Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Selgunud sadamaala uue hoonestuse arhitektuurivõistluse võitja.
13. detsember 2022
Kuivastu sadamaala uue hoonestuse arhitektuurivõistluse võitis Arhitekt Must. AS Saarte Liinid korraldas koostöös Eesti Arhitektide Liiduga arhitektuurivõistluse Kuivastu sadamaala uue hoonestuse rajamiseks. Projekt on osa suurematest ümberehitustöödest, mis Kuivastu sadamas lähiaastatel plaanitakse läbi viia. Lähiaastatel plaanitakse teha reisijate turvalisuse tagamiseks sadamaalale rohkem ruumi, lammutada ajutise iseloomuga ehitised ja tuua reisijatele vajalikud teenused ootealale lähemale. Võidutöö “Merevaade” pakub žürii hinnangul Kuivastu sadamale uue kvaliteediga tervikliku väliruumi ja hoonestuslahenduse. Uushoonestus koosneb uuest sadamahoonest, kaptenimajast, väikelaevade hoiustamiseks mõeldud hoonest ning kassade varikatusest. Võidutöös on sadamaala liigendatud ja tekivad omaette väljakud ooteala ning väikesadama kasutajatele. Ooteala ja väikesadama vahele on pakutud istumistaskutega avalik ruum. Kavand arvestab ka väikelaevasadama loogikat ja manööverdusaladele esitatavaid nõudeid.
23. august 2022
Kehtestatud Kuivastu sadama detailplaneering. Planeeringuala suurus on ca 14,3 ha ja see hõlmab Kuivastu külas asuvaid katastriüksusi Kuivastu hotell (47801:008:0278), Kuivastu sadam (47801:008:0259), Kuivastu sadam (47801:008:0753), Kuivastu sadam (47801:008:0258), Kuivastu sadam (47801:008:0260), Teeääre (47801:008:0491), osaliselt 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee (47801:008:0531) ning katastriüksusega 47801:008:0753 piirnevat rannikumerd.
Planeeringu eesmärgiks on Kuivastu sadama territooriumi funktsionaalsemaks muutmine, maakasutus- ja ehitustingimuste määratlemine.
Planeeringuga moodustatakse kolm krunti, millele määratakse kokku 6 hoonestatavat ala. Igale hoonestusalale on määratud eraldi ehitustingimused. Planeeringualal olemasolev hoonestust on kavandatud rekonstrueerida ja täiendada. Osa hoonetest lammutatakse. Ühte piirkonda on kavandatud koondada sadama sõidukite ja muu hooldustehnika hoiuruumid, hoone veesõidukite hooldustööde teostamiseks ja väikelaevade tootmiseks.
Eesmärgiga muuta sõidukite juurdepääs ootealale sujuvamaks, kiiremaks ning tagada seejuures ohutus, laiendatakse sõidukite ooteala. Kavandatud on sadama sõiduradade arvu suurendamine, sõidukite parkimisalad, elektrisõidukite laadimisala ja päikesepaneelide paiknemiskohad elektrienergia tootmiseks.
Detailplaneeringu avalik väljapanek toimus 21.07.2022 – 04.08.2022 ning avalik arutelu 11.08.2022. Avaliku väljapaneku tulemusel täpsustati planeeringu seletuskirjas ja joonistel kasutatud mõisteid. Samuti kanti planeeringujoonisele olemasolev puurkaev sanitaarkaitsetsooniga. Kõik esitatud arvamused võeti arvesse ning avaliku väljapaneku ja avaliku arutelu tulemuste alusel tehtud muudatused ei muutnud detailplaneeringu põhilahendusi.
Planeeringu elluviimisega kaasnevad eeldatavalt positiivsed sotsiaalsed (liiklusohutuse suurenemine, sujuvam juurdepääs ootealale) ning majanduslikud (sadamaala funktsionaalsemaks muutmine, äri- ja tootmismaa kavandamine) mõjud. Olulisi negatiivseid mõjusid looduskeskkonnale ette näha ei ole.
Planeeringu eesmärgiks on Kuivastu sadama territooriumi funktsionaalsemaks muutmine, maakasutus- ja ehitustingimuste määratlemine.
Planeeringuga moodustatakse kolm krunti, millele määratakse kokku 6 hoonestatavat ala. Igale hoonestusalale on määratud eraldi ehitustingimused. Planeeringualal olemasolev hoonestust on kavandatud rekonstrueerida ja täiendada. Osa hoonetest lammutatakse. Ühte piirkonda on kavandatud koondada sadama sõidukite ja muu hooldustehnika hoiuruumid, hoone veesõidukite hooldustööde teostamiseks ja väikelaevade tootmiseks.
Eesmärgiga muuta sõidukite juurdepääs ootealale sujuvamaks, kiiremaks ning tagada seejuures ohutus, laiendatakse sõidukite ooteala. Kavandatud on sadama sõiduradade arvu suurendamine, sõidukite parkimisalad, elektrisõidukite laadimisala ja päikesepaneelide paiknemiskohad elektrienergia tootmiseks.
Detailplaneeringu avalik väljapanek toimus 21.07.2022 – 04.08.2022 ning avalik arutelu 11.08.2022. Avaliku väljapaneku tulemusel täpsustati planeeringu seletuskirjas ja joonistel kasutatud mõisteid. Samuti kanti planeeringujoonisele olemasolev puurkaev sanitaarkaitsetsooniga. Kõik esitatud arvamused võeti arvesse ning avaliku väljapaneku ja avaliku arutelu tulemuste alusel tehtud muudatused ei muutnud detailplaneeringu põhilahendusi.
Planeeringu elluviimisega kaasnevad eeldatavalt positiivsed sotsiaalsed (liiklusohutuse suurenemine, sujuvam juurdepääs ootealale) ning majanduslikud (sadamaala funktsionaalsemaks muutmine, äri- ja tootmismaa kavandamine) mõjud. Olulisi negatiivseid mõjusid looduskeskkonnale ette näha ei ole.
06. juuli 2022
Muhu Vallavalitsus võttis 05.07.2022.a. korraldusega nr 232 vastu Kuivastu sadama detailplaneeringu.
Planeeringuala suurus on ca 14,3 ha ja see hõlmab Kuivastu külas asuvaid katastriüksusi Kuivastu hotell (47801:008:0278), Kuivastu sadam (47801:008:0259), Kuivastu sadam (47801:008:0753), Kuivastu sadam (47801:008:0258), Kuivastu sadam (47801:008:0260), Teeääre (47801:008:0491), osaliselt 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee (47801:008:0531) ning katastriüksusega 47801:008:0753 piirnevat rannikumerd.
Planeeringu eesmärgiks on Kuivastu sadama territooriumi funktsionaalsemaks muutmine, maakasutus- ja ehitustingimuste määratlemine.
Planeeringuga moodustatakse kolm uut krunti, millele määratakse kokku 6 hoonestatavat ala. Igale hoonestusalale on määratud eraldi ehitustingimused. Planeeringualal olemasolev hoonestust on kavandatud rekonstrueerida ja täiendada. Osa hoonetest lammutatakse. Ühte piirkonda on kavandatud koondada sadama sõidukite ja muu hooldustehnika hoiuruumid, hoone veesõidukite hooldustööde teostamiseks ja väikelaevade tootmiseks. Arhitektuursed lahendused kavandatakse kaasaegses võtmes vastavalt lähipiirkonnas välja kujunenud ehitustraditsioonidele. Hoonestuses tagatakse ühtne ja harmooniline üldmulje. Hoonestusaladele 1, 2, 3, ja 6 osas nähakse ette vajadust korraldada arhitektuurne ideekonkurss.
