Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange platsi katmiseks betoonplaatidega. Tööde hulka kuulub projekteerimine ja ehitamine. Tähtaeg 11. august.
04. august 2011
AS EVR Infra kuulutab välja hanke Koidula raudteejaama vagunite mahahaakeremondi platsi katmiseks betoonplaatidega. Tööde hulka kuulub projekteerimine ja ehitamine. Pakkumused esitada vastavalt hankedokumentides toodud tingimustele. Hankedokumentatsiooni saamiseks pöörduda Raivo Tauk, AS EVR Infra ehitisteameti projektijuht. Pakkumised tuleb esitada kinnises ümbrikus, 11.08.2011.a. kella 09.00-ks, aadressile Toompuiestee 35, Tallinn.
29. september 2008
Koidula piirjaama raudtee-ehituse peatöövõtjaks on AS VolkerRail RTE. Tööde koosseis: raudtee pealisehituse ehitustööd (25,4 km) koos materjalide tarnega ning osalise projekteerimisega. Töö hõlmab 10 jaamatee ehitamist, 38 pöörme tarnimist ja paigaldamist, patrull-, hooldus- ja kõnniteede ehitamist ning piirdeaia paigaldamist, rongide kaalu, portaalkraana, rongide pidurite kontrollsüsteemi tarnimist ja paigaldamist. Alltöövõtjateks on valitud: 1) OÜ Hallert VR 11 289 699 kr - raudtee pealisehitustööd 7%
2) AS Viater Ehitus 10 406 105 kr - hooldus, patrull ja kõnniteede ehitus, kaablikarbikud, teetähised 7%.
Alustatud on I etapi ehitustöid, mida teostab
konsortsium AS Aspi, AS Eesti Ehitus ja AS Teede REV-2.
Piirijaama ehituseks on planeeritud korraldada kokku neli suuremat ehitushanget, millest kaks esimest on töös.
04. august 2008
AS Riigi Kinnisvara allkirjastas lepingu Koidula raudteepiirjaama I etapi ehituseks AS Aspi, kellga ühispakkumises osalesid AS Eesti Ehitus ja AS Teede REV-2.
I etapi käigus on tegemist projekteerimis- ehitustöövõtuga, mis hõlmab mullatöid, sildade, truupide, maanteede ja parklate ehitust, samuti veevarustus-, heit- ja sadeveerajatiste ja elektrivarustussüsteemide ehitust. Projekti käigus ehitatakse umbes 25 kilomeetrit muldkehasid tulevastele rööbasteedele, umbes neli kilomeetrit püsikattega kõrvalmaanteed, 0,6 kilomeetrit kergkattega kohalikke teid, rekonstrueeritakse üks kilomeeter tugi- ja kõrvalmaanteed, rekonstrueeritakse kolm ja ehitatakse neli uut silda ning ehitatakse uued elektriliinid ja alajaamad. Vee- ja kanalisatsioonisüsteemide rajamise käigus ehitatakse puurkaev-pumpla, tuletõrje veehoidla koos pumplaga ning rajatakse uus reoveepuhasti.
28. juuli 2008
AS Riigi Kinnisvara valis Koidula raudteepiirijaama esimese ehitushanke edukaks pakkumiseks 279,7 miljoni kroonise ühispakkumise teinud AS
Eesti Ehitus, AS Aspi ning AS Teede REV-2. Otsuse vaidlustasid samuti ühispakkumise
teinud KMG Inseneriehituse AS, Niska & Nyyssönen OY, OÜ MKV, Empower AS, Amhold AS ja Arco Ehitus OÜ, kelle pakkumuses esitatud tagatis ei vastanud
hankedokumentidele. Riigihanke vaidluskomisjon andis vaidluses õiguse hankijale ehk AS Riigi Kinnisvara, otsus jõustub alates 1. augustist, pärast mida saab välja kuulutada ka hanke võitja.
