Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hange depoohoone ja hooldusrajatiste ning elektripaigaldise põhiprojekti ekspertiisi teostamiseks. Tähtaeg 13. oktoober.
03. oktoober 2022
OÜ Rail Baltic Estonia kuulutab välja hanke Rail Baltica Ülemiste veeremidepoo hoone ja hooldusrajatiste ning elektripaigaldise põhiprojekti ekspertiisi teostamiseks. Rail Baltica Ülemiste veeremidepoo hoone ja hooldusrajatiste ning elektripaigaldise põhiprojekti ekspertiisi teostamine vastavalt riigihanke alusdokumentides sätestatule.
Hanke eeldatav maksumus (sh. hanke osad): 57 160,00 EUR.
Tööde kestus: 2 kuud.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 13.10.2022 13:00.
Hanke eeldatav maksumus (sh. hanke osad): 57 160,00 EUR.
Tööde kestus: 2 kuud.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 13.10.2022 13:00.
21. detsember 2021
Valminud on Tallinna linna ja Rae valla piirile ehitatav Rail Baltica veeremidepoo eelprojekt, millest saab Rail Baltica suurim veeremi hoolduskeskus. Projekteerimine lõpeb 2022. aasta sügisel, misjärel korraldatakse depoo ehitushange.
Depoos hakkab toimuma esmajoones selliste rongikoosseisude remont ja hooldus, mille lõppjaamaks on Rail Baltica Ülemiste reisiterminal, kuid hoolduskeskus peab omama valmisolekut pakkuma hooldus- ja remonditeenuseid ka ülejäänud Rail Baltica 1435mm rööpmelaiusel liikuvale rongipargile. Ülemiste veeremidepoo peab võimaldama reisirongipargi parkimist ja teiste vajalike funktsioonide teostamist. Hoonestuse koosseisus teostab töövõtja ka liiklusjuhtimiskeskuse, administratiivhoone ning depoo teenindamiseks vajalike ladude, tehnoruumide, pesula jmt projekteerimise.
Reisiveeremi hoolduseks ja remondiks mõeldud depoosse mahub samal ajahetkel 7 rongikoosseisu, Rail Baltica opereerimisplaani järgi hakkab taristul liikuma 26 kiirrongi ja 16 regionaalrongi. Veeremidepoo hakkab valmimisel tööd andma 60-120 inimesele.
Veeremidepoo projekteerimismaksumuseks on 1,86 (+km) miljonit eurot.
Depoos hakkab toimuma esmajoones selliste rongikoosseisude remont ja hooldus, mille lõppjaamaks on Rail Baltica Ülemiste reisiterminal, kuid hoolduskeskus peab omama valmisolekut pakkuma hooldus- ja remonditeenuseid ka ülejäänud Rail Baltica 1435mm rööpmelaiusel liikuvale rongipargile. Ülemiste veeremidepoo peab võimaldama reisirongipargi parkimist ja teiste vajalike funktsioonide teostamist. Hoonestuse koosseisus teostab töövõtja ka liiklusjuhtimiskeskuse, administratiivhoone ning depoo teenindamiseks vajalike ladude, tehnoruumide, pesula jmt projekteerimise.
Reisiveeremi hoolduseks ja remondiks mõeldud depoosse mahub samal ajahetkel 7 rongikoosseisu, Rail Baltica opereerimisplaani järgi hakkab taristul liikuma 26 kiirrongi ja 16 regionaalrongi. Veeremidepoo hakkab valmimisel tööd andma 60-120 inimesele.
Veeremidepoo projekteerimismaksumuseks on 1,86 (+km) miljonit eurot.
22. aprill 2021
Tallinna linna ja Rae valla piirile ehitatavast Rail Baltica veeremidepoost on valminud eskiislahendus ning selle põhjal ka 3D visualiseering. Veeremidepoos hakkab toimuma esmajoones selliste rongikoosseisude remont ja hooldus, mille lõppjaamaks on RB Ülemiste ühisterminal, kuid depoo peab omama valmisolekut pakkuma hooldus- ja remonditeenuseid ka ülejäänud Rail Baltica 1435mm rööpmelaiusel liikuvale rongipargile. Ülemiste veeremidepoo peab võimaldama reisirongipargi parkimist ja teiste vajalike funktsioonide teostamist.
Reisiveeremi hoolduseks ja remondiks mõeldud depoosse mahub samal ajahetkel 7 rongikoosseisu, Rail Baltica opereerimisplaani järgi hakkab taristul liikuma 26 kiirrongi ja 16 regionaalrongi.
