Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange viirustõrjeprogrammi ostmiseks. Tähtaeg 14. november.
08. november 2016
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja hanke viirustõrjeprogrammi ostmiseks. Riigihanke eesmärk on viirustõrjeprogrammi Symantec Protection Suite Enterprise Edition uuenduste ostmine olemasolevatele litsentsidele üheks aastaks.
Kavandatav alguskuupäev: 17.12.2016.
Kavandatav lõppkuupäev: 16.12.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 14.11.2016 kell 10:00.
Kavandatav alguskuupäev: 17.12.2016.
Kavandatav lõppkuupäev: 16.12.2017.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 14.11.2016 kell 10:00.
10. oktoober 2016
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja avatud hanke Tallinna välireklaami- ja teabekandjate ning reklaamimaksu järelevalveliste menetluste infosüsteem loomiseks. Riigihanke eesmärk on Tallinna välireklaami- ja teabekandjate ning reklaamimaksu järelevalveliste menetluste infosüsteemi loomine ja hooldamine 4 aasta jooksul.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 01. november 2016 kell 10:00.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 01. november 2016 kell 10:00.
27. juuni 2016
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja avatud hanke Tallinna finantsinfosüsteemi aruandlussüsteemi hooldus- ja arendustöödeks. Tallinna finantsinfosüsteemi SAP NetWeaver Business Intelligence-l (SAP NW-BI) põhineva andmelao ning SAP Portalil ja SAP Fiori tehnoloogial põhineva veebipõhise kasutajaliidese arendus- ja hooldustööd.
Kavandatav alguskuupäev: 10.08.2016.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2018.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 26.07.2016 kell 12:00.
Kavandatav alguskuupäev: 10.08.2016.
Kavandatav lõppkuupäev: 31.12.2018.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 26.07.2016 kell 12:00.
20. aprill 2016
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja avatud hanke Tallinna linna finantsinfosüsteemi arendustöödeks. Tallinna Linnakantselei kutsub Teid esitama pakkumust avatud hankemenetlusega riigihankele, mille eesmärk on majandustarkvaral SAP ERP põhineva Tallinna linna finantsinfosüsteemi arendustööd.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 208 000 €.
Tööde kestus: 19 kuud.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05.05.2016 kell 12:00.
Eeldatav maksumus ilma käibemaksuta: 208 000 €.
Tööde kestus: 19 kuud.
Hankedokumendid saab alla laadida riigihangete registrist.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 05.05.2016 kell 12:00.
30. september 2015
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja hanke universaaltoetuste andmekogu majutuse tellimiseks. Riigihanke eesmärk on Tallinna linna universaaltoetuste andmekogu majutuse tellimine 36 kuuks.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 13. oktoober 2015 kell 12:00.
Info ja dokumendid: E-riigihangete register.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 13. oktoober 2015 kell 12:00.
24. märts 2015
Muudatused hanketeatises!
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja avatud hanke universaaltoetuste andmekogu loomiseks. Riigihanke eesmärk on universaaltoetuste andmekogu loomine ja hooldamine 3 aasta jooksul.
Tööde kestus: 44 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. aprill 2015 kell 14:00.
LISATEAVE
1. Täitjale tasutakse pärast infosüsteemi üleandmise akti tellijapoolset aktseptimist ja kahepoolset allkirjastamist.
2. Peale infosüsteemi üleandmist täitja poolt teostab tellija kolmekümne (30) kalendripäeva jooksul vastuvõtutestimise reaalses töökeskkonnas. Üleandmise akt allkirjastatakse tellija poolt peale vastuvõtutestimist ja testimise käigus avastatud vigade kõrvaldamist.
3. Täitja esitab tellijale teenuse osutamise akti alusel arve, mille tellija kohustub tasuma kahekümne ühe (21) kalendripäeva jooksul selle esitamise päevast alates.
4. Täitjale tasutakse pärast hooldusteenuse osutamist kalendrikuu (edaspidi ka arveldusperioodi) kaupa.
5. Täitja esitab tellijale eelmises arveldusperioodis osutatud hooldusteenuse eest arve hiljemalt järgneva arveldusperioodi viiendaks (5.) kuupäevaks, mille tellija kohustab tasuma kahekümne ühe (21) kalendripäeva jooksul selle esitamise päevast arvates.