09. juuni 2008
Riigi Kinnisvara Aktsiaselts kuulutab välja avatud hanke Koidula piirijaama raudtee-ehitusele.
Koidula piirijaama raudtee-ehitus hankes on hõlmatud järgmised peamised tööd: raudtee pealisehituse ehitustööd (25,4 km) koos materjalide tarnega ning osalise projekteerimisega. Töö hõlmab endas muuhulgas 10 jaamatee ehitamist, 38 pöörme tarnimist ja paigaldamist, patrull-, hooldus- ja kõnniteede ehitamist ning piirdeaia paigaldamist, rongide kaalu, portaalkraana, rongide pidurite kontrollsüsteemi tarnimist ja paigaldamist. Hankedokumentide tehnilises kirjelduses on toodud kogu tööde ulatus, mahud ja kavandatavad tegevused.
Tööde teostamise aeg on 15. oktoober 2008 kuni 16. mai 2011.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Garantiiperiood on 24 kuud käesoleva riigihanke hankelepingus märgitud kogu Töö kohta vastuvõtuakti väljastamisest, mis pikeneb hankelepingus või seaduses toodud juhtudel.
Üldtingimuste muudatusi ja täiendusi käsitleb FIDIC Eritingimused–Koidula piirijaama raudtee-ehitus-peatöövõtulepingu eritingimused ja selle lisad.
Hankedokumentide eest summa 300 krooni tasuda Hansapank a/a 221017592018 Riigi Kinnisvara AS.
Hankedokumente on võimalik saada aadressil Tartu mnt 85 , Tallinn, III korrus, tuba 345 tööpäevadel 9.00-16.00, lõuna 12.00-13.00, soovitav ette helistada tel: 606 3409
Info ja dokumendid: Riigi Kinnisvara Aktsiaselts, Krista Hamburg, tel: 606 3409, faks: 606 3401, e-post: krista.hamburg@rkas.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 23. juuli 2008 kell 14:00.
31. märts 2008
Riigi Kinnisvara Aktsiaselts kuulutab välja avatud hanke Koidula raudteepiirijaama esimesele ehitushankele.
Koidula raudteepiirijaama kompleksi ehituse raames rajatakse kümne rööpapaariga raudteejaam ning seda ümbritsev infrastruktuuri kompleks. Jaam ehitatakse olemasoleva Valga-Petseri peatee ümber ning ta ühendatakse Tartu-Petseri liiniga 4km pikkuse uue raudteeliini abil. Jaama territooriumile ehitatakse kolm suuremat hoonet: jaamahoone, tolli laohoone ning vagunite remondihoone. Koidula raudteepiirijaam kompleks on projekteeritud 2003 aastal rahvusvahelise konsortsiumi poolt põhiprojekti tasemel. Kuna mitmed lahendused on tänaseks vananenud, kuulutatakse esimene ehitushange välja projekteerimis-ehitushankena.
Käesoleva hanke mahtu kuuluvad: mullete ja süvendite rajamine (mullatööde maht ca 1,8 mln m³), sildade ehitus (4 uut silda, 3 silla remont), truupide ehitus, teede ja platside ehitus (sh ca 5 km uut maanteed), elektrivarustuse väljaehitamine (sh 4 alajaama, kesk- ja madalpingevõrgud), välisvalgustuse väljaehitamine, veevarustuse väljaehitamine (sh puurkaev-pumbamaja, tuletõrjevee pumpla), drenaaži, kanalisatsiooni ja puhastusseadmete väljaehitamine.
Koidula raudteepiirijaama projekti ja detaiplaneeringu üldandmetega on võimalik tutvuda internetiaadressil: www.rkas.ee/koidula_arendusprojekt.
Hankedokumentide Lisa 2 Tehnilises kirjelduses on toodud kogu tööde ulatus, mahud,kavandatavad tegevused ja ajakavad.
Tööde teostamise aeg on 25. juuli 2008 kuni 31. detsember 2010.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Garantiiperiood on 30 kuud käesoleva riigihanke hankelepingus märgitud kogu Töö kohta vastuvõtuakti väljastamisest.
