Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Sõlmitud trammiliini taristu projekteerimis- ja ehitusleping. Tööde lõpptähtaeg on 2017. aasta lõpus.
03. november 2015
3. novembril allkirjastasid Tallinna Linnatranspordi AS ning AS Merko Ehitus Eesti lennujaamani viiva trammiliini taristu projekteerimis- ja ehituslepingu. Ehitustööd algavad 2016.aasta kevadel ning objekt valmib 2017.aasta lõpuks.
19. oktoober 2015
Lennujaama trammiliini projekteerimise ja ehitamise rahvusvahelise riigihanke võitis ASi Merko Ehitus Eesti ning KMG Inseneriehituse ASi konsortsium 11 475 253,70 eurose pakkumusega. Leping loodetakse sõlmimida veel oktoobris. Lennujaama trammiliiniga ühendamise projekti raames rajatakse Ülemiste raudteejaama läheduses asuvalt tagasipöörderingilt tunnel raudteede ja Suur-Sõjamäe tänava alt läbi Keevise tänavale. Piki Keevise tänavat viiakse trammitee lennujaama territooriumile, kuhu ehitatakse tagasipöördering. Uue trammitee pikkus on umbes kaks kilomeetrit.
Uued trammipeatused rajatakse Keevise tänavale ning Lennujaama juurde, trammide toiteks ehitatakse uus veoalajaam. Teedeehituslikult korrastatakse Ülemiste kvartali tänavavõrku ja rekonstrueeritakse Lennujaama tee mõlemad harud. Lennujaama juures olev trammipeatus ühendatakse lennujaama reisiterminaliga eskalaatorsõlme ning peatuseni viiva galerii abil.
Töid rahastatakse 85% ulatuses Euroopa Liidu fondide kaasabil ja objekt valmib 2017. aasta lõpuks.
Uued trammipeatused rajatakse Keevise tänavale ning Lennujaama juurde, trammide toiteks ehitatakse uus veoalajaam. Teedeehituslikult korrastatakse Ülemiste kvartali tänavavõrku ja rekonstrueeritakse Lennujaama tee mõlemad harud. Lennujaama juures olev trammipeatus ühendatakse lennujaama reisiterminaliga eskalaatorsõlme ning peatuseni viiva galerii abil.
Töid rahastatakse 85% ulatuses Euroopa Liidu fondide kaasabil ja objekt valmib 2017. aasta lõpuks.
07. oktoober 2015
Tallinna Linnatranspordi Aktsiaselts kuulutab välja avatud hanke omanikujärelevalvele ja FIDIC Inseneri teenusele lennujaama trammiliini taristu projekteerimis- ja ehitustöödele.
Tallinnas asuva Lennujaama trammiliini taristu projekteerimis- ja ehitustööde üle omanikujärelevalve teostamine ja FIDIC Inseneri teenuse osutamine.
Teenuse mahtu kuulub mh:
Omanikujärelevalve osas riigihanke nr 165878 „Lennujaama trammiliini taristu projekteerimine ja ehitamine“ tulemusena teostatavate projekteerimis-ehitustööde üle järelevalve teostamine vastavalt ehitusseadustikule ning sellest tulenevale omanikujärelevalve tegemise korrale;
FIDIC Inseneri teenuse osas on riigihanke nr 165878 „Lennujaama trammiliini taristu projekteerimine ja ehitamine“ tulemusena Töövõtjaga sõlmitava FIDIC Töövõtulepingu üld- ja eritingimustes ning Töövõtulepingus toodud Inseneri ülesannete täitmine.
Kavandatav alguskuupäev: 09.11.2015.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2017.
Pakkuja kohustub pakkumuse esitamisel esitama pakkumuse tagatise summale 1000 eurot. Pakkumuse tagatis esitada pangagarantiina (järgida HD I Osa Lisa 1 Vormi XI) või deponeerimisega hankija arveldusarvele nr EE461010022001352000 SEB Pank.
Projekti rahastavad Tallinna linn ja EL Ühtekuuluvusfond. Makse- ja arveldamistingimuste puhul arvestada struktuuritoetuste maksmist reguleerivatest õigusaktidest tulenevaid erisusi.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22. oktoober 2015 kell 10:00.
Tallinnas asuva Lennujaama trammiliini taristu projekteerimis- ja ehitustööde üle omanikujärelevalve teostamine ja FIDIC Inseneri teenuse osutamine.
Teenuse mahtu kuulub mh:
Omanikujärelevalve osas riigihanke nr 165878 „Lennujaama trammiliini taristu projekteerimine ja ehitamine“ tulemusena teostatavate projekteerimis-ehitustööde üle järelevalve teostamine vastavalt ehitusseadustikule ning sellest tulenevale omanikujärelevalve tegemise korrale;
FIDIC Inseneri teenuse osas on riigihanke nr 165878 „Lennujaama trammiliini taristu projekteerimine ja ehitamine“ tulemusena Töövõtjaga sõlmitava FIDIC Töövõtulepingu üld- ja eritingimustes ning Töövõtulepingus toodud Inseneri ülesannete täitmine.
Kavandatav alguskuupäev: 09.11.2015.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2017.
Pakkuja kohustub pakkumuse esitamisel esitama pakkumuse tagatise summale 1000 eurot. Pakkumuse tagatis esitada pangagarantiina (järgida HD I Osa Lisa 1 Vormi XI) või deponeerimisega hankija arveldusarvele nr EE461010022001352000 SEB Pank.
