Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange parkla pinkide, prügikastide ja teadetetahvli tarneks ja paigalduseks. Tähtaeg 21. veebruar.
13. veebruar 2017
Saue Linnavalitsus kuulutab välja hanke Tõkke tn 1 pargi & reisi parkla pinkide, prügikastide ja teadetetahvli tarneks ja paigalduseks. Hanke eesmärgiks on pargipinkide, prügikastide ja teadetetahvli tarne ja paigaldus.
Tööde kestus: 30 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.02.2017 kell 11:00.
ÜF meede „Raudteepeatuste ühendamine erinevate liikumisviisidega“.
Tööde kestus: 30 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.02.2017 kell 11:00.
ÜF meede „Raudteepeatuste ühendamine erinevate liikumisviisidega“.
16. mai 2016
Saue Linnavalitsus kuulutab välja hanke Tõkke tn 1 pargi & reisi parkla jalgrattaparkla ja turvakaamerate tarneks ja paigalduseks. Hankija korraldab lihthanke eesmärgiga Tõkke tn 1 pargi ja reisi autoparklasse rajatava 3x20m betoonalusele jalgrataste parkimisseadmete, varikatuse valmistamise ja paigaldamise ning parkla turvakaameratega varustamiseks. Hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks tuleb teostada kõik kehtivatest õigusaktidest tulenevad ja vajalikud tööd ning toimingud, et hanke objektiks olevad rajatised ja seadmed saaks valmistatud ja paigaldatud vastavalt kehtivatele nõuetele, normidele ja standarditele parimal viisil.Hankija soovib, et jalgrattaparklas oleks 5 (viie) nutiparkimiskohta + lukustusvõimalusega (oma lukuga) hoiu/kinnituskohad 15 (viieteistkümnele) jalgrattale ning neid kataks kerges metallkonstruktsioonis kanduritega läbipaistvast materjalist varikatus. Paigaldatavad konstruktsioonid tuleb ankurdada varem rajatud 150 mm paksuse 3x20 m armeeritud betoonplaadi külge viisil, mis tagab nende kindla püsivuse ja vandaalikindluse. Kõik metallkonstruktsioonid peavada olema kuumtsingitud ja kinnitusvahendid vastama kasutusklassile. Tööde teostaja peab andma kõigile tehtud töödele ja tarnitud seadmetele vähemalt 5 (viie) aastase tootja- ja paigaldajagarantii. Enne töösse andmist peab tarnija tutvustama ja kooskõlastama hankijaga pakutavad lahendused vähemalt kahes alternatiivses variandis. Elektritoide ja sidekaablid rajatakse eelnevate tööde käigus ja nende juurdetoomisega pakkuja tegelema ei pea, pakkuja ülesandeks on lõppühenduste tegemine, nutiparkla käivitamine ning üleandmine hankijale.Välistoitelt sõltumatute HD-resolutsiooniga (kõrglahutusvõimega 1920×1080) kahe turvakaamera tarne ja paigaldus tänavavalgustuse metallpostidele WM9 ja WM12 (vt. Lisa 5). Kaamerate laadimise elektritoide nähakse ette päikse energialt ja pimedal ajal tänavavalgustuse toiteliinilt.Hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks tuleb teostada kõik vajalikud tööd ning toimingud vastavalt projektile, Eesti Vabariigis kehtivatele nõuetele, normidele ja standarditele.
Pakkumuse tagatis
Töövõtja kohustub andma paigaldatavatele rajatistele ja seadmetele 5 (viie) aastase garantii alates töö üleandmise-vastuvõtu hetkest.