5.1 Vastavalt tellija soovile esitab täitja arve kas PDF failina või Eesti Pangaliidu e-arve standardist lähtuvaid XML formaadis dokumendina ning edastab selle tellijale eArvekeskuse vahendusel. Täpsem arve saatmise kord lepitakse kokku lepingus.
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja avatud hanke universaaltoetuste andmekogu loomiseks. Riigihanke eesmärk on universaaltoetuste andmekogu loomine ja hooldamine 3 aasta jooksul.
Tööde kestus: 44 kuud.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 16. aprill 2015 kell 14:00.
LISATEAVE
1. Täitjale tasutakse pärast infosüsteemi üleandmise akti tellijapoolset aktseptimist ja kahepoolset allkirjastamist.
2. Peale infosüsteemi üleandmist täitja poolt teostab tellija kolmekümne (30) kalendripäeva jooksul vastuvõtutestimise reaalses töökeskkonnas. Üleandmise akt allkirjastatakse tellija poolt peale vastuvõtutestimist ja testimise käigus avastatud vigade kõrvaldamist.
3. Täitja esitab tellijale teenuse osutamise akti alusel arve, mille tellija kohustub tasuma kahekümne ühe (21) kalendripäeva jooksul selle esitamise päevast alates.
4. Täitjale tasutakse pärast hooldusteenuse osutamist kalendrikuu (edaspidi ka arveldusperioodi) kaupa.
5. Täitja esitab tellijale eelmises arveldusperioodis osutatud hooldusteenuse eest arve hiljemalt järgneva arveldusperioodi viiendaks (5.) kuupäevaks, mille tellija kohustab tasuma kahekümne ühe (21) kalendripäeva jooksul selle esitamise päevast arvates.
5.1 Vastavalt tellija soovile esitab täitja arve kas PDF failina või Eesti Pangaliidu e-arve standardist lähtuvaid XML formaadis dokumendina ning edastab selle tellijale eArvekeskuse vahendusel. Täpsem arve saatmise kord lepitakse kokku lepingus.
06. oktoober 2003
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja avatud pakkumise linna ametiasutuste tarbeks 15 sülearvuti ostmisele.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Tallinna Linnakantselei, tuba 109, tööpäevadel kella 09.30-12.00, ainult paberkujul allkirja vastu.
Pakkumised esitada hiljemalt 14. oktoober 2003 kell 12.00.
31. märts 2003
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja avatud pakkumise digitaalse dokumendihalduse tarbeks skannerite ostmisele, paigaldamisele ja kasutajate koolitamisele.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Tallinna Linnakantselei, tuba 109, tööpäeviti kell 09.00 kuni 12.00 ainult paberkujul allkirja vastu.
Pakkumised esitada hiljemalt 9. aprill 2003 kell 12.00.
Lisainformatsiooni pakkumise kutsete väljastamise kohta ning pakkumiste esitamise kohta saab Martin Vunderi käest, tel. (0) 640 4363.
18. november 2002
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja väljakuulutamisega läbirääkimistega pakkumise Tallinna linna finantsjuhtimise infosüsteemi (FIS) hankele.