Depoo projekteeritakse mitmes etapis ning ehitustööde alguseks on kavandatud 2022. aasta esimene poolaasta.
Reisiveeremi hoolduseks ja remondiks mõeldud depoosse mahub samal ajahetkel 7 rongikoosseisu, Rail Baltica opereerimisplaani järgi hakkab taristul liikuma 26 kiirrongi ja 16 regionaalrongi.
Depoo projekteeritakse mitmes etapis ning ehitustööde alguseks on kavandatud 2022. aasta esimene poolaasta.
17. detsember 2020
Rae valda kerkiva Rail Baltica suurima veeremidepoo septembris välja kuulutatud projekteerimishanke võitis OÜ Reaalprojekt ja NORD PROJEKT AS esitatud ühispakkumus summas 1,86 (+km) miljonit eurot. Ülemiste veeremidepoo on ette nähtud Rail Baltica 1435mm rööpmelaiusel liikuva, reisijateveoks mõeldud veeremi teenindamiseks. Veeremidepoos hakkab toimuma esmajoones selliste rongikoosseisude remont ja hooldus, mille lõppjaamaks on RB Ülemiste ühisterminal, kuid depoo peab omama valmisolekut pakkuma hooldus- ja remonditeenuseid ka ülejäänud Rail Baltica 1435mm rööpmelaiusel liikuvale rongipargile. Veeremidepoosse mahub samal ajahetkel 7 rongikoosseisu, Rail Baltica opereerimisplaani järgi hakkab taristul liikuma 26 kiirrongi ja 16 regionaalrongi.
Ülemiste veeremidepoo peab võimaldama reisirongipargi parkimist ja teiste vajalike funktsioonide teostamist. Projekteerija ülesandeks saab olema depoo hoonestuse koosseisus lahendada ka liiklusjuhtimiskeskuse, administratiivhoone, depoo teenindamiseks vajalike ladude, tehnoruumide, pesula jmt projekteerimine. Lisaks projekteeritakse veeremidepoo osana seitse rööpmepaari, mis on vajalikud veeremi parkimiseks. Projekteerimise hankelepingu täitmiseks on nõutud ka arhitekti kaasamine, kes koostöös Rae valla ja Rail Baltic Estoniaga peab leidma depoole osapooltele sobiva ahitektuurilise välisilme.
Veeremidepoo projekteeritakse mitmes etapis ning ehitustööde alguseks on kavandatud 2022. aasta esimene poolaasta.
Ülemiste veeremidepoo peab võimaldama reisirongipargi parkimist ja teiste vajalike funktsioonide teostamist. Projekteerija ülesandeks saab olema depoo hoonestuse koosseisus lahendada ka liiklusjuhtimiskeskuse, administratiivhoone, depoo teenindamiseks vajalike ladude, tehnoruumide, pesula jmt projekteerimine. Lisaks projekteeritakse veeremidepoo osana seitse rööpmepaari, mis on vajalikud veeremi parkimiseks. Projekteerimise hankelepingu täitmiseks on nõutud ka arhitekti kaasamine, kes koostöös Rae valla ja Rail Baltic Estoniaga peab leidma depoole osapooltele sobiva ahitektuurilise välisilme.
Veeremidepoo projekteeritakse mitmes etapis ning ehitustööde alguseks on kavandatud 2022. aasta esimene poolaasta.
14. september 2020
Rail Baltic Estonia hange Rail Baltic Ülemiste veeremidepoo maa-ala detailplaneeringu koostamiseks, depoo ja tehnovõrkude projekteerimiseks.
Hankija eesmärk on saada parim projekteerimislahendus Rail Balticu Ülemiste veeremidepoo ja seonduva taristu rajamiseks, vastavalt alusdokumentides sätestatud nõuetele.
Pakkumuste tähtaeg: 19.10.2020 11:00
Tööde kestus: 20 kuud
Hankija eesmärk on saada parim projekteerimislahendus Rail Balticu Ülemiste veeremidepoo ja seonduva taristu rajamiseks, vastavalt alusdokumentides sätestatud nõuetele.