Hankelepingu garantiiaja kohustuste täitmisel on töövõtja tagatis 2% hankelepingu hinnast, millest täidetakse tellija nõuded töövõtjapoolsete, lepingust tulenevate kohustuste täitmatajätmise või väära täitmise korral. Töövõtja kohustub tellijale üle andma garantiiajaks tagatisena pangagarantii lihthanke „Tõkke tn 1 pargi & reisi parkla jalgrattaparkla ja turvakaamerate tarne ja paigaldus“ kohta (Eesti Vabariigis registreeritud ja eelnevalt tellija poolt aktsepteeritud pangalt) hiljemalt tööde lõpliku vastuvõtmise kuupäevaks. Garantiiaja garantiikirja esitamine tellijale on eelduseks tellijapoolse viimase makse tegemiseks. Garantiiaja tagatis peab kehtima alates tööde vastuvõtuakti allkirjastamisest tellija poolt kuni lepingust tuleneva tööde garantiiaja lõpuni. Tellijale tagatisena üleantav pangagarantii peab olema vormistatud lisatingimusteta garantiikirjana. Lepingu garantiiaja pangagarantii peab rakenduma esimesel nõudmisel.
Töövõtja kohustub sõlmima koguriskikindlustuse ehituse perioodiks, mis on laiendatud garantiiperioodi kindlustuskattega 2% lepingu maksumusest. Kindlustusleping sõlmitakse vähemalt Lepingu maksumuse mahus Pakkuja kulul. Kindlustuslepingus peab Tellija olema soodustatud isik ja kindlustusleping peab kehtima kuni tööde üleandmiseni Tellijale.
Hankelepingu tingimused
Hankelepingu täitmise ajaks on 45 kalendripäeva hankelepingu allkirjastamisest. Eeldatavaks lepingu täitmise alguseks on 30.05.2016 ja kõik tööd peavad olema lõpetatud ning hankijale koos dokumentatsiooniga üle antud hiljemalt 15.07.2016.
Rattaparkla paigaldusega on lubatud alustada 04.07.2016 kui rattaparklaga seonduvad ehitustööd on lõppenud ja betoonalus nõutava tugevuse saavutanud.
Tööde kestus: 45 päeva.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 23.05.2016 kell 10:00.
LISATEAVE
Tegemist on ÜF meetme „Raudteepeatuste ühendamine erinevate liikumisviisidega“ projekti „Tõkke tn 1 pargi & reisi parkla rajamine Saue linna“ osas SA Keskkonnainvesteeringute Keskuse 15.12.2015 taotluse rahuldamise otsusega nr 1-25/367 (projekti number - 2014-2020.10.02.001.01.15-0031).
Pakkumuse tagatis
Töövõtja kohustub andma paigaldatavatele rajatistele ja seadmetele 5 (viie) aastase garantii alates töö üleandmise-vastuvõtu hetkest.
Hankelepingu garantiiaja kohustuste täitmisel on töövõtja tagatis 2% hankelepingu hinnast, millest täidetakse tellija nõuded töövõtjapoolsete, lepingust tulenevate kohustuste täitmatajätmise või väära täitmise korral. Töövõtja kohustub tellijale üle andma garantiiajaks tagatisena pangagarantii lihthanke „Tõkke tn 1 pargi & reisi parkla jalgrattaparkla ja turvakaamerate tarne ja paigaldus“ kohta (Eesti Vabariigis registreeritud ja eelnevalt tellija poolt aktsepteeritud pangalt) hiljemalt tööde lõpliku vastuvõtmise kuupäevaks. Garantiiaja garantiikirja esitamine tellijale on eelduseks tellijapoolse viimase makse tegemiseks. Garantiiaja tagatis peab kehtima alates tööde vastuvõtuakti allkirjastamisest tellija poolt kuni lepingust tuleneva tööde garantiiaja lõpuni. Tellijale tagatisena üleantav pangagarantii peab olema vormistatud lisatingimusteta garantiikirjana. Lepingu garantiiaja pangagarantii peab rakenduma esimesel nõudmisel.
Töövõtja kohustub sõlmima koguriskikindlustuse ehituse perioodiks, mis on laiendatud garantiiperioodi kindlustuskattega 2% lepingu maksumusest. Kindlustusleping sõlmitakse vähemalt Lepingu maksumuse mahus Pakkuja kulul. Kindlustuslepingus peab Tellija olema soodustatud isik ja kindlustusleping peab kehtima kuni tööde üleandmiseni Tellijale.
Hankelepingu tingimused
Hankelepingu täitmise ajaks on 45 kalendripäeva hankelepingu allkirjastamisest. Eeldatavaks lepingu täitmise alguseks on 30.05.2016 ja kõik tööd peavad olema lõpetatud ning hankijale koos dokumentatsiooniga üle antud hiljemalt 15.07.2016.