Reisijate ja sõidukite mahu kasvust tingitult ning kolmanda parvlaeva liinile tulekuks laiendatakse sõidukite ooteala eesmärgiga muuta sõidukite juurdepääs ootealale sujuvamaks, kiiremaks ning tagada seejuures ohutus. Kavandatud on sadama sõiduradade arvu suurendamine, erinevate sõidukite parkimisalad, elektrisõidukite laadimisala ja päikesepaneelide paiknemiskohad elektrienergia tootmiseks. Sõiduradade laiendamist on planeeritud osaliselt veeala arvelt.
Detailplaneeringu elluviimine võimaldab sadama-ala otstarbekamata kasutust ning muudab parvlaevade teenindamise sujuvamaks ja ohtumaks. Eeldatavalt ei kaasne planeeringu elluviimisega piirkonnale olulisi negatiivseid mõjusid. Detailplaneering on kooskõlas valla üldplaneeringuga ning puudub vajadus üldplaneeringu muutmiseks.
Kuivastu sadama detailplaneeringu avalik väljapanek toimub 21.07.2022 - 04.08.2022.
Planeeringuala suurus on ca 14,3 ha ja see hõlmab Kuivastu külas asuvaid katastriüksusi Kuivastu hotell (47801:008:0278), Kuivastu sadam (47801:008:0259), Kuivastu sadam (47801:008:0753), Kuivastu sadam (47801:008:0258), Kuivastu sadam (47801:008:0260), Teeääre (47801:008:0491), osaliselt 10 Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare tee (47801:008:0531) ning katastriüksusega 47801:008:0753 piirnevat rannikumerd.
Planeeringu eesmärgiks on Kuivastu sadama territooriumi funktsionaalsemaks muutmine, maakasutus- ja ehitustingimuste määratlemine.
Planeeringuga moodustatakse kolm uut krunti, millele määratakse kokku 6 hoonestatavat ala. Igale hoonestusalale on määratud eraldi ehitustingimused. Planeeringualal olemasolev hoonestust on kavandatud rekonstrueerida ja täiendada. Osa hoonetest lammutatakse. Ühte piirkonda on kavandatud koondada sadama sõidukite ja muu hooldustehnika hoiuruumid, hoone veesõidukite hooldustööde teostamiseks ja väikelaevade tootmiseks. Arhitektuursed lahendused kavandatakse kaasaegses võtmes vastavalt lähipiirkonnas välja kujunenud ehitustraditsioonidele. Hoonestuses tagatakse ühtne ja harmooniline üldmulje. Hoonestusaladele 1, 2, 3, ja 6 osas nähakse ette vajadust korraldada arhitektuurne ideekonkurss.
Reisijate ja sõidukite mahu kasvust tingitult ning kolmanda parvlaeva liinile tulekuks laiendatakse sõidukite ooteala eesmärgiga muuta sõidukite juurdepääs ootealale sujuvamaks, kiiremaks ning tagada seejuures ohutus. Kavandatud on sadama sõiduradade arvu suurendamine, erinevate sõidukite parkimisalad, elektrisõidukite laadimisala ja päikesepaneelide paiknemiskohad elektrienergia tootmiseks. Sõiduradade laiendamist on planeeritud osaliselt veeala arvelt.
Detailplaneeringu elluviimine võimaldab sadama-ala otstarbekamata kasutust ning muudab parvlaevade teenindamise sujuvamaks ja ohtumaks. Eeldatavalt ei kaasne planeeringu elluviimisega piirkonnale olulisi negatiivseid mõjusid. Detailplaneering on kooskõlas valla üldplaneeringuga ning puudub vajadus üldplaneeringu muutmiseks.
Kuivastu sadama detailplaneeringu avalik väljapanek toimub 21.07.2022 - 04.08.2022.
06. juuni 2022
AS Saarte Liinid kuulutab välja Kuivastu sadamaala arhitektuurivõistluse.
Ideekonkurss korraldatakse vastavalt RHS § 128 lg 1 punktile 1 eesmärgiga sõlmida ideekonkursi võitjaga tema pakutud ideekavandi alusel teenuste hankeleping. Ideekonkursiga selgitatakse välja konkursi võitja (üks võitja). Konkursi võitjaga on hankijal õigus sõlmida RHS § 49 lõike 6 alusel läbi viidud väljakuulutamiseta läbirääkimistega hankemenetluse tulemusel projekteerimistööde hankeleping eeldatava maksumusega 234 000 eurot (ilma käibemaksuta koos 5%-lise reserviga).
Konkursil esitatud kavandi autori(te)le kuuluvad kehtiva autoriõiguse seaduse kohaselt kavandi isiklikud ja varalised autoriõigused, samuti kavandite omandiõigus. Auhinnatud ja/või ergutuspreemiaga premeeritud kavandite omandiõigus, samuti varaline õigus teost eksponeerida kui auhinnatud ja/või premeeritud tööd lähevad hankijale üle pärast auhindade ja/või ergutuspreemiate väljamaksmist. Muude autoriõiguste kasutamise õiguses lepitakse kokku hankelepingus.
Ideekonkursi auhinnafondi suurus on kokku 27 000 eurot.
Hanke eeldatav maksumus (sh. hanke osad): 261 000,00 EUR.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 25.08.2022 14:00.
Ideekonkurss korraldatakse vastavalt RHS § 128 lg 1 punktile 1 eesmärgiga sõlmida ideekonkursi võitjaga tema pakutud ideekavandi alusel teenuste hankeleping. Ideekonkursiga selgitatakse välja konkursi võitja (üks võitja). Konkursi võitjaga on hankijal õigus sõlmida RHS § 49 lõike 6 alusel läbi viidud väljakuulutamiseta läbirääkimistega hankemenetluse tulemusel projekteerimistööde hankeleping eeldatava maksumusega 234 000 eurot (ilma käibemaksuta koos 5%-lise reserviga).
Konkursil esitatud kavandi autori(te)le kuuluvad kehtiva autoriõiguse seaduse kohaselt kavandi isiklikud ja varalised autoriõigused, samuti kavandite omandiõigus. Auhinnatud ja/või ergutuspreemiaga premeeritud kavandite omandiõigus, samuti varaline õigus teost eksponeerida kui auhinnatud ja/või premeeritud tööd lähevad hankijale üle pärast auhindade ja/või ergutuspreemiate väljamaksmist. Muude autoriõiguste kasutamise õiguses lepitakse kokku hankelepingus.
Ideekonkursi auhinnafondi suurus on kokku 27 000 eurot.
Hanke eeldatav maksumus (sh. hanke osad): 261 000,00 EUR.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 25.08.2022 14:00.
