18. aprill 2005
Vändra Alevivalitsus kuulutab välja avatud pakkumise Vändra Gümnaasiumi vana õppekorpuse renoveerimisele. Vändra Gümnaasiumi vana õppekorpus on valminud aastal 1914. Ehitatud on vastavalt tolleaegsetele võimalustele ja materjalidele. Aastate jooksul on hoonet renoveeritud. Hoone on kahekorruseline, seal asuvad klassiruumid, õpetajate ja direktsiooni ruumid, samuti hea akustikaga aula. Hoone on mõisastiilis, muinsuskaitse alla ei kuulu.
Ehitustöid teostatakse Arinco projektbüroo ja sisearhitekt Tiiu Pippari poolt koostatud projektide alusel. Teostatavad tööd:
-Hoone sissekäigu kohal oleva katuse ja vihmaveesüsteemi remont.
-Akende ja uste vahetus kogu hoone ulatuses.
-Veevarustuse ja kanalisatsiooni välja vahetamine ja uuendamine.
-Keskküttesüsteemi rekonstrueerimine.
-Tulekahjusignalisatsiooni, koolikellasüsteemi, arvutisidevõrgu rajamine.
-Ventilatsioonisüsteemi rekonstrueerimine ja uuendamine.
-Põrandate uuendamine, kõigi ruumide kaasaegne viimistlus, elektrisüsteemi ja valgustuse rekonstrueerimine.
-Klassidesse uute seinakappide paigaldamine. Pakkuja ülesandeks on käesoleva riigihanke mahus ehituse peatöövõtt Objekti ehitamisel kuni kasutusvalmiduseni, nõuetekohase täitedokumentatsiooni (sh hooldus ja kasutusjuhendid) koostamine ja üleandmine Ostjale, kasutusloa väljastamiseks vastavate kooskõlastuste saamine, samuti muud tööd ja võimalikud riskid hanke eesmärgist lähtudes.
Tööde teostamise aeg on 6. juuni kuni 26. august 2005.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1.Pakkumise tagatis 60000 EEK;
2.Ehituse perioodi täisvastutuskindlustuse (CAR) - esitatakse enne tööde alustamist;
3.Ehitusaegne tagatis 10 % riigihanke pakkumise maksumusest - esitatakse enne tööde alustamist;
4.Garantiiperioodi (min. 24 kuud ) tagatis 2% riigihanke pakkumise maksumusest - esitatakse enne tööde üleandmist.
Töövõtja peab arvestama, et Ostjal on õigus jätta peatöövõtu mahust välja suvaline töö või hange, korrigeerida töövõtu ulatust ja mahtu ning tellida lisa- ja muudatustöid. Muudatused viiakse sisse vastavalt Pakkuja poolt pakkumises fikseeritud üksushinnetele.
Kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul kuni 13. maini peale vastavasisulise tellimuse esitamist kirjalikult või meiliga aadressil
vandval@estpak.ee ja väljastamise ajaks peab olema tasutud 500 EEK (sisaldab käibemaksu 18%) Vändra Alevivalitsuse kontole 10902015354004 Ühispangas.
Lisainformatsioon: Vändra Alevivalitsus, Aldo Pitsner, ehitusnõunik, tel. 443 0341, faks 443 0333, e-post:
vandval@estpak.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 17. mai 2005 kell 15.00.