12. juuli 2017
Ranna tee II etapi rekonstrueerimise hankel oli soodsaim AS Tallinna Teede pakkumus, mille maksumus oli ligi 833 000 eurot. Teises etapis on plaanis jätkata Ranna tee lõiguga, mis jääb Ranna tee/Sarapuu tn ristmikust kuni Kooli tänava alguseni, pikkusega 280 meetrit. Lisaks rekonstrueeritakse Kase tänav, pikkusega 252 meetrit, ning Ranna tee ja Kooli tänava ristmik, mis on projekteeritud tõstetud ristmikuna. Projektiga on ette nähtud ka tee ülekäigukohad Kase tänavale ja Kooli tänavale (paralleelselt Ranna teega). Tööde käigus eemaldatakse projekteeritud teemaa-alale jäävad puud ning halvas seisundis ja kuivanud puud. Pärast ehitustööde lõppemist haljastus taastatakse ning istutakse asemele uued puud ja põõsad.
Ranna tee teise etapi ehitustöödega soovitakse alustada juuli lõpus ning tööde teostamise perioodiks on 100 kalendripäeva.
18. mai 2017
Muudetud pakkumuste tähtaega!
Harku Vallavalitsus kuulutab välja avaliku hanke Tabasalus asuva Ranna tee ehituse II etapiks.
Hankelepingu või hanke lühikirjeldus:
1. Riigihanke eesmärk on Harku vallas, Tabasalu alevikus asuva Ranna tee, samuti Kase tn sõidutee, kõnnitee ja parkla ehitamine ning tänavavalgustuse rajamine, elektri- ja sidetööd, vee- ja kanalisatsioonitrasside rekonstrueerimine/ehitamine, haljastus- ja muud tööd vastavalt OÜ TINTER-PROJEKT koostatud projektile „Tabasalu alevikus, Ranna tee rekonstrueerimise projekt. Tööprojekt. Töö nr 38-15-TP“ (link toodud hankedokumendis) ja töömahuloenditele (vormid 7-8, NB mõlemad töömahuloendid koosnevad mitmest osast!).
2. Hankija sõlmib edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkujaga hankelepingu, mille projekt on esitatud hankedokumentide lisas 2.
3. Töö teostamist alustatakse koheselt Tellija esindaja kirjalikus korralduses (edaspidi Alustamiskorraldus) märgitud kuupäeval, mis väljastatakse hiljemalt 14.07.2017.
4. Töö teostamise tähtaeg on 100 päeva alates Alustamiskorralduses märgitud kuupäevast. Tööde lõpptähtajaks peavad olema lõpetatud kõik Tööd, esitatud Tellijale täitedokumentatsioon, sh, esitatud nõuetekohased kasutusloa taotlused ja Poolte poolt allkirjastatud Ehitustööde üleandmise-vastuvõtmise akt.
5. Töövõtja vastutab Tööde Lepingu tingimustele vastavuse, ohutuse ja kvaliteedi eest garantiiaja jooksul, milleks on 60 kuud. Garantiiaeg algab Tööde lõpetamise järgselt Tellija poolt tööde üleandmise-vastuvõtmise akti allkirjastamise päevast arvates.
Pakkumised esitada: 26.06.2017 09:30.
06. aprill 2016
Harku Vallavalitsus kuulutab välja avatud hanke Harku vallas, Tabasalus alevikus asuva Ranna tee ehitamiseks, I etapp.
1. Riigihanke eesmärk on Harku vallas, Tabasalu alevikus asuva Ranna tee ehitamine vastavalt OÜ TINTER-PROJEKT koostatud projektile „Tabasalu alevikus, Ranna tee rekonstrueerimise projekt. Tööprojekt. Töö nr 38-15-TP“ (Lisa 1, link on esitatud hankedokumendis ja töömahuloendile (vorm 7).
2. Pakkuja ülesandeks on punktis 1 nimetatud projekti alusel ehitusobjektil peatöövõtt. Ehitustöö hõlmab tööde teostamist kuni kogu töö üleandmiseni, ehitustöö juurde kuuluvate dokumentide (sh ehitamise tehniliste dokumentide jms) koostamist ja üleandmist Hankijale, samuti muid ehitustööde täitmiseks vajalikke töid ja võimalikke riske. Töö sisaldab: teedeehituslikke töid, tänavavalgustuse rajamist, elektri ja sidetöid, vee- ja kanalisatsioonitrasside rekonstrueerimist/ehitamist, haljastus- ja liikluskorralduslikud tööd.