Hankedokumente väljastatakse kuni 09. mai 2008 kella 15:00-ni aadressil Tartu mnt 85 , Tallinn, III korrus, tuba 345 tööpäevadel 9.00-16.00, lõuna 12.00-13.00, soovitav ette helistada tel. 606 3409 Krista Hamburg.
Hankedokumentide eest summa 300 krooni tuleb kanda Riigi Kinnisvara AS a/a-le 221017592018 Hansapank.
Info ja dokumendid: Riigi Kinnisvara Aktsiaselts, Krista Hamburg, tel: 606 3409, faks: 606 3401, e-post: krista.hamburg@rkas.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 12. mai 2008 kell 13:00.
17. märts 2008
Vabariigi valitsus andis majandusministeeriumile loa sõlmida AS Riigi Kinnisvara ja AS Eesti Raudtee leping Koidula raudteepiirijaama rahastamiseks 423 miljoni krooni ulatuses. Majandusministeerium tagab riigipoolse projekti rahastamise ligikaudu ühe kolmandiku ulatuses kogumaksumusest, mis hõlmab maanteede ja külateede, silla ja truupide, ehitiste ehitamist. RKAS ja Eesti Raudtee rahastavad raudteede peateede ja ülejäänud raudtee infrastruktuuri ehituse koos kõige selle juurde kuuluvaga. Riigi eelarvestrateegia 2008-2011 näeb piirijaama rahastamiseks ette 342 miljonit krooni, millest 2008. aastaks on plaanitud 137 miljonit. 2009. aastaks on eelarves ette nähtud 68,5 miljonit ning aastaks 2010 veel 137 miljonit krooni.
28. jaanuar 2008
Eelteade Riigi Kinnisvara Aktsiaseltsilt Koidula raudteepiirijaama esimesele ehitushankele.
Koidula raudteepiirijaama kompleksi ehituse raames rajatakse kümne rööpapaariga raudteejaam ning seda ümbritsev infrastruktuuri kompleks. Jaam ehitatakse olemasoleva Valga-Petseri peatee ümber ning ta ühendatakse Tartu-Petseri liiniga 4 km pikkuse uue raudteeliini abil. Jaama territooriumile ehitatakse kolm suuremat hoonet: jaamahoone, tolli laohoone ning vagunite remondihoone. Koidula raudteepiirijaam kompleks on projekteeritud 2003. aastal rahvusvahelise konsortsiumi poolt põhiprojekti tasemel. Kuna mitmed lahendused on tänaseks vananenud, kuulutatakse esimene ehitushange välja projekteerimis-ehitushankena.
Käesoleva hanke mahtu kuuluvad: mullete ja süvendite rajamine (mullatööde maht ca. 1,8 mln m³), sildade ehitus (4 uut silda, 3 silla remont), truupide ehitus, teede ja platside ehitus (sh. ca 5 km uut maanteed), elektrivarustuse väljaehitamine (sh. 4 alajaama, kesk- ja madalpingevõrgud), välisvalgustuse väljaehitamine, veevearustuse väljaehitamine (sh. puurkaev-pumbamaja, tuletõrjevee pumpla), drenaaži, kanalisatsiooni ja puhastusseadmete väljaehitamine.
Koidula raudteepiirijaama projekti ja detailplaneeringu üldandmetega on võimalik tutvuda internetiaadressil: www.rkas.ee/koidula_arendusprojekt
Hankelepingu kestus on 36 kuud.
