Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
29. oktoober 2007
Tallinna haridusamet sõlmis Facio Ehituse AS lepingu VHK gümnaasiumihoone rekonstrueerimise täiendavateks töödeks.
Tööde koosseis: lammutustööd; sepikoja ja võimla osaline ümberehitus; täiendavad surfimised ja süvendamised ning arheloogolised uuringud; soojustrass koos kaasnevate töödega; paekivimüüride tugevdamine; vahelagede tugevdamine, täiendavad katusetööd, sh pehkinud osade vahetamine, täiendavate akende valmistamine ja paigaldamine; täiendavate avade tegemine keldrikorrusel, täiendavate vaheseinte ehitamine, ventilatsioonikambri täiendavad tööd; täiendavad elektritööd, seoses võimsuse suurendamisega; muud täiendavad tööd.
16. aprill 2007
Oodatakse pakkumisi maalritöödele.
pakkumise tegemiseks võtta ühendust telefonil 50 19 010 või e-posti teel tarm.pintson@facio.ee
08. jaanuar 2007
Vanalinna Hariduskolleegiumi gümnaasiumihoone rekonstrueerimise peatöövõtjaks on Facio Ehituse AS.
13. november 2006
Vanalinna Hariduskolleegiumi gümnaasiumihoone rekonstrueeritakse 2007. aastal, projekti kogumaksumuseks on 51 miljonit krooni. Tallinna linnavalitsus esitas volikogule eelnõu projekti, millega nõustub välisrahastusega projektis osalema juhtpartnerina. Välisrahastuse summa 43,35 miljonit krooni. Projekti linnapoolseks kaasfinantseerimiseks vajaminev raha - 7,65 miljonit krooni, planeeritakse 2007. aasta eelarvesse. Välisrahastuse saamiseks on projekt esitatud Norra ja Euroopa Majanduspiirkonna finantsmehhanismide üksikprojektide taotlusvooru.
19. juuni 2006
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Vanalinna Hariduskolleegiumi, Vene tn 22, remont-restaureerimisele. Riigihanke eesmärgiks on Vanalinna Hariduskolleegiumi hoone, Vene tn 22, tähtaegne ja kvaliteetne remont-restaureerimine koos välisvõrkude ja heakorraga vastavalt tööde alusdokumentides määratud nõuetele ja mahule.
Tööde ulatus:
Käesoleva riigihanke ehitustööde peatöövõtu mahtu kuulub: hoone remont - restaureerimine, välisvõrgud ja heakorrastus vastavalt Amhold AS poolt koostatud projektdokumentatsioonile (vt PKD punkt 2.5.1 ja Lisa 4).
Kogu hoone tehnilised näitajad:
-ehitusalune pind 1130 m²,
-hoone korruselisus 3+keldri- ja pööningukorrus,
-hoone suletud netopind 2406.4 m²,
-hoone maht 11900 m³.
Hoone tulepüsivuse klass on TP-1.
Tööde teostamise tähtaeg on 31. juuli 2007.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatist 100 000 (sajale tuhandele) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või rahasumma deponeerimisega Tallinna Linnakantselei Finantsteenistuse arvele SEB Eesti Ühispangas 10220053349012. Pakkumise tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul.
2. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama kirjaliku nõusoleku ehituse perioodi täisvastutuskindlustuse lepingu (CAR) sõlmimiseks edukaks tunnistamise korral. Ehituse kindlustusleping sõlmitakse Pakkuja kulul ning soodustatud isikuks peab olema Ostja. Kindlustuspoliis tuleb esitada Ostjale/Tellijale enne Tööde alustamise tähtpäeva (PKD lisa 2 p 4.1.1).
3. Pakkuja peab koos pakkumisega esitama seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks ehitusaegseks tagatiseks 10 % (kümme protsenti) hanke maksumusest koos käibemaksuga. Lepingu sõlmimisel aktsepteerib Ostja krediidiasutuse garantiid (PKD lisa 2 p 10.1.1).
4. Pakkuja peab esitama koos pakkumisega seadusliku või volitatud isiku kirjaliku nõusoleku firma blanketil andmaks garantiiperioodi tagatiseks 2% (kaks protsenti) riigihanke pakkumise maksumusest koos käibemaksuga, näidates ära tagatise vormi ja garantiitagatise kehtivuse aja, mis peab olema võrdne garantiiperioodi kestusega 24 (kakskümmend neli) kuud. Garantiiperiood algab tööde üleandmise aktile allakirjutamise päevale järgnevast päevast (PKD lisa 2 p 10.1.2).