Pakkumuste tähtaeg: 19.10.2020 11:00
Tööde kestus: 20 kuud
02. juuli 2020
RB Rail AS koostööpartneril, IDOM Consulting, Engineering, Architecture, on valminud raudteetrassi paiknemise ning ristumiste tehnilised lahendused Rail Baltica alamlõigule Ülemistelt kuni Kangruni. Lõigu kogupikkus on ligikaudu 16 kilomeetrit. Tegemist on ühe alamlõiguga kolmest, mis jääb Tallinn-Rapla 48 kilomeetrisele projekteerimislõigule. 16 kilomeetri pikkune lõik Ülemistelt Kangruni hõlmab kahte raudteesilda ja seitset üle raudtee kulgevat maanteesilda. Lõigul on ette nähtud üks kohalik peatus - Assaku. Piirkondlikke peatusi arendab lähiajal edasi Rail Baltic Estonia OÜ.
Projektlõigu tehnilisi lahendusi on tutvustatud kõigile trassikoridori jäävatele kohalike omavalitsustele. Lõplikud tööprojektid valmivad aga pärast keskkonnamõju hindamiselt saadud kommentaaride sisseviimist.
Tallinnast kuni Rapla maakonna piirini kulgeva lõigu tööprojekt valmib 2021. aastal. Rail Baltic Estonia OÜ ja Maanteeamet on juba alustanud esimeste hangete ettevalmistamist maanteeviaduktide ehitustööde tellimiseks.
Maanteeviaduktide ja ökoduktide ehitust alustatakse eeldatavalt 2021. aastal.
Projektlõigu tehnilisi lahendusi on tutvustatud kõigile trassikoridori jäävatele kohalike omavalitsustele. Lõplikud tööprojektid valmivad aga pärast keskkonnamõju hindamiselt saadud kommentaaride sisseviimist.
Tallinnast kuni Rapla maakonna piirini kulgeva lõigu tööprojekt valmib 2021. aastal. Rail Baltic Estonia OÜ ja Maanteeamet on juba alustanud esimeste hangete ettevalmistamist maanteeviaduktide ehitustööde tellimiseks.
Maanteeviaduktide ja ökoduktide ehitust alustatakse eeldatavalt 2021. aastal.
03. aprill 2020
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) teatab Rail Baltica raudteetrassi „Ülemiste-Kangru“ ehitusprojekti keskkonnamõju hindamise (KMH) programmi avalikustamisest. TTJA algatas kaheksale Eesti Rail Baltica raudteelõigule ehitusprojekti keskkonnamõju hindamise. Keskkonnamõju hindamised viiakse läbi ehitusprojektide koostamise käigus ning keskkonnamõju hindamise eesmärk on minimeerida raudtee rajamise ja kasutamise mõju keskkonnale.
Rail Baltica „Ülemiste-Kangru“ ehitusprojekti KMH käsitleb Tallinna linna ja Rae valla territooriumil asuvat ca 16 km pikkust trassilõiku. Nimetatud lõik kulgeb Tallinna linna ja Rae valla territooriumil algusega Tallinna linnas maaüksuse Suur-Sõjamäe tn 30 põhjanurgast Kiili ja Rae valdade piirini. KMH käigus tuvastatakse, kirjeldatakse ja hinnatakse kavandatava tegevusega kaasnevat otsest ja kaudset olulist keskkonnamõju keskkonnaelementidele ning nende omavahelistele seostele. KMH käigus hinnatakse kavandatava tegevusega kaasnevat ehitus- ja kasutusaegset keskkonnamõju.
KMH osapooled:
Arendaja(d) on RB Rail AS Eesti filiaal (registrikood: 14168654) (aadress Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Endla tn 16, 10142, kontaktisik Roland Müür, e-post roland.muur@rbe.ee, telefon -)
Otsustaja on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (kontaktisik Liina Roosimägi, e-post liina.roosimagi@ttja.ee, telefon 6672004)
KMH läbiviijaks on Skepast&Puhkim OÜ (registrikood: 11255795) juhtekspert Aide Kaar isikus, kontaktandmed: aide.kaar@skpk.ee, telefon 664 5808.
KMH programmiga on võimalik eelnevalt tutvuda avaliku väljapaneku jooksul 25.03-15.04.2020 elektrooniliselt TTJA dokumendiregistris www.ttja.ee, dokumendi viit nr 16-6/19-3201-017 (https://adr.mkm.ee/?id=TJA-JVIS-239162).
KMH programmi kohta ettepanekuid, vastuväiteid ja küsimusi saab esitada kirjalikult TTJA-le hiljemalt 16. aprilliks 2020 elektrooniliselt e-post aadressile info@ttja.ee või paberkandjal aadressile Endla 10a, Tallinn 10142.
KMH programmi avalik arutelu toimub TTJA poolt eraldi väljastatavas teates toodud ajal ja viisil.