Lisainformatsioon: Riigi Kinnisvara Aktsiaselts, Krista Hamburg, tel. 606 3409, faks 606 3401, e-post: krista.hamburg@rkas.ee
21. jaanuar 2008
Koidula raudteepiirijaama infrastuktuuri esimene ehitushange algab veebruaris, piirijaama raudtee ja kompleksi ülejäänud ehitushanked käivituvad järgmise 3 kuu jooksul. Tööde käigus ehitatakse Koidulasse Valga-Petseri raudteelõigule uus 10 rööpapaariga piirijaam, ühendatakse uue raudteelõigu abil Kagu-Eesti raudteekolmnurk ning ehitatakse hooned, sillad, maanteed jm piirijaama ehitised. Kokku ehitatakse 25,5 km rööbasteid, raudteepiirijaama arendusala suurus on kokku ligi 85 hektarit.
12. november 2007
Koidula raudteepiirijaama arendusprojekti inseneriteenuse (omanikujärelevalve) osutamiseks on sõlmitud leping AS Taalri Varahaldus, kes esitas ühispakkumise koos Tallinna Linnaehituse AS.
Hanke koosseis: ettevalmistusperioodil osaleb ehituse hankedokumentide koostamisel, ehitusperioodil osutab inseneri ja omanikujärelevalve teenust ning ehitiste valmimise järgselt teostab garantiiaegset ülevaatust.
Koidula raudteepiirijaama raudtee ja kompleksi ehitushanked kuulutatakse välja 2008. aasta esimeses kvartalis ja ehitustöid loodetakse alustada juulis.
29. oktoober 2007
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, AS Eesti Raudtee ja Riigi Kinnisvara AS kirjutasid reedel alla Koidula raudteepiirijaama arendusprojekti korraldamise kokkuleppe, mis sätestab poolte õigused ja kohustused ehituse ettevalmistusperioodil ja perioodil kuni uue infrastruktuuri väljaehitamiseni. Projekti rakendamise edasine ajakava näeb ette ehitustööde alguse 2008. a. juulis. Ehitus peaks valmima 2011. aasta juuliks.
13. august 2007
Koidula raudteepiirijaama arendusprojekti inseneriteenuse (omanikujärelevalve) osutamine. Hanke tulemusena otsib RKAS endale pikaajalist partnerit, kes ettevalmistusperioodil osaleb ehituse hankedokumentide koostamisel, ehitusperioodil osutab inseneri ja omanikujärelevalve teenust ning ehitiste valmimise järgselt teostab garantiiaegset ülevaatust.
Kavandatav alguskuupäev 08.10.2007
Kavandatav lõppkuupäev 01.07.2013
Hankedokumentide taotlemise tähtpäev: 14.09.2007 kell 09:59
Pakkumiste esitamise tähtaeg: 14.09.2007 kell 10:00
16. juuli 2007
Majandusministeerium ja AS Riigi Kinnisvara (RKAS) sõlmisid kokkuleppe Koidula raudteepiirijaama rajamise ettevalmistamisega seotud kulutuste hüvitamiseks kuni 30 miljoni krooni ulatuses. Koostöölepe sõlmiti ka Eesti Raudtee ja RKAS vahel Koidula piirijaama rajamise, finantseerimise ning edaspidise majandamise kohta.
Projektikohaselt rajatakse Koidulasse Valga-Petseri raudteelõigule uus 10 rööpapaariga piirijaam, ühendatakse uue raudteelõigu abil Kagu-Eesti raudteekolmnurk ning hooned, sillad, maanteed jt ehitised. Kokku ehitatakse 25,5 km rööbasteid, raudteepiirijaama arendusala suurus on kokku ligi 85 hektarit.
Ehitust rahastavad omakapitali ja laenude abil RKAS ja Eesti Raudtee, ehituskulud teenitakse tagasi raudtee infrastruktuuri kasutus- tasudest. Riigieelarve vahendeid kasutatakse piirivalve, tolli- ja veterinaar- teenistuse hoonete ehitamiseks ning jaama ümbritseva infrastruktuuri väljaehitamiseks.
Ehitse ettevalmistustöid loodetakse alustada aasta lõpus ning ehitustöid järgmise aasta kevad-suvel.
