Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange haljasalade niitmiseks. Tähtaeg 26. aprill.
10. aprill 2017
AS Pärnu Vesi kuulutab välja hanke Pärnu Vesi haljasalade niitmiseks 2017-2018 aastal. Raamlepingu esemeks on hankedokumentides toodud tingimustel niitmisteenuse osutamine AS-i Pärnu Vesi poolt hallatavatel haljasaladel Pärnu linnas, Paikuse ja Audru vallas perioodil mai 2017 - oktoober 2018.
Maksumuse vahemik alates: 8 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 18 000 €.
Raamlepingu kestus: 18 kuud.
Niitmisteenusega kaetud haljasalade kogupindala on ca 7,4 hektarit. Hankijal on õigus muuta mahtu kuni 10%.
Täpsem info objektide ning mahtude kohta on esitatud hankedokumentides.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankemenetlusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 26.04.2017 kell 11:00.
Niidetavate objektide tutvustus toimub 20.04.17 algusega kell 10:00 aadressil Raba 28a. Hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:506 3805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada teenuse kirjelduse, lepingutingimuste ning pakkumuse maksumuse osas.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Maksumuse vahemik alates: 8 000 €.
Maksumuse vahemik kuni: 18 000 €.
Raamlepingu kestus: 18 kuud.
Niitmisteenusega kaetud haljasalade kogupindala on ca 7,4 hektarit. Hankijal on õigus muuta mahtu kuni 10%.
Täpsem info objektide ning mahtude kohta on esitatud hankedokumentides.
Hankedokumendid on kättesaadavad riigihangete registrist. Igal hankemenetlusel osaleval isikul on õigus taotleda hankijalt täiendavat informatsiooni ja selgitusi hanketeate või hankedokumentide kohta kuni kaks tööpäeva enne pakkumste esitamise tähtpäeva saabumist. Taotlus tuleb esitada riigihangete registri kaudu. Hankija edastab vastused samaaegselt kõigile hankes osalejatele riigihangete registri kaudu kahe tööpäeva jooksul alates taotluse hankijale laekumisest.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 26.04.2017 kell 11:00.
Niidetavate objektide tutvustus toimub 20.04.17 algusega kell 10:00 aadressil Raba 28a. Hankija kontaktisik Aivar Lepassar (e-post: aivar@pvesi.ee, GSM:506 3805).
Pakkumus tuleb esitada elektrooniliselt e-riigihangete keskkonnas etteantud struktuuri kohaselt, mis on pakkujale nähtav pakkumuse koostamisel. Pakkumus peab olema digitaalselt allkirjastatud selleks volitusi omava isiku poolt. Juhul, kui digiallkirjastamine ei ole võimalik või pakkumuse koosseisus on originaaldokumente, mida ei ole võimalik esitada elektroonilisel kujul, esitatakse need skaneerituna läbi registri, kuid nõutud originaaldokumendid edastatakse pakkumuste esitamise tähtajaks hankijale aadressile Vingi 13, Pärnu 80010.
Hankija aktsepteerib esitatavate pakkumuse dokumentide osas kõiki üldlevinud dokumendi formaate, nagu .pdf (Portable Document Format), .txt (Text), .rtf (RichTextFormat), .odt (Open Office) ning ka MS Office formaate.
Pakkuja peab arvestama pakkumuse koostamisel e-riigihangete keskkonnast tulenevate nõuete ja piirangutega. Hankija ei vastuta võimalike viivituste, tõrgete või katkestuste eest, mida põhjustavad e-keskkonnas Hankija kontrolli alt väljas olevad asjaolud nagu force majeure, elektrikatkestused, häired Pakkuja või Hankija telefoni või interneti ühenduses või muude elektrooniliste seadmete ja vahendite, sealhulgas tarkvara, töös. Hankija ei vastuta e-keskkonna kasutamisest või mittekasutamisest tekkinud kahjude või saamatajäänud tulu eest.
Hankija võib kvalifitseerunud pakkujatega läbirääkimisi pidada teenuse kirjelduse, lepingutingimuste ning pakkumuse maksumuse osas.
Hankija jätab endale õiguse lükata tagasi kõik pakkumused juhul, kui pakutud maksumus ei vasta hankija võimalustele.
Objektiga seotud ettevõtted
Pakkumise korraldaja |
|||||
Pärnu LV majandusosakond , PÄRNU
|
|
||||
Tellija |
|||||
Pärnu Vesi AS, PÄRNU
|
|
vesi@pvesi.ee |
Tööd objektil
- Hooldustööd
Omadused
Esitamise tähtaeg | 26. aprill 2017 |
Objektiga/dokumentidega tutvumine | 20. aprill 2017 |
Tööde kestus | mai 2017 - oktoober 2018 |
Pindala | 7,4 ha |