Rail Baltica „Ülemiste-Kangru“ ehitusprojekti KMH käsitleb Tallinna linna ja Rae valla territooriumil asuvat ca 16 km pikkust trassilõiku. Nimetatud lõik kulgeb Tallinna linna ja Rae valla territooriumil algusega Tallinna linnas maaüksuse Suur-Sõjamäe tn 30 põhjanurgast Kiili ja Rae valdade piirini. KMH käigus tuvastatakse, kirjeldatakse ja hinnatakse kavandatava tegevusega kaasnevat otsest ja kaudset olulist keskkonnamõju keskkonnaelementidele ning nende omavahelistele seostele. KMH käigus hinnatakse kavandatava tegevusega kaasnevat ehitus- ja kasutusaegset keskkonnamõju.
KMH osapooled:
Arendaja(d) on RB Rail AS Eesti filiaal (registrikood: 14168654) (aadress Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Endla tn 16, 10142, kontaktisik Roland Müür, e-post roland.muur@rbe.ee, telefon -)
Otsustaja on Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (kontaktisik Liina Roosimägi, e-post liina.roosimagi@ttja.ee, telefon 6672004)
KMH läbiviijaks on Skepast&Puhkim OÜ (registrikood: 11255795) juhtekspert Aide Kaar isikus, kontaktandmed: aide.kaar@skpk.ee, telefon 664 5808.
KMH programmiga on võimalik eelnevalt tutvuda avaliku väljapaneku jooksul 25.03-15.04.2020 elektrooniliselt TTJA dokumendiregistris www.ttja.ee, dokumendi viit nr 16-6/19-3201-017 (https://adr.mkm.ee/?id=TJA-JVIS-239162).
KMH programmi kohta ettepanekuid, vastuväiteid ja küsimusi saab esitada kirjalikult TTJA-le hiljemalt 16. aprilliks 2020 elektrooniliselt e-post aadressile info@ttja.ee või paberkandjal aadressile Endla 10a, Tallinn 10142.
KMH programmi avalik arutelu toimub TTJA poolt eraldi väljastatavas teates toodud ajal ja viisil.
12. aprill 2019
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet on algatanud keskkonnamõju hindamise RB Rail AS Eesti filiaal taotluse alusel kaheksale Rail Baltica raudteelõigu ehitusprojektile. Keskkonnamõju hindamised viiakse läbi ehitusprojektide koostamise käigus.
Rail Baltica on raudteetranspordi projekt, mille eesmärk on rajada 1435 mm rööpmelaiusega raudtee koos seonduva taristuga, selleks et integreerida Balti riigid, sealhulgas Eesti, Euroopa raudteevõrguga. Rail Baltica raudtee rajamisega kaasneb inimeste ja kaupade parem liikumisvõimalus ning maanteetranspordi kahanemisest tulenev õhusaaste vähenemine ning oluline liiklusturvalisuse paranemine.
Rail Baltica projekti keskkonnamõjusid käsitleti tervikuna Rail Baltic maakonnaplaneeringute keskkonnamõju strateegiline hindamise aruandes, mis on keskkonnaministeeriumi poolt heaks kiidetud 09.08.2017 kirjaga nr 7-12/17/2834-7. Projekti arendaja on ette näinud, et teatud juhtudel võib olla otstarbekas läbi viia täiendav keskkonnamõju hindamine, et minimeerida raudtee rajamise mõju keskkonnale. Taotleja hinnangul on keskkonnamõju mõistlik hinnata kaheksa erineva trasslõigu kaupa, millega saavutatakse parim keskkonnamõjudega arvestamine ning huvitatud osapoolte parem kaasamine. Seoses asjaoluga, et Rail Baltica raudteetrassi rajamise näol on tegemist suure avaliku huvi ning olulise keskkonnamõjuga projektiga, oli TTJA hinnangul esitatud taotlus põhjendatud.
Keskkonnamõju hindamisel menetlusi ei liideta. Arvestades asjaolu, et tegemist on Balti riike ühendava projektiga, siis võib projekti elluviimisega eeldatavalt kaasneda oluline piiriülene mõju.
KMH algatamise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametis aadressil Sõle 23A, Tallinn ning elektrooniliselt dokumendiregistris aadressil https://adr.mkm.ee/?a=tja dokumendi viidaga 16-6/19-0535-002.
