Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!

Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst

Hange kiirustõkete (künniste) ehituseks. Tähtaeg 14. oktoober.

06. oktoober 2015
Saue Linnavalitsus kutsub Teid esitama pakkumust riigihankele „Saue Vana-Keila maantee kiirustõkete (künniste) ehitus 2015“.
1.    Riigihanke eesmärk ja ese
1.1.    Riigihanke eesmärgiks on parema ohutuse tagamiseks liikluskorraldusvahenditega rahustada sõidukite liiklust Vana-Keila maanteel, ehitades sinna kolm kiirustõket ehk künnist vastavalt koostatud töömahtude tabelile (lisa 5) ja teetööde kirjeldusele (lisa 6). Hankija jätab endale õiguse vähendada riigihanke mahtu vastavalt laekunud pakkumiste tulemusel kujunenud lõpphindadele ning enda majanduslikele võimalustele.
1.2.     Hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks tuleb teostada kõik kehtivatest õigusaktidest  tulenevad ja vajalikud teeehitustööd ning toimingud, et teeehitustööd saaksid tehtud vastavalt kehtivatele nõuetele, -normidele ja -standardtitele  parimal viisil.
1.3.    Objektiga tutvumine ja lisainformatsiooni jagamine toimub 08.10.2015 kell 13.00-13.30 aadressil Vana-Keila mnt 3c, Saue linn.
2.    Pakkuja kõrvaldamise alused, kvalifitseerimise tingimused ja esitatavate dokumentide loetelu
2.1.    Pakkujal esitada pakkuja asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri tõend maksuvõlgade puudumise kohta hankemenetluse alustamise päeva seisuga.
2.2.    Hankija kontrollib Eestis asuva pakkuja riiklike maksude kohustuste täitmist Maksu- ja Tolliametile tehtava elektroonilise päringu teel.
2.3.    Pakkujal peab olema käesoleva riigihanke esemega sarnaste teostatud tööde kogemus vähemalt viie analoogse mahuga töö osas. Pakkuja esitab 2012, 2013 ja 2014 jooksul tehtud sarnaste tööde nimekirja, milles kajastub olulisemate sarnaste tööde maksumus, tegemise aeg ja koht, ning kinnituse selle kohta, et need tööd tehti sõlmitud lepingute ja hea tava kohaselt (vorm esitatud HD lisa 3).
2.4.    Pakkuja peab omama vajaliku pädevust ning kõiki riigihanke täitmiseks vajalike tegevuslube, registreeringuid ja -litsentse ning esitama selle kohta kinnituse vabas vormis ja dokumentide koopiad, samuti töid teostava isiku CV koos tema poolt teostatud teeehitustööde loeteluga aastatel 2012, 2013, 2014 ja 2015.
2.5.    Pakkuja peab esitama kirjaliku õiendi vabas vormis selle kohta, kas teostab kõik küsitud tööd ise või kasutab alltöövõttu. Juhul, kui pakkuja ise teatud tööliike ei teosta, peab ta esitama kolmanda isiku, st allhanketööde teostaja nime, registrikoodi ja kontaktandmed ning lisama sama isiku kirjaliku nõusoleku nimetatud töö tegemiseks käesoleva riigihanke tulemusena sõlmitava hankelepingu täitmisel.
2.6.    Pakkuja esitab kinnitused kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifitseerimistingimuste täitmise kohta (vorm esitatud HD lisa 2).
3.    Juhend pakkumuse ettevalmistamiseks
3.1.    Pakkumuse koostamisel peab pakkuja arvesse võtma kõik käesoleva riigihanke tulemusena sõlmitava hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks vajalikud tööd ja toimingud, kaasa arvatud need, mis ei ole otseselt kirjeldatud hanketeates ja selle lisades, kuid mis on eeldatavasti vajalikud hankelepingu nõuetekohaseks täitmiseks.
3.2.    Pakkuja peab oma pakkumuses kirjalikult kinnitama järgmist (vorm esitatud HD lisa 3):
