Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange reoveepuhasti ehitustöödeks. Tähtaeg 15. detsember.
28. november 2022
AS Saarte Liinid kuulutab välja hanke Naissaare sadama reoveepuhasti ehitustöödeks. Käesoleva riigihankega on ette nähtud teostada reoveepuhasti ehitustööd AS-i Saarte Liinid Naissaare sadamas. Riigihanke eesmärgiks on rajada Naissaare sadamas reoveepuhasti, tagamaks sadama territooriumil tekkiva reovee nõuetekohane puhastamine ja kanaliseerimine.
Optimeerimaks tööde saarelise asukohaga seotud kulusid pakub hankija välja enda poolt korraldatud transpordi saarele ja majutusvõimalused. Detailsemalt on pakutava maht ja sisu kirjeldatud RHAD-is Tehniline kirjeldus punktis 7.
Tööde täitmisaeg (lõpliku kasutusvalmiduse saavutamise tähtaeg) on 31. mai 2023.
Tööde garantiiaeg on 730 kalendripäeva alates täitmisakti allkirjastamise päevale järgnevast päevast.
Enne pakkumuse esitamist soovitab hankija pakkujal omal kulul tutvuda riigihanke objektiga kohapeal Naissaare sadamas. Kontaktisik riigihanke objektiga tutvumisel on AS Saarte Liinid väikesadamate direktor Jaanus Jürivete, tel. 5332 8095, e-post jaanus.jyrivete@saarteliinid.ee.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 15.12.2022 14:00.
Optimeerimaks tööde saarelise asukohaga seotud kulusid pakub hankija välja enda poolt korraldatud transpordi saarele ja majutusvõimalused. Detailsemalt on pakutava maht ja sisu kirjeldatud RHAD-is Tehniline kirjeldus punktis 7.
Tööde täitmisaeg (lõpliku kasutusvalmiduse saavutamise tähtaeg) on 31. mai 2023.
Tööde garantiiaeg on 730 kalendripäeva alates täitmisakti allkirjastamise päevale järgnevast päevast.
Enne pakkumuse esitamist soovitab hankija pakkujal omal kulul tutvuda riigihanke objektiga kohapeal Naissaare sadamas. Kontaktisik riigihanke objektiga tutvumisel on AS Saarte Liinid väikesadamate direktor Jaanus Jürivete, tel. 5332 8095, e-post jaanus.jyrivete@saarteliinid.ee.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 15.12.2022 14:00.
14. juuli 2014
AS Saarte Liinid kuulutab välja hanke nimetusega „Naissaare sadamasse käimispoomide ja paadikai paigaldamine".
Hanke lühikirjeldus ja eesmärk:
Naissaare sadama olemasoleva ujuvkai (pikkusega 36 m) külge tuleb paigaldada viis käimispoomi pikkusega 7m, mis võimaldavad paigutada ujuvkai ühele küljele kümme 30 jalast ujuvalust. Käimispoomid tuleb paigaldada põhjapoolsema ujuvkai lõunaküljele. Käimispoomid on varustatud hingedega, kinnitusviis ujuvkai külge kooskõlastada ujuvkai tootjaga.
Naissaare sadama kai nr 3 külge tuleb paigaldada uus paadikai, mis tekitab võimaluse silduda sadamat teenindavatele väikealustele pikkusega ca 6 m. Paadikai laius 2,4 m ja pikkus 6 m. Paadikai tarnida ja paigaldada kõikide tootjapoolsete ankurdussüsteemidega, s.h. kinnitus kaiseinakülge ja merepõhja ankurdus. Kaldale/kaile minekuks paigaldada sobiv teisaldatav treppredel sügavimmutatud puidust või keskkonnaklassile vastava viimistlusega terasest (pääste)redel kaiseina külge.
Naissaare sadama akvatooriumisse on vajalik paigaldada märgupoid, et eraldada laevatatav veeala supelrannana kasutatavast veealast - tähistada suplemiseks lubatud veepiir. Märgupoid tarnida ja paigaldada kõikide vajalike kinnitusvahenditega (ketid, ankrud jms).
Naissaare sadama kaivarustus vajab täiendamist - tarnida ja paigaldada tuleb päästeposti redel ja pootshaagid koos kinnitusklambritega. Kaivarustusele kanda värvitud vmt UV- ja kulumiskindel tekst - Naissaare sadam.
Töö teostamise ja Tellijale üleandmise tähtaeg: 29.08.2014.a.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning informatsiooni ja dokumendid, mis tuleb esitada pakkujal kvalifikatsiooni tõendamiseks, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks, pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise tingimused, nõuded pakkumuse vormistamisele ja esitamisele ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumentides.
Hankedokumendid väljastatakse taotlejale tema nõudmisel. Hankedokumentide väljastamise taotlus esitada e-posti aadressile meelika@saarteliinid.ee
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama Hankija faksile +372 45 30 149 või elektronpostile meelika@saarteliinid.ee.
Pakkumuste esitamise tähtaeg 18.07.2014.a. kell 10:00.
Hanke lühikirjeldus ja eesmärk:
Naissaare sadama olemasoleva ujuvkai (pikkusega 36 m) külge tuleb paigaldada viis käimispoomi pikkusega 7m, mis võimaldavad paigutada ujuvkai ühele küljele kümme 30 jalast ujuvalust. Käimispoomid tuleb paigaldada põhjapoolsema ujuvkai lõunaküljele. Käimispoomid on varustatud hingedega, kinnitusviis ujuvkai külge kooskõlastada ujuvkai tootjaga.
Naissaare sadama kai nr 3 külge tuleb paigaldada uus paadikai, mis tekitab võimaluse silduda sadamat teenindavatele väikealustele pikkusega ca 6 m. Paadikai laius 2,4 m ja pikkus 6 m. Paadikai tarnida ja paigaldada kõikide tootjapoolsete ankurdussüsteemidega, s.h. kinnitus kaiseinakülge ja merepõhja ankurdus. Kaldale/kaile minekuks paigaldada sobiv teisaldatav treppredel sügavimmutatud puidust või keskkonnaklassile vastava viimistlusega terasest (pääste)redel kaiseina külge.
Naissaare sadama akvatooriumisse on vajalik paigaldada märgupoid, et eraldada laevatatav veeala supelrannana kasutatavast veealast - tähistada suplemiseks lubatud veepiir. Märgupoid tarnida ja paigaldada kõikide vajalike kinnitusvahenditega (ketid, ankrud jms).
Naissaare sadama kaivarustus vajab täiendamist - tarnida ja paigaldada tuleb päästeposti redel ja pootshaagid koos kinnitusklambritega. Kaivarustusele kanda värvitud vmt UV- ja kulumiskindel tekst - Naissaare sadam.
Töö teostamise ja Tellijale üleandmise tähtaeg: 29.08.2014.a.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning informatsiooni ja dokumendid, mis tuleb esitada pakkujal kvalifikatsiooni tõendamiseks, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks, pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise tingimused, nõuded pakkumuse vormistamisele ja esitamisele ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumentides.
Hankedokumendid väljastatakse taotlejale tema nõudmisel. Hankedokumentide väljastamise taotlus esitada e-posti aadressile meelika@saarteliinid.ee
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama Hankija faksile +372 45 30 149 või elektronpostile meelika@saarteliinid.ee.
Pakkumuste esitamise tähtaeg 18.07.2014.a. kell 10:00.
25. oktoober 2013
Saarte Liinid AS kuulutab välja hanke Naissaare sadama hoonetesse asjade ostmiseks. AS Saarte Liinid on läbi viinud lihthanked „Naissaare sadama rekonstrueerimine – generaatorihoone ehitamine“ (lihthanke viitenumber 141099) ja „Naissaare sadamahoone rekonstrueerimine“ (lihthanke viitenumber 141926). Ehitustööd mõlema hoone juures on lõpetatud.
Käesoleva lihthanke „Naissaare sadama hoonetesse asjade ostmine“ raames tuleb pakkujal:
1) Sadamahoone jaoks tarnida ja paigaldada: mööbel avalikesse ruumidesse (diivanid, lauad, toolid jms), mööbel majutusruumidesse (voodid, riidekapid, toolid jms), paigaldada tuleb san.ruumide tarvikud, privaatsuskiled ja rulookardinad, pesumasin jms.