Rail Baltica on raudteetranspordi projekt, mille eesmärk on rajada 1435 mm rööpmelaiusega raudtee koos seonduva taristuga, selleks et integreerida Balti riigid, sealhulgas Eesti, Euroopa raudteevõrguga. Rail Baltica raudtee rajamisega kaasneb inimeste ja kaupade parem liikumisvõimalus ning maanteetranspordi kahanemisest tulenev õhusaaste vähenemine ning oluline liiklusturvalisuse paranemine.
Rail Baltica projekti keskkonnamõjusid käsitleti tervikuna Rail Baltic maakonnaplaneeringute keskkonnamõju strateegiline hindamise aruandes, mis on keskkonnaministeeriumi poolt heaks kiidetud 09.08.2017 kirjaga nr 7-12/17/2834-7. Projekti arendaja on ette näinud, et teatud juhtudel võib olla otstarbekas läbi viia täiendav keskkonnamõju hindamine, et minimeerida raudtee rajamise mõju keskkonnale. Taotleja hinnangul on keskkonnamõju mõistlik hinnata kaheksa erineva trasslõigu kaupa, millega saavutatakse parim keskkonnamõjudega arvestamine ning huvitatud osapoolte parem kaasamine. Seoses asjaoluga, et Rail Baltica raudteetrassi rajamise näol on tegemist suure avaliku huvi ning olulise keskkonnamõjuga projektiga, oli TTJA hinnangul esitatud taotlus põhjendatud.
Keskkonnamõju hindamisel menetlusi ei liideta. Arvestades asjaolu, et tegemist on Balti riike ühendava projektiga, siis võib projekti elluviimisega eeldatavalt kaasneda oluline piiriülene mõju.
KMH algatamise otsusega on võimalik tutvuda tööpäeviti Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametis aadressil Sõle 23A, Tallinn ning elektrooniliselt dokumendiregistris aadressil https://adr.mkm.ee/?a=tja dokumendi viidaga 16-6/19-0535-002.
03. september 2013
Valminud on Rail Baltic raudtee trassi koridori asukoha määramiseks koostatava maakonnaplaneeringu lähteseisukohad ja keskkonnamõju strateegilise hindamise (KSH) programm. Planeeringu eesmärgiks on leida sobivaim asukoht kavandatavale Rail Baltic raudtee trassi koridorile. Planeeringu lähteseisukohtade ja KSH programmi avalik väljapanek toimub ajavahemikul 2.-30. september 2013. Materjalid on kättesaadavad planeeringu veebilehel: www.railbaltic.info.
Planeeringu KSH programmi, lähteseisukohtade ja tugiplaani paberversiooniga on võimalik tutvuda tööajal Pärnu Maavalitsuses ja trassikoridori variantide asukohtadesse jäävates kohalikes omavalitsustes. Küsimusi, vastuväiteid ja ettepanekuid lähteseisukohtade või KSH programmi täiendamiseks saab esitada e-posti aadressil info@railbaltic.info või mv@mv.parnu.ee.
Avalike arutelude käigus tutvustatakse planeeringu lähteseisukohti ja KSH programmi. Küsimusi, vastuväiteid ja ettepanekuid nii KSH programmile kui ka planeeringu lähtesisukohtade kohta saab esitada ka avalikel aruteludel.
Avalikud arutelud Pärnumaal toimuvad:
14.10.2013 kell 13.00 Pärnjõe koolimajas (Pärnjõe küla, Vändra vald);
14.10.2013 kell 18.00 Are vallamajas (Pärivere 17, Are alevik);
15.10.2013 kell 13.00 Surju rahvamajas (Surju küla, Surju vald);
15.10.2013 kell 18.00 Sauga Avatud Noortekeskuses (Põõsalinnu 2, Sauga alevik);
17.10.2013 kell 13.00 Häädemeeste seltsimajas (Suurküla 2, Häädemeeste alevik);
17.10.2013 kell 17.00 Pärnu Maavalitsuses (Akadeemia 2, Pärnu).
Täiendavat infot on võimalik saada tööpäevadel Pärnu Maavalitsuse planeeringute talitusest, Tiiu Pärn, tel 447 9761 ja e-post tiiu.parn@mv.parnu.ee.
Planeeringu KSH programmi, lähteseisukohtade ja tugiplaani paberversiooniga on võimalik tutvuda tööajal Pärnu Maavalitsuses ja trassikoridori variantide asukohtadesse jäävates kohalikes omavalitsustes. Küsimusi, vastuväiteid ja ettepanekuid lähteseisukohtade või KSH programmi täiendamiseks saab esitada e-posti aadressil info@railbaltic.info või mv@mv.parnu.ee.
