Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange liikluskorralduse analüüsimiseks.
30. märts 2016
Kohila Vallavalitsus ootab hinnapakkumisi koos tööde teostamise ajaga Kohila alevis Vabaduse tn, Kooli tn, Posti tn ja Tööstuse tn piirkonna liiklusolukorra hindamiseks seoses Koolihoone laiendamisega koos võimaliku tänava sulgemisega läbivaks liikluseks.
Analüüsida skeemil välja toodud variantide eeliseid ja puudusi. Hindamisel arvestada variantide majanduslikke ja sotsiaalseid aspekte, turvalisust , liiklusvoolu, tee koormust ja maksumust.
I Kooli laiendamine koos tänava sulgemisega läbivale liiklusele vastavalt detailplaneeringule ilma täiendavate liikluskorralduslike abinõudeta;
II Kooli laiendamine koos läbiva liikluse kavandamisega ümber juurdeehituse (roheline joon skeemil 200 m);
III Kooli laiendamine koos läbiva liikluse sulgemisega läbivale liiklusele koos nn Side tn läbimurde ehitamisega või osalise Side tn läbimurdega (osaline Side tn läbimurre näeb ette olemasoleva ligipääsu Kooli tn 5a ja Posti tn 12 garaaži vahelt kulgeva tee rekonstrueerimist, mis tagab ligipääsu Kooli tn 5, Kooli tn 3 ja Posti tn 10 korterelamutele), kus tagatakse läbipääs (kollane joon skeemil 300m);
IV Kooli laiendamine koos läbiva liikluse sulgemisega läbivale liiklusele koos uue ühendustee ehitamisega Kapa männiku ja staadioni vahelt (sinine joon skeemil 300m);
Hinnangu koostajal on võimalik võtta aluseks Kohila vallavalitsuse kogutud eelinfo.
I Kooli laiendamine koos tänava sulgemisega läbivale liiklusele vastavalt detailplaneeringule ilma täiendavate liikluskorralduslike abinõudeta;
Eelis:
1. Turvalise jalakäiguala moodustumine kooli ees;
2. Ohutu ja häirimatu ühendus kooli ja ida poole jääva puhke- ja virgestusala vahel;
Puudus:
1. Harjumatu liikluskorraldus
2. Oletuslik liiklustiheduse kasv Posti Tööstuse ristmikul ja Tööstuse tn sillal (Tallinna suund)
II Kooli laiendamine koos läbiva liikluse kavandamisega ümber juurdeehituse (roheline joon skeemil 200 m);
Eelis:
1. Säilib senine liikumisrutiin autodele;
Puudus:
1. Pikem teekond ja käänuline tee trajektoor;
2. Häiritud ühendus kooli ja ida poole jääva puhkealaga;
3. Elimineerib mitmed puhke ja sporditegevused idapoolsel puhke ja virgestusalal.
III Kooli laiendamine koos läbiva liikluse sulgemisega läbivale liiklusele koos n n Side tänava läbimurde ehitamisega (kollane joon skeemil 300m);
Eelis:
1. I. 1. ja 2. nimetatu;
2. Leevendab liiklustiheduse kasvu Posti Tööstuse tn ristmikul ja liikluse suunamine lõuna poole;
Puudus:
1. Käänuline trajektoor;
2. Häirib Kooli 3 5 ja Posti 10 otsakortereid.
IV Kooli laiendamine koos läbiva liikluse sulgemisega läbivale liiklusele koos uue ühendustee ehitamisega Kapa männiku ja staadioni vahelt (sinine joon skeemil 300m);
Eelis:
1. I. 1. ja 2. nimetatu;
2. Leevendab liiklustiheduse kasvu Posti Tööstuse tn ristmikul ja Tööstuse tänava ning liikluse suunamine lõuna poole;
3. Sujuvam trajektoor võrreldes II ja III versiooniga.
Puudus:
1. Tee ehitamine kaitsealuses parkmetsa arvel (ca 6% pargi pindalast);
2. Privaatse pargi ja jalakäiguala häirimine suures ulatuses;
3. Häirib Kooli 7 ja 9 kortereid, kuigi rajatav tee peaks olema eelkõige nende majade elanike huvides.
* Anda hinnang Kooli rekonstrueerimise ja laiendamise eelprojektis antud liikluskorraldusele, kus detailplaneeringu koostamise hetkel oli prioriteet õpilasbussidele ning seejärel jalakäijatele ja autodele. Samuti oleme avatud antud Kooli tn 1 ja lähiala detailplaneeringut arvestades võimalikele liikluskorraldust muutvatele variantidele, mis tagaks ohutu ja sujuva liikluse.
Tellija on avatud täiendavatele toimivatele ideedele ja lahendustele, mis erinevad ülalkirjeldatud kavadest.