07. mai 2007
Koidula raudteepiiripunkti ehituse eeltöödega loodetakse alustada käesoleval aastal. Riik on lubanud rahastada projekti 1/3 ulatuses (~ 300 miljonit kr). Koostatakse lähteülesandeid ehitushanke korraldamiseks ja lõppjärgus on läbirääkimised arendusalasse jalgu jäävate eramaaomanikega. Eelmisel nädalal andis valitsus Koidula piirijaama lähedal 13,9 hektari suuruse RMK valduses oleva metsamaa tasuta üle majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumile, et hüvitada sundvõõrandatavaid maaüksusi.
Kogu investeeringu suurusest üle 600 miljoni krooni lähevad maksma raudtee infrastruktuuri ehitised (mullatööd, rööpad, liiprid, pöörangud, sillad foorid). Rahastajateks Riigi Kinnisvara AS ja ASi Eesti Raudtee. 300 miljonit krooni lähevad maksma toetava infrastruktuuri ehitised (jaama ümbritsevad teed, sild, truubid, hooned, piirivalve ja tolli eritehnika). Rahastajaks riik riigieelarvete kaudu.
26. veebruar 2007
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi poolt esitatud Koidula piirijaama ehitustööde finantseerimise kavale on valitsuskabinet andnud põhimõttelise heakskiidu. Kava kohaselt rahastatakse ehitustöid Riigi Kinnisvara AS, Eesti Raudtee ja riigieelarve vahenditest, mis lubab ehitust alustada käesoleval ning lõpetada see 2010. aastal. Piirijaam läheb maksma orienteeruvalt 950 miljonit krooni. Riigieelarve vahendeid kasutatakse piirivalve, tolli- ja veterinaarteenistuse hoonete ehitamiseks ning juurdepääsuteede rajamiseks.
22. august 2005
AS Riigi Kinnisvara ja AS Eesti Raudtee sõlmisid juuli lõpus Koidula piirijaama rajamiseks koostöölepingu, mis oli oluliseks eelduseks Euroopa Liidu ühtekuuluvusfondist finantsvahendite saamiseks. Rahastamisotsus langetatakse hiljemalt kolme kuu jooksul ja kohe pärast seda alustatakse peatöövõtja leidmiseks rahvusvahelise hanke korraldamist. Kui kõik sujub plaanipäraselt, alustatakse ehitustöid 2007. aastal ja piirijaam valmib 2009. aastal. Koidula piirijaama kogumaksumuseks on ligikaudu 46 miljonit eurot (720 miljonit krooni), millest ühtekuulufond eraldaks 75%. Tööde käigus ehitatakse ligikaudu 4 kilomeetri pikkune uus raudtee, mis ühendab omavahel Tartu-Petseri ja Valga-Petseri teelõigud Eestis, lisaks uuele peateele ehitatakse projekti raames kokku 26 kilomeetrit raudteed - piiripunktis 10 manööverteed ning 1,5 kilomeetri ulatuses Valga-Petseri liinil. Piiripunkti ehitatakse depood, jaamahoone ja tolliformaalsusteks vajalikud ehitised.
21. märts 2005
AS Riigi Kinnisvara on sõlminud Priit Haller\'iga lepingu Koidula raudteepiiripunkti arendusprojekti juhtimisteenuseks.
Tööde koosseis: teostada tulevase piiripunkti ja selle võimalike lisaarenduste äriplaan, sõlmida kokkulepe Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumiga, pidada osapooltega läbirääkimisi ja EL fondidest rahastamise taotlemise tulu-kulu analüüs.
Dokumentatsioon peab valmima 1. juuliks käesoleval aastal.
15. november 2004
Koidula piirijaama ehituseks loodetakse Euroopa Komisjoni otsuse langetamist käesoleva aasta jooksul. Selleks ajaks peavad majandusministeerium ja AS Eesti Raudtee lahendama omavahelised erimeelsused tulevase piirijaama haldaja osas. Majandusministeeriumi nõudmisel jääb haldajaks projekti koordinaator AS Riigi Kinnisvara. AS Eesti Raudtee võtab otsuse vastu detsembris, kui toimub nõukogu istung.