15. november 2021
Kuivastu Sadama detailplaneeringu eelnõu avalik väljapanek toimub 26.11.2021–31.12.2021. Planeeringu eesmärgiks on Kuivastu sadama territooriumi funktsionaalsemaks muutmine, maakasutus- ja ehitustingimuste määratlemine. Reisijate ja sõidukite mahu kasvu ja kolmanda parvlaeva liinile tulekuks on vajalik laiendada sõidukite ooteala ning muuta sõidukite juurdepääs ootealale sujuvamaks, kiiremaks ning tagada seejuures ohutus. Planeeringualal olev hoonestust on kavandatud rekonstrueerida ja täiendada, sh nähakse ette võimalus rajada hoone veesõidukite hooldustööde teostamiseks ja väikelaevade tootmiseks. Ette nähakse ala päikesepaneelide paigaldamiseks. Planeeringuga soovitakse ranna ehituskeeluvööndit vähendada, millest tulenevalt on tegemist üldplaneeringut muutva detailplaneeringuga.
08. detsember 2020
Kuivastu sadama detailplaneeringu lähteseisukohtade kinnitamine ja avalikustamine. DP koostamise eesmärk on sadama territooriumi maakasutus- ja ehitustingimuste määramine. Detailplaneeringuga koondatakse ühte piirkoda sadama sõidukite ja hooldustehnika hoiuruumid, kavandatakse hoone veesõidukite hooldustööde teostamiseks ja väikelaevade tootmiseks, kavandatakse võimalus sadama sõiduradade
laiendamiseks lammutatava hoone ja teiste rajatiste arvelt, vajadusel ka vee ala arvelt. Planeeringuga kavandatakse päikesepaneelide paigaldamine elektrienergia tootmiseks ja parkimisalad elektrimootoriga sõidukite laadimiseks ning veokite ja teiste sõidukite parkimiseks.
laiendamiseks lammutatava hoone ja teiste rajatiste arvelt, vajadusel ka vee ala arvelt. Planeeringuga kavandatakse päikesepaneelide paigaldamine elektrienergia tootmiseks ja parkimisalad elektrimootoriga sõidukite laadimiseks ning veokite ja teiste sõidukite parkimiseks.
25. november 2020
Algatatud Kuivastu sadama detailplaneering planeeringuala laiendamiseks.
13. mai 2020
Algatatud Kuivastu sadama detailplaneering ja jäeti algatamata keskkonnamõjude strateegilise hindamise koostamine. Detailplaneeringu eesmärgiks on Kuivastu sadama territooriumi funktsionaalsemaks muutmine, maakasutus- ja ehitustingimuste määratlemine. Ühte piirkonda soovitakse koondada sadama sõidukite ja muu hooldustehnika hoiuruumid, kavandada hoone veesõidukite hooldustööde teostamiseks ja väikelaevade tootmiseks. Kavandatakse sadama sõiduradade laiendamine, erinevate sõidukite parkimisalad, elektrisõidukite laadimisala ja määratakse päkesepaneelide paiknemiskohad elektrieneriga tootmiseks. Kuna planeeringuga kavandatakse avalikku veekogusse kaldaga püsivalt ühendatud ehitiste rajamist, haaratakse planeeringualasse ka osaliselt mereala. Planeeritava ala pindala on kokku kuni 9,6 ha. Planeeringuala jääb valdavas ulatuses ranna ehituskeeluvööndisse. Planeeringuga soovitakse ranna ehituskeeluvööndit vähendada. Tulenevalt ehituskeeluvööndi vähendamise taotlemisest on tegemist üldplaneeringut muutva detailplaneeringuga.
22. jaanuar 2020
Saarte Liinid kavandab Kuivastu sadamasse rajada väikelaevade hoiustamise angaari, päikesepargi, uuendada sadama ülevaatajate hoonet, lammutada sadamas asuv vana laohoone. Kõikide plaanide elluviimiseks on vaja algatada detailplaneering.
17. märts 2015
AS Saarte Liinid kuulutab välja hanke nimetusega „Kuivastu sadama kai nr 1 täiendav vendrikaitse".
Hanke lühikirjeldus ja eesmärk:
Hankija eesmärgiks on tõhusa ja ohutu vendrikaitse tekitamine Kuivastu sadama kail nr 1 parvlaevade sildumiseks. Kuivastu sadama kai nr 1 merepoolses otsas asuvad praegu AN1000 vendrid, mis on tugevate lõunakaare tuulte korral parvlaevade juhuslike otsasõitude tõttu purunenud. Kail nr 1 ülejäänud vendrikaitseks on 8 vendrikomplekti, ühes komplektis kaks vertikaalselt paigutatud vendrit SCN 700 E1,0 esipaneeliga 1,4x3,9 meetrit, mis on heas seisukorras. Kai nr 1 vastas asuval kail nr 2 on AN1000 vendrite asemel kasutatud kai nurgas topelt plaatvendrite komplekti. AS Saaremaa Laevakompanii parvlaevade kaptenitelt on tulnud ettepanek kail nr 1 AN1000 vendrid asendada esipaneeliga plaatvendritega SCN 700 E1,0 (või sellega samaväärne), mis on ennast hästi õigustanud. Selleks, et SCN 700 E1,0 (või sellega samaväärne) vendrikomplektid paigaldada, tuleb olemasoleva kaiseinale betoonkõrgendus valada mahuga 21,7 m³, betooni klass C35/45, külmakindlusklass KK4.
Betoonkõrgenduse sarrused ühendatakse olemasoleva betoonist pealisehitusega sarruste ja keemilise massiga HILTI HIT-RE500 (või sellega samaväärne).
Tööde teostamise aluseks on EstKONSULT OÜ töö nr B511 „Kuivastu sadama kai nr 1 vendrikaitse rekonstrueerimine" tööprojekt, Tallinn märts 2015.
Hanke teostamise aeg:
Algus: koheselt peale hankelepingu jõustumist.
Lõpp: 4 kuud hankelepingu sõlmimisest.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning informatsiooni ja dokumendid, mis tuleb esitada pakkujal kvalifikatsiooni tõendamiseks, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks, pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise tingimused, nõuded pakkumuse vormistamisele ja esitamisele ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumentides.
Hankedokumendid väljastame taotlejale tema nõudmisel. Hankedokumentide väljastamise taotlus esitada e-posti aadressile meelika@saarteliinid.ee
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama Hankija faksile +372 45 30 149 või elektronpostile meelika@saarteliinid.ee.
Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule või huvitatud isikule vastused e-kirjaga.
Hankija ei vastuta e-side toimimise eest.
Pakkumus esitatakse eesti keeles. Hankemenetluse keel ja hankelepingu täitmise keel on eesti keel.
Pakkumuste esitamise tähtaeg 19.03.2015.a. kell 14:00.
Hanke lühikirjeldus ja eesmärk:
Hankija eesmärgiks on tõhusa ja ohutu vendrikaitse tekitamine Kuivastu sadama kail nr 1 parvlaevade sildumiseks. Kuivastu sadama kai nr 1 merepoolses otsas asuvad praegu AN1000 vendrid, mis on tugevate lõunakaare tuulte korral parvlaevade juhuslike otsasõitude tõttu purunenud. Kail nr 1 ülejäänud vendrikaitseks on 8 vendrikomplekti, ühes komplektis kaks vertikaalselt paigutatud vendrit SCN 700 E1,0 esipaneeliga 1,4x3,9 meetrit, mis on heas seisukorras. Kai nr 1 vastas asuval kail nr 2 on AN1000 vendrite asemel kasutatud kai nurgas topelt plaatvendrite komplekti. AS Saaremaa Laevakompanii parvlaevade kaptenitelt on tulnud ettepanek kail nr 1 AN1000 vendrid asendada esipaneeliga plaatvendritega SCN 700 E1,0 (või sellega samaväärne), mis on ennast hästi õigustanud. Selleks, et SCN 700 E1,0 (või sellega samaväärne) vendrikomplektid paigaldada, tuleb olemasoleva kaiseinale betoonkõrgendus valada mahuga 21,7 m³, betooni klass C35/45, külmakindlusklass KK4.