Rattaparkla paigaldusega on lubatud alustada 04.07.2016 kui rattaparklaga seonduvad ehitustööd on lõppenud ja betoonalus nõutava tugevuse saavutanud.
Tööde kestus: 45 päeva.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 23.05.2016 kell 10:00.
LISATEAVE
Tegemist on ÜF meetme „Raudteepeatuste ühendamine erinevate liikumisviisidega“ projekti „Tõkke tn 1 pargi & reisi parkla rajamine Saue linna“ osas SA Keskkonnainvesteeringute Keskuse 15.12.2015 taotluse rahuldamise otsusega nr 1-25/367 (projekti number - 2014-2020.10.02.001.01.15-0031).
10. veebruar 2016
Saue Linnavalitsus ootab pakkumusi riigihankele „Saue linna Tõkke tänav T1 renoveerimise ja Tõkke tänav 1 autoparkla ehitustööde omanikujärelevalve teenused".
Tegemist on ÜF meetme „Raudteepeatuste ühendamine erinevate liikumisviisidega" projekti „Tõkke tn 1 pargi-ja-reisi-parkla rajamine Saue linna" osas SA Keskkonnainvesteeringute Keskuse 16.12.2015 nr 4-17/520-12 rahastus otsusega (projekti number - 2014-2020.10.02.001.01.15-0031).
Omanikujärelevalve teenuse sisu
1. Riigihanke eesmärk on leida teenuse osutaja Saue linna Tõkke tn T1 ja Tõkke tn 1 autoparkla ehitustööde omanikujärelevalve teenusele. Töövõtja (ehitaja) ülesanne on teha kõik ehitusprojektist ning töövõtulepingutest tulenevad tööd, ehitada välja autoparkla, tänav ja kergliiklustee koos sinna juurde kuuluvaga. Eeldame, et pakkuja osutatav omanikujärelevalve teenus sisaldab pädeva(te) vastavaid tegevuslubasid omavate ning kogemustega järelevalvespetsialisti(de) aktiivset osalemist ehitusprotsessis ja piisavat kohalviibimist objektil ning kõigil töökoosolekutel, saavutamaks ehitustööde maksimaalselt kõrge kvaliteet ning ehitise tähtaegne valmimine. Omanikujärelevalve teenus peab sisaldama ka garantiiperioodi ülevaatusi kuni garantiitööde lõpliku valmimiseni.
2. Ehitusprojektiga saab tutvuda aadressil: https://saue.kovtp.ee/documents/107809/3682501/Projekt+T6kke+T1+jaT6kke+tn+1.zip/84aab705-24cb-4e6c-b6f9-7ae147e5c8a8.
3. Hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks tuleb teostada kõik kehtivatest õigusaktidest tulenevad ja vajalikud teeehitustööd ning toimingud, et teeehitustööd saaksid tehtud vastavalt kehtivatele nõuetele, -normidele ja -standardtitele parimal viisil.
4. Pakkumuse koostamise eelduseks on kohustuslik objektiga tutvumine, mis toimub 15.02.2016 kella 13.00 kuni 14.00 aadressil Tõkke tn 1, Saue linn.
Hankelepingu täitmise ajaks on 112 kalendripäeva. Eeldatavaks kergliiklustee ehituse alguseks ja omanikujärelevalve hankelepingu täitmise alguseks on 01.03.2016, ehitustööd peavad olema lõpetatud ning projektijärgse ehitusmahu täitmise tähtpäev on hiljemalt 20.06.2016.
Pakkumus tuleb esitada hiljemalt 22.02.2016 kella 14.00-ks e-posti aadressile saue@saue.ee.
Tegemist on ÜF meetme „Raudteepeatuste ühendamine erinevate liikumisviisidega" projekti „Tõkke tn 1 pargi-ja-reisi-parkla rajamine Saue linna" osas SA Keskkonnainvesteeringute Keskuse 16.12.2015 nr 4-17/520-12 rahastus otsusega (projekti number - 2014-2020.10.02.001.01.15-0031).
