02. november 2015
Riigi Infosüsteemi Amet kuulutab välja avatud hanke koristusteenuse tellimiseks.
Tööde kestus: 24 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. november 2015 kell 11:00.
LISATEAVE
- Kõikide pakkumuste tagasilükkamine
1. Hankijal on õigus lükata tagasi kõik pakkumused igal ajal enne hankelepingu sõlmimist, kui:
1.1 ettenägematutel ja hankijast mitteolenevatel põhjustel on riigihanke hankemenetluse toimumise ajal hankijale saanud teatavaks uued asjaolud, mis välistavad või muudavad hankijale ebaotstarbekaks hankemenetluse lõpuleviimise hankedokumentides esitatud tingimustel (sh muudatused seadusandluses või teistes õigusaktides);
1.2 kõigi vastavaks tunnistatud pakkumuste maksumused ületavad hankelepingu eeldatavat maksumust.
2. Kirjalik teade kõikide pakkumuste tagasilükkamise kohta edastatakse pakkujatele viivitamata, kuid mitte hiljem kui 3 (kolme) tööpäeva jooksul vastava otsuse tegemisest arvates.
- Selgitused
1. Hankedokumentide sisu kohta saab selgitusi eesti keeles kirjalikul pöördumisel läbi eRHR-i teabevahetuse lehe. Telefoni teel või e-posti teel esitatud küsimusi vastu ei võeta.
2. Hankija vastab kirjalikele pöördumistele eesti keeles 3 (kolme) tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, lisades vastused eRHR-i teabevahetuse lehele. eRHR saadab automaatse teavituse vastuste lisamise kohta kõigile eRHR-s käesoleva riigihanke juurde registreerunud isikutele.
- Tehnilised tõrked
1. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad eRHR-s hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu vääramatu jõud, elektrikatkestused, häired pakkuja või hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite sh tarkvara töös. Hankija ei vastuta eRHR-i kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
- Võrdsed pakkumused
1. Võrdsete maksumuste puhul, eelistatakse pakkujat, kelle viimase majandusaasta (2014) müügitulu on suurem.