Projekti rahastavad Tallinna linn ja EL Ühtekuuluvusfond. Makse- ja arveldamistingimuste puhul arvestada struktuuritoetuste maksmist reguleerivatest õigusaktidest tulenevaid erisusi.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 22. oktoober 2015 kell 10:00.
31. juuli 2015
Muudetud kvalifitseerimistingimusi!
Tallinna Linnatranspordi Aktsiaselts kuulutab välja avatud hanke Lennujaama trammiliini taristu projekteerimiseks ja ehitamiseks. Käesolev riigihange korraldatakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist kaasrahastatava projekti „Lennujaama trammiliini taristu projekteerimine ja ehitamine“ raames trammitaristu projekteerimiseks-ehitamiseks kuni Tallinna Lennujaamani.
Hankelepingu raames ehitatakse välja ligikaudu 2000 m uut trammiteed, sealhulgas ca 228 m pikkune tunnel Ülemiste jaama raudteeala ja Suur-Sõjamäe tänava alt läbiminekuks. Hankelepingu raames paigaldatakse kogu trammiliini jaoks vajalik taristu, sh alajaam ja kontaktvõrk koos vajalike toitekaablite ning kandemastidega. Hankelepingu mahtu kuulub ka olemasolevate tehnovõrkude (sealhulgas vee- ja kanalisatsioonitorustiku, vihmavee ärastussüsteemi) ümbertõstmine ja kaitsmine või uute vajalike tehnovõrkude ehitamine; ooteplatvormide, peatuste ja uue liikluskorralduse jaoks vajaliku ringristmiku ja sõidu- ning kõnniteede rajamine, heakorrastuse taastamine, Lennujaama tänava rekonstrueerimine.
Hankelepingu eesmärgiks on koostada projekt ja väljastatavate ehituslubade alusel koostatud tööprojektide kohaselt ehitada trammiliini ning muu vajalik taristu, mille asukoht on määratud olemasoleva eskiisprojektiga. Olemasolevast eskiisprojektist tuleb lähtuda trammitaristu ja selle osade, sh tunneli asukoha määramiseks. Kõik projekteerimiseks-ehitamiseks vajalikud uuringud on hanke mahus ning tuleb teostada töövõtjal. Varem teostatud geoloogilised uuringud ja eskiisprojekt ja muud joonised ei ole piisavad projekti koostamiseks ning on üksnes abistav materjal pakkumuse koostamiseks.
Hankija seab kooskõlas kinnistu omanikega taristu alla jäävatele kinnistutele tähtajatud servituudid, millega igakordne omanik kohustub taluma trammitaristut, selle kasutamist ja hooldamist. Kõik ülejäänud tööde teostamiseks, ehitamiseks ja kasutuselevõtuks vajalikud kinnistuomanike kooskõlastused, ehitus- ja kasutusload tuleb saada töövõtjal.
Ülalloetletud tööd on käesoleva riigihanke objektiks (esemeks).
Trammitaristu Tallinna Lennujaamani väljaehitamiseks vajalike projekteerimis- ja ehitustööde teostamine koos kasutusloa saamisega hankedokumentides kirjeldatud mahtudes.
Kavandatav alguskuupäev: 30.10.2015.
Kavandatav lõppkuupäev: 15.11.2017.
Pakkuja kohustub pakkumuse esitamisel esitama pakkumuse tagatise summale 100 000 eurot. Pakkumuse tagatis esitada pangagarantiina või deponeerimisega hankija arveldusarvele nr EE461010022001352000 SEB Pank.
Täitmis- ja garantiitagatis vastavalt hankelepingule.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 5. oktoober 2015 kell 10:00.
Ühtekuuluvusfondi projekt "Rail Balticu terminali lennujaamaga ühendamine".
Tallinna Linnatranspordi Aktsiaselts kuulutab välja avatud hanke Lennujaama trammiliini taristu projekteerimiseks ja ehitamiseks. Käesolev riigihange korraldatakse Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist kaasrahastatava projekti „Lennujaama trammiliini taristu projekteerimine ja ehitamine“ raames trammitaristu projekteerimiseks-ehitamiseks kuni Tallinna Lennujaamani.
Hankelepingu raames ehitatakse välja ligikaudu 2000 m uut trammiteed, sealhulgas ca 228 m pikkune tunnel Ülemiste jaama raudteeala ja Suur-Sõjamäe tänava alt läbiminekuks. Hankelepingu raames paigaldatakse kogu trammiliini jaoks vajalik taristu, sh alajaam ja kontaktvõrk koos vajalike toitekaablite ning kandemastidega. Hankelepingu mahtu kuulub ka olemasolevate tehnovõrkude (sealhulgas vee- ja kanalisatsioonitorustiku, vihmavee ärastussüsteemi) ümbertõstmine ja kaitsmine või uute vajalike tehnovõrkude ehitamine; ooteplatvormide, peatuste ja uue liikluskorralduse jaoks vajaliku ringristmiku ja sõidu- ning kõnniteede rajamine, heakorrastuse taastamine, Lennujaama tänava rekonstrueerimine.