2) Generaatorihoone jaoks tarnida ja paigaldada: laoriiulid, õlitõrjevahendid, privaatsuskiled ja rulookardinad, 2 kütusemahutit diiselkütusele ja talvine diiselkütus 3 m³.
Tööde kestus: 25.11.2013 - 20.05.2014.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 01. november 2013 kell 14:00.
Käesoleva lihthanke „Naissaare sadama hoonetesse asjade ostmine“ raames tuleb pakkujal:
1) Sadamahoone jaoks tarnida ja paigaldada: mööbel avalikesse ruumidesse (diivanid, lauad, toolid jms), mööbel majutusruumidesse (voodid, riidekapid, toolid jms), paigaldada tuleb san.ruumide tarvikud, privaatsuskiled ja rulookardinad, pesumasin jms.
2) Generaatorihoone jaoks tarnida ja paigaldada: laoriiulid, õlitõrjevahendid, privaatsuskiled ja rulookardinad, 2 kütusemahutit diiselkütusele ja talvine diiselkütus 3 m³.
Tööde kestus: 25.11.2013 - 20.05.2014.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 01. november 2013 kell 14:00.
23. september 2013
Saarte Liinid AS kuulutab välja hanke Naissaare sadamahoone ja generaatorihoone täiendavateks ehitustöödeks. AS Saarte Liinid on 2013a. aprill – september korraldanud lihthanked „Naissaare sadama rekonstrueerimine – generaatorihoone ehitamine“ (lihthanke viitenumber 141099) ja „Naissaare sadamahoone rekonstrueerimine“ (lihthanke viitenumber 141926). Generaatorihoone lepingujärgsed ehitustööd on lõpetatud 15.08.2013, sadamahoone rekonstrueerimistööd planeeritakse lõpetada septembrikuu jooksul 2013.
Rekonstrueerimistööde projektdokumentatsiooni puudulikkusest tulenevalt on vajalik teostada täiendavad ehitustööd, et saavutada hanke lõppeesmärk - rekonstrueeritud sadama teenindushoonete kompleks ja selle heakorrastatud lähiümbrus.
Sadamahoone juures tuleb teostada täiendavad plaatimistööd, rajada terrassile ohutuspiire, paigaldada keerdtrepp ning olemasolev korrosioonikahjustustega trepp utiliseerida, paigaldada täiendav terasraam päikesepaneelidele. Generaatorihoonele tuleb paigaldada kuumtsingitud terasest trepp pööningu teenindamiseks. Lisaks tuleb teostada olemasoleva maapinna planeerimistöid ning teisaldada ajutine sadamakontor, millele tuleb rajada uus postvundament. Täiendavalt tehakse heakorrastustöid sadamaalal – korrastatakse betoonkatend sadamahoone ja raudtee vahelisel alal, utiliseeritakse purunenud vendrid, millised on varasemast ajast sadamasse ladustatud.
Tööde kestus: 10 päeva.
Hankedokumentide väljastamine toimub elektrooniliselt Riigihangete registrist hankedokumentide allalaadimise teel. Täiendava informatsiooni saamiseks hanke kohta esitada kirjalikud küsimused riigihangete registri vahendusel, olles selleks eelnevalt registreerunud konkreetse hanke juurde. Kirjalikuks pöördumiseks loetakse ainult riigihangete registri vahendusel esitatud küsimused.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 27. september 2013 kell 10:00.
Rekonstrueerimistööde projektdokumentatsiooni puudulikkusest tulenevalt on vajalik teostada täiendavad ehitustööd, et saavutada hanke lõppeesmärk - rekonstrueeritud sadama teenindushoonete kompleks ja selle heakorrastatud lähiümbrus.
Sadamahoone juures tuleb teostada täiendavad plaatimistööd, rajada terrassile ohutuspiire, paigaldada keerdtrepp ning olemasolev korrosioonikahjustustega trepp utiliseerida, paigaldada täiendav terasraam päikesepaneelidele. Generaatorihoonele tuleb paigaldada kuumtsingitud terasest trepp pööningu teenindamiseks. Lisaks tuleb teostada olemasoleva maapinna planeerimistöid ning teisaldada ajutine sadamakontor, millele tuleb rajada uus postvundament. Täiendavalt tehakse heakorrastustöid sadamaalal – korrastatakse betoonkatend sadamahoone ja raudtee vahelisel alal, utiliseeritakse purunenud vendrid, millised on varasemast ajast sadamasse ladustatud.
Tööde kestus: 10 päeva.
Hankedokumentide väljastamine toimub elektrooniliselt Riigihangete registrist hankedokumentide allalaadimise teel. Täiendava informatsiooni saamiseks hanke kohta esitada kirjalikud küsimused riigihangete registri vahendusel, olles selleks eelnevalt registreerunud konkreetse hanke juurde. Kirjalikuks pöördumiseks loetakse ainult riigihangete registri vahendusel esitatud küsimused.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 27. september 2013 kell 10:00.
18. september 2013
Saarte Liinid AS kuulutab välja hanke Naissaare sadamahoone ja generaatorihoone sisustuse ostmiseks. AS Saarte Liinid on 2013a. aprill – september läbi viimas lihthankeid „Naissaare sadama rekonstrueerimine – generaatorihoone ehitamine“ (lihthanke viitenumber 141099) ja „Naissaare sadamahoone rekonstrueerimine“ (lihthanke viitenumber 141926). Ehitustööd mõlema hoone juures lõpetatakse septembrikuu jooksul 2013.
Käesoleva lihthanke „Naissaare sadamahoone ja generaatorihoone sisustuse ostmine“ raames tuleb pakkujal:
1) Sadamahoone jaoks tarnida ja paigaldada: mööbel avalikesse ruumidesse (diivanid, lauad, toolid jms), mööbel majutusruumidesse (voodid, riidekapid, toolid jms), paigaldada tuleb san.ruumide tarvikud, privaatsuskiled ja rulookardinad, pesumasin jms.
2) Generaatorihoone jaoks tarnida ja paigaldada: laoriiulid, õlitõrjevahendid, privaatsuskiled ja rulookardinad, 2 kütusemahutit diiselkütusele ja talvine diiselkütus 3 m³.
Tööde kestus: 10 päeva.
Hankedokumentide väljastamine toimub elektrooniliselt Riigihangete registrist hankedokumentide allalaadimise teel. Täiendava informatsiooni saamiseks hanke kohta esitada kirjalikud küsimused riigihangete registri vahendusel, olles selleks eelnevalt registreerunud konkreetse hanke juurde. Kirjalikuks pöördumiseks loetakse ainult riigihangete registri vahendusel esitatud küsimused.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25. september 2013 kell 10:00.
Käesoleva lihthanke „Naissaare sadamahoone ja generaatorihoone sisustuse ostmine“ raames tuleb pakkujal:
1) Sadamahoone jaoks tarnida ja paigaldada: mööbel avalikesse ruumidesse (diivanid, lauad, toolid jms), mööbel majutusruumidesse (voodid, riidekapid, toolid jms), paigaldada tuleb san.ruumide tarvikud, privaatsuskiled ja rulookardinad, pesumasin jms.
2) Generaatorihoone jaoks tarnida ja paigaldada: laoriiulid, õlitõrjevahendid, privaatsuskiled ja rulookardinad, 2 kütusemahutit diiselkütusele ja talvine diiselkütus 3 m³.
Tööde kestus: 10 päeva.
Hankedokumentide väljastamine toimub elektrooniliselt Riigihangete registrist hankedokumentide allalaadimise teel. Täiendava informatsiooni saamiseks hanke kohta esitada kirjalikud küsimused riigihangete registri vahendusel, olles selleks eelnevalt registreerunud konkreetse hanke juurde. Kirjalikuks pöördumiseks loetakse ainult riigihangete registri vahendusel esitatud küsimused.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25. september 2013 kell 10:00.