Omanikujärelevalve teenuse sisu
1. Riigihanke eesmärk on leida teenuse osutaja Saue linna Tõkke tn T1 ja Tõkke tn 1 autoparkla ehitustööde omanikujärelevalve teenusele. Töövõtja (ehitaja) ülesanne on teha kõik ehitusprojektist ning töövõtulepingutest tulenevad tööd, ehitada välja autoparkla, tänav ja kergliiklustee koos sinna juurde kuuluvaga. Eeldame, et pakkuja osutatav omanikujärelevalve teenus sisaldab pädeva(te) vastavaid tegevuslubasid omavate ning kogemustega järelevalvespetsialisti(de) aktiivset osalemist ehitusprotsessis ja piisavat kohalviibimist objektil ning kõigil töökoosolekutel, saavutamaks ehitustööde maksimaalselt kõrge kvaliteet ning ehitise tähtaegne valmimine. Omanikujärelevalve teenus peab sisaldama ka garantiiperioodi ülevaatusi kuni garantiitööde lõpliku valmimiseni.
2. Ehitusprojektiga saab tutvuda aadressil: https://saue.kovtp.ee/documents/107809/3682501/Projekt+T6kke+T1+jaT6kke+tn+1.zip/84aab705-24cb-4e6c-b6f9-7ae147e5c8a8.
3. Hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks tuleb teostada kõik kehtivatest õigusaktidest tulenevad ja vajalikud teeehitustööd ning toimingud, et teeehitustööd saaksid tehtud vastavalt kehtivatele nõuetele, -normidele ja -standardtitele parimal viisil.
4. Pakkumuse koostamise eelduseks on kohustuslik objektiga tutvumine, mis toimub 15.02.2016 kella 13.00 kuni 14.00 aadressil Tõkke tn 1, Saue linn.
Hankelepingu täitmise ajaks on 112 kalendripäeva. Eeldatavaks kergliiklustee ehituse alguseks ja omanikujärelevalve hankelepingu täitmise alguseks on 01.03.2016, ehitustööd peavad olema lõpetatud ning projektijärgse ehitusmahu täitmise tähtpäev on hiljemalt 20.06.2016.
Pakkumus tuleb esitada hiljemalt 22.02.2016 kella 14.00-ks e-posti aadressile saue@saue.ee.
05. jaanuar 2016
Keskkonnainvesteeringute Keskus toetab raudteepeatuste meetmest Saue linna 228 743 euroga. Selle raha eest renoveeritakse osaliselt Tõkke tänav ning rajatakse ligi 40-kohaline sõida-ja-pargi-autoparkla. Omavahel saavad ühendatud vastvalminud ja olemasolev kergliiklustee. Hange kuulutatakse välja uue aasta alguses.
26. jaanuar 2015
Saue Linnavalitsus kutsub esitama pakkumust hankele „Sõida-ja-pargi-parkla projekteerimistööd“. Tegemist on Saue linna Tõkke tn T1 osalise renoveerimisega ja Tõkke tn 1 autoparkla projekti koostamisega põhiprojekti mahus, selleks vajaliku geodeetilise alusplaani ja ehitusgeoloogilise uuringu koostamine.
1. Põhiprojekti sisu
1.1 Tõkke tn õgvendamine Tõkke, Kuuseheki ja Ladva tn ristmiku piirkonnas
1.2 Kergliiklustee jätkamine Kuuseheki tänavalt
1.3 Autoparkla projekteerimine
1.4 Jalgteede lahendamine
1.5 Tänavavalgustuse ja teiste vajalike insenerkommunikatsioonide lahendamine
1.6 Uued kinnistute piirid ja andmed, mis kaasnevad Tõkke tn T1 nihutamisega
1.7 Vajalik geodeetiline alusplaan
1.8 Vajalik ehitusgeoloogiline uuring
2. Pakkuja kõrvaldamise alused, kvalifitseerimise tingimused ja esitatavate dokumentide loetelu
2.1. Pakkujal esitada pakkuja asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri tõend maksuvõlgade puudumise kohta hankemenetluse alustamise päeva seisuga.
2.2. Hankija kontrollib Eestis asuva pakkuja riiklike maksude kohustuste täitmist Maksu- ja Tolliametile tehtava elektroonilise päringu teel.