Hankelepingu eesmärgiks on koostada projekt ja väljastatavate ehituslubade alusel koostatud tööprojektide kohaselt ehitada trammiliini ning muu vajalik taristu, mille asukoht on määratud olemasoleva eskiisprojektiga. Olemasolevast eskiisprojektist tuleb lähtuda trammitaristu ja selle osade, sh tunneli asukoha määramiseks. Kõik projekteerimiseks-ehitamiseks vajalikud uuringud on hanke mahus ning tuleb teostada töövõtjal. Varem teostatud geoloogilised uuringud ja eskiisprojekt ja muud joonised ei ole piisavad projekti koostamiseks ning on üksnes abistav materjal pakkumuse koostamiseks.
Hankija seab kooskõlas kinnistu omanikega taristu alla jäävatele kinnistutele tähtajatud servituudid, millega igakordne omanik kohustub taluma trammitaristut, selle kasutamist ja hooldamist. Kõik ülejäänud tööde teostamiseks, ehitamiseks ja kasutuselevõtuks vajalikud kinnistuomanike kooskõlastused, ehitus- ja kasutusload tuleb saada töövõtjal.
Ülalloetletud tööd on käesoleva riigihanke objektiks (esemeks).
Trammitaristu Tallinna Lennujaamani väljaehitamiseks vajalike projekteerimis- ja ehitustööde teostamine koos kasutusloa saamisega hankedokumentides kirjeldatud mahtudes.
Kavandatav alguskuupäev: 30.10.2015.
Kavandatav lõppkuupäev: 15.11.2017.
Pakkuja kohustub pakkumuse esitamisel esitama pakkumuse tagatise summale 100 000 eurot. Pakkumuse tagatis esitada pangagarantiina või deponeerimisega hankija arveldusarvele nr EE461010022001352000 SEB Pank.
Täitmis- ja garantiitagatis vastavalt hankelepingule.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 5. oktoober 2015 kell 10:00.
Ühtekuuluvusfondi projekt "Rail Balticu terminali lennujaamaga ühendamine".
29. september 2009
Tallinna visioonikonverentsil esitlesid Tallinna visiooninõukoja töörühma liikmed uute trammiliinide projektiga seonduvaid arenguprognoose, mille kohaselt võiks 15 aasta jooksul teostuda 75 % kavandatud Tallinna linnaosi ühendavast kiirtrammisüsteemist. Tallinna ühistranspordis tuleks panustada trammile, rajades rööbasteed nii Lasnamäe ja Õismäe kui ka teiste linnaosade vahele. Muudelt ühissõidukitelt ja sõiduautodelt peaks olema reisijatel mugav trammile ümber istuda ning trammitee tuleks viia kesklinnas tunnelisse, et liikumiskiirust tõsta. Ekspertide soovituse kohaselt oleks otstarbekas praeguse majandussurutise tingimustes õige aeg kiirtrammi planeerimisega algust teha, et olla valmis kui raha ja investeeringud taas liikuma hakkavad.
Visiooninõukoja liikmed on Toomas Vitsut, Hardo Aasmäe, Ignar Fjuk, Mati Heidmets, Sulev Mäeltsemees, Tiina Mägi, Mart Saarma, Erik Terk, Rein Veidemann ja Jüri Kaljuvee.
06. juuli 2009
Tallinna uute trammiliinide ehituse algus, mis oli kavandatud käesolevasse aastasse lükati teadmata ajaks edasi. Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium eraldas linnale Euroopa Ühtekuuluvusfondist 7,8 miljonit krooni eelprojekti koostamiseks kuid riiklikult kinnitatud transpordi infrastruktuuri investeeringute kava ei sisalda „Tallinna trammi” projekti. Uute trammiliinide projekti käivitamiseks koos uute trammide ostmisega oleks investeeringu suuruseks ligikaudu 4 miljardit krooni, millele kate puudub.
28. aprill 2008
Tallinna Tehnikaülikooli teedeinstituut koostas uuringu "Lasnamäe trammiliini rajamise lihtsustatud variandi leidmine", mille kohaselt soovitatakse rajada trammiliin marsruudil Laagna tee - Gonsiori tn - Estonia pst. Projekti "Tallinna tramm" esialgne versioon
trammiliinile Lasnamäe - Vabaduse väljak trassiks konsortsiumi SYSTRA - Sweco Projekt AS - OÜ Hendrikson & Ko poolt välja töötatud baasvariant 2G, näeb ette Lasnamäe suunalist trammiliini mööda Gonsiori tänavat. Selle variandi on kinnitanud ka volikogu.
Maksimumvariandi väljaehitamise võimalused selguvad sügisel.
17. märts 2008
Majandus- ja kommunikatsiooniministri ettepanekul otsustas valitsus jätta esialgu transpordi investeeringute kavast välja Euroopa liidu raha eraldamise Tallinna trammi projektile, kuna kahtleb projekti kasulikkuses. Ministri meelest kavandatavad uued trammiliinid lisaväärtusi ei loo.
04. veebruar 2008
Projekti “Tallinna tramm” teostatavusuuringu keskkonnamõju hindamise aruande ja heakskiitmise otsusega on võimalik tutvuda Harjumaa keskkonnateenistuses, Tallinnas, Mustamäe tee 33 (kontaktisik Indrek Kirss, tel 672 2495, e-post: indrek.kirss@harju.envir.ee).
