Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Valitud töövõtja kontori- ning puhuritehoone üldehitus- ja eritööde teostamiseks.
24. mai 2019
Pärnu Vesi AS tunnistas Pärnu reoveepuhastusjaama kontori- ning puhuritehoone üldehitus- ja eritööde hankel edukaks Comodus OÜ pakkumuse summas 145 950 eurot. Hankelepingu esemeks on Pärnus reoveepuhastusjaama kontorihoone ning puhuritehoone üldehitus- ja eritööd.
23. aprill 2019
Katusefirma OÜ teostab Pärnus reoveepuhastusjaama kontorihoone, garaazi ning puhuritehoone katusetööd. Orienteeruvad mahud:
- Kontorihoone ja garaazi katuste pind ca 1200 m²,
- Puhuritehoone katuse pind ca 700 m².
- Kontorihoone ja garaazi katuste pind ca 1200 m²,
- Puhuritehoone katuse pind ca 700 m².
01. aprill 2019
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu reoveepuhastusjaama kontori- ning puhuritehoone üldehitus- ja eritöödeks. Hankelepingu esemeks on Pärnus reoveepuhastusjaama kontorihoone ning puhuritehoone üldehitus- ja eritööd vastavalt Lähteülesandele.
Tööde kestus: 15.05.2019 - 30.09.2019.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 26.04.2019 11:00.
Tööde kestus: 15.05.2019 - 30.09.2019.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 26.04.2019 11:00.
06. märts 2019
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu reoveepuhastusjaama hoonete katusetöödeks. Hankelepingu esemeks on Pärnus reoveepuhastusjaama kontorihoone, garaazi ning puhuritehoone katusetööd vastavalt Lähteülesandele. Orienteeruvad mahud:
- Kontorihoone ja garaazi katuste pind ca 1200 m²,
- Puhuritehoone katuse pind ca 700 m².
Objekti üleandmise tähtaeg: 30.07.2019.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 27.03.2019 11:00.
- Kontorihoone ja garaazi katuste pind ca 1200 m²,
- Puhuritehoone katuse pind ca 700 m².
Objekti üleandmise tähtaeg: 30.07.2019.
Pakkumuse esitamise tähtpäev ja kellaaeg: 27.03.2019 11:00.
08. august 2018
Pärnu Vesi AS sõlmis Laimerton OÜ-ga töövõtulepingu Pärnu reoveepuhastusjaama kontorihoone fassaadi renoveerimiseks. Tööde teostamise periood on 3.09.2018-12.10.2018.
14. juuni 2018
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu reoveepuhastusjaama kontorihoone fassaadi renoveerimiseks (198615). Hankelepingu esemeks on Pärnu reoveepuhastusjaama kontorihoone fassaadi renoveerimine vastavalt hanke alusdokumentidele. Tööde teostamise periood on 3.09.2018-12.10.2018.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 05.07.2018 11:00.
Lisateave:
Objektidega on võimalik tutvuda tööpäevadel kell 10:00-16:00 eelneval kokkuleppel hankija kontaktisiku Aivar Lepassaarega (e-post: aivar@pvesi.ee, tel: 506 3805). Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Hankija võib pidada kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi hanke alusdokumentide ja pakkumuse maksumuses osas. Hankija kasutab antud hankes pööratud menetlust vastavalt RHS §52 lg 3. Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused, kui pakkumuse maksumused ei vasta hankija võimalustele. Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või ei allkirjasta hankija antud tähtaja jooksul hankelepingut või ei asu sõlmitud hankelepingut pakkujast tulenevatel põhjustel hankija määratud aja jooksul täitma, käitub hankija vastavalt RHS §119.
Pakkumuste laekumise tähtaeg: 05.07.2018 11:00.
Lisateave:
Objektidega on võimalik tutvuda tööpäevadel kell 10:00-16:00 eelneval kokkuleppel hankija kontaktisiku Aivar Lepassaarega (e-post: aivar@pvesi.ee, tel: 506 3805). Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Hankija võib pidada kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi hanke alusdokumentide ja pakkumuse maksumuses osas. Hankija kasutab antud hankes pööratud menetlust vastavalt RHS §52 lg 3. Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused, kui pakkumuse maksumused ei vasta hankija võimalustele. Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või ei allkirjasta hankija antud tähtaja jooksul hankelepingut või ei asu sõlmitud hankelepingut pakkujast tulenevatel põhjustel hankija määratud aja jooksul täitma, käitub hankija vastavalt RHS §119.