2.3. Pakkuja peab omama hankelepingu esemeks oleva teenuse kogemust piisavalt, et hankija hinnangul oleks pakkuja suuteline tagama hankelepingu nõuetekohase täitmise. Hankija hindab pakkuja kogemust tema poolt varem alates aastast 2005 teostatud teedeehituslike analoogsete objektide põhjal. Pakkujal esitada teostatud tööde loetelu pakkuja valikul koos andmetega teostamise aja, koha, maksumuse, teenuse koosseisu ja tellija kohta (vorm esitatud HD lisa 1) kusjuures kõik eelnimetatud teenused peavad olema osutatud nõuetekohaselt ning pakkuja peab seda kirjalikult kinnitama.
3. Juhend pakkumuse ettevalmistamiseks
3.1. Pakkumuse koostamisel peab pakkuja arvesse võtma kõik käesoleva hanke tulemusena sõlmitava hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks vajalikud tööd ja toimingud, kaasa arvatud need, mis ei ole otseselt kirjeldatud hanketeates ja selle lisades, kuid mis on eeldatavsti vajalikud hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks.
3.2. Pakkuja peab oma pakkumuses kirjalikult kinnitama järgmist (vorm esitatud HD lisa 2):
3.2.1. pakkuja on tutvunud hanketeate ning selle lisadega ja nõustub täielikult hankija esitatud tingimustega;
3.2.2. pakkuja omab kõiki võimalusi ja vahendeid hankelepingu nõuetekohaseks teostamiseks ning nõustub kõrvaldama kõik puudused nende esinemise korral;
3.2.3. pakkuja nõustub, et hankijal on õigus teha järelepärimisi, kontrollimaks pakkumuses esitatud andmete vastavust hankedokumentides sätestatud tingimustele;
3.2.4. pakkuja esitatud pakkumus on jõus 30 kalendripäeva pakkumuste esitamise tähtpäevast arvates.
3.3. Pakkuja peab esitama oma andmed: registrikood, telefon, e-posti aadress, postiaadress, kontaktisik (vorm esitatud HD lisa 1).
4. Pakkumuse maksumus
4.1. Pakkuja esitab täidetava pakkumuse maksumuse vormi (HD lisa 4). Pakkumuse maksumuses kajastatud summad on hankijale lõplikud (sisaldavad käibemaksu või muid makse) ning selles toodud summadele ei lisandu täiendavaid väljamakseid ega kulutusi.
5. Hankelepingu tingimused
5.1. Hankelepingu täitmise tähtpäev on peale hanketulemuste kinnitamist 60 päeva.
6. Pakkumuste esitamine, avamine, hindamine, pakkumuste tagasilükkamine
6.1. Pakkumus tuleb esitada hiljemalt 02.02.2015 kella 10.00-ks e-posti aadressile saue@saue.ee
6.2. Punktis 6.1. nimetatud tähtpäevast hiljem saabunud pakkumusi arvesse ei võeta.
6.3. Pakkumused avatakse Saue Linnavalitsuses Tule 7, Saue linn 02.02.2014 kell 10.15.
6.4. Pakkumus peab olema allkirjastatud digitaalselt.
6.5. Pakkumused vaatab läbi ja hindab hangete komisjon alljärgnevalt:
6.5.1. pakkumuse kogumaksumus (osakaal 60%). Hindamismeetod: madalaim vastavaks tunnistatud pakkumuse hind / pakkuja hind x osa maksimumpunktid
6.5.2. Eelnev samalaadiliste tööde kogemus ja referentsid (osakaal 40%). Suurima kogemusega pakkuja saab maksimaalsed punktid ja teised saavad punkte vähem vastavalt pakkuja kogemusele. Iga komisjoni liige annab oma punktid igale pakkujale eraldi. Iga pakkuja osas leitakse temale antud punktidest keskmine punktide arv.
6.6. Pakkumuste avamise protokoll edastatakse kõikidele pakkumused esitanud pakkujatele kolme tööpäeva jooksul pakkumuste avamise kuupäevast arvates.