Projekti eesmärkideks on: transpordivajadusele vastava ja optimeeritud transpordivooge toetava rööbastranspordivõrgu arendamine, analüüsides vähemalt nelja alternatiivset rööbastee marsruuti; analüüsida erinevaid rööbastranspordi tehnoloogilisi lahendusi ning leida neist projekti “Tallinna tramm” jaoks sobivaim; selgitada projekti “Tallinna tramm” järgnevate etappide (tehnilise projekti teostamine ning rööbastee ehituse) realiseerimise otstarbekust majanduslikust, keskkonna, tehnilisest ja liikluse seisukohast; tagada teostatavate analüüside ning uuringute näol vajalik ettevalmistus projekti võimalike järgmiste etappide realiseerimiseks ning EL fondide otstarbekaks kasutamiseks.
03. detsember 2007
Projekti “Tallinna tramm” teostatavusuuringu keskkonnamõju hindamise aruandega saab tutvuda ajavahemikul 21. november kuni 07. detsember 2007 Hendrikson & Ko kodulehel www.hendrikson.ee avalike dokumentide jaotuses, Hendrikson & Ko kontorites aadressidel Raekoja plats 8, Tartu või Pärnu mnt 30, Tallinn; Tallinna Keskkonnaameti kodulehel http://www.tallinn.ee/est/g3566s28425 ja Tallinna Keskkonnametis, Harju tn 13, tuba 302 (kontaktisik Ülle Ambos, tel 640 4767).
Aruande kohta saab kirjalikke ettepanekuid, vastuväiteid ja küsimusi esitada kuni 7. detsembrini 2007 aadressile Hendrikson & Ko, Pärnu mnt 30-9, 10141 Tallinn, samuti kontaktisikutele keskkonnaekspert Kuido Kartau (tel 742 7777, faks 738 4162, e-post: kuido@hendrikson.ee) ja Triinu Lukk (tel 644 4504, faks 644 4504, e-post: triinu@hendrikson.ee).
Keskkonnamõju hindamise aruande avalik arutelu toimub reedel, 7. detsembril 2007 algusega kl 14.00 Tallinna Linnavalitsuse istungite saalis, Vabaduse väljak 7, IV korrus.
05. november 2007
Tallinna linnavalitsus esitas uute trammiliinide väljavalitud trassid linnavolikogule heaks kiitmiseks. Tallinna trammiprojekti esimeses etapis plaanib linn pikendada olemasolevat trammiliini lennujaamani ning rajada uue liini Lasnamäele. Nende kahe trammiliini rajamise tähtajaks on aastad 2013-2014 ning kogumaksumuseks 3,2 miljardit krooni, millest Euroopa Liidu fondidest loodetakse saada kuni 80 protsenti. 2008. aasta märtsiks töötab linnavalitsus välja Lasnamäe ja kesklinna vahelise trammiliini ehitamise lihtsustatud variandi juhuks, kui riik trammitee ehitamist ei toeta. Sellisel juhul pikendatakse olemasolevat trammiliini Lubja tänavalt Laagna teeni ning sealt Selini. Praeguse plaani kohaselt kulgeks trammiliini Lasnamäe-Vabaduse väljak marsruut mööda Estonia puiesteed ja Gonsiori tänavat, läbiks Torupilli liiklussõlme ning jätkuks mööda Laagna teed kuni Selini.
Trammiliini väljaehitus Mustamäeni jääb eeldatavalt aastasse 2020.
Uute liinide teostatavusuuring valmis käesoleva aasta oktoobri lõpuks.
04. september 2006
Lasnamäelt Mustamäele planeeritava trammiliini rajamise teostatavus- ja tasuvusuuringu koostajaks on konsortsium, kuhu kuuluvad SYSTRA, AS ETP Grupp ja OÜ Hendrikson & Ko. Uuringute läbiviimise lõpptähtaeg on järgmise aasta oktoobris.
27. veebruar 2006
Tallinna Transpordiamet kuulutab välja läbirääkimistega pakkumise Projekti "Tallinna tramm" teostatavusuuringule. Konsultatsiooniteenuse eesmärgiks on teostatavusanalüüsi läbiviimine koos eelprojekti koostamisega, mille tulemusena valmivad projekti "Tallinna Tramm" uuringud ja analüüsid, mille põhjal on võimalik teha otsus projekti elluviimise otstarbekuse ja teostatavuse kohta. Võttes arvesse projekti kohta varem teostatud uuringute tulemused, taotleja viib läbi:
1. Rööbasteede võrgu arendamise võimaluste ning tehnoloogiliste lahenduste analüüsi Tallinna linnas, võimaldamaks Lasnamäe, Mustamäe ning Tallinna lennujaama ühendamise linna keskusega;
2. hetkeolukorra analüüsi;
3. rööbasteede võrgu arendamise ning kaasaegsete alternatiivsete tehnoloogiliste lahenduste analüüsi;
4. liikluskorralduse analüüsi;
5. keskkonnamõjude hindamise;
6. tasuvusanalüüsi, sh projekti finantseerimisskeemide analüüsi;
7. teostatavusanalüüsi, sh "Do nothing" variandi määratlemise;
8. SWOT analüüsi;
9. infrastruktuuri opereerimisskeemide analüüsi;
10. lähteülesande projekti edasiseks arendamiseks;
11. EL Ühtekuuluvusfondi rahastustaotluse;
12. töö tulemuste presenteerimise ning seminari töö tulemuste arutamiseks.
Käesoleva hanke ulatus on määratud järgmiste punktidega:
- Tallinna ühistranspordi edasise arengu huvides rajatavate uute trammiliinide alternatiivsete marsruutide (vähemalt 3) kavandamine ja nende võrdleva uuringu põhjal optimaalsete marsruutide leidmine.