Hanke iseloomustus:Tallinna linna finantsjuhtimise mudeli (FM) nõuetest tuleneva tarkvaralise terviklahenduse loomine, selle kasutajatugi ja hooldus, mis sisaldab: - standardtarkvara litsentside tarnimist; - tarkvara seadistamist ja kohandamist (vajadusel arendamist); - tarkvara testimist; - tarkvara juurutamist; - andmete ülekandmist uude süsteemi; - kasutajate koolitamist; - tehtavate tööde jälgimist ja koordineerimist; - kasutajatuge ja hooldust. Tallinna linna finantsjuhtimise infosüsteem peab tagama toe linna finantsjuhtimise ümberkorraldatavatele põhiprotsessidele - eelarvestamine, raamatupidamine, ressursside juhtimine - ning sisaldama otsuste toe ja informatsiooni juhtimise süsteemi, mis põhineb FIS integreeritud andmebaasil. (täpsem info veebiaadressil: http://www.tallinn.ee/est/linna_juhtimine/juhtimise_lahtekohad/arengukavad_ja_strateegiad/fm_mudel/fm). Andmebaasi objektid tulenevad nimetatud põhiprotsessidest ja piiritlevad sellega järgmised informatsiooni juhtimise võimalused: linna sisemise info baasil juhtimis- ja finantsaruannete koostamine; linna sisemise info ja välise info omavaheline võrdlemine; tulevikku suunatud juhtimisotsuste toetamine neile finantssisendi andmise kaudu. Tarkvara, mis võimaldab Tallinna linna siseste andmete võrdlust linnaväliste andmetega ja tagab tulevikku suunatud juhtimisotsuste toe, ei ole käesoleva hanke osa. FIS peab andma võimaluse vajalikke andmeid eksportida. FM rakendamine toimub linna finantsteenistuses ning kõikides linna üksustes, s.o linna ametiasutustes, hallatavates asutustes ja hallatavate asutuste allstruktuurides. FIS peab asendama kõiki Tallinna linna olemasolevaid finantsjuhtimise tarkvaralahendusi. Eesmärgiks on ühe loogilise terviku moodustav integreeritud andmebaas, mille andmestik kogutakse eelarvestamise, raamatupidamise ja ressursside juhtimise protsesside käigus, ning mis tagab, et linna tegelik finantsolukord on soovitud detailsuses ning igal soovitud ajahetkel kättesaadav nii linna finantsteenistuse kui ametiasutuste ja hallatavate asutuste tasemel. Sama andmebaas on aluseks ka kõikidele konsolideerimise, kontrollimise ja (sise-)auditeerimisega seotud tegevustele. Arhitektuuriliselt peab FIS omama moodulstruktuuri, mis koosneb mitmest integreeritud, kuid iseseisvast komponendist. Pakutav standardtarkvara peab tuginema avatud süsteemiarhitektuurile ja ühtsele arhitektuurilisele kontseptsioonile, mis toetab edasist integreerimisvajadust täiendavate süsteemide ja rakenduste osas. Süsteemi arhitektuur peab tulenema äriprotsessidest koos FM seisukohast abiotstarbeliste tugifunktsioonidega. Lähtuvalt äriprotsessidest peab olema võimalik defineerida virtuaalseid kasutajagruppe sõltumata gruppi kuuluvate töötajate füüsilisest asukohast ja organisatsioonilisest kuuluvusest. Tallinna linna jaoks on süsteemi üldine integreeritus väga oluline. Tallinna linn eelistab väljapakutava süsteemi majutada finantstarkvara tarbeks hangitava(te)s serveri(te)s. Serverite hange ja FIS majutusteenus ei kuulu käesoleva hanke koosseisu. Soovitav on, et pakutav süsteem kasutaks ABJS Oracle 9i Enterprise Edition. Tarkvara kasutamine ei tohi eeldada täiendavat installeerimist kasutajatöökohtadel (nt tulenevalt veebipõhisest kasutajaliidesest) või on võimalik töökohtade installeerimine läbi viia kaughalduse teel. FIS kõik ekraanivormid peavad olema eestikeelsed ja kasutajasõbralikud. FIS peab lähtuma järgnevatest süsteemi projekteerimise põhimõtetest: mitmekihilise arhitektuuri ja kaugpöördusfunktsiooni tugi; relatsioonilise või objekt-orienteeritud andmebaasisüsteemi tugi; andmete eksportimise ja importimise vahendite olemasolu; reaalajas-, pakk- ja tausttöötluse funktsioonide olemasolu; siduspöördumisega liideste loomise tugi teiste infosüsteemidega. Pakutava tarkvaralahenduse loomisel tuleb lähtuda Tallinna Linnavolikogu otsuse nr 329 22.08.2002 juurde kuuluvast Tallinna linna FM rakenduskavast.
Pakkumised esitada: E-post Marge.Lepp@tallinnlv.ee, Vabaduse väljak 7, ruum 317, Tallinn 15199 hiljemalt 20. detsember 2002 kell 12.00.
