Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Valitud töövõtja ümbersõidu ja liiklussõlmede ehituseks. Tööd lõpetatakse 2020. aasta lõpuks.
23. aprill 2019
AS Nordecon ja Maanteeamet sõlmisid lepingu riigitee nr 4, Tallinn-Pärnu-Ikla maantee kilomeetritel 37-42 Kernu ümbersõidu ning Kernu tankla ja Haiba liiklussõlmede ehituseks. Tööde maksumus on 11,616 miljonit eurot, hinnale lisandub käibemaks. Kernu ümbersõit on jätk eelmisel aastal valminud Ääsmäe-Kohatu 2+1 teelõigule, mille ehitas samuti Nordecon AS.
Ümbersõit saab olema 2+1 möödasõidualadega, keskel põrkepiirdega ning lubatud sõidukiirusega 100 km/h.
Pärnu maantee uus trass pöörab tänaselt maanteelt paremale vahetult pärast Kernu tanklat ning läbib valdavalt põllumaid ja üksikuid metsaalasid. Ristumine kõrvalmaanteega 11360 on lahendatud eritasandilise liiklussõlmena.
Ulukite ohutuse tagamiseks on kogu trassi ulatuses loomatarad ja ülekäigukoht, kus on tarakatkestus 100 meetri ulatuses ja teelahendus 1+1. Lisaks on tee alla kavandatud seitse konnatruupi.
Projekt hõlmab katendi, mullete ja viaduktide ehitust, tehnovõrkude, truupide ja drenaaži rajamist, haljastust, liikluskorraldusvahendite ning asfaltbetooni paigaldust. Jalakäijatele rajatakse kergliiklusteed.
Olemasolev Kernu-vaheline teelõik jääb kohaliku liikluse teenindamiseks.
Kernu ümbersõidu ehitus kestab 20 kuud. Ehitus algab 2019. aasta aprillis-mais ja valmib 2020. aasta lõpuks. Peaprojekteerijad on Roadplan OÜ ja Skepast&Puhkim OÜ, omanikujärelevalve teostaja Sweco Est OÜ.
Ümbersõit saab olema 2+1 möödasõidualadega, keskel põrkepiirdega ning lubatud sõidukiirusega 100 km/h.
Pärnu maantee uus trass pöörab tänaselt maanteelt paremale vahetult pärast Kernu tanklat ning läbib valdavalt põllumaid ja üksikuid metsaalasid. Ristumine kõrvalmaanteega 11360 on lahendatud eritasandilise liiklussõlmena.
Ulukite ohutuse tagamiseks on kogu trassi ulatuses loomatarad ja ülekäigukoht, kus on tarakatkestus 100 meetri ulatuses ja teelahendus 1+1. Lisaks on tee alla kavandatud seitse konnatruupi.
Projekt hõlmab katendi, mullete ja viaduktide ehitust, tehnovõrkude, truupide ja drenaaži rajamist, haljastust, liikluskorraldusvahendite ning asfaltbetooni paigaldust. Jalakäijatele rajatakse kergliiklusteed.
Olemasolev Kernu-vaheline teelõik jääb kohaliku liikluse teenindamiseks.
Kernu ümbersõidu ehitus kestab 20 kuud. Ehitus algab 2019. aasta aprillis-mais ja valmib 2020. aasta lõpuks. Peaprojekteerijad on Roadplan OÜ ja Skepast&Puhkim OÜ, omanikujärelevalve teostaja Sweco Est OÜ.
Objektiga seotud ettevõtted
Keskkonnamõjude hindamine |
|||||
Kobras OÜ, TARTU
|
|
kobras@kobras.ee | |||
Tellija |
|||||
|
info@transpordiamet.ee | ||||
Projekteerimine |
|||||
|
info@skpk.ee | ||||
Roadplan OÜ, TARTU
|
|
info@roadplan.ee | |||
Teekatted, asfalteerimine, teetööd |
|||||
|
nordecon@nordecon.com | ||||
Omanikujärelevalve |
|||||
|
info@sweco.ee |
Tööd objektil
Omadused
Maksumus | 11,616 mln € |
Tööde algus | aprill-mai 2019 - detsember 2020 |