3. Pakkuja peab tagama üld- ja eritöödeks vajaliku kvalifikatsiooniga tööjõu, materjalid ja töövahendid, ehitusobjekti valve, liiklusohutuse ehituspiirkonnas ning kõik ehitusobjekti käikuandmiseks ja tulevaseks kasutamiseks vajalikud mõõdistus-, häälestus- ja seadistustööd. Nõutavate tööde hulka kuuluvad nii päästeameti, keskkonnaameti, tervisekaitsetalituse, elektrikontrollikeskuse, tööinspektsiooni nõuetest ja ettekirjutustest tingitud tööd kui ka tööjoonistes välja toomata, kuid heast ehitustavast tulenevad vajalikud tööd, mille eest Hankija ei pea lisatasu maksma.
4.Hankija sõlmib edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkujaga hankelepingu, mille projekt on esitatud hankedokumentide lisas 2.
5. Töödega saab alustada esimesel võimalusel pärast hankelepingu sõlmimist. Tööde teostamise tähtaeg on 3 kuud lepingu sõlmimisest. Tööde lõpptähtajaks peavad olema lõpetatud kõik Tööd, esitatud Tellijale täitedokumentatsioon, esitatud nõuetekohased kasutusloa taotlused ja Poolte poolt allkirjastatud Ehitustööde üleandmise-vastuvõtmise akt.
6. Tehtud tööde arvestus toimub tegelikult tehtud tööde järgi. Töövõtja projektijuht fikseerib „Tehtud tööde aktis“ kalendrikuu jooksul tegelikult tehtud tööde mahud ja arvutab ühikuhindade alusel tööde maksumused.
7. Tehtud Tööde eest tasumise aluseks on Lepingu kohaselt vormistatud "Tehtud tööde akt" koos arvega. Tellija tasub Töövõtjale 30 kalendripäeva jooksul pärast Lepingu kohaselt vormistatud "Tehtud tööde akti" ja arve saamist.
8. Tellija ei näe ette ettemaksu tasumise võimalust.
9. Töövõtja vastutab Tööde Lepingu tingimustele vastavuse, ohutuse ja kvaliteedi eest garantiiaja jooksul, milleks on 60 kuud. Garantiiaeg algab Tööde lõpetamise järgselt Tellija poolt tööde üleandmise-vastuvõtmise akti allkirjastamise päevast arvates.
Tööde kestus: 3 kuud.
Pakkumus peab sisaldama tõendust pakkumuse tagatise (5 000 €) olemasolu kohta. Tagatise olemasolu saab tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või nimetatud rahasumma deponeerimisega Harku Vallavalitsuse arvelduskontole Swedbank EE622200001120159636, SEB pank EE601010002018894005, Danske Bank A/S Eesti filiaal konto EE143300333516970003 või Nordea Pank Eesti konto EE611700017002186326. Tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku minimaalse tähtaja lõppemiseni (RHS § 43 lg 1). Hankija ei tagasta pakkumuse tagatist pakkujale või realiseerib selle, kui pakkuja võtab pakkumuse selle jõusoleku tähtaja jooksul tagasi (RHS § 34 lg 5 ja § 53 lg 4).
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 28.04.2016 kell 09:30.
30. juuni 2015
Harku Vallavalitsus ja Tinter-Projekt OÜ sõlmisid lepingu Tabasalu alevikus, T-11413 Ranna tee teeprojekti (tehniline projekt) koostamiseks. Hankelepingu täitmise lõpptähtaeg on 28.02.2016.
20. mai 2015
Muudatused hanketeatises!
Harku Vallavalitsus kuulutab välja avatud hanke Tabasalu alevikus, T-11413 Ranna tee teeprojekti (tehnilise projekti) koostamiseks.
1. Riigihanke eesmärk on koostada Tabasalu alevikus, T-11413 Ranna tee teeprojekt (tehniline projekt) projekteerimistingimustes toodud mahus ja ulatuses. Projekteerimistingimused on kinnitatud Harku Vallavalitsuse 4.05.2015 korraldusega nr 309 „Projekteerimistingimuste määramine Tabasalu alevikus, T-11413 Ranna tee teeprojekti (tehnilise projekti) koostamiseks“ (lisa 1).
2. Täiendavalt on töövõtjal kohustus esitada freesimisjoonised.
3. Hankelepingu täitmise lõpptähtaeg on 28.02.2016.
4. Tellija tasub Töövõtjale kahes osas, pärast kooskõlastatud eskiisprojekti ja tehnilise projekti vastuvõtmist (üleandmise-vastuvõtmise akti allkirjastamine) Tellija poolt. Tellija tasub Töö eest 20 kalendripäeva jooksul pärast arve saamist.
5. Muud lepingutingimused on toodud lisas 2 (hankelepingu projekt).
Info ja dokumendid: E-riigihangete keskkond.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 04. juuni 2015 kell 09:00.