14. november 2003
Iecerēts izbūvēt pasaules mēroga motokrosa trasi, kuras garums varētu būt 3,5 km, bet platums 12 - 16 m. Blakus trasei varētu tikt izvietotas administratīvās un citas ēkas, kā arī autostāvvieta 460 automāšīnām. Projekts būs gatavs jau šogad. Celtniecība tiks veikta vairākos etapos - vispirms tiks uzbūvēta pati trase, vēlāk - blakus ēkas.
14. november 2003
Viimsi Õppe- ja Treeningkeskuse SA kavandab Eesti esimese rahvusvahelistele nõuetele vastava vormeliraja ehitamist. Rada kavandatakse 3,5 km pikkusena ja 12-16 meetri laiusena. Hoonetest planeeritakse ehitada teenindushoone, kahekorruseline stardimaja ,pressikeskused, VIP ruum, ajavõtu ruum, starditorn, olmehoone, bokside ala ning 460-kohaline parkla. Kompleksi on kavas rajada ka motospordimuuseum, krossirada, bagirada ja kardirada. Esialgsete plaanide kohaselt valmib projekt käesoleval aastal.
Ehitustöid planeeritakse teostada etapiviisiliselt. Esimeses järgus rajatakse rada ümbritsev aed, asfaldilint ja haljastus. Teises järgus peaksid valmima olmehooned, parklad ja boksid.
14. november 2003
Viimsi Õppe- ja Treeningkeskuse SA kavandab Eesti esimese rahvusvahelistele nõuetele vastava vormeliraja ehitamist. Rada kavandatakse 3,5 km pikkusena ja 12-16 meetri laiusena. Hoonetest planeeritakse ehitada teenindushoone, kahekorruseline stardimaja ,pressikeskused, VIP ruum, ajavõtu ruum, starditorn, olmehoone, bokside ala ning 460-kohaline parkla. Kompleksi on kavas rajada ka motospordimuuseum, krossirada, bagirada ja kardirada. Esialgsete plaanide kohaselt valmib projekt käesoleval aastal.
Ehitustöid planeeritakse teostada etapiviisiliselt. Esimeses järgus rajatakse rada ümbritsev aed, asfaldilint ja haljastus. Teises järgus peaksid valmima olmehooned, parklad ja boksid.
10. november 2003
Viimsi Õppe- ja Treeningkeskuse SA kavandab Eesti esimese rahvusvahelistele nõuetele vastava vormeliraja ehitamist. Rada kavandatakse 3,5 km pikkusena ja 12-16 meetri laiusena. Hoonetest planeeritakse ehitada teenindushoone, kahekorruseline stardimaja ,pressikeskused, VIP ruum, ajavõtu ruum, starditorn, olmehoone, bokside ala ning 460-kohaline parkla. Kompleksi on kavas rajada ka motospordimuuseum, krossirada, bagirada ja kardirada. Esialgsete plaanide kohaselt valmib projekt käesoleval aastal.
Ehitustöid planeeritakse teostada etapiviisiliselt. Esimeses järgus rajatakse rada ümbritsev aed, asfaldilint ja haljastus. Teises järgus peaksid valmima olmehooned, parklad ja boksid.
09. detsember 2002
Viimsi vallavolikogu kehtestas detailplaneeringu, mis loob võimaluse esimese vormel-3 sarjale sobiva autoringraja projekteerimiseks ning ehitamiseks. Ringrada planeeritakse ehitada endisele sõjaväe objektile. Maa-ala detailplneeringu koostas AS Entec.
Projekti elluviimiseks luuakse sihtasutus, mis hakkab projekti koordineerima ning erinevatest allikatest raha taotlema.