Betoonkõrgenduse sarrused ühendatakse olemasoleva betoonist pealisehitusega sarruste ja keemilise massiga HILTI HIT-RE500 (või sellega samaväärne).
Tööde teostamise aluseks on EstKONSULT OÜ töö nr B511 „Kuivastu sadama kai nr 1 vendrikaitse rekonstrueerimine" tööprojekt, Tallinn märts 2015.
Hanke teostamise aeg:
Algus: koheselt peale hankelepingu jõustumist.
Lõpp: 4 kuud hankelepingu sõlmimisest.
Pakkujate kvalifitseerimise tingimused ning informatsiooni ja dokumendid, mis tuleb esitada pakkujal kvalifikatsiooni tõendamiseks, pakkumuse koosseisus esitamisele kuuluvad dokumendid ja tingimused pakkumuse vastavaks tunnistamiseks, pakkumuste hindamise ja pakkumuse edukaks tunnistamise tingimused, nõuded pakkumuse vormistamisele ja esitamisele ning muu teabe on hankija sätestanud hankedokumentides.
Hankedokumendid väljastame taotlejale tema nõudmisel. Hankedokumentide väljastamise taotlus esitada e-posti aadressile meelika@saarteliinid.ee
Hankemenetlusel osalev isik või huvitatud isik peab oma küsimused täiendava informatsiooni ja selgituste saamiseks hanketeate või hankedokumentide kohta esitama Hankija faksile +372 45 30 149 või elektronpostile meelika@saarteliinid.ee.
Hankija edastab hankemenetlusel osalevale isikule või huvitatud isikule vastused e-kirjaga.
Hankija ei vastuta e-side toimimise eest.
Pakkumus esitatakse eesti keeles. Hankemenetluse keel ja hankelepingu täitmise keel on eesti keel.
Pakkumuste esitamise tähtaeg 19.03.2015.a. kell 14:00.
12. juuli 2011
Kuivastu sadama teise kai rekonstrueerimise hanke võitis Astlanda Ehitus OÜ, pakkumise maksumus ilma käibemaksuta on 1,46 miljonit eurot. Hankega on kavas Kuivastu sadama olemasolev teine kai rekonstrueerida uute parvlaevade jaoks. Töövõtja peab valmistama ja paigaldama uue kaldarambi koos rambialuste vaia- ja betoonitöödega. Rambi alla tuleb teha graniitkividega kindlustatud nõlv. Samuti peab olemasoleva kaivarustuse välja vahetama plaatvendrite vastu, paigaldama täiendavad pollarid ja rajama kai otsa vaiadele toetuva paali, millega kujuneb kai pikkuseks 112,5 meetrit. Olemasoleva gravitatsioonitüüpi kai kaitseks rajatakse monoliitsest raudbetoonist erosioonikaitseplaat ning olemasoleva esimese kai otsas paiknev tulepaak tõstetakse ümber ehitatavale paalile. Tööde mahtu kuulub ka kai valgustuse uuendamine, kai peajaotuskeskuse ja laeva elektrikilbi ning laeva veevõtupunkt paigaldamine. Hankes plaanitavate süvendustööde maht on umbes 2200 kuupmeetrit. Leping hanke võitajaga saab sõlmida alates 20. juulist 2011.
07. juuli 2011
Väikelaevade sadama rajamise hanke võitis Insenerehituse AS-i ja OÜ RTS Infraehituse ühispakkumine. Väikelaevade sadam on kavas rajada Kuivastu sadama lõunapoolsesse ossa. Kava kohaselt rajatakse muulid, paigaldatakse kaks ujuvkaid ja ehitatakse slipp väikelaevade vettelaskmiseks. Ujuvkaide ääres on sildumiskohti 34, millele lisandub 14 sildumiskohta väikelaevasadama põhikaide ääres. Vee sügavuseks on sadamas 2,5–3,5 meetrit. Hanke käigus rekonstrueeritakse väikelaevasadama hoone, lisaks uuendatakse välistrassid ja puhastusseade. Tööd on jaotatud kahte etappi. Esimene etapp lõpeb tänavu, teine etapp järgmise aasta lõpuks
13. mai 2011
AS Saarte Liinid kuulutab välja avatud hanke Kuivastu sadama kai nr 2 rekonstrueerimiseks.
Rekonstrueeritakse olemasolev kai nr 2 uute parvlaevade (tüüp MM 90 FC) jaoks. Selleks tuleb valmistada ja paigaldada uus kaldaramp koos rambialuste vaia- ja betoonitööde teostamisega. Rambi alla tehakse graniitkividega kindlustatud nõlv. Vahetatakse välja olemasolev kaivarustus plaatvendrite vastu, paigaldatakse täiendavad pollarid. Rajatakse kai otsa vaiadele toetuv paal, millega kujuneb kai pikkuseks 112,5 m. Olemasoleva gravitatsioonitüüpi kai kaitseks rajatakse monoliitsest raudbetoonist erosioonikaitseplaat. Olemasolev kai nr 1 otsas paiknev tulepaak tõstetakse ümber ehitatavale paalile.
Hankeleping hõlmab olemasolevat kaid nr 2 koos seal asuva kaldarambi ringiehitamisega. Kai pikkus koos rajatava paaliga on 112,5 m, garanteeritud vee sügavus -5,2 m. Metallist kaldarambi mõõdud on 9,0x15,6 m. Plaanitavate süvendustööde maht on ca 2200 m³. Rajatava erosioonikaitseplaadi maht on 1475/680 m²/m³. Uuendatakse kai valgustus, paigaldatakse kai peajaotuskeskus ja laeva elektrikilp. Kaile paigaldatakse laeva veevõtupunkt.
Tööde teostamise aeg on 870 päeva.
Hankija laeb käesoleva riigihanke hankedokumendid riigihangete registri veebilehel https://riigihanked.riik.ee üles hiljemalt järgmisel tööpäeval pärast hanketeate avaldamist.
Info ja dokumendid: AS Saarte Liinid, Meelika Mašnova, tel: 453 0148, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: meelika@saarteliinid.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 21. juuni 2011 kell 14:00.
Rekonstrueeritakse olemasolev kai nr 2 uute parvlaevade (tüüp MM 90 FC) jaoks. Selleks tuleb valmistada ja paigaldada uus kaldaramp koos rambialuste vaia- ja betoonitööde teostamisega. Rambi alla tehakse graniitkividega kindlustatud nõlv. Vahetatakse välja olemasolev kaivarustus plaatvendrite vastu, paigaldatakse täiendavad pollarid. Rajatakse kai otsa vaiadele toetuv paal, millega kujuneb kai pikkuseks 112,5 m. Olemasoleva gravitatsioonitüüpi kai kaitseks rajatakse monoliitsest raudbetoonist erosioonikaitseplaat. Olemasolev kai nr 1 otsas paiknev tulepaak tõstetakse ümber ehitatavale paalile.