17. mai 2016
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu reoveepuhastusjaama hoonete ehituseks ja remonttöödeks. Hankelepingu esemeks on järgmised hankedokumentides kirjeldatud Pärnu reoveepuhastusjaama hoonete ehitus- ja remonttööd:
- Settetahenduse hoone tõstuste avade suurendamine;
- Administratiivhoone esise sillutise rajamine (39 m²);
- Administratiivhoones asuva konverentsiruumi ehitus- ja siseviimistlustööd (72 m²).
Tööde kestus: 90 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 02.06.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Ehitusobjekti tutvustus toimub 26.mail algusega kell 11:00 aadressil Mõrra 29 (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või
mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad võivad esitada muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
- Settetahenduse hoone tõstuste avade suurendamine;
- Administratiivhoone esise sillutise rajamine (39 m²);
- Administratiivhoones asuva konverentsiruumi ehitus- ja siseviimistlustööd (72 m²).
Tööde kestus: 90 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 02.06.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Ehitusobjekti tutvustus toimub 26.mail algusega kell 11:00 aadressil Mõrra 29 (hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või
mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad võivad esitada muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
05. mai 2016
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke Pärnu Vesi reoveepuhastusjaama ja tootmisbaasi hoonete küttelahenduste alternatiivide analüüsiks ja projekteerimiseks. Hankelepingu esemeks on AS-i Pärnu Vesi reoveepuhastusjaama ja tootmisbaasi hoonete küttelahenduste alternatiivide analüüs ja eelprojekti koostamine vastavalt Lähteülesandele.
Kavandatav alguskuupäev: 01.06.2016.
Kavandatav lõppkuupäev: 30.09.2016.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 24.05.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Objektidega on võimalik tutvuda tööpäevadel kella 9:00 kuni 16:00 eelneval kokkuleppel varahalduse juhi Aivar Lepassarega, tel 506 3805.
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada lähteülesande tingimuste ja pakkumuse maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Kavandatav alguskuupäev: 01.06.2016.
Kavandatav lõppkuupäev: 30.09.2016.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registris. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 24.05.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Objektidega on võimalik tutvuda tööpäevadel kella 9:00 kuni 16:00 eelneval kokkuleppel varahalduse juhi Aivar Lepassarega, tel 506 3805.
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada lähteülesande tingimuste ja pakkumuse maksumuse osas, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
03. september 2015
Pärnu Vesi AS kuulutab välja avatud hanke konteinerite ostmiseks. Hankelepingu esemeks on AS Pärnu Vesi uute eriotstarbeliste konteinerite ostmine hankedokumentides esitatud komplektsuses ja tingimustel. Hankelepinguga soetatakse kolm konteinerit.
Tööde kestus: 60 päeva.
Lepingu rahastajad on Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond ja AS Pärnu Vesi.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21. september 2015 kell 11:00.
Viide projektile: Ühtekuuluvusfondi projekt 2.1.0101.15-0134.
VI.3) LISATEAVE
Hankija konkslift veokiga tutvumiseks võtta ühendust jaamade juhi Mihkel Erendiga (GSM +372 5330 7685, e-post mihkel.erend@pvesi.ee).
Tööde kestus: 60 päeva.
Lepingu rahastajad on Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfond ja AS Pärnu Vesi.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21. september 2015 kell 11:00.
Viide projektile: Ühtekuuluvusfondi projekt 2.1.0101.15-0134.
VI.3) LISATEAVE
Hankija konkslift veokiga tutvumiseks võtta ühendust jaamade juhi Mihkel Erendiga (GSM +372 5330 7685, e-post mihkel.erend@pvesi.ee).
04. mai 2015
Pärnu Vesi AS kuulutab välja avatud hanke Pärnu reoveepuhastusjaama tehnoloogiliste seadmete ostmiseks. Hankelepingu esemeks on Pärnu reoveepuhastusjaama uute tehnoloogiliste seadmete ostmine.
Hange on hankija poolt jagatud kolmeks osaks ühe hankemenetluse raames, s.t. seadmete ostmiseks sõlmitakse Pakkuja(te)ga kolm hankelepingut.
Osad on järgmised:
- Osa 1 – Võreseadmed (2 komplekti)
- Osa 2 – Raudsulfaadi doseerimisjaam (1 komplekt)
- Osa 3 – Aeratsioonibasseini aeraatorite membraanid (6630 tk).
Tööde kestus: 90 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 11. juuni 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused hankedokumentides toodud juhtudel.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Hange on hankija poolt jagatud kolmeks osaks ühe hankemenetluse raames, s.t. seadmete ostmiseks sõlmitakse Pakkuja(te)ga kolm hankelepingut.
Osad on järgmised:
- Osa 1 – Võreseadmed (2 komplekti)
- Osa 2 – Raudsulfaadi doseerimisjaam (1 komplekt)
- Osa 3 – Aeratsioonibasseini aeraatorite membraanid (6630 tk).