Avalike arutelude käigus tutvustatakse planeeringu lähteseisukohti ja KSH programmi. Küsimusi, vastuväiteid ja ettepanekuid nii KSH programmile kui ka planeeringu lähtesisukohtade kohta saab esitada ka avalikel aruteludel.
Avalikud arutelud Pärnumaal toimuvad:
14.10.2013 kell 13.00 Pärnjõe koolimajas (Pärnjõe küla, Vändra vald);
14.10.2013 kell 18.00 Are vallamajas (Pärivere 17, Are alevik);
15.10.2013 kell 13.00 Surju rahvamajas (Surju küla, Surju vald);
15.10.2013 kell 18.00 Sauga Avatud Noortekeskuses (Põõsalinnu 2, Sauga alevik);
17.10.2013 kell 13.00 Häädemeeste seltsimajas (Suurküla 2, Häädemeeste alevik);
17.10.2013 kell 17.00 Pärnu Maavalitsuses (Akadeemia 2, Pärnu).
Täiendavat infot on võimalik saada tööpäevadel Pärnu Maavalitsuse planeeringute talitusest, Tiiu Pärn, tel 447 9761 ja e-post tiiu.parn@mv.parnu.ee.
16. mai 2013
Rail Baltic 1435 mm trassi Harju, Rapla ja Pärnu maakonnaplaneeringutega seotud töid teostavad OÜ Reaalprojekt, UAB "Kelprojektas", AS EA Reng ning OÜ Hendrikson & Ko. Tööd kirjeldus: maakonnaplaneeringute joonobjekti teemaplaneeringute tehniline koostamine, asjakohaste detailplaneeringute, keskkonnamõju strateegilise hindamise ja keskkonnamõju hindamise ning raudtee eelprojekti koostamine tehniliselt vajaliku raudteemaa määramiseks optimaalse ja majanduslikult tasuva lahenduse leidmiseks, samuti raudtee toimimiseks vajalike ja raudtee ehitamisest tulenevate ehitiste eelprojektide koostamine, ehitusmaksumuse eelarvestamine ning teostatavus-tasuvusanalüüsi koostamine.
31. jaanuar 2013
Tehnilise Järelevalve Amet kuulutab välja avatud hanke Rail Baltic 1435 mm trassi Harju, Rapla ja Pärnu maakonnaplaneeringute teemaplaneeringute tehniline koostamine, asjakohaste detailplaneeringute, keskkonnamõju strateegilise hindamise ja keskkonnamõju hindamise ning raudtee eelprojekti ja raudteega seotud ehitiste eelprojektide koostamiseks. Riigihanke esemeks on Rail Baltic 1435 trassi Harju, Rapla ja Pärnu maakonnaplaneeringute joonobjekti teemaplaneeringute tehniline koostamine, asjakohaste detailplaneeringute, keskkonnamõju strateegilise hindamise ja keskkonnamõju hindamise ning raudtee eelprojekti koostamine tehniliselt vajaliku raudteemaa määramiseks optimaalse ja majanduslikult tasuva lahenduse leidmiseks, samuti raudtee toimimiseks vajalike ja raudtee ehitamisest tulenevate ehitiste eelprojektide koostamine, ehitusmaksumuse eelarvestamine ning teostatavus-tasuvusanalüüsi koostamine.
Eeldatav maksumus ilma tellija reservita ja käibemaksuta 8 000 000 €.
Tööde kestus: 34 kuud.
LISATEAVE
1. Pakkuja peab vormistama pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumist kinnitavad dokumendid, kvalifitseerimisetõendused (andmed) ja muud dokumendid ning need dokumendid peab allkirjastama pakkuja seaduslik või volitatud esindaja. Volitatud esindajal tuleb lisada allkirjaõigust tõendav volikiri.
2. Pakkumus peab sisaldama tõendust pakkumuse tagatise olemasolu kohta summas 10 000 (kümme tuhat) EUR. Pakkuja tõendab tagatise olemasolu krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina või nimetatud rahasumma deponeerimisega ühele järgmisest Rahandusministeeriumi arveldusarvest kohustusliku viitenumbriga 3100053077:
SEB pank (SWIFT kood – EEUHEE2X) a/a 10220034796011 *IBAN – EE 89 1010 2200 3479 6011
Swedbank (SWIFT kood – HABAEE2X) a/a 221023778606 * IBAN – EE 93 2200 2210 2377 8606
Danske Bank AS Eesti Filiaal (SWIFT kood – FOREEE2X) a/a 333416110002 * IBAN – EE 40 3300 3334 1611 0002
Nordea Bank Finland PLC Eesti Filiaal (SWIFT kood – NDEAEE2X) a/a 17001577198 * IBAN – EE 70 1700 0170 0157 7198
Tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku tähtaja lõppemiseni (RHS § 43 lg 1).
