04. mai 2017
Muudetud lisateavet!
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke kontoriseadmete toonerikassettide ostmiseks raamlepinguga. Hankija teostab hanget teiste hankijate nimel. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides nimetatud kontoriseadmete toonerikassettide ost. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohaletoimetamine hankijate asukohta Eesti Vabariigi piires. Hankija määrab asukoha täpsemalt hankelepingus. Tooneri(te) kohale toomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 500 000 €.
Raamlepingu kestus: 24 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 13.06.2017 kell 11:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Lepingu maksumus (aruande esitamise hetkeks täitmisel olevate hankelepingute puhul korrutatakse täidetud perioodi ühe kuu keskmine maksumus kaheteistkümnega)
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis.
Hankijana lisandus Ida-Virumaa Kutsehariduskeskus
06. märts 2017
Muudetud hindamiskriteeriume!
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke lauaarvutite ja monitoride ostmiseks ja rentimiseks raamlepinguga.
Hankija teostab hanget teiste hankijate nimel.
Registrite ja Infosüsteemide Keskus (RIK) hangib Vabariigi Valitsuse 30.06.2016 korralduse nr 225 alusel keskselt kontoritöökoha arvuteid ja monitore. Hanke alusel sõlmitud raamlepingud laienevad kõigile riigiastustele, kes on vastavas korralduses nimetatud (ca 170 riigiasutust) ning lisaks juriidilistele isikutele, kes on volitanud RIK-i hanget korraldama vastava volikirja alusel (ühishankijad, kes on välja toodud ühishankijate nimekirjas).
Hankelepinguid sõlmitakse nii hanke eseme tehnilistes kirjeldustes nimetatud asjade väljaostmiseks (asja omandamise õigusega) kui ka rentimiseks (ilma asja omandamise õiguseta). Hankelepingu esemeks on lauaarvutid ja monitorid koos tarkvaralitsentside, lisaseadmete ja -komponentidega. Hanke eseme hulka kuulub ka ostetava või renditava asja kohaletoomine hankija määratud asukohta Eestis ning hankelepingu lõppemisel renditava asja tagastamine (tagasivõtmine) hankija poolt määratud asukohas Eestis.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 2 000 000 €.
Raamlepingu kestus kuud: 24
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 13.04.2017 kell 10:00.
09. november 2016
Muudetud pakkumuste tähtaega!
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke sülearvutite ostmiseks ja rentimiseks raamlepinguga. Registrite ja Infosüsteemide Keskus (RIK) hangib Vabariigi Valitsuse 30.06.2016 korralduse nr 225 alusel keskselt kontoritöökoha sülearvuteid. Hanke alusel sõlmitud raamleping laieneb kõigile riigiastustele, kes on vastavas korralduses nimetatud (ca 160 riigiasutust) ning lisaks juriidilistele isikutele, kes on volitanud RIK-i hanget korraldama vastava volikirja alusel (ühishankijad, kes on välja toodud ühishankijate nimekirjas).
Hankelepinguid sõlmitakse nii asjade väljaostmiseks (asja omandamise õigusega) kui ka rentimiseks (asja omandamise õiguseta). Hankelepingu esemeks on sülearvutid koos tarkvaralitsentside, lisaseadmete ja -komponentidega. Hankelepingu eseme hulka kuulub ka renditava asja kindlustus, ostetava või renditava asja kohaletoomine hankija määratud asukohta Eestis ning hankelepingu lõppemisel renditava asja tagastamine (tagasivõtmine) hankija poolt määratud asukohas Eestis.
Ostetava või renditava asja kindlustuse, kohaletoomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta. Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 2 000 000 €.
Raamlepingu kestus: 24 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.12.2016 kell 14:00.
23. veebruar 2016
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke IT pisivahendite soetamine raamlepinguga. Hankija teostab hanget teiste hankijate nimel. Raamlepingu esemeks on IT pisivahendite soetamine. Raamlepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohaletoimetamine hankijate asukohta Eesti Vabariigi piires. Pakkuja peab võimaldama Tallinna ja Tartu piires hankijal iseseisvalt kaubale järgi tulemist/kauba äratoomise korraldamist.
Hanke korraldaja (RIK) sõlmib kõikide hankijate nimel raamlepingu, mille alusel sõlmivad hankijad iseseisvalt kõikide pakkujatega kolmeks aastaks hankelepingud. Tellimuste soetused toimuvad läbi sõlmitud hankelepingute.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 150 000 €.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 06.04.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute alusel esitatud tellimuste/ pakkumuse esitamise ettepanekute osas järgnevad andmed:
1 Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2 Hankijate lõikes soetuste maksumus.
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija
poolt etteantud vormis.
Edastatud andmete põhjal koostab RIK RHSis nõutud aruande lisad.
17. september 2015
Muudatused hanketeatises!
Registrite ja Infosüsteemide Keskus kuulutab välja avatud hanke kontoriseadmete toonerikassettide ostmiseks raamlepinguga. Hankija teostab hanget teiste hankijate nimel. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides nimetatud kontoriseadmete toonerikassettide ost. Hankelepingu eseme hulka kuuluvad ka ostetavate asjade kohaletoimetamine hankijate asukohta Eesti Vabariigi piires. Hankija määrab asukoha täpsemalt hankelepingus. Tooneri(te) kohale toomise ja tagastamise (tagasivõtmise) eest eraldi tasu ei maksta.
Raamlepingu alusel sõlmitavate hankelepingute lõplik arv kokku ei ole teada.
Raamlepingu alusel sõlmitakse hankija(te) poolt ühe-aastaseid hankelepinguid, kuhu märgitakse sh hankija printerite mudelid ning tarne asukohad. Hankija teostab hankelepingu alusel tellimusi toonerite soetuseks. Sõlmitavate hankelepingute arv ei ole piiratud raamlepingu kehtivuse aja jooksul.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 300 000 €.
Raamlepingu kestus: 18 kuud.
Kõik hankedokumendid on tasuta allalaetavad riigihangete registrist. Hankija võimaldab kõigil huvitatud isikutel hankedokumente välja võtta riigihangete registri kaudu, taotlusi hankedokumentide väljastamiseks muul viisil vastu ei võeta.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 30. oktoober 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad E-riigihangete keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta E-riigihangete keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Pakkuja on kohustatud esitama hanke korraldajale (Registrite ja Infosüsteemide Keskusele) kõikide raamlepingu alusel sõlmitud hankelepingute järgnevad andmed:
1. Hankija andmed, lepingu number ja sõlmimise kuupäev
2. Lepingu maksumus (aruande esitamise hetkeks täitmisel olevate hankelepingute puhul korrutatakse täidetud perioodi ühe kuu keskmine maksumus kaheteistkümnega)
Andmed esitatakse hankija sellekohase teate saamisest hiljemalt 10 tööpäeva jooksul hankija poolt etteantud vormis
Lisandunud on ühishankija Tallinna Tehnikakõrgkool (reg 70003773).