninduspiirkonnas (Pärnu linna asustusüksuses Pärnu linn, Audru ja Paikuse osavald) vastavalt hankija tellimustele.
Tööde kestus: - 31.12.2022.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 17.03.2020 11:00.
Tööde kestus: - 31.12.2022.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 17.03.2020 11:00.
29. jaanuar 2020
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke teekatete taastamiseks AS Pärnu Vesi torustikel 2020-2022. Lepingu esemeks on hankija poolt hallatavatel torustikel teekatete nõuetekohane taastamine perioodil 2020-2022.
Tööde orienteeruv aastane maht on 1000 – 2000 m². Töid tuleb teostada asfalteerimisperioodil (orienteeruvalt aprillist kuni novembrini) kogu hankija teeninduspiirkonnas (Pärnu linna asustusüksuses Pärnu linn, Audru ja Paikuse osavald) vastavalt hankija tellimustele.
Tööde kestus: - 31.12.2022.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 19.02.2020 11:00.
Tööde orienteeruv aastane maht on 1000 – 2000 m². Töid tuleb teostada asfalteerimisperioodil (orienteeruvalt aprillist kuni novembrini) kogu hankija teeninduspiirkonnas (Pärnu linna asustusüksuses Pärnu linn, Audru ja Paikuse osavald) vastavalt hankija tellimustele.
Tööde kestus: - 31.12.2022.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 19.02.2020 11:00.
14. november 2016
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke torustike remondijärgseks teekatete taastamiseks 2017-2019. Raamlepingu esemeks on hankedokumentides kirjeldatud Pärnu Vesi torustike remondijärgne teekatete taastamine aastatel 2017-2019. Tööde orienteeruv aastane maht on 1000 – 2000 m2. Töid tuleb teostada asfalteerimisperioodil (orienteeruvalt aprillist kuni novembrini) kogu AS Pärnu Vesi teeninduspiirkonnas (Pärnu linn, Audru vald, Paikuse vald) vastavalt AS Pärnu Vesi tellimustele. Tööde teostamise tähtaeg on 7 päeva alates tellimuse esitamisest. Tööde akteerimine toimub igakuiselt vastavalt teostatud tööde mahule pakkumuses esitatud ühikhindade alusel.
Maksumuse vahemik alates: 100 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 150 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 24.11.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada tehnilise kirjelduse tingimuste ja pakkumuse maksumuse osas.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Maksumuse vahemik alates: 100 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 150 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 24.11.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada tehnilise kirjelduse tingimuste ja pakkumuse maksumuse osas.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
30. aprill 2014
Lemminkäinen Eesti AS-ga sõlmiti leping Pärnu torustike remondijärgseks teekatete taastamiseks. Torustike remondijärgne taastamise maht on ca 500 m².
04. aprill 2014
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu torustike remondijärgseks teekatete taastamiseks. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides kirjeldatud Pärnu torustike remondijärgne teekatete taastamine. Torustike remondijärgne taastamise maht on ca 500 m². Täpsem informatsioon hankedokumentides.
Tööde kestus: 28.04.2014 - 30.06.2014.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 17. aprill 2014 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankijal on õigus kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada (protokollitakse).
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele. Võrdsete madalaima maksumusega pakkumuste korral antakse nendele pakkujatele võimalus pakkumuse maksumuse korrigeerimiseks.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Tööde kestus: 28.04.2014 - 30.06.2014.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 17. aprill 2014 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankijal on õigus kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada (protokollitakse).
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele. Võrdsete madalaima maksumusega pakkumuste korral antakse nendele pakkujatele võimalus pakkumuse maksumuse korrigeerimiseks.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
06. märts 2013
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu linnas torustike remondijärgseks tänavakatete taastamiseks. Pakkumuste esitamise tähtaeg on 19. märts 2013.
Kontaktisik Jaanus Vent; e-post: jaanus@pvesi.ee; telefon: 5552 5524
Kontaktisik Jaanus Vent; e-post: jaanus@pvesi.ee; telefon: 5552 5524
17. aprill 2012
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu linnas torustike remondijärgsele tänavakatete taastamisele. Pakkumuste esitamise tähtaeg on 24. aprill 2012. Kontaktisikud: Jaanus Vent, telefon: 4455 656; 5552 5524; e-post: jaanus@pvesi.ee;
Madis Tamm, telefon: 4455 661; 504 5477; e-post: madis@pvesi.ee
Madis Tamm, telefon: 4455 661; 504 5477; e-post: madis@pvesi.ee