Taotlejate kvalifitseerimise tingimused ja nõuded ning märge informatsiooni ja
dokumentide kohta, mis tuleb pakkumismenetluses osalemise kirjalikule taotlusele
lisada taotlejate kvalifikatsiooni hindamiseks
1.Taotlejate kvalifitseerimiseks peavad olema täidetud järgmised nõuded: (a) On esitatud kõik alljärgnevalt loetletud dokumendid, mis on vormistatud toodud nõuetele; (b) Taotleja peab olema registreeritud vastavalt kehtivatele õigusaktidele; (c) Taotleja peab olema maksevõimeline, tema vara ei tohi olla sekvestreeritud ja tema suhtes ei tohi olla algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust; (d)Taotleja peab olema täitnud kõik oma kohustused riiklike ja kohalike maksude osas; (e) Taotleja peab omama finantsjuhtimise infosüsteemi (FIS) osutamiseks kompetentsust ja eeldusi ning vähemalt kolme antud riigihanke objektiga analoogse projekti läbiviimise kogemust(neist vähemalt kaks Eestis), sealhulgas kogemust organisatsiooni tööprotsessi analüüsi ja kirjeldamise, tarkvara seadistamise, tarkvara täiendamise, kasutajate koolitamise ning projekti juhtimise osas. Antud riigihanke objektiga analoogseks loetakse hankelepingu täitmiseks pakutava standardtarkvara baasil loodud ärilahenduse projekti organisatsioonis, kus on vähemalt 50 aktiivset kõnealuse tarkvara kasutajat ning ärilahenduse funktsionaalne ulatus hõlmab eelarvestamist, raamatupidamist ja ressursside juhtimist või kaht loetletud kolmest funktsionaalsusest; (f) Taotleja viimase kinnitatud majandusaasta aruande kohta esitatud audiitori järeldusotsuses ei tohi olla märkusi, mis tekitavad kahtlusi taotleja jätkusuutlikkuse osas; (g) Taotleja peab suutma tagada hankelepingu täitmise koordineerimiseks projektijuhi, kes omab kõrgharidust ja vähemalt nelja-aastast töökogemust tarkvara arendus- ja/või juurutusprojektide läbiviimisel ning olema juhtinud vähemalt kahte antud riigihanke objektiga analoogset arendus/ juurutusprojekti; (h) Taotleja peab suutma tagada finantsjuhtimise infosüsteemi teenuse osutamiseks vajalikud spetsialistid, kelle hulgas on vähemalt üks kõrgharidusega avaliku sektori finantsvaldkonna kogemusega spetsialist ja kaks pakutava standardtarkvara tootjafirma sertifikaati omavat konsultanti.
Andmed esitada tulevate dokumentide kohta:
1.Riigihanke konkursil osalemise kirjalik taotlus, millel on taotleja: (a)ärinimi ja registrikood; (b)kinnitus selle kohta, et taotleja on maksevõimeline, tema vara ei ole sekvestreeritud ja tema suhtes ei ole algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust; (c)kinnitus, et taotleja on täitnud kõik kohustused riiklike ja kohalike maksude osas; (d)kinnitus, et taotleja on kolmel viimasel aastal (kui ettevõte on tegutsenud vähem kui kolm aastat, siis esitatakse kinnitus tegutsetud perioodi kohta) tema poolt oma töötajatele makstud tasudelt tasunud sotsiaalkindlustusmaksed; (e)nõusolek ostjapoolsete järelepärimiste tegemise kohta Maksuametile või muule õiguspädevale institutsioonile; (f)kinnitus, et taotleja on viimase kolme aasta (kui ettevõte on tegutsenud vähem kui kolm aastat, siis esitatakse andmed tegutsetud perioodi kohta) jooksul täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks temaga sõlmitud hankelepingud ja tal ei ole jõustunud kohtuotsuseid nimetatud hankelepingute täitmata jätmise suhtes, esitades ühtlasi kõnealuse riigihangete nimekirja koos tellijate äranäitamisega. Riigihangete puudumisel esitada vastav kinnitus; (g)kontaktisiku andmed (nimi, telefoni nr, faksi nr, e-posti aadress); (h)taotleja seadusliku esindaja või tema poolt volitatud isiku originaalallkiri (volitamisel lisada volikiri).