Hankeleping hõlmab olemasolevat kaid nr 2 koos seal asuva kaldarambi ringiehitamisega. Kai pikkus koos rajatava paaliga on 112,5 m, garanteeritud vee sügavus -5,2 m. Metallist kaldarambi mõõdud on 9,0x15,6 m. Plaanitavate süvendustööde maht on ca 2200 m³. Rajatava erosioonikaitseplaadi maht on 1475/680 m²/m³. Uuendatakse kai valgustus, paigaldatakse kai peajaotuskeskus ja laeva elektrikilp. Kaile paigaldatakse laeva veevõtupunkt.
Tööde teostamise aeg on 870 päeva.
Hankija laeb käesoleva riigihanke hankedokumendid riigihangete registri veebilehel https://riigihanked.riik.ee üles hiljemalt järgmisel tööpäeval pärast hanketeate avaldamist.
Info ja dokumendid: AS Saarte Liinid, Meelika Mašnova, tel: 453 0148, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: meelika@saarteliinid.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 21. juuni 2011 kell 14:00.
02. mai 2011
Saarte Liinid kuulutab välja avatud hanke Kuivastu sadama väikelaevasadama ehitamiseks.
Hankelepingu kestus 1045 päeva, sellest Tööde Täitmisaeg 315 päeva, Puudustest Teatamise Ajavahemik 730 päeva.
Muulid rajatakse monteeritavatest raudbetoonelementidest, millised on Tellijal olemas ning merepoolne nõlv rajatakse graniitkividest. Väikelaevade veeskamiseks ehitatakse slipp.
Rekonstrueeritakse väikelaevasadama hoone, hoone soojustatakse, välistrassid ja puhastusseade uuendatakse. Paigaldatakse kaks ujuvkaid kumbki pikkusega 36 m kokku 34 sildumiskohaga, lisaks 14 sildumiskohta väikelaevasadama põhikaide ääres. Väikelaevasadam varustatakse navigatsioonisüsteemiga. Kogu territoorium heakorrastatakse koos sadama tööks vajaliku hoiuplatsiga.
Vastavalt finantseerimisvõimalusele on ehitustööd viidud kahte etappi, s.t. I etapp 2011.a. ja II etapp 2012.a., tähtaeg 31.mai 2012.a.
Väikelaevasadam on vastavalt plaanilisele lahendusele ettenähtud rajada Kuivastu sadama akvatooriumi lõunapoolsesse ossa, piirnedes parvlaeva ooteala ja sadamahoonega. Merepoolt on väikelaevasadama akvatoorium kaitstud muulidega, mis muudab sadama väga turvaliseks. Veesügavus 2,5 – 3,5 m. Väikelaevadel on võimalik seista kas ujuvkaide ääres või kaitsemuulide siseküljel. Sadamasse tuleb väikelaevade tankimisseade, kaid on varustatud vee ja elektriga. Rekonstrueeritakse väikelaevasadama hoone, selle välistrassid ja puhastusseade, territoorium heakorrastatakse.
Hankija laeb käesoleva riigihanke hankedokumendid riigihangete registri veebilehel https://riigihanked.riik.ee üles hiljemalt järgmisel tööpäeval pärast hanketeate avaldamist.
Pakkujaks saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Hankija laeb riigihangete registri veebilehele üles ka selgitused ja vastused hankemenetluse käigus esitatud küsimustele, vajadusel samuti hankedokumentide muudatused ja saadab need riigihangete registri veebilehel registreerunud pakkujatele e-posti teel (registri veebilehe kaudu).
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavatele dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis "Pakkuja hankemenetluselt kõrvaldamise alused, nõuded pakkuja kvalifikatsioonile, pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks nõutavad dokumendid".
Info ja dokumendid: AS Saarte Liinid, Jalmar Jõksi, tel: 51 48 977, faks: 453 0149, e-post: jalmar@saarteliinid.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 10. juuni 2011 kell 14:00.
Hankelepingu kestus 1045 päeva, sellest Tööde Täitmisaeg 315 päeva, Puudustest Teatamise Ajavahemik 730 päeva.
Muulid rajatakse monteeritavatest raudbetoonelementidest, millised on Tellijal olemas ning merepoolne nõlv rajatakse graniitkividest. Väikelaevade veeskamiseks ehitatakse slipp.
Rekonstrueeritakse väikelaevasadama hoone, hoone soojustatakse, välistrassid ja puhastusseade uuendatakse. Paigaldatakse kaks ujuvkaid kumbki pikkusega 36 m kokku 34 sildumiskohaga, lisaks 14 sildumiskohta väikelaevasadama põhikaide ääres. Väikelaevasadam varustatakse navigatsioonisüsteemiga. Kogu territoorium heakorrastatakse koos sadama tööks vajaliku hoiuplatsiga.
Vastavalt finantseerimisvõimalusele on ehitustööd viidud kahte etappi, s.t. I etapp 2011.a. ja II etapp 2012.a., tähtaeg 31.mai 2012.a.
Väikelaevasadam on vastavalt plaanilisele lahendusele ettenähtud rajada Kuivastu sadama akvatooriumi lõunapoolsesse ossa, piirnedes parvlaeva ooteala ja sadamahoonega. Merepoolt on väikelaevasadama akvatoorium kaitstud muulidega, mis muudab sadama väga turvaliseks. Veesügavus 2,5 – 3,5 m. Väikelaevadel on võimalik seista kas ujuvkaide ääres või kaitsemuulide siseküljel. Sadamasse tuleb väikelaevade tankimisseade, kaid on varustatud vee ja elektriga. Rekonstrueeritakse väikelaevasadama hoone, selle välistrassid ja puhastusseade, territoorium heakorrastatakse.
Hankija laeb käesoleva riigihanke hankedokumendid riigihangete registri veebilehel https://riigihanked.riik.ee üles hiljemalt järgmisel tööpäeval pärast hanketeate avaldamist.
Pakkujaks saab registreeruda ja hankedokumendid alla laadida riigihangete registri veebilehelt. Hankija laeb riigihangete registri veebilehele üles ka selgitused ja vastused hankemenetluse käigus esitatud küsimustele, vajadusel samuti hankedokumentide muudatused ja saadab need riigihangete registri veebilehel registreerunud pakkujatele e-posti teel (registri veebilehe kaudu).
Hankija poolt esitatud kvalifitseerimistingimused ning nõuded pakkuja kvalifikatsiooni tõendavatele dokumentide vormistamisele ja esitamisele on sätestatud käesolevas hanketeates ja hankedokumendis "Pakkuja hankemenetluselt kõrvaldamise alused, nõuded pakkuja kvalifikatsioonile, pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks nõutavad dokumendid".
Info ja dokumendid: AS Saarte Liinid, Jalmar Jõksi, tel: 51 48 977, faks: 453 0149, e-post: jalmar@saarteliinid.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 10. juuni 2011 kell 14:00.