24. aprill 2013
Esmar Ehitus AS-ga sõlmiti leping Naissaare sadamahoone rekonstrueerimiseks. Ehitustöö raames tuleb rekonstrueerida Naissaare sadama pääsla ehk sadamahoone. Olemasolevale hoonele tehakse juurdeehitus ca 12,5 m². Rekonstrueeritava hoone (koos juurdeehitusega) gabariitmõõtmed on pikkus: 20,2 m; laius: 8,3 m; kõrgus: 8,3 m, hoone suletud netopind on 139,2 m² ja kubatuur 592 m². Hoone on osaliselt ühe ja osaliselt kahekordne trapetsprofiilkatusega ehitis. Hoone olemasolev plekk-katus asendatakse uuega, avatäited vahetatakse välja. Hoone ümber on kavandatud sügavimmutatud puidust terrass 173 m². Hoone esimesel korrusel paiknevad: esik, infopunkt, puhkeruum, riietusruumid, dušširuumid ja leiliruumid, WC-d, tehniline ruum, riiete kuivatamise/pesemise ruum. Hoone teisel korrusel paiknevad kolm tuba, dušširuum, esik/kööginurk ja rõdu. TP2-hoones on seitse tuletõkkesektsiooni, kandvate konstruktsioonide tulepüsivus on R30. Sadamahoonesse paigaldatakse autonoomne tulekahjusignalisatsioonisüsteem, hoone katusele paigaldatakse piksekaitse. Hoone vahetusse lähedusse paigaldatakse päikesepaneelid, milledelt saadava energiaga soojendatakse tarbevett. Hoone alaline elektrivarustus lahendatakse samaaegselt ehitatavast generaatorihoonest ehitatavate kaabelliinidega.
09. aprill 2013
08. aprillil 2013 sõlmiti leping Esmar Ehitus AS-ga sõlmiti leping Naissaare sadama rekonstrueerimiseks - generaatoorihoone ehitamiseks. Ehitustöö hanke raames tuleb sadama elektriga varustamiseks ehitada generaatori hoone gabariitmõõtudega: pikkus ca 12 m ja laius ca 8 m. Sadama elektrivarustuseks on vaja hankida ja paigaldada autonoomne toiteallikas 3f süsteemi akupank. Akude laadimine toimub tarnitavate ja paigaldatavate päikesepaneelide 33 tk ja sadamas olemasoleva teisaldamisele kuuluva diiselgeneraatori abil. Lisaks kuulub hanke mahtu V-kujuliselt 20 sigarvendri paigaldamine sadamakaile, vendrid tuleb Töövõtjal transportida Naissaare sadamasse Hankijale kuuluvast Virtsu sadamast Lääne maakonnas, Töövõtja hangib kõikidele vendritele vajalikus mahus kinnitusaasad, ketid ja seeklid. Töövõtt sisaldab sadamakailt kuni sadamahooneni immutatud puidust 1,2 m laiuse laudtee rajamist pikkusega ca 200m. Tööde mahtu kuulub veetrassi rajamine olemasolevast pumbajaamast kuni sadamahooneni, trassi pikkus ca 350 m.
01. aprill 2013
Saarte Liinid AS kuulutab välja hanke Naissaare sadamahoone rekonstrueerimiseks. Käesoleva ehitustöö lihthanke raames tuleb rekonstrueerida Naissaare sadama pääsla ehk sadamahoone. Olemasolevale hoonele tehakse juurdeehitus ca 12,5 m². Rekonstrueeritava hoone (koos juurdeehitusega) gabariitmõõtmed on pikkus: 20,2 m; laius: 8,3 m; kõrgus: 8,3 m, hoone suletud netopind on 139,2 m² ja kubatuur 592 m². Hoone on osaliselt ühe ja osaliselt kahekordne trapetsprofiilkatusega ehitis. Hoone olemasolev plekk-katus asendatakse uuega, avatäited vahetatakse välja. Hoone ümber on kavandatud sügavimmutatud puidust terrass 173 m². Hoone esimesel korrusel paiknevad: esik, infopunkt, puhkeruum, riietusruumid, dušširuumid ja leiliruumid, WC-d, tehniline ruum, riiete kuivatamise/pesemise ruum. Hoone teisel korrusel paiknevad kolm tuba, dušširuum, esik/kööginurk ja rõdu. TP2-hoones on seitse tuletõkkesektsiooni, kandvate konstruktsioonide tulepüsivus on R30. Sadamahoonesse paigaldatakse autonoomne tulekahjusignalisatsioonisüsteem, hoone katusele paigaldatakse piksekaitse. Hoone vahetusse lähedusse paigaldatakse päikesepaneelid, milledelt saadava energiaga soojendatakse tarbevett. Hoone alaline elektrivarustus lahendatakse samaaegselt ehitatavast generaatorihoonest (lihthange nr 141099) ehitatavate kaabelliinidega.
Hanke teostamise aeg: orienteeruvalt 4 kuud.
Algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist, lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 30.08.2013.a.
Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt "Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 02.05.2013.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (lühendatult HD), samuti HD muudatused üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja HD alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Igal hankemenetlusel osaleval isikul ja/või huvitatud isikul on õigus saada hankijalt selgitusi või täiendavat teavet hanketeate või HD kohta, esitades hankijale küsimuse üldjuhul elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Hankija esitab selgitused hanketeate ja HD kohta ning muu enne pakkumuste esitamise tähtaega edastamisele kuuluva teabe 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates elektrooniliselt, laadides selgitused ja muu teabe (vastuse) üles riigihangete registrisse, kust huvitatud isikutel on võimalus need alla laadida. Vastuse lisamise kohta saadetakse riigihangete registrist adressaatidele (vastavalt hankija poolt tehtud valikule kas hanke juurde registreerunud isikutele või küsijale) automaatteavitus.
Juhul, kui isik ei esita hankijale küsimust registri kaudu, peab ta oma küsimused täiendava info ja selgituste saamiseks hanketeate või HD kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Ainult hanke juurde registreerunud isikud saavad teavitusi hanke kohta.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja HD-s.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 10. aprill 2013 kell 14:00.
Hanke teostamise aeg: orienteeruvalt 4 kuud.
Algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist, lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 30.08.2013.a.
Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt "Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 02.05.2013.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (lühendatult HD), samuti HD muudatused üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja HD alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Igal hankemenetlusel osaleval isikul ja/või huvitatud isikul on õigus saada hankijalt selgitusi või täiendavat teavet hanketeate või HD kohta, esitades hankijale küsimuse üldjuhul elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Hankija esitab selgitused hanketeate ja HD kohta ning muu enne pakkumuste esitamise tähtaega edastamisele kuuluva teabe 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates elektrooniliselt, laadides selgitused ja muu teabe (vastuse) üles riigihangete registrisse, kust huvitatud isikutel on võimalus need alla laadida. Vastuse lisamise kohta saadetakse riigihangete registrist adressaatidele (vastavalt hankija poolt tehtud valikule kas hanke juurde registreerunud isikutele või küsijale) automaatteavitus.
Juhul, kui isik ei esita hankijale küsimust registri kaudu, peab ta oma küsimused täiendava info ja selgituste saamiseks hanketeate või HD kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Ainult hanke juurde registreerunud isikud saavad teavitusi hanke kohta.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja HD-s.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 10. aprill 2013 kell 14:00.
05. märts 2013
Saarte Liinid AS kuulutab välja hanke Naissaare sadama rekonstrueerimiseks - generaatoorihoone ehitamiseks. Käesoleva ehitustöö hanke raames tuleb sadama elektriga varustamiseks ehitada generaatori hoone gabariitmõõtudega: pikkus ca 12 m ja laius ca 8 m. Sadama elektrivarustuseks on vaja hankida ja paigaldada autonoomne toiteallikas 3f süsteemi akupank. Akude laadimine toimub tarnitavate ja paigaldatavate päikesepaneelide 33 tk ja sadamas olemasoleva teisaldamisele kuuluva diiselgeneraatori abil. Lisaks kuulub hanke mahtu V-kujuliselt 20 sigarvendri paigaldamine sadamakaile, vendrid tuleb Töövõtjal transportida Naissaare sadamasse Hankijale kuuluvast Virtsu sadamast Lääne maakonnas, Töövõtja hangib kõikidele vendritele vajalikus mahus kinnitusaasad, ketid ja seeklid. Töövõtt sisaldab sadamakailt kuni sadamahooneni immutatud puidust 1,2 m laiuse laudtee rajamist pikkusega ca 200m. Tööde mahtu kuulub veetrassi rajamine olemasolevast pumbajaamast kuni sadamahooneni, trassi pikkus ca 350 m.
Hanke teostamise aeg: orienteeruvalt 4 - 4,5 kuud.
Algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist, lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 15.08.2013.a.
Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt "Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 08.04.2013.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (lühendatult HD), samuti HD muudatused üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja HD alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Igal hankemenetlusel osaleval isikul ja/või huvitatud isikul on õigus saada hankijalt selgitusi või täiendavat teavet hanketeate või HD kohta, esitades hankijale küsimuse üldjuhul elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Hankija esitab selgitused hanketeate ja HD kohta ning muu enne pakkumuste esitamise tähtaega edastamisele kuuluva teabe 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates elektrooniliselt, laadides selgitused ja muu teabe (vastuse) üles riigihangete registrisse, kust huvitatud isikutel on võimalus need alla laadida. Vastuse lisamise kohta saadetakse riigihangete registrist adressaatidele (vastavalt hankija poolt tehtud valikule kas hanke juurde registreerunud isikutele või küsijale) automaatteavitus.
Juhul, kui isik ei esita hankijale küsimust registri kaudu, peab ta oma küsimused täiendava info ja selgituste saamiseks hanketeate või HD kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Ainult hanke juurde registreerunud isikud saavad teavitusi hanke kohta.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja HD-s.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 15. märts 2013 kell 14:00.
Hanke teostamise aeg: orienteeruvalt 4 - 4,5 kuud.
Algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist, lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 15.08.2013.a.
Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt "Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 08.04.2013.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (lühendatult HD), samuti HD muudatused üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja HD alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Igal hankemenetlusel osaleval isikul ja/või huvitatud isikul on õigus saada hankijalt selgitusi või täiendavat teavet hanketeate või HD kohta, esitades hankijale küsimuse üldjuhul elektrooniliselt riigihangete registri kaudu.
Hankija esitab selgitused hanketeate ja HD kohta ning muu enne pakkumuste esitamise tähtaega edastamisele kuuluva teabe 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates elektrooniliselt, laadides selgitused ja muu teabe (vastuse) üles riigihangete registrisse, kust huvitatud isikutel on võimalus need alla laadida. Vastuse lisamise kohta saadetakse riigihangete registrist adressaatidele (vastavalt hankija poolt tehtud valikule kas hanke juurde registreerunud isikutele või küsijale) automaatteavitus.
Juhul, kui isik ei esita hankijale küsimust registri kaudu, peab ta oma küsimused täiendava info ja selgituste saamiseks hanketeate või HD kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Ainult hanke juurde registreerunud isikud saavad teavitusi hanke kohta.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja HD-s.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 15. märts 2013 kell 14:00.
13. september 2012
Elektritsentrum AS teostab Naissaare sadama rekonstrueerimise I etapi I osa - välistrasside ehitustööd. Tööde käigus rajatakse DN40 PE-plastist veetrass olemasolevast sadama pääslahoonest kuni sadamakai tagumise ujuvsillani. Paigaldatakse üks veekaev ja kaks veejaotuskappi sadamakaile.
Tööde mahtu kuulub tugevvoolu kanalisatsiooni ja osaliselt ka elektripaigaldise väljaehitamine. Rajada tuleb kaablikanalisatsioon sadama pääsla hoone juurest kuni sadamakai otsani. Paigaldada tuleb kolm jaotuskilpi koos vastava kaabeldusega ja kümme H=6 m valgustusmasti koos vastava kaabeldusega.
Tööde mahtu kuulub tugevvoolu kanalisatsiooni ja osaliselt ka elektripaigaldise väljaehitamine. Rajada tuleb kaablikanalisatsioon sadama pääsla hoone juurest kuni sadamakai otsani. Paigaldada tuleb kolm jaotuskilpi koos vastava kaabeldusega ja kümme H=6 m valgustusmasti koos vastava kaabeldusega.
03. september 2012
Top Marine OÜ teostab Naissaare sadama rekonstrueerimise I etapi I osa - kaide ehitustööd. Tööde käigus paigaldatakse V-kujuliselt 40 sigarvendrit. Olemasolevad 68 sigarvendrit demonteeritakse ja paigaldatakse uuesti. Samuti paigaldatakse ohutusredelid ja päästevahendite komplektid ning uus rattapiire.Töövõtt sisaldab kai pealispinna katkiste ja vajunud kohtade tasandamist ning vajadusel betoneerimist. Olemasoleva ujuvsilla kahele sektsioonile on ettenähtud ühe ujuvsilla lisamine koos vastava arvu poide lisamisega. Lisaks on ette nähtud paigaldada kaks 36-meetrise pikkusega ujuvsilda. Ujuvsillad varustatakse paadikinnitusrõngastega ja venderdusega. Sadama akvatooriumisse paigaldatakse kaks toodrit.
22. august 2012
Saarte Liinid AS kuulutab välja hanke Naissaare sadama rekonstrueerimise I etapi I osale - välistrasside ehitustöödele. Käesoleva ehitustöö hanke raames tuleb rajada DN40 PE-plastist veetrass olemasolevast sadama pääslahoonest kuni sadamakai tagumise ujuvsillani. Paigaldada tuleb üks veekaev ja kaks veejaotuskappi sadamakaile.
Käesoleva hanke mahtu kuulub tugevvoolu kanalisatsiooni ja osaliselt ka elektripaigaldise väljaehitamine. Rajada tuleb kaablikanalisatsioon sadama pääsla hoone juurest kuni sadamakai otsani. Paigaldada tuleb kolm jaotuskilpi koos vastava kaabeldusega ja kümme H=6 m valgustusmasti koos vastava kaabeldusega.
Hanke teostamise aeg: orienteeruvalt 50 päeva. Algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist; lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 31.10.2012.a. Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt hankedokumentide "Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 12.09.2012.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 29. august 2012 kell 14:00.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (samuti hankedokumentide muudatused) üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt.
Hanketeate ja hankedokumentide kohta saab selgitusi või täiendavat teavet riikliku riigihangete keskkonna kaudu (https://riigihanked.riik.ee/register), mis eeldab seda, et pakkuja registreerib end nimetatud keskkonnas käesoleva hankemenetluse juurde. Hankija ei vastuta nimetatud keskkonna ja sidevahendite tehnilise toimimise eest.
Hankija esitab selgitused hanketeate või hankedokumentide kohta 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, edastades vastava teabe üheaegselt kõigile hankedokumendid saanud huvitatud isikutele riigihangete seaduse § 56 lg 2 tähenduses. Hankija esitab selgitused küsimustele, mis on laekunud hiljemalt kolm tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva.
Juhul, kui hankemenetlusel osalev isik ja/või huvitatud isik ei esita hankijale küsimust riigihangete keskkonna kaudu, peab ta oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama kirjalikult Hankija faksile +372 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse vastavalt. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“.
Käesoleva hanke mahtu kuulub tugevvoolu kanalisatsiooni ja osaliselt ka elektripaigaldise väljaehitamine. Rajada tuleb kaablikanalisatsioon sadama pääsla hoone juurest kuni sadamakai otsani. Paigaldada tuleb kolm jaotuskilpi koos vastava kaabeldusega ja kümme H=6 m valgustusmasti koos vastava kaabeldusega.
Hanke teostamise aeg: orienteeruvalt 50 päeva. Algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist; lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 31.10.2012.a. Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt hankedokumentide "Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 12.09.2012.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 29. august 2012 kell 14:00.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (samuti hankedokumentide muudatused) üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt.
Hanketeate ja hankedokumentide kohta saab selgitusi või täiendavat teavet riikliku riigihangete keskkonna kaudu (https://riigihanked.riik.ee/register), mis eeldab seda, et pakkuja registreerib end nimetatud keskkonnas käesoleva hankemenetluse juurde. Hankija ei vastuta nimetatud keskkonna ja sidevahendite tehnilise toimimise eest.
Hankija esitab selgitused hanketeate või hankedokumentide kohta 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, edastades vastava teabe üheaegselt kõigile hankedokumendid saanud huvitatud isikutele riigihangete seaduse § 56 lg 2 tähenduses. Hankija esitab selgitused küsimustele, mis on laekunud hiljemalt kolm tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva.
Juhul, kui hankemenetlusel osalev isik ja/või huvitatud isik ei esita hankijale küsimust riigihangete keskkonna kaudu, peab ta oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama kirjalikult Hankija faksile +372 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse vastavalt. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“.