Hinnangu koostajal on võimalik võtta aluseks 2014 sügisel tehtud liiklusloenduse andmed, samuti Kooli rekonstrueerimise ja laiendamise eelprojekt ning Side tn läbimurde ehituse tehniline projekt.
Analüüsida skeemil välja toodud variantide eeliseid ja puudusi. Hindamisel arvestada variantide majanduslikke ja sotsiaalseid aspekte, turvalisust , liiklusvoolu, tee koormust ja maksumust.
I Kooli laiendamine koos tänava sulgemisega läbivale liiklusele vastavalt detailplaneeringule ilma täiendavate liikluskorralduslike abinõudeta;
II Kooli laiendamine koos läbiva liikluse kavandamisega ümber juurdeehituse (roheline joon skeemil 200 m);
III Kooli laiendamine koos läbiva liikluse sulgemisega läbivale liiklusele koos nn Side tn läbimurde ehitamisega või osalise Side tn läbimurdega (osaline Side tn läbimurre näeb ette olemasoleva ligipääsu Kooli tn 5a ja Posti tn 12 garaaži vahelt kulgeva tee rekonstrueerimist, mis tagab ligipääsu Kooli tn 5, Kooli tn 3 ja Posti tn 10 korterelamutele), kus tagatakse läbipääs (kollane joon skeemil 300m);
IV Kooli laiendamine koos läbiva liikluse sulgemisega läbivale liiklusele koos uue ühendustee ehitamisega Kapa männiku ja staadioni vahelt (sinine joon skeemil 300m);
Hinnangu koostajal on võimalik võtta aluseks Kohila vallavalitsuse kogutud eelinfo.
I Kooli laiendamine koos tänava sulgemisega läbivale liiklusele vastavalt detailplaneeringule ilma täiendavate liikluskorralduslike abinõudeta;
Eelis:
1. Turvalise jalakäiguala moodustumine kooli ees;
2. Ohutu ja häirimatu ühendus kooli ja ida poole jääva puhke- ja virgestusala vahel;
Puudus:
1. Harjumatu liikluskorraldus
2. Oletuslik liiklustiheduse kasv Posti Tööstuse ristmikul ja Tööstuse tn sillal (Tallinna suund)
II Kooli laiendamine koos läbiva liikluse kavandamisega ümber juurdeehituse (roheline joon skeemil 200 m);
Eelis:
1. Säilib senine liikumisrutiin autodele;
Puudus:
1. Pikem teekond ja käänuline tee trajektoor;
2. Häiritud ühendus kooli ja ida poole jääva puhkealaga;
3. Elimineerib mitmed puhke ja sporditegevused idapoolsel puhke ja virgestusalal.
III Kooli laiendamine koos läbiva liikluse sulgemisega läbivale liiklusele koos n n Side tänava läbimurde ehitamisega (kollane joon skeemil 300m);
Eelis:
1. I. 1. ja 2. nimetatu;
2. Leevendab liiklustiheduse kasvu Posti Tööstuse tn ristmikul ja liikluse suunamine lõuna poole;
Puudus:
1. Käänuline trajektoor;
2. Häirib Kooli 3 5 ja Posti 10 otsakortereid.
IV Kooli laiendamine koos läbiva liikluse sulgemisega läbivale liiklusele koos uue ühendustee ehitamisega Kapa männiku ja staadioni vahelt (sinine joon skeemil 300m);
Eelis:
1. I. 1. ja 2. nimetatu;
2. Leevendab liiklustiheduse kasvu Posti Tööstuse tn ristmikul ja Tööstuse tänava ning liikluse suunamine lõuna poole;
3. Sujuvam trajektoor võrreldes II ja III versiooniga.
Puudus:
1. Tee ehitamine kaitsealuses parkmetsa arvel (ca 6% pargi pindalast);
2. Privaatse pargi ja jalakäiguala häirimine suures ulatuses;
3. Häirib Kooli 7 ja 9 kortereid, kuigi rajatav tee peaks olema eelkõige nende majade elanike huvides.
* Anda hinnang Kooli rekonstrueerimise ja laiendamise eelprojektis antud liikluskorraldusele, kus detailplaneeringu koostamise hetkel oli prioriteet õpilasbussidele ning seejärel jalakäijatele ja autodele. Samuti oleme avatud antud Kooli tn 1 ja lähiala detailplaneeringut arvestades võimalikele liikluskorraldust muutvatele variantidele, mis tagaks ohutu ja sujuva liikluse.
Tellija on avatud täiendavatele toimivatele ideedele ja lahendustele, mis erinevad ülalkirjeldatud kavadest.
Hinnangu koostajal on võimalik võtta aluseks 2014 sügisel tehtud liiklusloenduse andmed, samuti Kooli rekonstrueerimise ja laiendamise eelprojekt ning Side tn läbimurde ehituse tehniline projekt.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Kohila Vallavalitsus , Kohila, Kohila vald
|
|
vallavalitsus@kohila.ee |