Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Multimodaalse kaubaterminali tehnoloogiliste ja ruumiliste vajaduste analüüsi teostamine. Tööde lõpp septembris 2017.
16. jaanuar 2017
Civitta Eesti AS, kaapsakkuja DB Engineering & Consulting GmbH, teostavad Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogiliste ja ruumiliste vajaduste analüüsi. Töö eesmärk on välja selgitada kaks kõige tasuvamat ja realistlikumat alternatiivset integreeritud lahendust Muuga multimodaalse kaubaterminali asukoha, tehnoloogilise võimekuse ja funktsionaalsuste osas, võttes aluseks kaubavoogude nõudluse pikaajalise analüüsi aastani 2055.
16. november 2016
Tühistati hange raudteeinfrastruktuuri hooldusdepoo tehnilise ja ruumilise vajaduse eeluuringu tellimiseks. Hankele ei esitatud ühtegi pakkumust.
03. oktoober 2016
Muudetud pakkumuste tähtaega!
OÜ Rail Baltic Estonia kuulutab välja avatud hanke raudteeinfrastruktuuri hooldusdepoo tehnilise ja ruumilise vajaduse eeluuringu tellimiseks. Töö teostajal tuleb välja selgitada infrastruktuuri hooldusdepoo koos vajaliku taristuga parim võimalik asukoht või asukohad Eesti trassiosas . Hooldusdepoo või hooldusdepoode kompleks või mitu hooldusdepood eri asukohas koos vajaliku taristuga peab võimaldama RB Eesti trassiosa infrastruktuuri efektiivset hooldamist, tagades eelduste etapis kokkulepitud taristu seisundi- ja ohutustaseme ja õnnetustele adekvaatse reageerimisvõimekuse.
Selleks tuleb eelnevalt töö teostajal välja selgitada raudteeinfrastruktuuri hooldusdepoo vajalikud funktsioonid ja tehnilised lahendused, lähtudes RB Eesti territooriumile jääva raudteeliini optimaalsest majandamise vajadusest. Pakutav optimaalseim lahendus peab arvestama nii Balti riikide ühtse hoolduse korraldamisega (ühtse infrastruktuuri haldaja valikul) kui ka riikide keskse hoolduse korraldamisega (riigiti eraldiseisvad infrastruktuuri haldajad).
Hooldusdepoo asukoha või hooldusepoode asukohtade osas esitab Töövõtja Tellijale parima lahenduse, lähtudes teostatavus-tasuvusanalüüsist, depoo funktsionaalsusest ja teadaolevatest piirangutest (looduskeskkonnast, trassigeomeetriast, maaomandiküsimustest tulenevad jne) ning arvutama depoo ehitusmaksumuse.
Tööde kestus 120 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 11.11.2016 11:00.
Viide projektile ja/või programmile: INEA/CEF/TRAN/M2014/1045990.
OÜ Rail Baltic Estonia kuulutab välja avatud hanke raudteeinfrastruktuuri hooldusdepoo tehnilise ja ruumilise vajaduse eeluuringu tellimiseks. Töö teostajal tuleb välja selgitada infrastruktuuri hooldusdepoo koos vajaliku taristuga parim võimalik asukoht või asukohad Eesti trassiosas . Hooldusdepoo või hooldusdepoode kompleks või mitu hooldusdepood eri asukohas koos vajaliku taristuga peab võimaldama RB Eesti trassiosa infrastruktuuri efektiivset hooldamist, tagades eelduste etapis kokkulepitud taristu seisundi- ja ohutustaseme ja õnnetustele adekvaatse reageerimisvõimekuse.
Selleks tuleb eelnevalt töö teostajal välja selgitada raudteeinfrastruktuuri hooldusdepoo vajalikud funktsioonid ja tehnilised lahendused, lähtudes RB Eesti territooriumile jääva raudteeliini optimaalsest majandamise vajadusest. Pakutav optimaalseim lahendus peab arvestama nii Balti riikide ühtse hoolduse korraldamisega (ühtse infrastruktuuri haldaja valikul) kui ka riikide keskse hoolduse korraldamisega (riigiti eraldiseisvad infrastruktuuri haldajad).