08. veebruar 2010
KMG Insenerehitus AS-ga sõlmiti leping Kuivastu sadama väikelaeva sadama akvatooriumi süvendamisele. Hankelepingu täitmise tulemusena peab tekkima akvatoorium, kus vee sügavus on madalamas osas -2,5 m ja sügavamas osas – 3,5 m. Kuna merepõhjast võetakse valdavalt välja lubjakivi, tuleb see ladustada kaldale Tellija poolt määratavasse piirkonda.
02. detsember 2009
AS Saarte Liinid kuulutab välja avatud hanke Kuivastu sadama väikelaeva sadama akvatooriumi süvendamisele.
Hankelepingu kestus 90 päeva, sellest Tööde Täitmisaeg 90 päeva.
Kuivastu väikelaevasadama süvendustööde kohta on koostatud täpsustatud tööprojekt, mis määratleb konkreetselt väljakaevatava pinnase mahu. Geotehnilised tingimused on keerulised (raskesti süvendatavad kihid) vastavalt teostatud geotehnilistele uuringutele. Süvendatava mahu jagunemist erinevateks kategooriateks ei ole süvendusprojektis hinnatud, juhinduda tuleb joonistel esitatud andmetest, geotehnilistest uuringutest ja geodeetilisest / hüdrograafilisest mõõdistusest. Hankelepingu täitmise tulemusena peab tekkima akvatoorium, kus vee sügavus on madalamas osas -2,5 m ja sügavamas osas – 3,5 m. Kuna merepõhjast võetakse valdavalt välja lubjakivi, tuleb see ladustada kaldale Tellija poolt määratavasse piirkonda.
Kuivastu sadama väikelaevasadama süvendustöid tuleb teostada vastavalt AS Merin tööprojektile nr 703, november 2009.
Süvendatava ala kogupind on ca 11 400 m² ja süvendusmaht kokku ca 22 700 m³.
Süvendataval alal on teostatud geotehnilised uuringud IPT Projektijuhtimine OÜ poolt 2005.a., töö nr 05-04-0487 KU ja OÜ REI Geotehnika poolt novembris 2009.a., töö nr 2613-09.
Koostatud on ala täpsustatud geodeetiline mõõdistus.
Tagatised ja garantiid vastavalt hankedokumentides kindlaksmääratud tingimustele.
Ühispakkujad moodustavad konsortsiumi ühise pakkumuse esitamiseks ning volitavad loetelus juhtiva partnerina nimetatud isikut tegutsema konsortsiumi juhtliikmena hankemenetlusega, hankelepingu sõlmimisega ning hankelepingu täitmisega seotud toimingute tegemiseks, esindades konsortsiumit suhetes hankijaga. Hankelepingu sõlmimisel kohustuvad ühispakkujad omavahel sõlmima konsortsiumikokkuleppe hankelepingu täitmiseks. Hankelepingu sõlmimisel vastutavad kõik konsortsiumi liikmed solidaarselt hankelepingu täitmise eest. Kõik konsortsiumi liikmed jäävad pakkumusega seotuks ning on valmis täitma oma kohustusi kuni kõikide hankelepingust tulenevate kohustuste täitmiseni.
Riigihanke objektiks olevate tööde teostamiseks sõlmib Hankija töövõtulepingu "Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahendi alusel" nn. "Punane FIDIC" tingimustel.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja peab viimase 5 (viie) aasta, 2004-2008.a. jooksul olema peatöövõtjana teostanud 1 (ühe) käesoleva riigihanke objekti sarnase ehitustöö, s.o. vesiehitustöö (CPV kood 45240000-1) maksumusega vähemalt 10 (kümme) miljonit krooni.
Pakkuja peab olema täitnud viimase 5 (viie) aasta jooksul nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud.
Pakkujal (partneril) peab olema ettevõttesisene ISO 9001:2000 / ISO 9001:2008 seeria standardil põhinev sertifitseeritud kvaliteedijuhtimise süsteem või tõendusdokument ettevõttesisese kvaliteedijuhtimise süsteemi olemasolu kohta.
Pakkuja (partneri) kasutuses peab reaalselt olemas olema vajalik tehnika meres süvendus- ja kaadamistööde teostamiseks.
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 23. detsember 2009 kell 09:00.
Hankija poolt paberkandjal hankedokumentide (edaspidi HD) väljastamise eest tasuda hankija arve alusel 340 krooni kas ettemaksena enne HD väljastamist sularahas või ülekandega hankija a/a-le nr. 10022030455004 AS SEB Pank; või sularahas HD väljastamisel.
Hankedokumendid väljastab hankija AS Saarte Liinid pakkujatele paberkandjal hankija asukohas Rohu 5 Kuressaares (B-korpuse I korrusel); pakkuja taotlusel väljastab hankija hankedokumendid pakkujale paberkandjal posti teel tähtkirjaga (väljastusteatega), posti teel edastamise kulud tasub pakkuja.
Info ja dokumendid: AS Saarte Liinid, Peeter Oopkaup, tel: 453 0142, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: peeter@saarteliinid.ee.
Pakkumised saata: AS Saarte Liinid, Evelin Kivi, tel: 453 0147, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: evelin@saarteliinid.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 28. detsember 2009 kell 14:00.
12. oktoober 2009
Kuressaare Ehitus AS-ga sõlmiti leping Kuivastu sadama akvatooriumi lõunapoolsesse ossa väikelaeva sadama ehitamisele. Väikelaevasadama akvatoorium tuleb süvendada, maht ca 23 000 m³, lisaks muulide aluste kaevikute kaevamine. Pinnas tuleb vedada kaadamisalale Riia lahes. Muulid rajatakse monteeritavatest raudbetoonelementidest ja merepoolne nõlv graniitkividest. Rajatakse slipp. Rekonstrueeritakse väikelaevasadama hoone, hoone soojustatakse, välistrassid ja puhastusseade uuendatakse. Paigaldatakse kaks ujuvkaid kumbki pikkusega 36 m kokku 34 sildumiskohaga, lisaks 14 sildumiskohta väikelaevasadama põhikaide ääres. Väikelaevasadam varustatakse navigatsioonisüsteemiga. Kogu territoorium heakorrastatakse.
15. juuni 2009
AS Saarte Liinid kuulutab välja avatud hanke Kuivastu sadam, väikelaeva sadama ehitamisele.
Hankelepingu kestus 957 päeva, sellest Tööde Täitmisaeg 227 päeva, Puudustest Teatamise Ajavahemik 730 päeva.
Väikelaevasadama akvatoorium tuleb süvendada, maht ca 23 000 m³, lisaks muulide aluste kaevikute kaevamine. Pinnas tuleb vedada kaadamisalale Riia lahes. Muulid rajatakse monteeritavatest raudbetoonelementidest ja merepoolne nõlv graniitkividest. Rajatakse slipp.
Rekonstrueeritakse väikelaevasadama hoone, hoone soojustatakse, välistrassid ja puhastusseade uuendatakse. Paigaldatakse kaks ujuvkaid kumbki pikkusega 36 m kokku 34 sildumiskohaga, lisaks 14 sildumiskohta väikelaevasadama põhikaide ääres. Väikelaevasadam varustatakse navigatsioonisüsteemiga. Kogu territoorium heakorrastatakse.