3. Hankemenetluse keel on eesti keel. Hankija koostab lisaks eestikeelsele hankedokumentatsioonile (HT ja HD) ka selle inglisekeelse tõlke, mis on vaid abimaterjaliks välisriigi pakkujale. Õiguslikku tähendust omab vaid eestikeelne hankedokumentatsioon.
4. Pakkumus esitatakse eesti keeles. Kõik pakkumusele lisatud dokumendid, välja arvatud hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifikatsiooni tõendamiseks esitatavad dokumendid (mis võivad olla eesti või inglise keeles), mis ei ole koostatud eesti keeles, peavad olema varustatud nõuetekohaselt kinnitatud tõlkega eesti keelde.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25. märts 2013 kell 12:00.
Lisateavet saab järgmisel aadressil: Tehnilise Järelevalve Amet, Sõle 23A , Tallinn 10614.
Kontaktisik: Jaak Simon, telefon: 667 2043, faks: 6672001, e-post: hange@tja.ee
Eeldatav maksumus ilma tellija reservita ja käibemaksuta 8 000 000 €.
Tööde kestus: 34 kuud.
LISATEAVE
1. Pakkuja peab vormistama pakkuja hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumist kinnitavad dokumendid, kvalifitseerimisetõendused (andmed) ja muud dokumendid ning need dokumendid peab allkirjastama pakkuja seaduslik või volitatud esindaja. Volitatud esindajal tuleb lisada allkirjaõigust tõendav volikiri.
2. Pakkumus peab sisaldama tõendust pakkumuse tagatise olemasolu kohta summas 10 000 (kümme tuhat) EUR. Pakkuja tõendab tagatise olemasolu krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina või nimetatud rahasumma deponeerimisega ühele järgmisest Rahandusministeeriumi arveldusarvest kohustusliku viitenumbriga 3100053077:
SEB pank (SWIFT kood – EEUHEE2X) a/a 10220034796011 *IBAN – EE 89 1010 2200 3479 6011
Swedbank (SWIFT kood – HABAEE2X) a/a 221023778606 * IBAN – EE 93 2200 2210 2377 8606
Danske Bank AS Eesti Filiaal (SWIFT kood – FOREEE2X) a/a 333416110002 * IBAN – EE 40 3300 3334 1611 0002
Nordea Bank Finland PLC Eesti Filiaal (SWIFT kood – NDEAEE2X) a/a 17001577198 * IBAN – EE 70 1700 0170 0157 7198
Tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumuse jõusoleku tähtaja lõppemiseni (RHS § 43 lg 1).
3. Hankemenetluse keel on eesti keel. Hankija koostab lisaks eestikeelsele hankedokumentatsioonile (HT ja HD) ka selle inglisekeelse tõlke, mis on vaid abimaterjaliks välisriigi pakkujale. Õiguslikku tähendust omab vaid eestikeelne hankedokumentatsioon.
4. Pakkumus esitatakse eesti keeles. Kõik pakkumusele lisatud dokumendid, välja arvatud hankemenetlusest kõrvaldamise aluste puudumise ja kvalifikatsiooni tõendamiseks esitatavad dokumendid (mis võivad olla eesti või inglise keeles), mis ei ole koostatud eesti keeles, peavad olema varustatud nõuetekohaselt kinnitatud tõlkega eesti keelde.
Pakkumuste esitamise tähtaeg: 25. märts 2013 kell 12:00.
Lisateavet saab järgmisel aadressil: Tehnilise Järelevalve Amet, Sõle 23A , Tallinn 10614.