2.Residentidel Äriregistri kehtiva kandeotsuse B-kaardi koopia linna- või maakohtu originaalkinnitusega, mis ei tohi olla vanem kui 15 kalendripäeva enne taotluse esitamise tähtpäeva, mitteresidendi puhul notariaalselt kinnitatud vastava asukohamaa õiguspädeva organi väljastatud kehtiva registreerimistunnistuse koopia.
3.Residentidel Maksuameti tõend (mitte saldoteatis) riiklike maksude võlgnevuse puudumise kohta, mis ei tohi taotluse esitamise päeval olla vanem kui 15 kalendripäeva, mitteresidendi puhul notariaalselt kinnitatud vastava asukohamaa õiguspädeva organi sellekohane kinnitus.
4.Viimase kinnitatud majandusaasta aruande koopia koos audiitori järeldusotsusega.
5.Aastate 1999 - 2001 ja käesoleva aasta jooksul teostatud tarkvara arendus/juurutusprojektide loetelu, mille ärilahendus põhineb hankelepingu täitmiseks pakutaval standardtarkvaral. Nimetatud dokumendis peavad olema ära näidatud projekti nimetus, projekti sisu, maksumus, teostamise aeg (aasta ja kestus), tellija (nimi ja kontaktandmed), teostamise ulatus (juurutatud funktsionaalsus), tarkvaralahenduse aktiivsete kasutajate arv (funktsioonide lõikes), hinnang tegelikule kasutamisele. Iga projekti juures peab olema märge selle kohta, kas projekt on teostatud Eestis ja märge selle kohta, kas projekt on teostatud avalikus sektoris.
6.Taotleja netokäive punktis 5. kirjeldatud nõuetele vastavate ja aastatel 1999 - 2001 Eestis teostatud arendus/juurutusprojektide osas.
7.Hankelepingu täitmist tagavate võimaluste (sh tehnilised ja organisatsioonilised võimalused) kirjeldus ühel lehel.
8.Hankelepingu täitmiseks kaasatavate allhankijate (allhankijate allhankijad ei ole lubatud) kirjalikud nõusolekud hankes osalemise kohta. Igal nimetatud nõusolekul peavad olema allhankija: (a)ärinimi ja registrikood; (b)kinnitus selle kohta, et allhankija on maksevõimeline, tema vara ei ole sekvestreeritud ja tema suhtes ei ole algatatud likvideerimismenetlust ega tehtud pankrotiotsust; (c)kinnitus, et allhankija on täitnud kõik kohustused riiklike ja kohalike maksude osas; (d)kinnitus, et allhankija on kolmel viimasel aastal aastal (kui ettevõte on tegutsenud vähem kui kolm aastat, siis esitatakse kinnitus tegutsetud perioodi kohta) tema poolt oma töötajatele makstud tasudelt tasunud sotsiaalkindlustusmaksed; (e)nõusolek ostjapoolsete järelepärimiste tegemise kohta Maksuametile või muule õiguspädevale institutsioonile; (f)kinnitus, et allhankija on viimase kolme aasta jooksul (kui ettevõtte on tegutsenud vähem kui kolm aastat, siis esitatakse andmed tegutsetud perioodi kohta) täitnud nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks temaga sõlmitud hankelepingud ja ei ole jõustunud kohtuotsuseid nimetatud hankelepingute täitmata jätmise suhtes, esitades ühtlasi kõnealuse riigihangete nimekirja koos tellijate äranäitamisega. Riigihangete puudumisel esitada vastav kinnitus; (g)ülesanded hankelepingu täitmisel; (h)kontaktisiku andmed (nimi, telefoni nr, faksi nr, e-posti aadress); (i)allhankija seadusliku esindaja või tema poolt volitatud isiku originaalallkiri (volitamisel lisada volikiri).
9.Allhanke kasutamise korral esitada allhankijate kvalifitseerimiseks dokumendid vastavalt eelpool toodud nõuetele punktides 2-5
10.Taotleja poolt kasutatavate kvaliteedi tagamise meetmete kirjeldus.