Pärast rahastamisotsuse langetamist on ehituse alustamiseks kaks aastat.
Jaama rajamiseks on vaja 22 eraomanikult osta üle 200 ha maad, välja tuleb ehitada 10 manööverteed, jaamahoone, tolliladu, Valga-Petseri ja Tartu-Petseri raudtee ühendustee.
Kui kõik sujub plaanipäraselt on võimalik piirijaama ehitustööd lõpetada 2007. aastal.
12. jaanuar 2004
Railteam konsortsiumi poolt koostatud Koidula raudteepiirijaama detailne projekt (koos kõigi juurdekuuluvate ehitiste ja rajatistega), keskkonnamõjude hinnang, tasuvus- ja finantsuuringud ning taotlus- ja pakkumisdokumentatsioon on valminud. Ehitusfaasi maksumus vastavalt projekteerimisfaasi finantshinnangule on ligikaudu 45 miljonit eurot. Jaama ehitusfaasi rahastamiseks on esitatud taotlus ISPA fondist finasabi saamiseks.
Juhul, kui Euroopa Komisjoni otsus Koidula raudteepiirijaama ehitusfaasi rahastamiseks on positiivne, kuulutatakse vastav hange välja 2004. aasta esimeses pooles ning ehitustööde eeldatav algus jääks 2005. aasta algusesse.
17. veebruar 2003
Koidula piirijaama projekti esimene faas hõlmab tulevase piirijaama asukoha täpset valikut, jaama ehituse ning haldamisega seotud tegevuste keskkonnamõjude hindamist, jaama projekteerimist ning jaama ehituseks pakkumisdokumentatsiooni väljatöötamist. Tööde teostajaks on Railteam konsortsium, mis koosneb viiest ettevõttest: konsortsiumi juht VR-Track Ltd (Soome); liikmed Vesihydro OY (Soome), Atkins Danmark A/S (Taani), AS Eesti Projekt (Eesti) ning AS ETP Grupp (Eesti). Lepingu lõpptähtajaks on 6. märts 2003.
Piirijaama on kavandatud jaamahoone; külmhooned toiduainetele; administratiivhooned piirivalvuritele ja tollitöötajatele; sanitaar, radioaktiivse ja reisijate kontrollile.
Ehituse ettevalmistusfaasi rahastatakse Euroopa Komisjoni transpordi- ning keskkonnaprojektide finantseerimiseks mõeldud ISPA eelstruktuurivahendist. Euroopa Komisjoni poolt eraldatakse 75% esimese faasi kuludest; 25% kuludest rahastatakse riigieelarvest. Projekteerimisfaasi maksumuseks on planeeritud 1,8 miljonit eurot, ehitusfaasi maksumuseks vastavalt eeluuringule 30- 35 miljonit eurot. Ehituse maksumust täpsustatakse projekteerimisfaasis ette võetava finantshinnanguga.
Jaama ehitusfaasiks on samuti kavas vahendeid taotleda ISPA fondist ning taotluste rahuldamisest sõltub ka ehitustegevuse algus.
10. september 2001
7. septembril kell 16.00 lõpetatakse taotluste vastuvõtt Koidula piirijaama projekteerimiskonkursi eelkvalifitseerumisele. Vastu võetud taotluste alusel kutsutakse 4- 8 kandidaati eeldatavalt septembri lõpus osalema piiratud pakkumisega menetlusse. Projekteerija loodetakse välja valida detsembri keskel ja projektdokumentatsiooni koostamiseks arvestatakse 10 kuud.
Piirijaama on kavandatud jaamahoone; külmhooned toiduainetele; administratiivhooned piirivalvuritele ja tollitöötajatele; sanitaar, radioaktiivne ja reisijate kontroll. Kui kõik sujub plaanipäraselt, alustatakse kuni 350 miljonit krooni maksva piirijaama ehitustöid 2003. aastal.