12. august 2012
Saarte Liinid AS kuulutab välja avatud hanke Naissaare sadama rekonstrueerimise I etapi I osale - välistrasside ehitustöödele. Käesoleva ehitustöö hanke raames tuleb rajada DN40 PE-plastist veetrass olemasolevast sadama pääslahoonest kuni sadamakai tagumise ujuvsillani. Paigaldada tuleb üks veekaev ja kaks veejaotuskappi sadamakaile.
Käesoleva hanke mahtu kuulub tugevvoolu kanalisatsiooni ja osaliselt ka elektripaigaldise väljaehitamine. Rajada tuleb kaablikanalisatsioon sadama pääsla hoone juurest kuni sadamakia otsani. Paigaldada tuleb kolm jaotuskilpi koos vastava kaabeldusega ja kümme H=6 m valgustusmasti koos vastava kaabeldusega.
Hanke teostamise aeg: orienteeruvalt 2 kuud. Algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist; lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 31.10.2012.a. Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt hankedokumentide "Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 31.08.2012.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (samuti hankedokumentide muudatused) üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt.
Hanketeate ja hankedokumentide kohta saab selgitusi või täiendavat teavet riikliku riigihangete keskkonna kaudu (https://riigihanked.riik.ee/register), mis eeldab seda, et pakkuja registreerib end nimetatud keskkonnas käesoleva hankemenetluse juurde. Hankija ei vastuta nimetatud keskkonna ja sidevahendite tehnilise toimimise eest.
Hankija esitab selgitused hanketeate või hankedokumentide kohta 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, edastades vastava teabe üheaegselt kõigile hankedokumendid saanud huvitatud isikutele riigihangete seaduse § 56 lg 2 tähenduses. Hankija esitab selgitused küsimustele, mis on laekunud hiljemalt kolm tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva.
Juhul, kui hankemenetlusel osalev isik ja/või huvitatud isik ei esita hankijale küsimust riigihangete keskkonna kaudu, peab ta oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse vastavalt. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 17. august 2012 kell 14:00.
Käesoleva hanke mahtu kuulub tugevvoolu kanalisatsiooni ja osaliselt ka elektripaigaldise väljaehitamine. Rajada tuleb kaablikanalisatsioon sadama pääsla hoone juurest kuni sadamakia otsani. Paigaldada tuleb kolm jaotuskilpi koos vastava kaabeldusega ja kümme H=6 m valgustusmasti koos vastava kaabeldusega.
Hanke teostamise aeg: orienteeruvalt 2 kuud. Algus: koheselt peale hankelepingu sõlmimist; lõpp: Töö tuleb teostada ja Tellijale üle anda hiljemalt 31.10.2012.a. Hankija sõlmib hankelepingu vastavalt hankedokumentide "Juhised pakkujale koos lisadega" punktile 17, mitte varem kui 3 tööpäeva möödumisel hankija poolt kirjaliku teate väljasaatmisest pakkumuse edukaks tunnistamise otsuse kohta. Hankija kavandab sõlmida hankelepingu hiljemalt 31.08.2012.a., sõltuvalt hankemenetluses pakkujate kvalifitseerimise, pakkumuste kontrollimise, läbirääkimiste pidamise (vajadusel), pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise toimingute ajakulust.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (samuti hankedokumentide muudatused) üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt.
Hanketeate ja hankedokumentide kohta saab selgitusi või täiendavat teavet riikliku riigihangete keskkonna kaudu (https://riigihanked.riik.ee/register), mis eeldab seda, et pakkuja registreerib end nimetatud keskkonnas käesoleva hankemenetluse juurde. Hankija ei vastuta nimetatud keskkonna ja sidevahendite tehnilise toimimise eest.
Hankija esitab selgitused hanketeate või hankedokumentide kohta 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, edastades vastava teabe üheaegselt kõigile hankedokumendid saanud huvitatud isikutele riigihangete seaduse § 56 lg 2 tähenduses. Hankija esitab selgitused küsimustele, mis on laekunud hiljemalt kolm tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva.
Juhul, kui hankemenetlusel osalev isik ja/või huvitatud isik ei esita hankijale küsimust riigihangete keskkonna kaudu, peab ta oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse vastavalt. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 17. august 2012 kell 14:00.
08. august 2012
Tühistati hange Naissaare sadama rekonstrueerimise I etapi I osale-kaide ehitustööd. Hankija poolt vastavaks tunnistatud pakkumuse maksumus ületas hankelepingu eeldatavat maksumust.
26. juuli 2012
Saarte Liinid AS kuulutab välja hanke Naissaare sadama rekonstrueerimise I etapi I osale - kaide ehitustööd. Käesoleva ehitustöö hanke raames tuleb ohutuks muuta olemasolev Naissaare sadama kai. Paigaldada tuleb V-kujuliselt 40 sigarvendrit, mis tuleb Töövõtjal transportida Naissaare sadamasse Hankijale kuuluvast Virtsu sadamast Lääne maakonnas. Olemasolevad 68 sigarvendrit tuleb demonteerida ja uuesti paigaldada. Kui tööde käigus ilmneb, et olemasolevatest vendritest tuleb amortiseerunud põrkeseade välja vahetada, siis Töövõtja tarnib vastava arvu vendreid Virtsu sadamast. Töövõtja hangib kõikidele vendritele vajalikus mahus kinnitusaasad, ketid ja seeklid. Hanke raames tuleb paigaldada ohutusredelite ja päästevahendite komplektid ning uus rattapiire. Töövõtt sisaldab kai pealispinna katkiste ja vajunud kohtade tasandamist ning vajadusel betoneerimist. Olemasoleva ujuvsilla kahele sektsioonile on ettenähtud ühe ujuvsilla lisamine koos vastava arvu poide lisamisega. Lisaks on ettenähtud paigaldada kaks 36-meetrise pikkusega ujuvsilda. Ujuvsillad varustatakse paadikinnitusrõngastega ja venderdusega. Sadama akvatooriumisse paigaldatakse kaks toodrit.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (samuti hankedokumentide muudatused) üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt.
Hanketeate ja hankedokumentide kohta saab selgitusi või täiendavat teavet riikliku riigihangete keskkonna kaudu (https://riigihanked.riik.ee/register), mis eeldab seda, et pakkuja registreerib end nimetatud keskkonnas käesoleva hankemenetluse juurde. Hankija ei vastuta nimetatud keskkonna ja sidevahendite tehnilise toimimise eest.
Hankija esitab selgitused hanketeate või hankedokumentide kohta 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, edastades vastava teabe üheaegselt kõigile hankedokumendid saanud huvitatud isikutele riigihangete seaduse § 56 lg 2 tähenduses.
Juhul, kui hankemenetlusel osalev isik ja/või huvitatud isik ei esita hankijale küsimust riigihangete keskkonna kaudu, peab ta oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama kirjalikult Hankija faksile: 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse vastavalt. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 02. august 2012 kell 14:00.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (samuti hankedokumentide muudatused) üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt.
Hanketeate ja hankedokumentide kohta saab selgitusi või täiendavat teavet riikliku riigihangete keskkonna kaudu (https://riigihanked.riik.ee/register), mis eeldab seda, et pakkuja registreerib end nimetatud keskkonnas käesoleva hankemenetluse juurde. Hankija ei vastuta nimetatud keskkonna ja sidevahendite tehnilise toimimise eest.
Hankija esitab selgitused hanketeate või hankedokumentide kohta 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, edastades vastava teabe üheaegselt kõigile hankedokumendid saanud huvitatud isikutele riigihangete seaduse § 56 lg 2 tähenduses.
Juhul, kui hankemenetlusel osalev isik ja/või huvitatud isik ei esita hankijale küsimust riigihangete keskkonna kaudu, peab ta oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama kirjalikult Hankija faksile: 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse vastavalt. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 02. august 2012 kell 14:00.