11.Hankelepingu täitmist koordineeriva projektijuhi CV ja hankelepingu täitmisel rakendatava vähemalt kolme spetsialisti CV, kelle vastutusel on äriprotsesside analüüs, kirjeldamine ja/või modelleerimine pakutava standardtarkvara baasil. CV-d peavad sisaldama andmeid erialase kvalifikatsiooni kohta ja igal CV-l peab olema vastava isiku allkirjastatud kinnitus selle kohta, et ta jääb hankelepinguga seotuks kogu hankeperioodi jooksul. Kõigile CV-dele peavad olema lisatud kvalifikatsiooni tõendavate tunnistuste ja diplomite koopiad ning projektijuhil tema poolt juhitud tarkvara arendus/juurutusprojektide loetelu (nimetus, teostamise aeg, tellija ja tellija kontaktisik), mille ärilahendus põhineb pakutaval standardtarkvaral.
12. Taotleja seadusliku esindaja või tema poolt volitatud isiku allkirjastatud kinnitus selle kohta, et projektijuht ja kolm spetsialisti, kelle kohta on esitatud CV-d jäävad hankelepinguga seotuks kogu hankeperioodi jooksul.
13. Taustandmed taotleja kohta, sh lühike ettevõtte tegevuse kirjeldus, senised suuremad kliendid ja tähtsamad projektid.
14. Nõuded dokumentide esitamiseks: (a) Kirjalik taotlus (punkt 1.) koos muude punktides 2. - 13. nõutud dokumentidega (edaspidi "taotluse dokumendid") tuleb esitada kausta köidetult, kõik lehed nummerdatud ja signeeritud, kaust sisukorraga varustatud; (b) Taotluse dokumendid tuleb esitada kahes eksemplaris, millest üks on originaal. Mõlemad eksemplarid tuleb esitada ühes kinnikleebitud pakendis, millele on kantud andmed ostja ja taotleja kohta, riigihanke nimetus ning märksõna "Taotluse dokumendid". Esitatud taotluse rahuldamise tingimused: (a)Ostja väljastab pakkumise kutse dokumendid maksimaalselt 5 (viiele) kvalifikatsiooninõuded täitnud taotlejale; (b)Juhul, kui kvalifikatsiooninõuded on täitnud rohkem kui 5 taotlejat, valitakse neist välja 5 pakkujat järgmiste valikukriteeriumide alusel: 1. Projektide arv 1999-2001 teostatud tarkvara arendus/juurutusprojektide loetelu kirjeldatud nõuetele vastavate ja avalikus sektoris teostatud projektide osas; 2. Taotleja netokäive 3. Hankelepingu täitmist koordineeriva projektijuhi poolt juhitud projektide arv. Eeelpool loetletud valikukriteeriumide rakendamisel on kriteeriumid võrdse osakaaluga. Iga kriteeriumi korral järjestatakse taotlejad vastavas kriteeriumis toodud arvnäitaja kahanemise järjekorras (esimese koha saab kõige suurema näitajaga taotleja) ning iga taotleja kohapunktid summeeritakse. Pakkujateks valitakse 5 kõige väiksema kohapunktide arvuga taotlejat. Pakkumise tagatis (50 000 krooni) tuleb esitada koos pakkumisega.
17. september 2001
Tallinna Linnakantselei kuulutab välja kaks avatud pakkumist tarkvara hankele Tallinna ametiasutustele
1.NAV for MS Exchange, 1000 litsentsi aastane pikendus, lisaks veel laiendus 150 võrra 1150-ni ja 50 EDU litsentsi koos aastase hooldusega. Lõpptulemuseks 1200 litsentsi aastase hooldusega (neist 50 EDU).
2.(eri firmade rakendustarkvara), Jasc Psp, Adobe Acrobat & Photoshop, Abbyy Finereader, Adaptec Easy Cd creator, CorelDraw.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Tallinna Linnakantselei, tuba 217b, e-post: a.kukk@tallinnlv.ee, tööpäevadel kell 10.00 - 12.00. Dokumendid väljastatakse paberkandjal allkirja vastu, meili teel väljastatakse soovi korral ainult neile, kes on eelnevalt paberkandjal dokumendid välja võtnud.
Pakkumised esitada hiljemalt 25. septembril 2001 kell 11.00.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
lvpost@tallinnlv.ee |