Väikelaevade sadam on vastavalt plaanilisele lahendusele ettenähtud rajada Kuivastu sadama akvatooriumi lõunapoolsesse ossa, piirnedes parvlaeva ooteala ja sadamahoonega. Merepoolt on väikelaevasadama akvatoorium kaitstud muulidega, mis muudab sadama väga turvaliseks. Veesügavus 2,5 – 3,5 m. Väikelaevadel on võimalik seista kas ujuvkaide ääres või kaitsemuulide siseküljel. Sadamasse tuleb väikelaevade tankimisseade, kaid on varustatud vee ja elektriga. Rekonstrueeritakse väikelaevasadama hoone, selle välistrassid ja puhastusseade, territoorium heakorrastatakse.
Tagatised ja garantiid vastavalt hankedokumentides kindlaksmääratud tingimustele.
Ühispakkujad moodustavad konsortsiumi ühise pakkumuse esitamiseks ning volitavad loetelus juhtiva partnerina nimetatud isikut tegutsema konsortsiumi juhtliikmena hankemenetlusega, hankelepingu sõlmimisega ning hankelepingu täitmisega seotud toimingute tegemiseks, esindades konsortsiumit suhetes hankijaga. Hankelepingu sõlmimisel kohustuvad ühispakkujad omavahel sõlmima konsortsiumikokkuleppe hankelepingu täitmiseks. Hankelepingu sõlmimisel vastutavad kõik konsortsiumi liikmed solidaarselt hankelepingu täitmise eest. Kõik konsortsiumi liikmed jäävad pakkumusega seotuks ning on valmis täitma oma kohustusi kuni kõikide hankelepingust tulenevate kohustuste täitmiseni.
Riigihanke objektiks olevate tööde teostamiseks sõlmib Hankija töövõtulepingu "Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahendi alusel", nn. "Punane FIDIC" tingimustel.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja peab viimase 5 (viie) aasta, 2004-2008.a. jooksul olema peatöövõtjana teostanud 1 (ühe) käesoleva riigihanke objekti sarnase ehitustöö, s.o. sadamaehitustööd (CPV kood 45241000-8), avamereterminalides tehtavad ehitustööd (CPV kood 45241200-0), kaide ehitustööd (CPV kood 45241100-9) maksumusega vähemalt 10 (kümme) miljonit krooni. Esitada: Pakkuja (Partneri) viimase 5 (viie) aasta 2004-2008.a jooksul teostatud sarnaste ehitustööde loetelu Vormil III koos andmetega ehitustööde maksumuse, teostamise aja ja andmetega tellijate kohta. Hankija loeb sarnasteks ehitustöödeks sadamaehitustööd (CPV kood 45241000-8), avamereterminalides tehtavad ehitustööd (CPV kood 45241200-0), kaide ehitustööd (CPV kood 45241100-9).
Pakkuja peab olema täitnud viimase 5 (viie) aasta jooksul nõuetekohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud. Esitada: Pakkuja (partneri) kirjalik kinnitus Vormil VI (märkida vastavas lahtris ristiga (x)), et pakkuja (partner) on viimase 5 (viie) aasta jooksul täitnud nõuete- ja hea tava kohaselt kõik riigihangete teostamiseks sõlmitud hankelepingud. Kui pakkuja (partner) ei ole riigihanke hankemenetluse tulemusel sõlminud hankelepinguid, siis märkida vastavas lahtris ristiga (x) selle kohta vastav kinnitus Vormil VI.
Pakkuja, kes kavatseb hankelepingu täitmisel kasutada alltöövõtjaid, peab kinnitama, et allhankelepingu alusel hankelepingu täitmisel osalevatel alltöövõtjatel puuduvad "Pakkuja hankemenetluselt kõrvaldamise alused, nõuded pakkuja kvalifikatsioonile, pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks nõutavad dokumendid" punktides 1.1.1. – 1.1.4. nimetatud alused. Esitada: Põhiliste alltöövõtjate loetelu Vormil VII kinnitusega, et alltöövõtjatel puuduvad punktides 1.1.1. – 1.1.4 nimetatud alused.
Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) tunnustatud pakkujate ametlikku nimekirja kantud pakkuja (või partner) esitab oma kvalifikatsiooni tõendamiseks tõendusdokumendi (registreerimistunnistuse) tema kandmise kohta tunnustatud ettevõtjate nimekirja klassis A või B tegevusaladel, mis hõlmavad CPV koode 45241000-8, 45241200-0, 45241100-9. Lisaks tõendusdokumendile peab pakkuja (partner) esitama Maksu- ja Tolliameti ja pakkuja (partneri) elu- või asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri või pakkuja asukohariigi vastava pädeva ametiasutuse tõendid, mis tõendavad, et pakkujal (või partneril) pole maksuvõlga riiklike maksude, sotsiaalkindlustuse maksete ja pakkuja (partneri) asukohajärgsete kohalike maksude tasumise osas. Maksu- ja Tolliameti ja pakkuja (partneri) elu- või asukohajärgse kohalike maksude maksuhalduri või pakkuja asukohariigi vastava pädeva ametiasutuse poolt väljastatud tõendid ei või olla väljastatud varem kui ühe (1) kuu jooksul enne pakkumuste esitamise tähtaega.
Ühispakkumuse korral esitavad kõik ühispakkumuse partnerid ühise "Pakkuja hankemenetluselt kõrvaldamise alused, nõuded pakkuja kvalifikatsioonile, pakkuja kvalifikatsiooni kontrollimiseks nõutavad dokumendid" punktis 2.2.1. nõutud Vormi III ja iga ühispakkumuse partner punktis 2.2.4 nimetatud Vormi VI. Punktides 2.2.2, 2.2.3, 2.2.5 ja 2.2.6. loetletud nõuete täitmiseks vajalikud vormid ja dokumendid esitavad ühispakkumuse partnerid ühiselt. Kui ühispakkumuse korral on ISO 9001:2000 sertifikaat või kvaliteedijuhtimise süsteem ainult ühel ühispakkumuse osapoolel, lisada teise osapoole kirjalik kinnitus vastavalt p. 2.2.6 nimetatud Vormile VIII.
Hankija poolt paberkandjal hankedokumentide, v.a. projektdokumentatsiooni väljastamise eest tasuda hankija ARVE alusel 1850 krooni kas: a) ettemaksena enne HD väljastamist sularahas või ülekandega hankija a/a-le nr. 10022030455004 AS SEB Pank või b) sularahas HD väljastamisel. Hankija poolt volitatud isiku aktsiaseltsi FERDIDA poolt hankija ülesandel HD projektdok-ni väljastamise eest paberkandjal tasuda AS FERDIDA ARVE alusel kas: a) ettemaksena enne HD väljastamist sularahas või ülekandega AS FERDIDA a/a-le nr. 221014204561 Hansapank või b) sularahas projektdok-i väljastamisel.
