Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!

Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst

Hange magistraalteede ja –rajatiste ühissõidukite peatuste ja teemaal asuvate haljasalade hoolduseks. Muudetud tööde teostamise aega! Tähtaeg 7. juuli.

09. jaanuar 2015
 Muudetud tööde teostamise aega!
Tallinna Kommunaalamet kuulutab välja avatud hanke Tallinna põhja piirkonna magistraalteede ja –rajatiste ühissõidukite peatuste ja teemaal asuvate haljasalade hoolduseks. Riigihanke esemeks on Tallinna põhja piirkonna magistraalteede ja -rajatiste, sh sõiduteede, kõnniteede, jalgratta- ja jalgteede, parklate, ülekäigukohtade, ohutussaarte, treppide, ühissõidukite peatuste, sildade, tunnelite ja prügikastide ning teemaal asuva haljasalade hooldus. Teenuse osutaja peab kindlustama aastaringselt puhastatavate tänavate seisundi vastavuse tänavatele kehtestatud seisunditasemetele (lume ja libedusetõrje, lumevedu, kevadine puistematerjalide koristus, suvine märgpuhastus, vajadusel tänavate pesemine ja kastmine, sügisene lehtede koristus, prügi ja prahi koristus, seisundi järelevalve).
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 4 652 000 €.
Kavandatav alguskuupäev: 1. detsember 2015.
Kavandatav lõppkuupäev: 30. november 2022.
Pakkumus peab sisaldama tõendust pakkumuse tagatise olemasolu 10 000 euro kohta. Pakkuja tõendab tagatise olemasolu krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina või nimetatud rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei arvelduskontole: 10220061053015, IBAN: EE311010220061053015, Viitenumber 5222050050050312. Tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku minimaalse tähtaja lõppemiseni (RHS § 43 lg 1). Hankija ei tagasta tagatist pakkujale või realiseerib selle, kui pakkuja võtab pakkumuse selle jõusoleku tähtaja jooksul tagasi (RHS § 34 lg-d 4 ja 5).
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 7. juuli 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
  1.Pakkuja peab vormistama pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumist kinnitavad dokumendid, kvalifitseerimisetõendused (andmed) ja muud dokumendid enda rekvisiitidega lehel ning need dokumendid peab allkirjastama pakkuja seaduslik või volitatud esindaja. Volitatud esindajal tuleb lisada allkirjaõigust tõendav volikiri.
2.Hankijal on õigus kontrollida pakkuja kvalifikatsiooni kogu hankemenetluse vältel, kui talle saab teatavaks asjaolu, et pakkuja majanduslik ja finantsseisund või tehniline ja kutsealane pädevus ei vasta hanketeates esitatud kvalifitseerimise tingimustele (RHS § 39 lg 3).

Objektiga seotud ettevõtted

Tellija
Briefcase
+372 645 7191 kommunaal@tallinnlv.ee
Map-pin

Asukoht

Põhja piirkond
TALLINN, Eesti
Põhja piirkond Eesti
Hard-hat

Tööd objektil

  • Hooldustööd, koristustööd
Blueprint

Omadused

Esitamise tähtaeg 7. juuli 2015
Tööde kestus 1. detsember 2015 - 30. november 2022