Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange alajaamade maaühendusvoolude kompenseerimisseadmete ostmiseks ja ladustamiseks. Tähtaeg 3. jaanuar.
18. november 2016
Elektrilevi OÜ kuulutab välja avatud hanke Elektrilevi OÜ alajaamade maaühendusvoolude kompenseerimisseadmete ostmiseks, seadmete ladustamiseks. Pakkumuse mahtu kuuluvate maaühendusvoolude kompenseerimisseadmete ostmine ja seadmete ladustamine. Tööde eest tasutakse ühikhindade alusel vastavalt Hankija poolt edastatud tellimustele. Leping sõlmitakse kaheks aastaks. Hankemahud on indikatiivse iseloomuga ja kajastavad Hankija eelmiste perioodide statistikat. Hankija ei ole lepingu täitmisel hanke mahtudega seotud.
Maksumuse vahemik alates: 340 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 420 000 €.
Raamlepingu kestus: 24 kuud.
Pakkumuse tagatisena peab pakkuja:
1) esitama krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiikirja summas 4000 (neli tuhat) eurot vastavalt hankedokumentatsiooni vormile (HD vorm 4_Pakkumuse tagatis). Garantiikirjana esitatud pakkumuse tagatis peab kehtima minimaalselt 120 (ükssada kakskümmend) kalendripäeva alates pakkumuse esitamisest. Garantiikirjana esitatud tagatise kehtivusaeg hakkab kulgema pakkumuse esitamisele järgnevast kalendripäevast. Garantiikirja tellimisel kohustub pakkuja arvestama Hankija õigusega muuta hankedokumente, mille tulemusena võib pikeneda pakkumuse esitamise tähtaeg ning sellest tulenevalt ka garantiikirja kehtivuse nõutav aeg. Pakkumuse kehtivuse pikendamisel kohustub pakkuja pikendama samaväärselt ka tagatise kehtivust; või
2) deponeerima tagatissumma 4000 (neli tuhat) eurot Hankija arvelduskontole EE292200221025311485 Swedbankis. Raha deponeerimisel Hankija arvelduskontole esitab pakkuja maksekorralduse koopia, mille selgituse real on toodud hanke viitenumber, hanke nimetus ja märge “pakkumuse tagatis”.
3) Pakkumuse tagatis tagastatakse vastavalt riigihangete seaduse § 34 lõikele 6.
4) Pakkumuse tagatis jääb Hankijale või Hankijal tekib õigus see realiseerida vastavalt riigihangete seaduse § 34 lõikele 5.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03.01.2017 kell 10:00.
LISATEAVE
Infoks:
1. Hanketeate sisu kohta saab Hankijalt küsida selgitusi, pöördudes Hankija poole riigihangete registri teabevahetuse töölehe kaudu. Eelduseks on Hankijale pakkuja kontaktandmete avaldamine, registreerudes riigihanke osalejaks. Küsimuste vastused saavad kõik hanke osalejad riigihangete registri kaudu.
2. Kui dokumentide esitaja puhul on tegemist pakkuja B-kaardil oleva allkirjaõigusliku isikuga, piisab ühest digitaalsest allkirjast kõigi esitatavate dokumentide puhul – süsteem nõuab dokumentide esitamisel digitaalallkirjastamist.
3. Teabevahetuse ja kvalifitseerimistingimuste töölehed muutuvad riigihangete registri kasutajatele nähtavaks siis, kui ollakse hankele registreerunud. Hankesse on võimalik registreeruda kasutajatel, kes tegutsevad registris pakkuja rollis. Kui registri kasutaja on
pakkuja nimel hankesse registreerunud, muutub süsteemis teabevahetuse tööleht aktiivseks ja selle kaudu saab hankesse puutuvaid küsimusi esitada.
Võõrkeelsetele dokumentidele kohustub taotleja/pakkuja lisama vandetõlgi poolt kinnitatud ametliku tõlke eesti keelde.
4. Pakkumus peab olema koostatud eesti keeles (v.a sertifikaatide, tunnistuste, lubade jm koopiad, mis võivad olla võõrkeeles) ja kooskõlas kõikide hanketeates ning hankedokumentides esitatud tingimuste ja nõuetega. Võõrkeeles esitatud dokumendile kohustub pakkuja lisama notari või vandetõlgi poolt kinnitatud ametliku tõlke eesti keelde. Pakutavate seadmete tehniline kirjeldus (sealhulgas seadmete sertifikaadid ja/või katsete protokollid) peab olema eesti keeles või inglise keeles, kuid ei pea olema notari või vandetõlgi poolt kinnitatud.