Hooldusdepoo asukoha või hooldusepoode asukohtade osas esitab Töövõtja Tellijale parima lahenduse, lähtudes teostatavus-tasuvusanalüüsist, depoo funktsionaalsusest ja teadaolevatest piirangutest (looduskeskkonnast, trassigeomeetriast, maaomandiküsimustest tulenevad jne) ning arvutama depoo ehitusmaksumuse.
Tööde kestus 120 päeva.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 11.11.2016 11:00.
Viide projektile ja/või programmile: INEA/CEF/TRAN/M2014/1045990.
30. august 2016
OÜ Rail Baltic Estonia kuulutab välja avatud hanke Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogiliste ja ruumiliste vajaduste analüüsiks. Käesoleva töö eesmärk on välja selgitada kaks kõige tasuvamat ja realistlikumat alternatiivset integreeritud lahendust Muuga multimodaalse kaubaterminali asukoha, tehnoloogilise võimekuse ja funktsionaalsuste osas, võttes aluseks kaubavoogude nõudluse pikaajalise analüüsi aastani 2055.
Tööde kestus: 265 päeva.
Hankedokumendid saab alla laadida Riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 10.10.2016 kell 13:00.
Viide projektile ja/või programmile: INEA/CEF/TRAN/M2014/1045990.
Tööde kestus: 265 päeva.
Hankedokumendid saab alla laadida Riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 10.10.2016 kell 13:00.
Viide projektile ja/või programmile: INEA/CEF/TRAN/M2014/1045990.
02. mai 2016
OÜ Rail Baltic Estonia kuulutab välja avatud hanke Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogiliste ja ruumiliste vajaduste analüüsiks. Käesoleva töö eesmärk on välja selgitada kaks kõige tasuvamat ja realistlikumat alternatiivset integreeritud lahendust Muuga multimodaalse kaubaterminali asukoha, tehnoloogilise võimekuse ja funktsionaalsuste osas, võttes aluseks kaubavoogude nõudluse pikaajalise analüüsi aastani 2055.
Tööde kestus: 270 päeva.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 09.06.2016 kell 13:00.
INEA/CEF/TRAN/M2014/1045990
Tööde kestus: 270 päeva.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 09.06.2016 kell 13:00.
INEA/CEF/TRAN/M2014/1045990
17. märts 2016
Tehnilise Järelevalve Amet kuulutab välja avatud hanke Rail Balticu ehitamiseks vajalike ehitusmaavarade varustuskindluse uuringuks. Töö raames peab töövõtja koostama Rail Baltic raudteeliini rajamiseks vajaliku ehitusmaavara varustuskindluse analüüsi, mille raames tuleb muuhulgas arvestada järgnevate alltegevustega:
1. Töö täitja selgitab koostöös eelprojekti koostajaga Rail Balticu ja kaasneva infrastruktuuri rajamiseks vajamineva materjali (liiv, kruus, lubjakivi, graniit või mõni muu tardkivimikillustik) vajaduse (mahud) perioodiks 2019 – 2026 aastate kaupa.
2. Töö teostaja prognoosib materjali kättesaadavust perioodiks 2016– 2026 aastate kaupa.
Arvesse tuleb võtta kõiki teisi maanteede, raudteede, sadamate, lennujaamade suurimaid teadaolevaid projekte selles ajavahemikus Eesti Vabariigi piires (sh kohalike omavalitsuste ja RMK teede remondiks ja hoolduseks vajalike materjalide mahuga).