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke lepingu sõlmimisest tellida ehitustöid, mis on samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud ehitustöödega samalaadsed ja vastavad esialgsele ehitusprojektile, sõlmides uuendatava hankelepingu. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust (RHS § 57 lg 1 p 6).
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates Pakkujatele, kes on Ostjale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud pakkumise kutse dokumentide eest tasu 2000 (kaks tuhat) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all "Vanalinna Hariduskolleegiumi Gümnaasiumi remont-restaureerimine" ja esitanud Ostja esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia või tasumist kohapeal. Dokumente väljastab Tallinna Linnaehituse AS-i vanemspetsialist Karin Martõnjuk, Kadaka tee 131 ruum 201, tel. 677 1770; 677 1768, faks 677 1777, e-post: karin@tle.ee; tle@tle.ee.
Lisainformatsioon: Tallinna Linnaehituse AS, Tatjana Petrova, projektijuht, tel. 677 1786, faks 677 1777, e-post: tatjan@tle.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 24. juuli 2006 kell 10.00.
08. mai 2006
Vanalinna hariduskolleegiumi Vene tn 22 asuva gümnaasiumihoone rekonstrueerimistööde juhtimisteenuste ja riigihanke korraldajaks on valitud Tallinna Linnaehituse AS.
Ehituse periood on orienteeruvalt 8 kuni 10 kuud.
Teenus sisaldab:
1. Avatud pakkumismenetlusega riigihanke korraldamist, sealhulgas remont-restaureerimistööde lähteülesande koostamist ja projektile ekspertiisi teostamist. Riigihanke eesmärk on leida ehitaja, kes teostaks Vanalinna Hariduskolleegiumi remont-restaureerimistööd ehitustöövõtu meetodil.
2. Omanikujärelevalve teostamist vastavalt Ehitusseadusele, "Ehituse omanikujärelevalve korrale" ning teistele normidele ja eeskirjadele;
3. Ehituse korraldamist ja ehitusega seotud asjaajamist.
06. märts 2006
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Vanalinna Hariduskolleegiumi, Vene tn 22, remont-restaureerimise juhtimisteenustele. Riigihanke objektiks on Vanalinna Hariduskolleegiumi, Vene tn 22, remont-restaureerimise juhtimisteenused ja omanikujärelevalve. Ehitustööd teostatakse AS Amhold koostatud projektdokumentatsiooni (töö nr T-I-KT-X/01/05.05.08) alusel. Projektdokumentatsioon on vormistatud tööjoonistena.
Ehituse periood on orienteeruvalt 8 kuni 10 kuud.
Objekti üldandmed:
-Krundi pindala 2429 m²
-Suletud netopind 2406,4 m²
-Kubatuur 11900 m³.
Teenus sisaldab:
1. Avatud pakkumismenetlusega riigihanke korraldamist vastavalt Riigihangete seadusele ning "Ehitustööde ja ehitiste projekteerimise riigihangete korraldamise eeskirjale", sealhulgas remont-restaureerimistööde lähteülesande koostamist ja projektile ekspertiisi teostamist. Ekspertiisi eesmärgiks on kontrollida projekti vastavust kehtivatele nõuetele, projekteerimise tingimustele ja muinsuskaitse eritingimustele, lähteülesandele ning "heale projekteerimistavale". Riigihanke eesmärk on leida ehitaja, kes teostaks Vanalinna Hariduskolleegiumi remont-restaureerimistööd ehitustöövõtu meetodil. Riigihanke avatud pakkumismenetlusega seotud toimingud on määratletud pakkumise kutse dokumentide lisas 2;
2. Omanikujärelevalve teostamist vastavalt Ehitusseadusele, "Ehituse omanikujärelevalve korrale" ning teistele normidele ja eeskirjadele;
3. Ehituse korraldamist ja ehitusega seotud asjaajamist, sealhulgas ehitustööde graafikute täitmise ja töövõtulepingute tingimuste täitmise kontrollimist, ettepanekute tegemist Ostjale töövõtjate poolt esitatud arvete aktsepteerimiseks või aktseptist keeldumiseks, vajadusel asjaajamist riiklike järelevalve institutsioonide esindajatega, igakuiselt aruandluse esitamist Ostjale, ehitamisel üleskerkinud tehniliste küsimuste lahendamist, valminud ehitusjärkude vastuvõtmist koos vajaliku dokumentatsiooni vormistamisega, valminud ehitusobjekti ülevaatuse korraldamist, kasutusloa dokumentatsiooni vormistamist, garantiikohustuste täitmise korraldamist ning teisi ehitusjuhtimisega seotud toiminguid.
