Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange HP seadmete garantiide pikendamiseks. Tähtaeg 5. juuli.
19. juuni 2017
Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus kuulutab välja avatud hanke HP seadmete garantiide pikendamiseks. Hankija teeb pakkujatele ettepaneku esitada pakkumus vastavalt hanketeates (HT) ja hankedokumentides (HD) olevatele tingimustele.
Riigihanke eesmärk on sõlmida Kaitseministeeriumile raamlepingud Hewlett Packard Enterprise Company (edaspidi HP) seadmete garantiide pikendamise jaoks.
Hanke viib läbi Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus (edaspidi hankija) kooskõlas Vabariigi Valitsuse 22.12.2016 korraldusega nr 418 "Kohustusliku keskse hankija määramine Kaitseministeeriumi ja Kaitseväe riigihangetes".
Maksumuse vahemik alates: 45 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 95 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05.07.2017 kell 10:00.
LISATEAVE
1) Huvitatud isikud saavad HT ja HD kohta küsida selgitusi kirjalikul pöördumisel läbi e-riigihangete (eRHR) keskkonna teabevahetuse lehe. Pöördumine tuleb esitada eesti keeles, kogu kirjavahetus hankemenetluse raames toimub eesti keeles. Samuti toimub asjaajamine eduka pakkujaga raamlepingute (RL) täitmisel eesti keeles. Võõrkeelsetele tõenditele, õienditele jm peab olema lisatud tõlge eesti keelde. Hankija vastab esitatud küsimustele 3 tööpäeva jooksul selgituse saamise taotlusest arvates, lisades vastused eRHR keskkonna teabevahetuse lehele, mis saadab automaatse teavituse vastuste lisamise kohta kõigile eRHR keskkonnas käesoleva riigihanke juurde registreerunud isikutele. Hankija jagab selgitusi ja vastab küsimustele ainult kirjalikult ning eesti keeles.
2) Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad eRHR keskkonnas hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu vääramatu jõud, elektrikatkestused, häired pakkuja või hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite sh tarkvara töös. Hankija ei vastuta eRHR keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
3) Hankijal on õigus igal ajal enne RL sõlmimist tagasi lükata kõik pakkumused, kui kõik pakkumused ületavad RL eeldatavat maksumust või hankija reaalseid rahalisi võimalusi või kui hankijale on teatavaks saanud uued asjaolud, mis välistavad või muudavad hankijale ebaotstarbekaks hankemenetluse jätkamise käesolevatel tingimustel (sh muudatused seadusandluses või teistes õigusaktides) või RL sõlmimine etteantud tingimustel ei vastaks enam hankija varasematele vajadustele või ootustele.
Riigihanke eesmärk on sõlmida Kaitseministeeriumile raamlepingud Hewlett Packard Enterprise Company (edaspidi HP) seadmete garantiide pikendamise jaoks.
Hanke viib läbi Riigi Kaitseinvesteeringute Keskus (edaspidi hankija) kooskõlas Vabariigi Valitsuse 22.12.2016 korraldusega nr 418 "Kohustusliku keskse hankija määramine Kaitseministeeriumi ja Kaitseväe riigihangetes".
Maksumuse vahemik alates: 45 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 95 000 €.
Raamlepingu kestus: 36 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05.07.2017 kell 10:00.
LISATEAVE
1) Huvitatud isikud saavad HT ja HD kohta küsida selgitusi kirjalikul pöördumisel läbi e-riigihangete (eRHR) keskkonna teabevahetuse lehe. Pöördumine tuleb esitada eesti keeles, kogu kirjavahetus hankemenetluse raames toimub eesti keeles. Samuti toimub asjaajamine eduka pakkujaga raamlepingute (RL) täitmisel eesti keeles. Võõrkeelsetele tõenditele, õienditele jm peab olema lisatud tõlge eesti keelde. Hankija vastab esitatud küsimustele 3 tööpäeva jooksul selgituse saamise taotlusest arvates, lisades vastused eRHR keskkonna teabevahetuse lehele, mis saadab automaatse teavituse vastuste lisamise kohta kõigile eRHR keskkonnas käesoleva riigihanke juurde registreerunud isikutele. Hankija jagab selgitusi ja vastab küsimustele ainult kirjalikult ning eesti keeles.
2) Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad eRHR keskkonnas hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu vääramatu jõud, elektrikatkestused, häired pakkuja või hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite sh tarkvara töös. Hankija ei vastuta eRHR keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
3) Hankijal on õigus igal ajal enne RL sõlmimist tagasi lükata kõik pakkumused, kui kõik pakkumused ületavad RL eeldatavat maksumust või hankija reaalseid rahalisi võimalusi või kui hankijale on teatavaks saanud uued asjaolud, mis välistavad või muudavad hankijale ebaotstarbekaks hankemenetluse jätkamise käesolevatel tingimustel (sh muudatused seadusandluses või teistes õigusaktides) või RL sõlmimine etteantud tingimustel ei vastaks enam hankija varasematele vajadustele või ootustele.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
info@kaitseinvesteeringud.ee |
Omadused
Esitamise tähtaeg | 5. juuli 2017 |
Tööde kestus | 36 kuud |