Maksumuse vahemik alates: 340 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 420 000 €.
Raamlepingu kestus: 24 kuud.
Pakkumuse tagatisena peab pakkuja:
1) esitama krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiikirja summas 4000 (neli tuhat) eurot vastavalt hankedokumentatsiooni vormile (HD vorm 4_Pakkumuse tagatis). Garantiikirjana esitatud pakkumuse tagatis peab kehtima minimaalselt 120 (ükssada kakskümmend) kalendripäeva alates pakkumuse esitamisest. Garantiikirjana esitatud tagatise kehtivusaeg hakkab kulgema pakkumuse esitamisele järgnevast kalendripäevast. Garantiikirja tellimisel kohustub pakkuja arvestama Hankija õigusega muuta hankedokumente, mille tulemusena võib pikeneda pakkumuse esitamise tähtaeg ning sellest tulenevalt ka garantiikirja kehtivuse nõutav aeg. Pakkumuse kehtivuse pikendamisel kohustub pakkuja pikendama samaväärselt ka tagatise kehtivust; või
2) deponeerima tagatissumma 4000 (neli tuhat) eurot Hankija arvelduskontole EE292200221025311485 Swedbankis. Raha deponeerimisel Hankija arvelduskontole esitab pakkuja maksekorralduse koopia, mille selgituse real on toodud hanke viitenumber, hanke nimetus ja märge “pakkumuse tagatis”.
3) Pakkumuse tagatis tagastatakse vastavalt riigihangete seaduse § 34 lõikele 6.
4) Pakkumuse tagatis jääb Hankijale või Hankijal tekib õigus see realiseerida vastavalt riigihangete seaduse § 34 lõikele 5.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03.01.2017 kell 10:00.
LISATEAVE
Infoks:
1. Hanketeate sisu kohta saab Hankijalt küsida selgitusi, pöördudes Hankija poole riigihangete registri teabevahetuse töölehe kaudu. Eelduseks on Hankijale pakkuja kontaktandmete avaldamine, registreerudes riigihanke osalejaks. Küsimuste vastused saavad kõik hanke osalejad riigihangete registri kaudu.
2. Kui dokumentide esitaja puhul on tegemist pakkuja B-kaardil oleva allkirjaõigusliku isikuga, piisab ühest digitaalsest allkirjast kõigi esitatavate dokumentide puhul – süsteem nõuab dokumentide esitamisel digitaalallkirjastamist.
3. Teabevahetuse ja kvalifitseerimistingimuste töölehed muutuvad riigihangete registri kasutajatele nähtavaks siis, kui ollakse hankele registreerunud. Hankesse on võimalik registreeruda kasutajatel, kes tegutsevad registris pakkuja rollis. Kui registri kasutaja on
pakkuja nimel hankesse registreerunud, muutub süsteemis teabevahetuse tööleht aktiivseks ja selle kaudu saab hankesse puutuvaid küsimusi esitada.
Võõrkeelsetele dokumentidele kohustub taotleja/pakkuja lisama vandetõlgi poolt kinnitatud ametliku tõlke eesti keelde.
4. Pakkumus peab olema koostatud eesti keeles (v.a sertifikaatide, tunnistuste, lubade jm koopiad, mis võivad olla võõrkeeles) ja kooskõlas kõikide hanketeates ning hankedokumentides esitatud tingimuste ja nõuetega. Võõrkeeles esitatud dokumendile kohustub pakkuja lisama notari või vandetõlgi poolt kinnitatud ametliku tõlke eesti keelde. Pakutavate seadmete tehniline kirjeldus (sealhulgas seadmete sertifikaadid ja/või katsete protokollid) peab olema eesti keeles või inglise keeles, kuid ei pea olema notari või vandetõlgi poolt kinnitatud.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
elektrilevi@elektrilevi.ee |
Tööd objektil
- Seadmete tarnimine
Omadused
Tööde kestus | 24 kuud |
Esitamise tähtaeg | 3. jaanuar 2017 |