Hankedokumendid väljastab hankija AS Saarte Liinid pakkujatele järgmiselt:
- hankedokumendid (välja arvatud projektdokumentatsioon) väljastab hankija paberkandjal hankija asukohas Rohu 5 Kuressaares (B-korpuse I korrusel); pakkuja taotlusel väljastab hankija hankedokumendid (välja arvatud projektdokumentatsioon) pakkujale paberkandjal posti teel tähtkirjaga (väljastusteatega), posti teel edastamise kulud tasub pakkuja;
- hankedokumentide projektdokumentatsiooni väljastab hankija poolt volitatud isik aktsiaselts FERDIDA (registrikood 10049193) hankija ülesandel paberkandjal AS FERDIDA asukohas Laki 12A Tallinnas (I korrusel); hankija ülesandel väljastab AS FERDIDA hankedokumentide projektdokumentatsiooni pakkujale (pakkuja poolt hankijale vastavasisulise taotluse esitamisel) paberkandjal posti teel tähtkirjaga (väljastusteatega), posti teel edastamise kulud tasub pakkuja.
Info ja dokumendid: Aktsiaselts Saarte Liinid, Peeter Oopkaup, tel: 453 0142, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: peeter@saarteliinid.ee.
Pakkumised saata: Aktsiaselts Saarte Liinid, Evelin Kivi, tel: 453 0147, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: evelin@saarteliinid.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 30. juuli 2009 kell 14:00.
16. veebruar 2009
Kuivastu sadama kai number üks rekonstrueerivad KMG Inseneriehituse AS ja Raunopol AS. Tööde mahtu kuulub Kuivastu sadama esimese kai olemasolevate kaldarampide demonteerimine ning uue vaiadele toetuva kaldarambi ehitamine. Kaile paigaldatakse uued plaatvendrid, lisapollarid, rattapiirded ning ohutusredelid. Lisaks tuleb akvatooriumi põhi katta 21 meetri laiuselt betoonplaatidega ning rekonstrueerida veevarustus, elektrivarustus ja välisvalgustus. 2010. aasta kevadeks peab valmis olema kai pikkusega 123 meetrit.
24. november 2008
Aktsiaselts Saarte Liinid kuulutab välja avatud hanke Kuivastu sadama, kai nr. 1 rekonstrueerimisele.
Kuivastu sadama kai nr 1 rekonstrueeritakse uue 2010 aasta kevadel liinile tuleva parvlaeva teenindamiseks, kusjuures sildumisliini pikkuseks kujuneb ca 123 m, vee sügavus kai ääres 5,2 m. Olemasolevad kaldarambid demonteeritakse ja ehitatakse täiesti uus vaiadele toetuv kaldaramp. Kaile paigaldatakse uued plaatvendrid, lisa pollarid, rattapiirded, ohutusredelid. Akvatooriumi põhi kaetakse betoonplaatidega 21 meetri laiuselt. Rekonstrueeritakse veevarustus ja elektrivarustus, välisvalgustus. Kai betoonist katend taastatakse.
Kai nr 1 vabastatakse laevade teenindamisest alates 01. detsembrist 2009.a., kuid kommunikatsioonide ehitust saab teostada alates 15. oktoobrist 2009.a. arvestusega, et kõik tööd lõpetatakse hiljemalt 15. mai 2010.a. Tööde lõpptähtaeg on seotud uue parvlaeva liinile tulekuga, mistõttu tööd peavad olema tingimusteta lõpetatud ettenähtud ajaks ja vastavalt lepingu mahule, mis on esitatud hanke lühikirjelduses.
Kuivastu sadama kai nr 1 rekonstrueerimise tulemusena uue parvlaeva vajadusteks valmib 2010. aasta kevadeks kai pikkusega 123 meetrit, kusjuures vee sügavus kai ääres on 5,2 meetrit. Kai servas oleva akvatooriumi põhi 21 meetri laiuselt erosiooni tõkestamiseks kaetakse betoonplaatidega. Rajatakse ka uus, ainult uuele parvlaevale sobiv kaldaramp koos mahasõiduga ootealale. Rekonstrueeritakse kommunikatsioonid, sealhulgas vee- ja elektrivarustus ja välisvalgustus. Kaile paigaldatakse videovalvesüsteem. Laevaohutuse tagamiseks paigaldatakse nõuetekohased vendrid ja pollarid.
Hankelepingu kestus 943 päeva, sellest Tööde Täitmisaeg 213 päeva, Puudustest Teatamise Ajavahemik 730 päeva.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Tagatised ja garantiid vastavalt hankedokumentides kindlaksmääratud tingimustele.
Riigihanke objektiks olevate tööde teostamiseks sõlmib Hankija töövõtulepingu "Ehitustöövõtulepingu tingimused ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahendi alusel", nn. "Punane FIDIC" tingimustel.
Hankedokumentide eest tasuda 1260 krooni, hind sisaldab käibemaksu 18%.
Hankija poolt paberkandjal hankedokumentide, v.a. projektdokumentatsiooni väljastamise eest tasuda hankija ARVE alusel ettemaksena enne HD väljastamist sularahas või ülekandega hankija a/a-le nr 10022030455004 AS SEB Pank või sularahas HD väljastamisel.
Hankija poolt volitatud isiku aktsiaseltsi FERDIDA poolt hankija ülesandel HD projektdokumentatsiooni väljastamise eest paberkandjal tasuda AS FERDIDA ARVE alusel ettemaksena enne HD väljastamist sularahas või ülekandega AS FERDIDA a/a-le nr. 221014204561 Hansapank või sularahas projektdokumentatsiooni väljastamisel.
Hankedokumendid väljastab hankija AS Saarte Liinid pakkujatele järgmiselt:
- hankedokumendid (välja arvatud projektdokumentatsioon) väljastab hankija paberkandjal hankija asukohas Rohu 5 Kuressaares (B-korpuse I korrusel); pakkuja taotlusel väljastab hankija hankedokumendid (välja arvatud projektdokumentatsioon) pakkujale paberkandjal posti teel tähtkirjaga (väljastusteatega), posti teel edastamise kulud tasub pakkuja;
- hankedokumentide projektdokumentatsiooni väljastab hankija poolt volitatud isik aktsiaselts FERDIDA (registrikood 10049193) hankija ülesandel paberkandjal AS FERDIDA asukohas Laki 12A Tallinnas (I korrusel); hankija ülesandel väljastab AS FERDIDA hankedokumentide projektdokumentatsiooni pakkujale (pakkuja poolt hankijale vastavasisulise taotluse esitamisel) paberkandjal posti teel tähtkirjaga (väljastusteatega), posti teel edastamise kulud tasub pakkuja.
Info ja dokumendid: Aktsiaselts Saarte Liinid, Peeter Oopkaup, tel: 453 0142, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: peeter@saarteliinid.ee. Pakkumised saata: Aktsiaselts Saarte Liinid, Ülle Umal, tel: 453 0148, 453 0140, faks: 453 0149, e-post: ylle@saarteliinid.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 07. detsember 2008 kell 14:00.
17. november 2008
Plaanis on parvlaeva ooteala laiendamine, kai nr 1 rekonstrueerimine ja väikelaevasadama rajamine. Ehitushange korraldatakse 2008/2009 aasta sügistalvel.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
Saarte Liinid AS, KURESSAARE
|
|
info@saarteliinid.ee | |||
Projekteerija |
|||||
|
rein@merin.ee | ||||
Uuringud |
|||||
|
heimonen@online.ee | ||||
Uuringud |
|||||
|
ipt@geotehnika.ee | ||||
Peatöövõtja |
|||||
|
info@kmg.ee | ||||
Peatöövõtt |
|||||
|
astlanda@astlanda.ee | ||||
Arhitekt |
|||||
|
info@arhitektmust.ee |