3. Perioodiks 2019-2026 koostab töö täitja Rail Baltic´u ehitusmaavarade tarnekindluse tagamise ülevaate ning tegevuskava koos riski- ja mõjuhinnanguga ehitusmaavarade kättesaadavusest (sh võrdleb teiste infrastruktuuriprojektide elluviimise plaanidega)
4. Töö teostaja analüüsib uuringus alternatiivsete materjalide kasutamise võimalusi - põlevkivi aheraine ja aherainest toodetud killustik, põlevkivituhk, šlakikillustik, šlakiliiv. Uuringu tegija toob välja nende materjalide kvaliteedinäitajad ja materjalide käitumise konstruktsioonielemendina kas looduskeskkonnas või laborkatsete näidetena suhestatuna tavamaterjalide parameetritesse;
5. Töö teostaja analüüsib nõrga varustuskindlusega piirkondi ning teeb ettepanekud võimalike lahenduste osas (alternatiivsed materjalid, uued maardlad, karjäärid, materjalide kohaletoimetamine kaugematest piirkondadest jne) ning alternatiivide rakendamisega kaasnev orienteeruv aja- ning ressursikulu, sh kogu põlevkivikaevanduste aheraine ja sellest toodetava killustiku, samuti põlevkivituha Rail Baltic´u ehitusprotsessi tarbeks kasutamiseks vajaliku logistika analüüs (transpordilahendused koos maksumustega). Aherainekillustiku ning põlevkivituha kasutamise maksumuste puhul tuleb arvestada ladestamisel makstavate keskkonnatasude ning muude seotud kuludega;
6. Töö teostaja analüüsib materjalide iga-aastast hinnatõusu perioodil 2016 – 2026. Samuti analüüsib töö tegija võimalikku hinnatõusu, mis tuleneb suurenevast nõudlusest. Teostaja prognoosib materjalide ja teetööde iga aastast hinnatõusu perioodil 2016-2026 (toob välja eraldi materjalide veokauguste suurenemisest tuleneva hinnatõusu, tee-ehitusmaterjalide ja tööde kvaliteedi uutest nõuetest tuleneva hinnatõusu, nafta/bituumeni hinna muutuste mõju erinevatele stsenaariumidele – kõrge, keskmine ja madal hind ja prognoosi lähiaastateks ning kaevandusõiguse tasude tõusu ja maapõueseaduse muudatuste mõju tee-ehituse hinnale).
Tööde kestus: 120 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25.04.2016 kell 13:00.
1. Töö täitja selgitab koostöös eelprojekti koostajaga Rail Balticu ja kaasneva infrastruktuuri rajamiseks vajamineva materjali (liiv, kruus, lubjakivi, graniit või mõni muu tardkivimikillustik) vajaduse (mahud) perioodiks 2019 – 2026 aastate kaupa.
2. Töö teostaja prognoosib materjali kättesaadavust perioodiks 2016– 2026 aastate kaupa.
Arvesse tuleb võtta kõiki teisi maanteede, raudteede, sadamate, lennujaamade suurimaid teadaolevaid projekte selles ajavahemikus Eesti Vabariigi piires (sh kohalike omavalitsuste ja RMK teede remondiks ja hoolduseks vajalike materjalide mahuga).
3. Perioodiks 2019-2026 koostab töö täitja Rail Baltic´u ehitusmaavarade tarnekindluse tagamise ülevaate ning tegevuskava koos riski- ja mõjuhinnanguga ehitusmaavarade kättesaadavusest (sh võrdleb teiste infrastruktuuriprojektide elluviimise plaanidega)
4. Töö teostaja analüüsib uuringus alternatiivsete materjalide kasutamise võimalusi - põlevkivi aheraine ja aherainest toodetud killustik, põlevkivituhk, šlakikillustik, šlakiliiv. Uuringu tegija toob välja nende materjalide kvaliteedinäitajad ja materjalide käitumise konstruktsioonielemendina kas looduskeskkonnas või laborkatsete näidetena suhestatuna tavamaterjalide parameetritesse;
5. Töö teostaja analüüsib nõrga varustuskindlusega piirkondi ning teeb ettepanekud võimalike lahenduste osas (alternatiivsed materjalid, uued maardlad, karjäärid, materjalide kohaletoimetamine kaugematest piirkondadest jne) ning alternatiivide rakendamisega kaasnev orienteeruv aja- ning ressursikulu, sh kogu põlevkivikaevanduste aheraine ja sellest toodetava killustiku, samuti põlevkivituha Rail Baltic´u ehitusprotsessi tarbeks kasutamiseks vajaliku logistika analüüs (transpordilahendused koos maksumustega). Aherainekillustiku ning põlevkivituha kasutamise maksumuste puhul tuleb arvestada ladestamisel makstavate keskkonnatasude ning muude seotud kuludega;
6. Töö teostaja analüüsib materjalide iga-aastast hinnatõusu perioodil 2016 – 2026. Samuti analüüsib töö tegija võimalikku hinnatõusu, mis tuleneb suurenevast nõudlusest. Teostaja prognoosib materjalide ja teetööde iga aastast hinnatõusu perioodil 2016-2026 (toob välja eraldi materjalide veokauguste suurenemisest tuleneva hinnatõusu, tee-ehitusmaterjalide ja tööde kvaliteedi uutest nõuetest tuleneva hinnatõusu, nafta/bituumeni hinna muutuste mõju erinevatele stsenaariumidele – kõrge, keskmine ja madal hind ja prognoosi lähiaastateks ning kaevandusõiguse tasude tõusu ja maapõueseaduse muudatuste mõju tee-ehituse hinnale).
