Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange puhastusteenusteks. Tähtaeg 15. november.
01. november 2016
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke puhastusteenusteks 2017-2019. Hankelepingu esemeks on hankedokumentides toodud tingimustel puhastusteenuste osutamine AS-ile Pärnu Vesi kuuluvates Vingi 13, Raba 28a ja Mõrra 29 (Pärnu) hoonetes ning välisterritooriumi heakorratööde osutamine Vingi 13 territooriumil perioodil 1.01.2017 - 31.12.2019. Hankelepingu esemeks olevaid puhastus- ja koristusteenuseid tuleb osutada kolmel objektil:
1. AS Pärnu Vesi kontror: Vingi 13, Pärnu ca 628 m²;
2. AS Pärnu Vesi tootmisbaasi kontor: Raba 28a, Pärnu ca 520 m²;
3.1 AS Pärnu Vesi reoveepuhastusjaama kontor: Mõrra 29, Pärnu ca 653 m²;
3.2 AS Pärnu Vesi laboratoorium: Mõrra 29, Pärnu ca 187 m².
Väisterritooriumi heakorratöid tuleb osutada 1 objektil:
1. Vingi 13, Pärnu ca 1256 m².
Täpsem informatsioon Heakorratööde lepingu raames osutatavate teenuste mahu, kvaliteedinõuete ja muude tingimuste kohta on esitatud hankedokumentides.
Kavandatav alguskuupäev: 01.01.2017.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2019.
Hankedokuendid on kättesaadavad riigihangete registris. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 15.11.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Objektidega on võimalik tutvuda tööpäevadel kella 9:00 – 12.00, selleks eelnevalt haldusjuhi Aivar Lepassarega kokku leppides (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
1. AS Pärnu Vesi kontror: Vingi 13, Pärnu ca 628 m²;
2. AS Pärnu Vesi tootmisbaasi kontor: Raba 28a, Pärnu ca 520 m²;
3.1 AS Pärnu Vesi reoveepuhastusjaama kontor: Mõrra 29, Pärnu ca 653 m²;
3.2 AS Pärnu Vesi laboratoorium: Mõrra 29, Pärnu ca 187 m².
Väisterritooriumi heakorratöid tuleb osutada 1 objektil:
1. Vingi 13, Pärnu ca 1256 m².
Täpsem informatsioon Heakorratööde lepingu raames osutatavate teenuste mahu, kvaliteedinõuete ja muude tingimuste kohta on esitatud hankedokumentides.
Kavandatav alguskuupäev: 01.01.2017.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2019.
Hankedokuendid on kättesaadavad riigihangete registris. Igal hankementelusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 15.11.2016 kell 11:00.
LISATEAVE
Objektidega on võimalik tutvuda tööpäevadel kella 9:00 – 12.00, selleks eelnevalt haldusjuhi Aivar Lepassarega kokku leppides (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:5063805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada, mis protokollitakse.
Kui edukaks tunnistatud pakkumuse esitanud pakkuja võtab hankijast mitteolenevatelpõhjustel oma pakkumuse tagasi või keeldub hankelepingu sõlmimisest hankija poolt mõistlikult määratud tähtajaks, käitub hankija vastavalt riigihangete seaduse § 53.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Pärnu Vesi AS, PÄRNU
|
|
vesi@pvesi.ee |
Tööd objektil
- Hooldustööd, koristustööd
Omadused
Esitamise tähtaeg | 15. november 2016 |
Tööde kestus | 01.01.2017 - 31.12.2019 |