Tööde kestus: 90 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 11. juuni 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused hankedokumentides toodud juhtudel.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
19. november 2013
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke reoveepuhasti toormuda pumpade ostmiseks. Antud hankelepingu esemeks on kahe uue ekstsentrilise kruvipumba soetamine, mis on ette nähtud reoveepuhasti toormuda pumpamiseks. Pumbad peavad vastama järgmistele tehnilistele tingimustele:
Pumpade tüüp: ekstsentriline kruvipump
Pumbatav keskkond: eelsetiti (toor)muda
Kuivainesisaldus: 3%DS, mineraalosa sisaldus 30%, võib sisaldada abrasiivset materjali.
pH: neutraalne
Soovitav ühe pumba vooluhulk: min.10m3/h
Pumba (tööratta pöörlemiskiirus): max. 400p/min
Pöörlemiskiiruse reguleerimine: ei, pumpade juhtimine toimub ajaliste intervallidega.
Pumba kuiva töö blokeering: ei
Pumba mootori toitepinge: 400V
Pumba mootori kaitseklass: IP 55
Pumpade valikuks ja vajalikeks arvutusteks on hankedokumendina lisatud pumpla torustike skeem.
Tööde kestus: 28 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Dokumentide allalaadimiseks peab huvitatud isik end Riigihangete registris registreerima. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 27. november 2013 kell 11:00.
Pumpade tüüp: ekstsentriline kruvipump
Pumbatav keskkond: eelsetiti (toor)muda
Kuivainesisaldus: 3%DS, mineraalosa sisaldus 30%, võib sisaldada abrasiivset materjali.
pH: neutraalne
Soovitav ühe pumba vooluhulk: min.10m3/h
Pumba (tööratta pöörlemiskiirus): max. 400p/min
Pöörlemiskiiruse reguleerimine: ei, pumpade juhtimine toimub ajaliste intervallidega.
Pumba kuiva töö blokeering: ei
Pumba mootori toitepinge: 400V
Pumba mootori kaitseklass: IP 55
Pumpade valikuks ja vajalikeks arvutusteks on hankedokumendina lisatud pumpla torustike skeem.
Tööde kestus: 28 päeva.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Dokumentide allalaadimiseks peab huvitatud isik end Riigihangete registris registreerima. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 27. november 2013 kell 11:00.
18. september 2012
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke reovee sukelsegurite tarnekomplektide ostmiseks. Ostja eesmärgiks on sõlmida leping vastavate pakkumuste olemasolul Mõrra reoveepuhastusjaamale sukelsegurite tarnekomplekti ostmiseks.
Seadmete otstarbeks on reoveepuhastusjaama aeratsioonibasseinide anaeroobsetes ja anoksilistes tsoonides asuva reovee ja aktiivmuda segamine kogu segatava mahu ulatuses, väikese voolukiirusega piirkondade ning hõljuvaine väljasettimise vältimine.
Praegu töös olevad seadmed on soetatud ja paigaldatud 1980-ndate aastate lõpul ja 1990-ndate algul. Praeguseks hetkeks on nende varuosade tootmine lõppenud ning on ette näha nende järkjärguline kasutusest väljalangemine.
Tarned teostatakse kahes võrdses osas tähtaegadega 28.02.2013.a ja 20.12.2013.a.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 02. oktoober 2012 kell 11:00.
Kontaktisik: Mati Juursalu, telefon: 4455 668, e-post: vesi@pvesi.ee
Seadmete otstarbeks on reoveepuhastusjaama aeratsioonibasseinide anaeroobsetes ja anoksilistes tsoonides asuva reovee ja aktiivmuda segamine kogu segatava mahu ulatuses, väikese voolukiirusega piirkondade ning hõljuvaine väljasettimise vältimine.
Praegu töös olevad seadmed on soetatud ja paigaldatud 1980-ndate aastate lõpul ja 1990-ndate algul. Praeguseks hetkeks on nende varuosade tootmine lõppenud ning on ette näha nende järkjärguline kasutusest väljalangemine.
Tarned teostatakse kahes võrdses osas tähtaegadega 28.02.2013.a ja 20.12.2013.a.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 02. oktoober 2012 kell 11:00.
Kontaktisik: Mati Juursalu, telefon: 4455 668, e-post: vesi@pvesi.ee
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Pärnu Vesi AS, PÄRNU
|
|
vesi@pvesi.ee | |||
Fassaadid |
|||||
Laimerton OÜ, PÄRNU
|
|
info@laimerton.ee | |||
Katused, katusekatted, katusetööd |
|||||
|
info@katusefirma.ee | ||||
Tööde teostaja |
|||||
|
info@comodus.ee |