- Trammi tehnoloogia kaasaegsete lahenduste võrdlev uuring, eesmärgil leida projekti "Tallinna tramm" elluviimiseks sobivaim tehnoloogiline lahendus.
- Projekti "Tallinna tramm" teostatavuse uuring finantsilisest, majanduslikust, keskkonna, sotsiaalsest, tehnilisest, liikluskorralduse jt aspektidest lähtudes.
- Projekti "Tallinna tramm" eelprojekti koostamine.
- Kõik käesoleva hankega seonduvad tööd tuleb läbi viia vähemalt sellises mahus ja kvaliteedis, mis on nõutavad Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondile esitatava toetustaotluse koostamiseks.
Tööde teostamise aeg on 12 kuud alates hankelepingu sõlmimisest.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Taotleja peab koos pakkumisega esitama pakkumise tagatise 50 000 (viiskümmend tuhat) krooni. Täpsemad tingimused on esitatud Pakkumise kutse dokumentides.
OSALEMISE TINGIMUSED
**Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning märge informatsiooni ja dokumentide kohta, mis tuleb esitada kvalifikatsiooni hindamiseks:
1. Taotleja peab olema maksevõimeline - esitada kinnitus, et Taotleja on maksevõimeline, tema vara ei ole sekvestreeritud, tema suhtes ei ole algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust;
2. Taotleja peab olema täitnud kõik oma kohustused riiklike maksude tasumise osas – esitada:
2.1. Maksu- ja Tolliameti tõendi originaaleksemplar või tõendi notariaalselt kinnitatud koopia riiklike maksude võlgnevuste puudumise kohta seisuga mitte vanem kui pakkumise kutse Riiklikus riigihangete registris avaldamise kuupäev;
2.2. Andmed viimasel kolmel kalendriaastal oma töötajatele makstud tasudelt tasutud sotsiaalmaksu suuruse kohta;
2.3. Taotleja nõusolek, mille kohaselt on Ostjal õigus teha järelepärimisi Maksu- ja Tolliametile või muule õiguspädevale institutsioonile.
3. Taotleja peab olema täitnud kõik oma kohustused kohalike maksude tasumise osas – esitada kohaliku omavalitsuse poolt väljastatud tõend kohaliku maksude tasumise kohta või Taotleja kinnitus kohalike maksude võlgnevuse puudumise kohta. Tõend või kinnitus peab olema seisuga mitte vanem kui pakkumise kutse Riiklikus riigihangete registris avaldamise kuupäev;
4. Taotleja peab olema viimase kolme aasta (2003 – 2005) jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud – esitada kinnitus, et Taotleja on viimase kolme aasta jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud. Kui Taotleja ei ole riigihanke hankelepinguid sõlminud, siis lisada vastav selgitus selle kohta;
5. Ühise taotluse esitamise korral peavad ühises taotluses osalejad arvestama RHS § 29 lõige 2 ja § 30 lõige 6 esitatud nõudeid s.h. tuleb koos ühise taotlusega esitada volikiri;
6. Taotleja poolt esitatud kinnitused, tõendused ja muud dokumendid peavad olema varustatud Taotleja rekvisiitidega ja allkirjastatud Taotleja seadusliku või volitatud esindaja poolt, volitatud esindajal peab olema lisatud allkirjastamise õiguse kohta volikiri.
7. Ostja jätab taotleja kvalifitseerimata, kui:
7.1. taotleja on pankrotis või likvideerimisel, tema äritegevus on peatatud või ta on muus seesuguses seisukorras pakkuja asukohamaa seaduse kohaselt;
7.2. taotleja suhtes on algatatud sundlikvideerimine või muu seesugune menetlus pakkuja asukohamaa seaduse kohaselt;
7.3. taotleja ei ole täitnud riiklike ja kohalike maksude tasumise kohustusi;
7.4. jõustunud kohtuotsusega on tõendatud, et taotleja on viimase kolme aasta (2003-2005) jooksul jätnud nõuetekohaselt täitmata pakkumismenetluse tulemusena temaga sõlmitud hankelepingu;
7.5. taotleja ei ole esitanud andmeid või dokumente, mida ostja on riigihangete seaduse alusel käesolevas kutses nõudnud;
7.6. taotleja ei vasta tegutsemiseks vastavas valdkonnas õigusaktidega ette nähtud nõuetele või tema majanduslik seisund või tehniline kompetentsus ei vasta kutses esitatud tingimustele.
8. Ostja võib punktides 7.5 ja 7.6 nimetatud juhtudel taotleja kvalifitseerida, kui esitamata andmed või dokumendid on ostjale oluliste kulutusteta avaliku registri kaudu kättesaadavad või kui esitatud tingimustele mittevastavus on otsuse tegemisel väheoluline.
**Pakkujale esitatavad nõuded äri- või erialases registris registreerituse kohta ja nõutavad dokumendid:
Taotleja peab oma asukohamaa seaduste kohaselt olema registreeritud äriregistris ja/või Taotleja asukohamaal nõutavas erialases registris ning esitab sellekohase kehtiva registritunnistuse või kinnitatud registri väljavõtte.