04. juuni 2012
Saarte Liinid AS kuulutab välja hanke Naissaare sadama rekonstrueerimise I etapi I osale. Käesoleva ehitustöö hanke raames tuleb ohutuks muuta olemasolev Naissaare sadama kai. Paigaldada tuleb V-kujuliselt 40 sigarvendrit, mis tuleb Töövõtjal transportida Naissaare sadamasse Hankijale kuuluvast Virtsu sadamast Lääne maakonnas. Olemasolevad 68 sigarvendrit tuleb demonteerida ja uuesti paigaldada. Kui tööde käigus ilmneb, et olemasolevatest vendritest tuleb amortiseerunud põrkeseade välja vahetada, siis Töövõtja tarnib vastava arvu vendreid Virtsu sadamast. Töövõtja hangib kõikidele vendritele vajalikus mahus kinnitusaasad, ketid ja seeklid. Hanke raames tuleb paigaldada ohutusredelite ja päästevahendite komplektid ning uus rattapiire. Töövõtt sisaldab kai pealispinna katkiste ja vajunud kohtade tasandamist ning vajadusel betoneerimist. Kindlustada tuleb kai lõunapoolne ots maakividest laotava nõlvaga. Olemasoleva ujuvsilla kahele sektsioonile on ettenähtud ühe ujuvsilla lisamine koos vastava arvu poide lisamisega. Lisaks on ettenähtud paigaldada teine kolme 12-meetrise sektsiooniga raudbetoonist ujuvsild. Ujuvsillad varustatakse paadikinnitusrõngastega ja puitvenderdusega. Kaile rajatakse veevarustuse ja elektri tugevvooluvõrgud: paigaldatakse 10 välisvalgustit ja 3 jaotuskilpi. Sadama elektriga varustamiseks ehitatakse generaatori hoone gabariitmõõtudega: pikkus ca 12 m ja laius ca 8 m. Sadama elektrivarustuseks on autonoomne toiteallikas 3f süsteemi akupank. Akude laadimine I etapis toimub päikesepaneelide 33 tk ja diiselgeneraatori abil. Kuni generaatori hoone valmimiseni kaide elektritoide lahendatakse olemasoleva pääsla hoone kaudu.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 14. juuni 2012 kell 14:00.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (samuti hankedokumentide muudatused) üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt.
Hanketeate ja hankedokumentide kohta saab selgitusi või täiendavat teavet riikliku riigihangete keskkonna kaudu (https://riigihanked.riik.ee/register), mis eeldab seda, et pakkuja registreerib end nimetatud keskkonnas käesoleva hankemenetluse juurde. Hankija ei vastuta nimetatud keskkonna ja sidevahendite tehnilise toimimise eest.
Hankija esitab selgitused hanketeate või hankedokumentide kohta 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, edastades vastava teabe üheaegselt kõigile hankedokumendid saanud huvitatud isikutele riigihangete seaduse § 56 lg 2 tähenduses. Hankija esitab selgitused küsimustele, mis on laekunud hiljemalt kolm tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva.
Juhul, kui hankemenetlusel osalev isik ja/või huvitatud isik ei esita hankijale küsimust riigihangete keskkonna kaudu, peab ta oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse vastavalt. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“.
Kontaktisik: Ülle Umal, telefon: 453 0147/453 0140, faks: 453 0149, e-post: ylle@saarteliinid.ee
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 14. juuni 2012 kell 14:00.
Hankija laeb käesoleva lihthanke hankedokumendid (samuti hankedokumentide muudatused) üles riigihangete registri veebilehele https://riigihanked.riik.ee. Hanke juurde saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt.
Hanketeate ja hankedokumentide kohta saab selgitusi või täiendavat teavet riikliku riigihangete keskkonna kaudu (https://riigihanked.riik.ee/register), mis eeldab seda, et pakkuja registreerib end nimetatud keskkonnas käesoleva hankemenetluse juurde. Hankija ei vastuta nimetatud keskkonna ja sidevahendite tehnilise toimimise eest.
Hankija esitab selgitused hanketeate või hankedokumentide kohta 3 tööpäeva jooksul vastava taotluse saamisest arvates, edastades vastava teabe üheaegselt kõigile hankedokumendid saanud huvitatud isikutele riigihangete seaduse § 56 lg 2 tähenduses. Hankija esitab selgitused küsimustele, mis on laekunud hiljemalt kolm tööpäeva enne pakkumuste esitamise tähtpäeva.
Juhul, kui hankemenetlusel osalev isik ja/või huvitatud isik ei esita hankijale küsimust riigihangete keskkonna kaudu, peab ta oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama kirjalikult Hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule ja/või huvitatud isikule vastuse faksiga või e-kirjaga ja laeb vastuse üles riigihangete registrisse vastavalt. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavate dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega“.
Kontaktisik: Ülle Umal, telefon: 453 0147/453 0140, faks: 453 0149, e-post: ylle@saarteliinid.ee
12. jaanuar 2012
On valminud Naissaare sadama rekonstrueerimise eelprojekt. Sadama rekonstrueerimise I etapi projekteerimistööde raames koostatakse põhiprojekt sadama olemasolevate rajatiste, kommunikatsioonide ja hoone korrastamiseks. Hädavajalike tööde tegemiseks on riik sadamaid haldavale firmale sihtfinantseeringuna andnud juba 382 000 eurot ning järgmisest, 2014. aastast algavast Euroopa Liidu rahastamisperioodist loodetakse saada veel ligi kolm miljonit eurot, et kogu projekt lõpuni viia.
19. detsember 2011
AS Saarte Liinid kutsub osalema lihtmenetlusega riigihankes nimetusega „Naissaare sadama rekonstrueerimise I etapi projekteerimistööde teenuse tellimine". Käesoleva projekteerimistöö hanke raames tuleb koostada põhiprojekt Naissaare sadama olemasolevate rajatiste, kommunikatsioonide ja hoone korrastamiseks eesmärgiga tagada sadamas ujuvaluste ohutu vastuvõtt, samuti sadama külaliste turvaline teenindamine. Projekteerimistöö maht on määratud tehnilises kirjelduses.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused:
- Pakkuja viimase kolme majandusaasta (2008 - 2010) netokäive hüdrotehniliste ehitiste projekteerimistööde valdkonnas peab olema vähemalt 300 000 EEK (kolmsada tuhat krooni) aastas.
- Pakkuja peab andma nõusoleku tsiviilvastutuskindlustuse lepingu sõlmimiseks Tellija kasuks hüvituspiiriga, mis on võrdne pakkumuse kümnekordse maksumusega ning hoidma vastutuskindlustust jõus kuni kolm (3) aastat peale hankelepingu lõppemist.
- Pakkuja (ja/või partner) peab viimase 3 (kolme) aasta, 2008 - 2010.a. jooksul olema peaprojekteerijana töö(põhi)projekti mahus teostanud vähemalt 2 (kaks) käesoleva riigihanke objekti sarnast projekteerimistööd, s.o. hüdrotehniliste ehitiste - näit. kaide, muulide, lainemurdjate, tammide projekteerimine, kumbki maksumusega vähemalt 150 000 EEK (ükssada viiskümmend tuhat krooni).
- Pakkuja (ja partner) peab olema ettevõtja Äriseadustiku tähenduses ning peab olema nõuetekohaselt registreeritud pakkuja (partneri) asukohamaa äriregistris või ettevõtteregistris.
- Pakkuja (ja/või partner) peab olema oma asukohamaa seaduse kohaselt registreeritud projekteerimisettevõttena või omama luba tegutsemiseks projekteerimisettevõtjana. Eestist pärinevad pakkujad (ja/või partnerid) peavad omama Majandustegevuse Registri (MTR) registreeringut valdkonnas „Ehitus", tegevusalal „Projekteerimine", tegevusala liik: hüdrotehniliste ehitiste projekteerimine (sadamad, kaid, lainemurdjad, tammid vms) (või eelnimetatud tegevusala täpsele liigitusele (majandus- ja kommunikatsiooniministri 04.10.2010 määruse nr 73 „Majandustegevuse registris ehituse valdkonnas tegutseva ettevõtja tegevusala täpse liigituse loetelu") samaväärse tegevusala liik)).
Hanke teostamise aeg:
algus: koheselt peale hankelepingu jõustumist.
lõpp: 05.03.2012. a.
Hankedokumentide väljastamise taotlused esitada kirjalikul pöördumisel aadressile AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; faksi numbrile 45 30 149 või e-posti aadressile: ylle[@saarteliinid.ee.
Hankedokumendid väljastame taotlejale tema nõudmisel.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning informatsiooni ja dokumendid, mis tuleb esitada pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks, nõuded pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks nõutud vormide ja dokumentide ning pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvate vormide ja dokumentidel ja esitamisel ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega".
Pakkumus, kõik selle juurde kuuluvad dokumendid ja vormid peavad olema esitatud eesti keeles.
