02. veebruar 2009
Aktsiaselts Saarte Liinid kuulutab välja avatud hanke Virtsu sadama parvlaeva ooteala laiendamisele koos liikluskorraldusega.
Sadamaalal uuendatakse veevarustuse ja sadevete välisvõrgud, ehitatakse uus reovee kanalisatsiooni trass kailt nr 1 kuni sadamaala piiril Majaka tänava läheduses oleva pumbajaamani, rekonstrueeritakse elektrivõrgud ja välisvalgustus. Parvlaeva ooteala laieneb sadamahoone poole kolme lisaraja võrra. Vahetatakse välja kogu ooteala ja mahasõidu ala katendid, rekonstrueeritakse kõnniteed. Ooteala algusesse ehitatakse ühise varikatuse alla kaks piletimüügi kioskit. Ooteradadele pääsuks paigaldatakse radade algusesse tõkkepuud, mis avanevad pileti lunastamisel või kontrollimisel iseteeninduse terminali poolt. Kogu sadamaalal on lahendatud ohutu liikluskorraldus. Sõidukite pealesõidu tehnoloogia automatiseeritakse. Piletimüügi ja parvlaevale pealemineku korralduslikud küsimused ei kuulu antud hanke koosseisu, need lahendatakse parvlaevade operaatorfirma poolt.
Käesoleva hanke raames on ettenähtud olemasolevale parklale lisakohtade ehitamine ja olemasoleva parkla osaline rekonstrueerimine.
Antud hanke mahus ehitatakse välja uus veetrass osalisel kaevust VK-1 kuni kaevuni VK-4, pikkusega ca 180 m. Rajatakse reovee isevoolne ja survetrass parvlaevade ja sadamaterminali kanaliseerimiseks, kust need juhitakse Virtsu aleviku kanalisatsioonivõrku. Sadama ooteala valgustuseks püstitatakse 20 kuumtsingitud metallmasti Na-lampidega koos toitekaablite paigaldusega. Paigaldatakse ootealale ca 1100 m uusi 0,4 kV kaableid. Sadamaalal asendatakse ca 10000 m² ulatuses olemasolevaid ja juurdetulevaid katendeid. Ehitatakse kaks piletimüügi kioski ühise varikatuse alla, üks kioskitest on varustatud veega ja kanaliseeritud. Täiendatakse vihmavee kogumise ja puhastamise süsteeme. Rajatakse nõrkvoolu kaablikanalisatsioon telefoni- ja videokaablitele, arvutivõrk, valvesignalisatsioon, andmeside ja juhtimiskaablid.
Rekonstrueeritakse parkla, mis hakkab mahutama 174 sõiduautot ja 15 veoautot või bussi. Katendite alust pinda on ca 8500 m², millele tuleb paigaldada asfaltbetoon katendeid ca 8200 m² ja tänavakivi kõnniteedele ca 300 m² Mereäärne nõlv tuleb katta graniitkividega. Parkla on ümbritsetud 2 m kõrguse piirdeaiaga, varustatud välisvalgustuse ja videokaameratega. Alal on sajuvete kogumine, mis puhastatakse õlipüüduris.
Hankelepingu kestus 915 päeva, sellest Tööde Täitmisaeg 185 päeva, Puudustest Teatamise Ajavahemik 730 päeva.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Tagatised ja garantiid vastavalt hankedokumentides kindlaksmääratud tingimustele.
Ühispakkujad moodustavad konsortsiumi ühise pakkumuse esitamiseks ning volitavad loetelus juhtiva partnerina nimetatud isikut tegutsema konsortsiumi juhtliikmena hankemenetlusega, hankelepingu sõlmimisega ning hankelepingu täitmisega seotud toimingute tegemiseks, esindades konsortsiumit suhetes hankijaga. Hankelepingu sõlmimisel kohustuvad ühispakkujad omavahel sõlmima konsortsiumikokkuleppe hankelepingu täitmiseks. Hankelepingu sõlmimisel vastutavad kõik konsortsiumi liikmed solidaarselt hankelepingu täitmise eest. Kõik konsortsiumi liikmed jäävad pakkumusega seotuks ning on valmis täitma oma kohustusi kuni kõikide hankelepingust tulenevate kohustuste täitmiseni.
Riigihanke objektiks olevate tööde teostamiseks sõlmib Hankija töövõtulepingu "Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahendi alusel", nn. "Punane FIDIC" tingimustel.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg on kuni 18. märts 2009 kella 09:00-ni.
Hankedokumentide hind 3500 krooni sisaldab käibemaksu 18%.
Hankija poolt paberkandjal hankedokumentide (edaspidi HD), v.a. projektdokumentatsiooni väljastamise eest tasuda hankija ARVE alusel, kas ettemaksena enne HD väljastamist sularahas või ülekandega hankija a/a-le nr 10022030455004 AS SEB Pank või sularahas HD väljastamisel. Hankija poolt volitatud isiku aktsiaseltsi FERDIDA poolt hankija ülesandel HD projektdokumentatsiooni väljastamise eest paberkandjal tasuda AS FERDIDA ARVE alusel, kas ettemaksena enne HD väljastamist sularahas või ülekandega AS FERDIDA a/a-le nr 221014204561 Hansapank või sularahas projektdokumentatsiooni väljastamisel.
Hankedokumendid väljastab hankija AS Saarte Liinid pakkujatele järgmiselt:
- hankedokumendid (välja arvatud projektdokumentatsioon) väljastab hankija paberkandjal hankija asukohas Rohu 5 Kuressaares (B-korpuse I korrusel); pakkuja taotlusel väljastab hankija hankedokumendid (välja arvatud projektdokumentatsioon) pakkujale paberkandjal posti teel tähtkirjaga (väljastusteatega), posti teel edastamise kulud tasub pakkuja;
- hankedokumentide projektdokumentatsiooni väljastab hankija poolt volitatud isik aktsiaselts FERDIDA (registrikood 10049193) hankija ülesandel paberkandjal AS FERDIDA asukohas Laki 12A Tallinnas (I korrusel); hankija ülesandel väljastab AS FERDIDA hankedokumentide projektdokumentatsiooni pakkujale (pakkuja poolt hankijale vastavasisulise taotluse esitamisel) paberkandjal posti teel tähtkirjaga (väljastusteatega), posti teel edastamise kulud tasub pakkuja.
Info ja dokumendid: Aktsiaselts Saarte Liinid, Peeter Oopkaup, tel: 453 0142, 453 0140, faks: 453 0149, e-post:
peeter@saarteliinid.ee.
Pakkumised saata: Aktsiaselts Saarte Liinid, Evelin Kivi, tel: 453 0147, 453 0140, faks: 453 0149, e-post:
evelin@saarteliinid.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 19. märts 2009 kell 14:00.