6.7. Hankija hindab ainult vastavaks tunnistatud pakkumusi.
6.8. Pakkumuste hindamise kriteeriumiks on teenuse maksumus ehk edukaks pakkumuseks tunnistatakse kõige madalama maksumusega pakkumus ning arvestatakse eelneva töökogemusega.
6.9. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad hankija kontrolli alt väljasolevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired pakkuja või hankija telefoni- või internetiühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
7. Pakkumuste tagasilükkamine
7.1. Pakkumus lükatakse tagasi, kui:
7.1.1. pakkuja ei kvalifitseeru;
7.1.2. pakkumus ei vasta hanketeates esitatud tingimusele;
7.1.3. pakkuja on esitanud lisatingimusi;
7.1.4. pakkumuse maksumus on põhjendamatult madal.
7.2. Hankijal on õigus lükata kõik pakkumused tagasi, kui kõige madalama hinnaga pakkumus ületab hankelepingu eeldatava maksumuse või hankija finantseerimisvõimalused või hankelepingu sõlmimine on muutunud võimatuks või ebaotstarbekaks Hankijast sõltumatutel põhjustel.
7.3. Hankija saadab teate kõigi pakkumuste tagasilükkamise kohta kõigile pakkumuse esitanud Pakkujatele.
7.4. Hankija ei kanna mingit vastutust Pakkuja ees, kui kõigi pakkumuste tagasilükkamine on toimunud punktis 7.1 või 7.2 kirjeldatud tingimustel.
8. Selgituste saamine
8.1. Selgituste saamiseks saata päring e-posti aadressile urmas.elmik@saue.ee
1. Põhiprojekti sisu
1.1 Tõkke tn õgvendamine Tõkke, Kuuseheki ja Ladva tn ristmiku piirkonnas
1.2 Kergliiklustee jätkamine Kuuseheki tänavalt
1.3 Autoparkla projekteerimine
1.4 Jalgteede lahendamine
1.5 Tänavavalgustuse ja teiste vajalike insenerkommunikatsioonide lahendamine
1.6 Uued kinnistute piirid ja andmed, mis kaasnevad Tõkke tn T1 nihutamisega
1.7 Vajalik geodeetiline alusplaan
1.8 Vajalik ehitusgeoloogiline uuring
2. Pakkuja kõrvaldamise alused, kvalifitseerimise tingimused ja esitatavate dokumentide loetelu
2.1. Pakkujal esitada pakkuja asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri tõend maksuvõlgade puudumise kohta hankemenetluse alustamise päeva seisuga.
2.2. Hankija kontrollib Eestis asuva pakkuja riiklike maksude kohustuste täitmist Maksu- ja Tolliametile tehtava elektroonilise päringu teel.
2.3. Pakkuja peab omama hankelepingu esemeks oleva teenuse kogemust piisavalt, et hankija hinnangul oleks pakkuja suuteline tagama hankelepingu nõuetekohase täitmise. Hankija hindab pakkuja kogemust tema poolt varem alates aastast 2005 teostatud teedeehituslike analoogsete objektide põhjal. Pakkujal esitada teostatud tööde loetelu pakkuja valikul koos andmetega teostamise aja, koha, maksumuse, teenuse koosseisu ja tellija kohta (vorm esitatud HD lisa 1) kusjuures kõik eelnimetatud teenused peavad olema osutatud nõuetekohaselt ning pakkuja peab seda kirjalikult kinnitama.
3. Juhend pakkumuse ettevalmistamiseks
3.1. Pakkumuse koostamisel peab pakkuja arvesse võtma kõik käesoleva hanke tulemusena sõlmitava hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks vajalikud tööd ja toimingud, kaasa arvatud need, mis ei ole otseselt kirjeldatud hanketeates ja selle lisades, kuid mis on eeldatavsti vajalikud hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks.