Hankemenetluse keel on eesti keel. Hankelepingu täitmisel esitatakse, koostatakse ja vormistatakse kõik dokumendid eesti keeles.
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile: ylle@saarteliinid.ee. Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja.
Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Pakkumused saata järgmisel aadressil: AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; kontaktisik: Ülle Umal, telefon 45 30 147, 45 30 140, faks 45 30 149, e-post: ylle@saarteliinid.ee.
Pakkumuste esitamise tähtaeg 30.12.2011.a. kell 11:00.
Pakkumuste avamise aeg 30.12.2011.a. kell 11:10.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused:
- Pakkuja viimase kolme majandusaasta (2008 - 2010) netokäive hüdrotehniliste ehitiste projekteerimistööde valdkonnas peab olema vähemalt 300 000 EEK (kolmsada tuhat krooni) aastas.
- Pakkuja peab andma nõusoleku tsiviilvastutuskindlustuse lepingu sõlmimiseks Tellija kasuks hüvituspiiriga, mis on võrdne pakkumuse kümnekordse maksumusega ning hoidma vastutuskindlustust jõus kuni kolm (3) aastat peale hankelepingu lõppemist.
- Pakkuja (ja/või partner) peab viimase 3 (kolme) aasta, 2008 - 2010.a. jooksul olema peaprojekteerijana töö(põhi)projekti mahus teostanud vähemalt 2 (kaks) käesoleva riigihanke objekti sarnast projekteerimistööd, s.o. hüdrotehniliste ehitiste - näit. kaide, muulide, lainemurdjate, tammide projekteerimine, kumbki maksumusega vähemalt 150 000 EEK (ükssada viiskümmend tuhat krooni).
- Pakkuja (ja partner) peab olema ettevõtja Äriseadustiku tähenduses ning peab olema nõuetekohaselt registreeritud pakkuja (partneri) asukohamaa äriregistris või ettevõtteregistris.
- Pakkuja (ja/või partner) peab olema oma asukohamaa seaduse kohaselt registreeritud projekteerimisettevõttena või omama luba tegutsemiseks projekteerimisettevõtjana. Eestist pärinevad pakkujad (ja/või partnerid) peavad omama Majandustegevuse Registri (MTR) registreeringut valdkonnas „Ehitus", tegevusalal „Projekteerimine", tegevusala liik: hüdrotehniliste ehitiste projekteerimine (sadamad, kaid, lainemurdjad, tammid vms) (või eelnimetatud tegevusala täpsele liigitusele (majandus- ja kommunikatsiooniministri 04.10.2010 määruse nr 73 „Majandustegevuse registris ehituse valdkonnas tegutseva ettevõtja tegevusala täpse liigituse loetelu") samaväärse tegevusala liik)).
Hanke teostamise aeg:
algus: koheselt peale hankelepingu jõustumist.
lõpp: 05.03.2012. a.
Hankedokumentide väljastamise taotlused esitada kirjalikul pöördumisel aadressile AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; faksi numbrile 45 30 149 või e-posti aadressile: ylle[@saarteliinid.ee.
Hankedokumendid väljastame taotlejale tema nõudmisel.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning informatsiooni ja dokumendid, mis tuleb esitada pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks, nõuded pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks nõutud vormide ja dokumentide ning pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvate vormide ja dokumentidel ja esitamisel ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega".
Pakkumus, kõik selle juurde kuuluvad dokumendid ja vormid peavad olema esitatud eesti keeles.
Hankemenetluse keel on eesti keel. Hankelepingu täitmisel esitatakse, koostatakse ja vormistatakse kõik dokumendid eesti keeles.
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile: ylle@saarteliinid.ee. Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja.
Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Pakkumused saata järgmisel aadressil: AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; kontaktisik: Ülle Umal, telefon 45 30 147, 45 30 140, faks 45 30 149, e-post: ylle@saarteliinid.ee.
Pakkumuste esitamise tähtaeg 30.12.2011.a. kell 11:00.
Pakkumuste avamise aeg 30.12.2011.a. kell 11:10.
18. november 2011
2012. aastast läheb Saare Liinide vastutusalasse Naissaare sadam ja seal alustatakse nii sadama haldamise kui ka arendamisega. Hoonestaja kohustub hiljemalt 2020. aastaks rekonstrueerima sadama.
04. aprill 2011
AS Saarte Liinid kuulutab välja lihtmenetlusega riigihanke nimetusega „Naissaare sadama rekonstrueerimise eelprojekti koostamine". Käesoleva projekteerimistöö hanke raames tuleb koostada Naissaare sadama rekonstrueerimise eelprojekt koos töömahtude ja sellele vastava ehitusmaksumuse määramisega. Eelprojekti koostamise eelduseks on kõikide vajalike uuringute teostamine. Olemasolev kai on väga halvas, osaliselt avariilises olukorras. Tulenevalt detailplaneeringust koostada sadama laienduse eskiisprojekt ja sellele vastav ehitusmaksumuse hinnang.
Hanke teostamise aeg:
algus: koheselt peale hankelepingu jõustumist.
lõpp: 30.07.2011.a.
Hankedokumentide väljastamise taotlused esitada kirjalikul pöördumisel aadressile AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; faksi numbrile 45 30 149 või e-posti aadressile ylle@saarteliinid.ee. Hankedokumendid väljastatakse taotlejale tema nõudmisel.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning informatsiooni ja dokumendid, mis tuleb esitada pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks, nõuded pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks nõutud vormide ja dokumentide ning pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvate vormide ja dokumentidel ja esitamisel ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega". Pakkumus, kõik selle juurde kuuluvad dokumendid ja vormid peavad olema esitatud eesti keeles. Hankemenetluse keel on eesti keel. Hankelepingu täitmisel esitatakse, koostatakse ja vormistatakse kõik dokumendid eesti keeles. Juhul, kui pakkuja kvalifitseerimiseks nõutavad dokumendid on võõrkeelsed, on vajalik need Hankijale esitada koos eestikeelse kirjaliku ametliku tõlkega, mis on kinnitatud notari või vandetõlgi poolt. Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee. Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Pakkumused saata järgmisel aadressil: AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; kontaktisik: Ülle Umal, telefon 45 30 147, 45 30 140, faks 45 30 149, e-post: ylle[@saarteliinid.ee. Pakkumuste esitamise tähtaeg 18.04.2011.a. kell 14:00. Pakkumuste avamise aeg 18.04.2011.a. kell 14:10.
Hanke teostamise aeg:
algus: koheselt peale hankelepingu jõustumist.
lõpp: 30.07.2011.a.
Hankedokumentide väljastamise taotlused esitada kirjalikul pöördumisel aadressile AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; faksi numbrile 45 30 149 või e-posti aadressile ylle@saarteliinid.ee. Hankedokumendid väljastatakse taotlejale tema nõudmisel.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning informatsiooni ja dokumendid, mis tuleb esitada pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks, nõuded pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks nõutud vormide ja dokumentide ning pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvate vormide ja dokumentidel ja esitamisel ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumendis „Hankedokumendid. Juhised pakkujale koos lisadega". Pakkumus, kõik selle juurde kuuluvad dokumendid ja vormid peavad olema esitatud eesti keeles. Hankemenetluse keel on eesti keel. Hankelepingu täitmisel esitatakse, koostatakse ja vormistatakse kõik dokumendid eesti keeles. Juhul, kui pakkuja kvalifitseerimiseks nõutavad dokumendid on võõrkeelsed, on vajalik need Hankijale esitada koos eestikeelse kirjaliku ametliku tõlkega, mis on kinnitatud notari või vandetõlgi poolt. Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama hankija faksile 45 30 149 või elektronpostile ylle@saarteliinid.ee. Kirjaliku küsimuse kohalejõudmise eest hankijale vastutab küsimuse saatja. Hankija ei vastuta faksi- või e-side toimimise eest.
Pakkumused saata järgmisel aadressil: AS Saarte Liinid, Rohu 5, Kuressaare linn, Saare maakond, 93819; kontaktisik: Ülle Umal, telefon 45 30 147, 45 30 140, faks 45 30 149, e-post: ylle[@saarteliinid.ee. Pakkumuste esitamise tähtaeg 18.04.2011.a. kell 14:00. Pakkumuste avamise aeg 18.04.2011.a. kell 14:10.