**Pakkuja majanduslikule seisundile esitatavad tingimused ja nõutavad dokumendid:
1. Taotleja kolme viimase majandusaasta (2002, 2003, 2004) keskmine netokäive aastas käesoleva riigihanke objekti temaatika osas (rööbastranspordisüsteemide planeerimine, liiklusprognoosid, tasuvus- ja majandusanalüüsid, keskkonnamõjude hinnangute läbiviimine, teostatavusanalüüsid transpordisektoris või Euroopa Liidu rahastamistaotluste koostamine) peab olema vähemalt 16 (kuusteist) miljonit krooni – esitada ajavahemiku 2002- 2004 netokäive käesoleva riigihanke objekti temaatika osas iga aasta kohta eraldi.
2. Taotleja peab omama erialase tsiviilvastutuskindlustuse lepingut vastutuse hüvituspiiriga vähemalt 4 miljonit (4000000) krooni – esitada vastutuskindlustuslepingu koopia vähemalt neljale miljonile kroonile.
**Pakkuja tehnilisele kompetentsusele esitatavad tingimused ja nõutavad dokumendid:
1. Taotleja peab olema 3 viimase aasta jooksul (2003-2005) osutanud käesolevale riigihankele sarnaseid konsultatsiooniteenuseid (rööbastranspordisüsteemide planeerimine, liiklusprognoosid, tasuvus- ja majandusanalüüsid, keskkonnamõjude hinnangute läbiviimine, teostatavusanalüüsid transpordisektoris või Euroopa Liidu rahastamistaotluste koostamine) järgmises mahus: 4 või enam edukalt täidetud hankelepingut, neist igaüks mahuga vähemalt 1,6 miljonit krooni. Selle nõude täitmise kontrolliks esitada perioodi 2003 – 2005 jooksul taotleja poolt osutatud eelpoolnimetatud konsultatsiooniteenuste loend, kus on ära näidatud iga töö sisu, maksumus, teostusaeg ja tellija andmed.
2. Taotleja peab olema viimase kolme aasta (2003-2005) jooksul osutanud edukalt sarnaseid teenuseid (võivad olla ka eelmises punktis nõutud lepingute koosseisus) vähemalt järgmises mahus:
· Teinud vähemalt kahe (2) transpordiprojekti rahastamistaotluse (ISPA, ÜF) koostamiseks vajalikud eeltööd (s.h. teostatavusuuring, tasuvusanalüüs, keskkonnamõjude, jms) ning koostanud rahastustaotluse
· Teinud vähemalt kahe (2) transpordiprojekti puhul trassivalikuanalüüsi
Eelpooltoodud nõude täitmise kontrolliks esitada perioodi (2003-2005) jooksul taotleja poolt osutatud vastavate teenuste loend, kus on ära näidatud iga töö sisu, maksumus, teostusaeg ja tellija andmed.
3. Vähemalt 10 taotleja põhikohaga töötajat on planeeritud tegelema käesoleva lepinguga seotud valdkonnas (rööbastranspordisüsteemide planeerimine, liiklusprognoosid, teostatavusanalüüsid transpordisektoris, tasuvusanalüüsid, keskkonnamõjude hinnangute läbiviimine või Euroopa Liidu rahastamistaotluste koostamine). Nõude täitmise kontrolliks esitab taotleja nõuetele vastavatavate töötajate nimekirja koos nende ametiala ja töötamise perioodi äranäitamisega.
4. Taotleja käesoleva töö teostamiseks koostatavas meeskonnas peavad olema järgmised võtmeeksperdid: meeskonna juht, finantsekspert, keskkonnauuringute ekspert ja rööbasteede ekspert.
5. Taotleja teenuse osutamise eest vastutavate võtmeekspertide haridus ja erialane kvalifikatsioon peab vastama järgmistele miinimumnõuetele ning ühel võtmeekspertidest peab olema vähemalt 1 ISPA/ÜF projekti ettevalmistamise ja rahastamistaotluse koostamise kogemus.
*Ekspertidele esitatavad miinimumnõuded.
Meeskonna juht.
-Haridus: Kõrgem (inseneri- või majanduskraad)
-Minimaalne töökogemus valdkonnas: 10 aastat
-Üldised kogemused:EL poolt rahastatavate projektide juhtimine; transpordiprojektide juhtimine.
-Spetsiifilised kogemused:Osalenud ISPA või ÜF poolt finantseeritud projektides eksperdina või meeskonna juhina. Ekspert on kursis kohalike oludega ning Eesti seadusandlusega.
-Teostatud analoogsed tööd:Vähemalt 5 aastane kogemus transpordi-projektide meeskonna juhina või projektijuhina.Juhtinud vähemalt 3 käesoleva projektiga sarnast (töö sisu ja keerukuse tase) rööbastranspordi-süsteemi projekti viimase 10 aasta jooksul.
-Eesti keele oskus: -
-Inglise keele oskus: 5 palli skaalal 1-5 (kus 5 on väga hea)
-IT oskused:Tekstitöötlus (Word), tabeltöötlus (Excel), aja planeerimine (nt. MS Project)
-Muud nõuded:Hea organisaator, liidriomadused. Peab omama töökogemust regioonis (endised EL kandidaatriigid Ida- ja Kesk-Euroopas). Peab omama Eesti Vabariigi keskkonna-mõjude hindamise litsentsi.Peab omama töökogemust regioonis (endised kandidaatriigid Ida- ja Kesk-Euroopas).
*Keskkonnauuringute ekspert.