3.2. Pakkuja peab oma pakkumuses kirjalikult kinnitama järgmist (vorm esitatud HD lisa 2):
3.2.1. pakkuja on tutvunud hanketeate ning selle lisadega ja nõustub täielikult hankija esitatud tingimustega;
3.2.2. pakkuja omab kõiki võimalusi ja vahendeid hankelepingu nõuetekohaseks teostamiseks ning nõustub kõrvaldama kõik puudused nende esinemise korral;
3.2.3. pakkuja nõustub, et hankijal on õigus teha järelepärimisi, kontrollimaks pakkumuses esitatud andmete vastavust hankedokumentides sätestatud tingimustele;
3.2.4. pakkuja esitatud pakkumus on jõus 30 kalendripäeva pakkumuste esitamise tähtpäevast arvates.
3.3. Pakkuja peab esitama oma andmed: registrikood, telefon, e-posti aadress, postiaadress, kontaktisik (vorm esitatud HD lisa 1).
4. Pakkumuse maksumus
4.1. Pakkuja esitab täidetava pakkumuse maksumuse vormi (HD lisa 4). Pakkumuse maksumuses kajastatud summad on hankijale lõplikud (sisaldavad käibemaksu või muid makse) ning selles toodud summadele ei lisandu täiendavaid väljamakseid ega kulutusi.
5. Hankelepingu tingimused
5.1. Hankelepingu täitmise tähtpäev on peale hanketulemuste kinnitamist 60 päeva.
6. Pakkumuste esitamine, avamine, hindamine, pakkumuste tagasilükkamine
6.1. Pakkumus tuleb esitada hiljemalt 02.02.2015 kella 10.00-ks e-posti aadressile saue@saue.ee
6.2. Punktis 6.1. nimetatud tähtpäevast hiljem saabunud pakkumusi arvesse ei võeta.
6.3. Pakkumused avatakse Saue Linnavalitsuses Tule 7, Saue linn 02.02.2014 kell 10.15.
6.4. Pakkumus peab olema allkirjastatud digitaalselt.
6.5. Pakkumused vaatab läbi ja hindab hangete komisjon alljärgnevalt:
6.5.1. pakkumuse kogumaksumus (osakaal 60%). Hindamismeetod: madalaim vastavaks tunnistatud pakkumuse hind / pakkuja hind x osa maksimumpunktid
6.5.2. Eelnev samalaadiliste tööde kogemus ja referentsid (osakaal 40%). Suurima kogemusega pakkuja saab maksimaalsed punktid ja teised saavad punkte vähem vastavalt pakkuja kogemusele. Iga komisjoni liige annab oma punktid igale pakkujale eraldi. Iga pakkuja osas leitakse temale antud punktidest keskmine punktide arv.
6.6. Pakkumuste avamise protokoll edastatakse kõikidele pakkumused esitanud pakkujatele kolme tööpäeva jooksul pakkumuste avamise kuupäevast arvates.
6.7. Hankija hindab ainult vastavaks tunnistatud pakkumusi.
6.8. Pakkumuste hindamise kriteeriumiks on teenuse maksumus ehk edukaks pakkumuseks tunnistatakse kõige madalama maksumusega pakkumus ning arvestatakse eelneva töökogemusega.
6.9. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad hankija kontrolli alt väljasolevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired pakkuja või hankija telefoni- või internetiühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
7. Pakkumuste tagasilükkamine
7.1. Pakkumus lükatakse tagasi, kui:
7.1.1. pakkuja ei kvalifitseeru;
7.1.2. pakkumus ei vasta hanketeates esitatud tingimusele;
7.1.3. pakkuja on esitanud lisatingimusi;
7.1.4. pakkumuse maksumus on põhjendamatult madal.
7.2. Hankijal on õigus lükata kõik pakkumused tagasi, kui kõige madalama hinnaga pakkumus ületab hankelepingu eeldatava maksumuse või hankija finantseerimisvõimalused või hankelepingu sõlmimine on muutunud võimatuks või ebaotstarbekaks Hankijast sõltumatutel põhjustel.
7.3. Hankija saadab teate kõigi pakkumuste tagasilükkamise kohta kõigile pakkumuse esitanud Pakkujatele.
7.4. Hankija ei kanna mingit vastutust Pakkuja ees, kui kõigi pakkumuste tagasilükkamine on toimunud punktis 7.1 või 7.2 kirjeldatud tingimustel.
8. Selgituste saamine
8.1. Selgituste saamiseks saata päring e-posti aadressile urmas.elmik@saue.ee