Tööde kestus: 120 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25.04.2016 kell 13:00.
23. oktoober 2015
Tehnilise Järelevalve Amet kuulutab välja hanke konsultatsiooniteenuse tellimiseks „Rail Balticu ehitamiseks vajalike ehitusmaavarade varustuskindluse uuringu“ hankedokumentatsiooni koostamiseks. Konsultatsiooniteenuse hanke (täieliku nimetusega „Konsultatsiooniteenuse tellimine „Rail Balticu ehitamiseks vajalike täitematerjalide varustuskindluse uuringu“ hankedokumentatsiooni koostamiseks) raames koostatakse dokumentatsioon (hanke tehniline kirjeldus ja seletuskiri) mille alusel viiakse läbi eelnimetatud uuringu hange.
Tööde kestus: 60 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 30. oktoober 2015 kell 13:00.
Tööde kestus: 60 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 30. oktoober 2015 kell 13:00.
01. september 2015
Tehnilise Järelevalve Amet kuulutab välja hanke konsultatsiooniteenuse tellimiseks „Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogilise ja ruumilise vajaduse analüüsi“ hankedokumentatsiooni koostamiseks. Käesoleva hankemenetlusega soovitakse leida konsultant, kes koostab kõik „Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogilise ja ruumilise vajaduse analüüsi“ hanke korraldamiseks vajalikud dokumendid.
Konsultandi ülesandeks on kaardistada erinevate osapoolte vajadused ja soovid ja koostöös TJA-ga koostada planeeritavale hankele optimaalseim ja parim tehniline kirjeldus.
Käesoleva hanke käigus saadavate hankedokumentide alusel kuulutab Tehnilise Järelevalve Amet kui tellija välja riigihanke (rahvusvahelise avatud pakkumisemenetlus) „Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogilise ja ruumilise vajaduse analüüsi“ teostaja leidmiseks. Sellest tulenevalt on Tehnilise Järelevalve Ametil hankedokumentatsiooni koostamise käigus õigus konsultandile esitada omapoolseid ettepanekuid hankedokumentatsiooni täiendamiseks.
Tööde kestus: 77 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 14. september 2015 kell 13:00.
Konsultandi ülesandeks on kaardistada erinevate osapoolte vajadused ja soovid ja koostöös TJA-ga koostada planeeritavale hankele optimaalseim ja parim tehniline kirjeldus.
Käesoleva hanke käigus saadavate hankedokumentide alusel kuulutab Tehnilise Järelevalve Amet kui tellija välja riigihanke (rahvusvahelise avatud pakkumisemenetlus) „Rail Baltic Muuga multimodaalse kaubaterminali tehnoloogilise ja ruumilise vajaduse analüüsi“ teostaja leidmiseks. Sellest tulenevalt on Tehnilise Järelevalve Ametil hankedokumentatsiooni koostamise käigus õigus konsultandile esitada omapoolseid ettepanekuid hankedokumentatsiooni täiendamiseks.
Tööde kestus: 77 päeva.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 14. september 2015 kell 13:00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
info@rbe.ee | ||||
Ekspertiis, uuringudanalüüs |
|||||
|
info.ee@civitta.com |