-Haridus: Kõrgem (keskkond, tehniline)
-Minimaalne töökogemus Valdkonnas:8 aastat
-Üldised Kogemused: Keskkonnamõju hinnangute läbiviimine
-Spetsiifilised kogemused: Teostatavusuuringute läbiviimise kogemus transpordisektoris. Eksperdil on teadmised EL-i ja Eesti keskkonnamõju hinnangu alasest seadusandlusest, strateegilisest keskkonnamõjude hindamisest ja muust EL-i ja Eesti käesoleva projekti jaoks olulise tähtsusega seadusandlusest.
-Teostatud analoogsed tööd: Eksperdil on vähemalt 5 aastane kogemus keskkonnamõjude hindamisel.
-Eesti keele oskus: 4 palli skaalal 1-5 (kus 5 on väga hea)
-Inglise keele oskus: 4 palli skaalal 1-5 (kus 5 on väga hea)
-IT oskused: Tekstitöötlus (Word), tabeltöötlus (Excel)
-Muud nõuded: Peab omama Eesti Vabariigi keskkonna-mõjude hindamise litsentsi.Peab omama töökogemust regioonis (endised kandidaatriigid Ida- ja Kesk-Euroopas).
*Finantsekspert
-Haridus: Kõrgem (majandus- või finantsjuhtimine)
-Minimaalne töökogemus Valdkonnas: 8 aastat
-Üldised kogemused: Finants- ja majandusanalüüside läbiviimine.
-Spetsiifilised kogemused: EL poolt rahastatavate investeeringuprojektide rahastamistaotluste koostamiseks vajalike finants- ja majandusanalüüside läbiviimine.
teostatud analoogsed tööd: Vähemalt 3 aastane kogemus transpordiprojektides osalemisel eksperdina.Vähemalt 1 ISPA/ÜF projekti ette-valmistamiseks vajalike finants- ja majandusanalüüside läbiviimine transpordisektoris
-Eesti keele oskus: -
-Inglise keele oskus: 4 palli skaalal 1-5 (kus 5 on väga hea)
-IT oskused: Tekstitöötlus (Word), tabeltöötlus (Excel)
-Muud nõuded: Peab omama töökogemust regioonis (endised kandidaatriigid Ida- ja Kesk-Euroopas).
*Rööbasteede ekspert
-Haridus: Kõrgem (tehniline)
-Minimaalne töökogemus valdkonnas: 8 aastat
-Üldised kogemused: Rööbasteede planeerimiste-projekteerimiste läbiviimine. Ekspertteadmised rööbasteede projektide kavandamisel.Ehitusprojektide tegemise kogemus.
-Spetsiiifilised kogemused: Ekspert on kursis Eestis kasutatava rööbasteede ja side- ning turvangusüsteemi ehitus-tehniliste normide ja trammide tehnilise ekspluatatsiooni eeskirjade nõuetega.
-Teostatud analoogsed tööd: Vähemalt 5 aastane kogemus Eestile sarnastes klimaatilistes tingimustes teostatud projektides osalemisel rööbasteede eksperdina.
-Eesti keele oskus: -
-Inglise keele oskus: 4 palli skaalal 1-5 (kus 5 on väga hea)
-IT oskused: Tekstitöötlus (Word), tabeltöötlus (Excel),AutoCAD
-Muud nõuded: Peab omama töökogemust regioonis (endised kandidaatriigid Ida- ja Kesk-Euroopas).
*Töökogemust hakatakse lugema alates nõutava hariduse omandamisest.
6. Hanke realiseerimisel allhankijate kasutamise korral esitab taotleja võimalike allhankijate nimekirja koos nende poolt teostatava töö äranäitamisega.
**Vastavalt Keskkonnamõju hindamise ja keskkonnajuhtimissüsteemi seadusele (RT I 2005, 15, 87) § 15 lõikele 14 peab taotleja keskkonnauuringute ekspert omama keskkonnamõju hindamise litsentsi.
Kavandatav riigihankes osalema kutsutavate pakkujate arv on minimaalselt 2 ja maksimaalselt 4.
1. Vastavalt eelnevalt sätestatule väljastatakse pakkumise kutse dokumendid maksimaalselt neljale kvalifitseerimise nõuded täitnud taotlejale. Juhul, kui kvalifitseerimise nõuded täitnute arv on üle nelja, valitakse nende hulgast välja neli pakkujat ja väljastatakse kutse dokumendid järgmiste valikukriteeriumide alusel:
1.1. viimase majandusaasta (2004) kõrgem netokäive käesoleva riigihanke objekti temaatika osas – esitada andmed taotleja viimase majandusaasta netokäibe kohta käesoleva riigihanke objekti temaatika osas
1.2. viimase kolme aasta (2003-2005) suurem sarnaste (rööbastranspordisüsteemide planeerimine, liiklusprognoosid, tasuvus- ja majandusanalüüsid, keskkonnamõjude hinnangute läbiviimine, teostatavusanalüüsid transpordisektoris või Euroopa Liidu rahastamistaotluste koostamine), maksumusega vähemalt 1,6 miljonit krooni, teenuste lepingute arv kokku - esitada viimase kolme aasta jooksul teostatud nimetatud tingimusele vastavate tööde loend koos töö sisu, maksumuse, teostusaja ja tellija andmete äranäitamisega.