01. aprill 2010
Viimsi Vallavalitsus kutsub osalema "Naissaare sadama faarvaatri süvendamine“ hankes. Töö nimetus: Naissaare sadama faarvaatri süvendamine ca 5000 m³. Pakkumus esitada aadressil Nelgi tee 1, 74001 Viimsi, Viimsi Vallavalitsus või email: endel@viimsivv.ee, hiljemalt 19.04.2010.a. kell 11.00. Tööde teostamise algus 02.juuli 2010 ja lõpp 30. august 2010.
Vt hankedokumendid.
01. detsember 2009
Viimsi vallavalitsusel on plaanis EASi kaasrahastamisel süvendada järgmise aasta kevadel sadama faarvaater, et tagada aluste ohutu pääs sadamasse.
21. september 2009
Viimsi Vallavalitsus kuulutab välja hanke Naissaare sadama faarvaatri süvendamiseks.
Hanke iseloomustus - Naissaare sadama faarvaatri süvendamine toodrite L2-L1 ja R2-R1 vaheline ala sügavuseni -3,5 m hinnanguliselt kuni 5000 m³;
-Süvendatud ala mõõdistus pärast süvendustöid;
-Süvendatud ala mõõdistuse kooskõlastamine Veeteede Ametis. Projekti hilisem valmimise tähtaeg on 30.11.2009. Osalemise taotluste esitamise lõppkuupäev on 23.09.2009.
Pakkumus esitada aadressil Nelgi tee 1, 74001 Viimsi, Viimsi Vallavalitsus või e-mail: endel@viimsivv.ee, hiljemalt 24.09.2009.a. kell 11.00. Osalemistaotluses esitatavad kohustuslikud andmed:
1.Osalemistaotluse esitaja nimi
2.registrikood
3.kontaktandmed
4.e-posti aadress, kuhu hankija hanke kutse. saadab.
07. jaanuar 2008
Keskkonnaministeerium teatab Naissaare sadama rekonstrueerimise keskkonnamõju hindamise aruande avalikustamisest. Keskkonnamõju hindamise kontaktisik on Esta Tamm, tel 514 9259, e-post: estatamm@hot.ee.
Viimsi Vallavalitsus soovib rekonstrueerida Naissaare sadamat. Tegevuse eesmärgiks on tagada turvaline sissesõit ja sildumine Naissaare sadamas. Hetkel on Naissaare sadama kailiin suures osas sildumiseks liiga ohtlik, samuti on setete liikumise tõttu muutunud ohtlikuks sadamasse sissesõit.
Keskkonnamõju hindamise aruande avalik arutelu toimub 11. jaanuaril 2008. a kl 16:00 Viimsi Vallavalitsuse saalis (Nelgi tee 1, Viimsi, Harjumaa).
Keskkonnamõju hindamise aruandega on võimalik eelnevalt tutvuda:
1) Keskkonnaministeeriumi keskkonnakorralduse ja -tehnoloogia osakonnas: Narva mnt 7a, Tallinn, ruum nr 428. Kontaktisik on keskkonnakorralduse ja -tehnoloogia osakonna keskkonnakorralduse büroo spetsialist Timo-Mati Pall (tel 626 2972, e-post: timomati.pall@envir.ee)
2) Keskkonnaministeeriumi koduleheküljel: http://www.envir.ee/91619
3) Viimsi Vallavalitsuses
Ettepanekuid ja vastuväiteid keskkonnamõju hindamise aruande kohta ning küsimusi saab Keskkonnaministeeriumile kirjalikult esitada 11. jaanuarini 2008. a.
03. september 2007
Kiideti heaks Naissaare sadama rekonstrueerimise keskkonnamõju hindamise programm. Viimsi Vallavalitsus taotleb Naissaare sadama rekonstrueerimiseks Keskkonnaministeeriumilt vee erikasutusluba. Tegevuse eesmärgiks on tagada turvaline sissesõit ja sildumine Naissaare sadamas. Hetkel on Naissaare sadama kailiin suures osas sildumiseks liiga ohtlik, samuti on setete liikumise tõttu muutunud ohtlikuks sadamasse sissesõit. Keskkonnamõju hindamise käigus käsitletakse lisaks 0-alternatiivile viit võimalust kai renoveerimiseks ning akvatooriumi puhastustöödeks. Alternatiiv I puhul on hinnanguline süvendusmaht 17 000 m³, ammutatav pinnas ladustatakse maismaale sadamast vahetult põhja poole jääval rannikul. Alternatiivide II, III, IV ja V puhul tehakse kai renoveerimine ja süvendustööd ühtemoodi: sügavus sadamasse sissesõiduks viiakse 5 meetrini, sadama muuli tipust põhja poole rajatakse kompensatsiooniala sügavusega 7 m, süvendusmaht on kuni 50 000 m³. Ammutatava pinnase ladustuspaigad on erinevad.
Heakskiidetud keskkonnamõju hindamise programmiga ning programmi heakskiitmise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti (esmaspäev-neljapäev 8.00-17.00 ja reedel 8.00-15.45, lõuna on 12.00-12.45) Keskkonnaministeeriumi keskkonnakorralduse ja -tehnoloogia osakonnas aadressil Narva mnt 7a, ruum 428, Tallinn. Kontaktisik on spetsialist Timo-Mati Pall, tel 6262 972, faks: 6262 801, e-post: timomati.pall@envir.ee.
09. juuli 2007
Keskkonnaministeerium teatab Naissaare sadama rekonstrueerimise keskkonnamõju hindamise programmi avalikustamisest.
Keskkonnamõju hindamise programmi avalik arutelu toimub 16. juulil 2007. a kell 17.00 Viimsi Vallavalitsuse saalis.
Keskkonnamõju hindamise programmiga on võimalik eelnevalt tutvuda:
1) Keskkonnaministeeriumi keskkonnakorralduse ja -tehnoloogia osakonnas: Narva mnt 7a, Tallinn, ruum nr 428. Kontaktisik on keskkonnakorralduse ja -tehnoloogia osakonna keskkonnakorralduse büroo spetsialist Timo-Mati Pall (tel 626 2972, e-post: timomati.pall@envir.ee)
2) Keskkonnaministeeriumi koduleheküljel: http://www.envir.ee/91619
3) Viimsi Vallavalitsuses
Ettepanekuid ja vastuväiteid keskkonnamõju hindamise programmi kohta ning küsimusi saab Keskkonnaministeeriumile kirjalikult esitada 16. juulini 2007. a.
16. aprill 2007
Naissaare sadamas algavad peatselt projekteerimiseelsed uuringud, käigus teostatakse keskkonnamõjude hindamine, geoloogilised ja geotehnilised uuringud, sadama akvatooriumi ja laevateede mõõdistus, lainetuse sealhulgas kiirlaeva lainetuse mõju modelleerimine. 2007. aasta teisel poolel planeeritakse Naissaare sadamas süvendustöid, hiljemalt järgmise aasta algul alustatakse ka sadama rekonstrueerimise projekteerimisega. Ehituseks kavandatakse raha taotleda Euroopa Liidu piirkondade konkurentsivõime tugevdamise programmist. Kui kõik läheb ajakavas plaanitult, saab ehitustöödega alustada järgmise aasta keskpaigas.
17. november 2003
Viimsi vallavalitsus ja Eesti Mereakadeemia sõlmisid lepingu, mille kohaselt Naissaare sadama haldajaks saab Mereakadeemia.
Lepingu kohaselt tagab Mereakadeemia 1. maist kuni 1. novembrini väikesadama avaliku kasutuse ja ohutu laevaliikluse. Samuti teostab Mereakadeemia 2004. aasta 1. maiks sadama akvatooriumi sügavuste mõõdistustööd, paigaldab ujuvmärgistused sadamasse sissesõidutee tähistamiseks ja teostab kaikonstruktsioonide tuukriülevaatuse.
Suurimaid investeeringuid nõuab sadamakai renoveerimine. Tööde maht ja maksumus selgub pärast uurimistöö lõppemist.
Kaile paigutatakse merepäästealase õppe stendid ja ehitatakse õppehoone.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Saarte Liinid AS, KURESSAARE
|
|
info@saarteliinid.ee | |||
Projekteerimine |
|||||
Corson OÜ, Saue vald
|
|
uno@corson.ee, corson@corson.ee | |||
Tööde teostaja |
|||||
|
keskus@elektritsentrum.ee |