Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange toolide ostmiseks. Pakkumuste tähtaeg: 06.03.2015.
20. veebruar 2015
Pärnu Vesi AS kuulutab välja hanke ergonoomiliste kontoritoolide ostmiseks. Hankelepingu esemeks on AS Pärnu Vesi kontorisse kvaliteetsed, lõplikuks kasutamiseks valmis tervisele ohutud, mugavad ning vastupidavad ergonoomilised kontoritoolide ja klienditoolide ostmine. Hange on jagatud kolmeks osaks:
Osa 1: Töötool nr. 1
Osa 2: Töötool nr. 2
Osa 3: Klienditool nr. 3.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 15 000 €.
Tööde kestus: 24 kuud.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 06. märts 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad esitavad muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Osa 1: Töötool nr. 1
Osa 2: Töötool nr. 2
Osa 3: Klienditool nr. 3.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 15 000 €.
Tööde kestus: 24 kuud.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 06. märts 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate. Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Vajadusel peab hankija kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi, millest teavitatakse pakkujaid e-posti teel. Hankija jätab endale õiguse läbi rääkida hanke esemele esitatavate tingimuste, lepingutingimuste ja maksumuse osas. Läbirääkimised protokollitakse. Pakkuajad esitavad muudetud tingimustele vastavad pakkumused.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Pärnu Vesi AS, PÄRNU
|
|
vesi@pvesi.ee |
Tööd objektil
- Mööbel, sisustus
Omadused
Esitamise tähtaeg | 06. märts 2015 |
Tööde kestus | 24 kuud |