Pakkumine peab hõlmama eelpool kirjeldatud teenuste kogumahtu kuni ehituse üleandmiseni tellijale, sõltumata ehituse tegelikust kestusest. Teenuse täiendava mahu osas räägitakse läbi ja sõlmitakse eraldi kokkulepe üksnes juhul, kui ehitus katkestatakse tellija süül pikemaks ajaks kui kolm kuud.
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke Lepingu sõlmimisest tellida teenuseid, mis seisnevad samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud teenus(t)e kordamises, sõlmides uuendatava hankelepingu. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust, kuulutades riigihanke välja RHS § 57 lõige 1 p 14 alusel.
Teenuse osutamise lõpptähtaeg on 1. august 2007.
Pakkumised esitada hiljemalt 14. märts 2006 kell 10.00.
11. juuli 2005
AS Amhold on valitud Vanalinna Hariduskolleegiumi gümnaasiumihoone projekteerijaks.
16. mai 2005
Tallinna Haridusamet kuulutab välja avatud pakkumise Vanalinna Hariduskolleegiumi gümnaasiumihoone projekteerimisele. Riigihanke objektiks on Vanalinna Hariduskolleegiumi gümnaasiumihoone rekonstrueerimise tööprojekti tellimine vastavalt Ostja lähteandmetele.
Hoone põhilised tehnilised näitajad:
-Hoone kasulik pind 1980 m²;
-Hoone maht 9750 m³;
-Krundi pind 2444 m².
Projekteerimistööde ulatus:
1. Projekteerimise põhiteenused:
1.1. eelprojekti koostamine;
1.2. kooskõlastuste, lubade ja muude vajalike dokumentide taotlemine ametkondadelt ning omanikelt Pakkuja kulul;
1.3. põhiprojekti koostamine ? projektdokumentatsioon, mis võimaldab ehituspakkumise korraldamist;
1.4. tööprojekti koostamine, mis annab ehitustööde tegemiseks vajalikud juhised ja tehnilised detailid.
2. Projekteerimise lisateenused:
2.1. Tööprojekti kooskõlastamine Tellijaga ning teiste vajalike ametkondadega.
3. Projekteerimise lähtedokumendid:
3.1. Projekteerimise lähteülesanne;
3.2. Muinsuskaitselised eritingimused;
3.3. Projekteerimistingimused.
Projekti koostamise tähtaeg on 31. oktoober 2005.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatis 10000 (kümnele tuhandele) kroonile, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiikirjaga või rahasumma deponeerimisega Tallinna Haridusameti arvele 10002011287004, mille tõenduseks esitada panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia. Pakkumise tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul;
2. Ettemaksu soovi korral peab Pakkuja esitama kinnituse, et lepingu sõlmimisel esitab ta Ostjale ettemaksu summa ulatuses 100% tagatise panga garantiina.
Tellija jätab endale õiguse kolme aasta jooksul käesoleva riigihanke Lepingu sõlmimisest tellida teenuseid, mis seisnevad samade hankelepingu poolte vahel käesoleva pakkumismenetluse tulemusena sõlmitud hankelepingu alusel tellitud teenus(t)e kordamises, sõlmides uuendatava hankelepingu. Uuendatava hankelepingu korral kasutab Tellija väljakuulutamiseta läbirääkimistega pakkumismenetlust, kuulutades riigihanke välja RHS § 57 lõige 1 p 14 alusel.
Pakkumise kutse dokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul pärast kirjaliku avalduse esitamist e-posti aadressil maire.vaske@tallinnlv.ee ja dokumentide eest tasu 200 krooni (mis sisaldab käibemaksu) Tallinna Haridusameti arveldusarvele 10002011287004 Eesti Ühispangas kandmist tõendava maksekorralduse koopia esitamisel.
Lisainformatsioon: Tallinna Haridusamet, Maire Vaske, venemspetsialist, tel. 640 4607, faks 640 4589, e-post: maire.vaske@tallinnlv.ee.
Pakkumised esitada hiljemalt 24. mai 2005 kell 11.00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
haridusamet@tallinnlv.ee | ||||
Projekteerija |
|||||
|
amhold@amhold.ee | ||||
Tellija esindaja |
|||||
|
tle@tle.ee | ||||
Peatöövõtja |
|||||
|
facio@online.ee | ||||
Lammutustööd |
|||||
|
lustrum@lustrum.ee | ||||
Viimistlustööd |
|||||
Sulevi Viimistlus OÜ, RAPLA
|
|||||
Ventilatsiooni töövõtt |
|||||
|
hellevent@hot.ee | ||||
Küttesüsteemid |
|||||
|