3.2.1.    pakkuja on tutvunud hanketeate ning selle lisadega ja nõustub täielikult hankija esitatud tingimustega;
3.2.2.    pakkuja omab kõiki võimalusi ja vahendeid hankelepingu nõuetekohaseks teostamiseks ning nõustub kõrvaldama kõik puudused nende esinemise korral;
3.2.3.    pakkuja nõustub, et hankijal on õigus teha järelepärimisi, kontrollimaks pakkumuses esitatud andmete vastavust hankedokumentides sätestatud tingimustele;
3.2.4.    pakkuja esitatud pakkumus on jõus 30 kalendripäeva pakkumuste esitamise tähtpäevast arvates.
3.2.5.    Pakkuja peab esitama oma andmed: registrikood, telefon, e-posti aadress, postiaadress, kontaktisik (vorm esitatud HD lisa 2).
4.    Pakkumuse maksumus
4.1.    Pakkuja esitab täidetava pakkumuse maksumuse vormi (HD lisa 4). Pakkumuse maksumuses kajastatud summad on hankijale lõplikud (sisaldavad käibemaksu või muid makse) ning selles toodud summadele ei lisandu täiendavaid väljamakseid ega kulutusi.
5.    Hankelepingu tingimused
5.1.    Eeldatavaks hankelepingu täitmise alguseks on oktoober 2015, valmis künnised peab ehitaja üle andma hiljemalt 30.10.2015.
5.2.    Hanketeade ja lisad ning edukaks tunnistatud pakkumus on hankelepingu lahutamatud osad.
6.    Pakkumuste esitamine, avamine, hindamine, pakkumuste tagasilükkamine
6.1.    Pakkumus tuleb esitada hiljemalt 14.10.2015 kella 15.00-ks e-posti aadressile saue@saue.ee
6.2.    Punktis 6.1. nimetatud tähtpäevast hiljem saabunud pakkumusi arvesse ei võeta.
6.3.    Pakkumused avatakse Saue Linnavalitsuses Tule 7, Saue linn 14.10.2015 kell 15.15.
6.4.    Pakkumus peab olema allkirjastatud digitaalselt.
6.5.    Pakkumuste avamise protokoll edastatakse kõikidele pakkumused esitanud pakkujatele kolme tööpäeva jooksul pakkumuste avamise kuupäevast arvates.
6.6.    Hankija hindab ainult vastavaks tunnistatud pakkumusi.
6.7.    Pakkumuse hindamiskriteeriumiks on pakkumuse maksumus (ilma käibemaksuta).
6.8.    Edukaks tunnistatakse madalaima maksumusega pakkumus.
6.9.    Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad hankija kontrolli alt väljasolevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired pakkuja või hankija telefoni- või internetiühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
7.    Pakkumuste tagasilükkamine
7.1.    Pakkumus lükatakse tagasi, kui:
7.1.1.    pakkuja ei kvalifitseeru;
7.1.2.    pakkumus ei vasta hanketeates esitatud tingimusele;
7.1.3.    pakkuja on esitanud lisatingimusi;
7.1.4.    pakkumuse maksumus on põhjendamatult madal.
7.2.    Hankijal on õigus lükata kõik pakkumused tagasi, kui kõige madalama hinnaga pakkumus ületab hankelepingu eeldatava maksumuse või hankija finantseerimisvõimalused või hankelepingu sõlmimine on muutunud võimatuks või ebaotstarbekaks hankijast sõltumatutel põhjustel.
7.3.    Hankija saadab teate kõigi pakkumuste tagasilükkamise kohta kõigile pakkumuse esitanud pakkujatele.
7.4.    Hankija ei kanna mingit vastutust pakkuja ees, kui kõigi pakkumuste tagasilükkamine on toimunud punktis 7.1 või 7.2 kirjeldatud tingimustel.
8.    Selgituste saamine
8.1.    Selgituste saamiseks saata päring e-posti aadressile andres.joala@saue.ee

Objektiga seotud ettevõtted

Tellija
Briefcase
+372 679 0170
Map-pin

Asukoht

SAUE, HARJUMAA, Eesti
 SAUE, Eesti
Hard-hat

Tööd objektil

  • Teekatted, asfalteerimine, teetööd
Blueprint

Omadused

Esitamise tähtaeg 14. oktoober 2015
Objektiga/dokumentidega tutvumine 8. oktoober 2015