1.3. Loetletud valikukriteeriumide rakendamisel on kriteeriumid võrdse osakaaluga. Kummagi kriteeriumi korral järjestatakse taotlejad vastavas kriteeriumis toodud arvnäitaja kahanemise järjekorras (esimese koha saab kõige suurema näitajaga taotleja) ning taotleja saadud kohapunktid summeeritakse. Saadud tulemuse alusel koostatakse pingerida, pakkumise kutse dokumendid väljastatakse üheaegselt neljale esimesele Taotlejale.
1.4. Juhul kui kaks või enam taotlejat saavad võrdse kohapunktide summa, on pingereas eespool suurema 2004. majandusaasta netokäibega taotleja.
2. Kui kvalifitseerimise nõuded täitnute arv on alla kahe, on ostjal õigus kõik taotlused tagasi lükata.
3. Taotlused tuleb esitada kirjalikult nende sisu täielikku säilimist tagavas vormis.
4. Taotlused peavad olema varustatud tiitellehe ja sisukorraga ning olema köidetud. Kõik taotluse leheküljed peavad olema numereeritud.
5. Taotlus peab olema esitatud kinnises ja tähistatud pakendis. Taotluse pakend peab olema varustatud ostja ja taotleja nime, registrikoodi ja aadressiga, märksõnaga "Tallinna tramm" ning märkusega "Riigihanke [viitenumber] (nr. 025274) taotlus".
6. Taotlus tuleb üle anda hiljemalt 27. märts 2006 kell 13.00 Tallinna Transpordiameti projektijuhile Märt Ojamaale või tema puudumisel juhi abile Reili Silmale aadressil:
Tallinna Transpordiamet, Vabaduse väljak 10, Tallinn. Taotluse võib saata ka tähitud kirja või kullerpostiga aadressil: Tallinna Transpordiamet, Vabaduse väljak 10, 10146 Tallinn.
kuid sellisel viisil saadetud taotlus peab jõudma Tallinna Transpordiametisse mitte hiljem kui 27. märts 2006 kell 13.00.
Kvalifitseerunud taotlejatele pakkumise kutse dokumentide esitamise eeldatav tähtpäev on 3. aprill 2006.
06. veebruar 2006
On valminud AS ETP Grupp poolt koostatud "Lasnamäe trammiliini alternatiivsete marsruutide tehniline uuring ja arhitektuuriline lahendus”, millega määrtletakse Lasnamäe uue trammiliini trassivalik, mis kulgeb mööda Laagna teed.
Tallinna transpordiamet korraldab 2006.-2007. aastani projekti “Tallinna tramm” teostatavus-tasuvusuuringu läbiviimist ja taotluse koostamist projektile toetuse saamiseks Euroopa Liidu Ühtekuuluvusfondist.
22. august 2005
Tallinna linnavalitsus kavandab algatada 1. septembrist välisrahastusega projeti \'Tallinna tramm\', mille eesmärk on rajada Lasnamäed kesklinnaga ühendav 10,6 km pikkune trammiliin ja Mustamäed kesklinnaga ühendav 8,7 km pikkune trammiliin.
Esialgsete kavade kohaselt kestaks projekt 2016. aasta lõpuni ja see on plaanis ellu viia kolmes etapis. Esimese etapina viiakse läbi projekti teostatavus-tasuvusuuringud ja muud riigieelarvest ja EL-i ühtekuuluvusfondist projektile rahalise toetuse taotlemiseks vajalikud toimingud. Eeltöö peaks kavakohaselt lõppema 30. juuniks 2008. Teise etapina on plaanis projekteerida, valmis ehitada ja käiku anda Lasnamäed kesklinnaga ühendav trammiliin. Kolmanda etapi käigus rajatakse Mustamäed kesklinnaga ühendav trammiliin. Projekti elluviimise eest vatutab Tallinna Transpordiamet ning selle kogumaksumuseks on ligikaudu 3,9 miljardit krooni.
Prantsuse konsultatsioonifirma SYSTRA on teostanud eeluuringuid ja teinud ettepaneku rajada kesklinnast Mustamäele viiv trammiliin. AS ETP Grupp koostab Lasnamäe trammiliiini alternatiivsete marsruutide tehnilist uuringut ja arhitektuurseid lahendusi.
24. jaanuar 2005
Prantsuse konsultatsioonifirma SYSTRA poolt koostatud uuringu kohaselt kavandatakse Lasnamäed kesklinnaga ühendava trammiliini rajamist. Ühtlasi võetab linnavalitsus kaalumisele konsultatsioonifirma ettepaneku luua trammiühendus ka kesklinna ja Mustamäe vahele. Liinide ehitus koos veeremi ning trassile jääva kogu infrastruktuuri uuendamisega läheks hinnanguliselt maksma 3,8 miljardit krooni. Projekti Euroopa Liidu poolse rahastamise korral võiks ehitus alata 2007. aastal, sel juhul valmiks Lasnamäe trammiliin 2010. aastal ning projekt realiseeruks täismahus 2015. aastaks.
Objektiga seotud ettevõtted
Uuringud |
|||||
|
systra@systra.com | ||||
Uuringud |
|||||
|
etp@etp.ee | ||||
Uuringud |
|||||
Hendrikson DGE , TARTU
|
|
dge@dge.ee | |||
Uuringud |
|||||
|
sweco@sweco.ee | ||||
Uuringud |
|||||
|
et@ttu.ee | ||||
Peatöövõtt |
|||||
|
info@kmg.ee | ||||
|
group@merko.ee | ||||
Omanikujärelevalve |
|||||
|
info@sweco.ee |