01. märts 2017
Ruhnu Vallavalitsus kuulutab välja hanke teede korrastustöödeks, täitmiseks kruusaga, kruusavõtukoha heakorratöödeks. Tööde lõpetamise tähtaeg - 15.05.2017. Tööde mahuga tutvumine Ruhnu Vallavalitsuses. Pakkumuste esitamise tähtaeg - 09.03.2017 kell 15.00 kas kirjalikult Ruhnu Vallavalitsussse või meilitsi
ruhnu@ruhnu.ee.
Pakkumuste valikukriteerium on odavaim hind.
Pakkumused avatakse Ruhnu Vallavalitsuse poolt hiljemalt 10.03.2017 kell 17.
Pakkumuse võitjatega sõlmitakse lepingud. Tasumine töövõtja poolt esitatud arve alusel.
17. oktoober 2016
AS Eesti Teed kuulutab välja hanke teehooldustööde ostmiseks Ruhnus. Raamlepinguga ostetakse teehooldustöid Ruhnus riigimaanteede hooldamiseks.
Raamleping sõlmitakse ühe madalaima hinnaga pakkumuse esitanud pakkujaga ning teehoolet ostetakse raamlepingu alusel. Hankijal on õigus läbirääkimisteks hankedokumentides sätestatud ulatuses.
Raamlepingu kestus: 12 kuud.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 4 800.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 21.10.2016 kell 10:00.
28. oktoober 2015
AS Eesti Teed kuulutab välja hanke teehooldustööde ostmiseks Ruhnus. Raamlepinguga ostetakse teehooldustöid Ruhnus riigimaanteede hooldamiseks.
Raamleping sõlmitakse ühe madalaima hinnaga pakkumuse esitanud pakkujaga. Hankijal on õigus läbirääkimiste pidamiseks. Läbirääkimiste käigus võib Hankija anda Pakkujatele võimaluse täpsustada ja vajadusel täiendada oma pakkumust, muuta pakkumuse maksumust ning täpsustada lepingu tingimusi. Läbirääkimiste pidamine ei ole Hankija jaoks kohustuslik.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 4 500 €.
Raamlepingu kestus: 12 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 03. november 2015 kell 10:00.
LISATEAVE
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud juhul kui see on nõutud hanke vastavustingimustes (register võimaldab digiallkirjastamist Eesti IDkaardiga, mobiil ID-ga, digi ID-ga ja e-residendi digi-ID-ga).
Juhul kui digiallkirjastamine ei ole võimalik (näiteks piiriülesed pakkujad) või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale. Erinevuste esinemisel originaali ja koopia vahel loetakse õigeks ning lähtutakse hindamisel originaaldokumentide sisust.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkumuse dokumentide mahu piirangud on 20 MB ühe dokumendi kohta ja 100 MB pakkumuse kogumahu kohta (NB! Ka digiallkirjastamisel moodustuv digikonteiner lisab andmemahtu). Kui pakkuja poolt esitatavad andmed ületavad ettenähtud andmemahtu esitab pakkuja suuremahulised fotod, reklaammaterjalid vm eraldi andmekandjal enne pakkumuse esitamise tähtaja möödumist.
Pakkuja ei krüpteeri pakkumuse dokumente, kuna registris on tagatud pakkumuste konfidentsiaalsus.
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumuse struktuur koosneb:
1. pakkuja üldandmetest, mis genereeritakse automaatselt süsteemi poolt;
2. kvalifitseerimistingimustele vastavust tõendavatest dokumentidest, mis tuleb esitada vastavalt
etteantud dokumentide loetelule;
3. pakkumuse vastavust tõendavatest dokumentidest, mis tuleb esitada vastavalt etteantud
dokumentide loetelule;
4. maksumuse vormist, mis tuleb täita vastavalt etteantud vormile.