Kontaktisik: Jaak Simon, telefon: 667 2043, faks: 6672001, e-post: hange@tja.ee
07. september 2012
Tehnilise Järelevalve Amet kuulutab välja avatud hanke Rail Baltic 1435 mm trassi Harju, Rapla ja Pärnu maakonnaplaneeringute teemaplaneeringute tehniliseks koostamiseks, asjakohaste detailplaneeringute, keskkonnamõju strateegilise hindamise ja keskkonnamõju hindamise ning raudtee eelprojekti ja raudteega seotud ehitiste eelprojektide koostamiseks. Riigihanke esemeks on Rail Baltic 1435 trassi Harju, Rapla ja Pärnu maakonnaplaneeringute joonobjekti teemaplaneeringute tehniline koostamine, asjakohaste detailplaneeringute, keskkonnamõju strateegilise hindamise ja keskkonnamõju hindamise ning raudtee eelprojekti koostamine tehniliselt vajaliku raudteemaa määramiseks optimaalse ja majanduslikult tasuva lahenduse leidmiseks, samuti raudtee toimimiseks vajalike ja raudtee ehitamisest tulenevate ehitiste eelprojektide koostamine, ehitusmaksumuse eelarvestamine ning teostatavus-tasuvusanalüüsi koostamine.
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 04. oktoober 2012 kell 12:00.
Info ja dokumendid: Tehnilise Järelevalve Amet, Sõle 23A, Tallinn 10614. Kontaktisik: Arvo Rammus, telefon: 505 6053, faks: 667 2001, e-post: hange@tja.ee
Pakkumuste esitamise tähtaeg on 04. oktoober 2012 kell 12:00.
Info ja dokumendid: Tehnilise Järelevalve Amet, Sõle 23A, Tallinn 10614. Kontaktisik: Arvo Rammus, telefon: 505 6053, faks: 667 2001, e-post: hange@tja.ee
26. aprill 2012
Vabariigi Valitsus on algatanud Harju maakonnaplaneeringu "Rail Baltic raudtee trassi koridori asukoha määramine". Lisaks on algatatud ka maakonnaplaneeringu keskkonnamõjude strateegiline hindamine. Maakonnaplaneeringu eesmärk on 1435 mm standardil põhineva Rail Balticu raudtee trassi koridori asukoha määramine selliselt, et tulevikus oleks võimalik ehitada suunal Tallinn-Pärnu-Riia raudtee, mis võimaldab rongil sõita kiirusega kuni 240 km/h. Harju maakonnaplaneeringu "Rail Baltic raudtee trassi koridori asukoha määramine" algatamise otsuse ja keskkonnamõju strateegilise hindamise algatamise otsusega on võimalik tutvuda Harju Maavalitsuse veebilehel aadressil http://www.harju.maavalitsus.ee/et/rail-baltic-raudtee-trassikoridori-asukoha-maaramine ning tööpäevadel Harju Maavalitsuses (Rooskrantsi 12, 15077, Tallinn).
07. aprill 2009
OY VR-Rata Ab alustas Tartu-Valga raudteelõigu kapitaalremondi II etapi ehitustöid. Tööde raames remonditakse 29 kilomeetrit peateid, kus vahetatakse välja kogu raudtee pealisehitis. Tööde koosseis: Tartu-Ropka-Nõo-Elva, Sangaste-Valga lõigu
ja Valga jaama peatee remont ning Elva, Puka, Sangaste ja Valga jaamateede remont. Palupera, Puka, Keeni, Sangaste ja Valga jaamas vahetatakse kokku 32 pöörangut. II etapi tööd plaanitakse lõpetada aasta lõpuks.
2010. aastasse jäävad Valga jaamas reisijate platvormide ja raudtee viaduktide rekonstrueerimine.
12. mai 2008
Soome riigiraudtee tütarettevõte OY VR-Rata Ab alustab 12. mail Tartu-Valga raudteelõigu kapitaalremonti. 2008. aastal remonditakse 31 kilomeetrit peateid ja 2009. aastal 25 kilomeetrit peateid, kus vahetatakse välja kogu raudtee pealisehitis. Lisaks remonditakse jaamateid, ülesõidukohti ja vahetatakse pöörmeid.
14. aprill 2008
AS Eesti Raudtee tunnistas Tartu-Valga lõigu kapitaalremondi hanke edukaks pakkujaks Soome riigiraudtee tütarettevõte OY VR-Rata Ab, kelle pakkumine oli ligikaudu 80 miljonit krooni. Leping loodetakse allkirjastada 16. töönädala lõpuks ning aprilli lõpus alustatakse ehitustöid. Kapitaalremont hõlmab lõigul Tartu-Valga 2008. aastal 31 kilomeetrit peateid ja 2009. aastal 25 kilomeetrit peateid, kus vahetatakse välja kogu raudtee pealisehitis. Lisaks remonditakse sama hanke raames jaamateid, ülesõidukohti ja vahetatakse pöörmeid.
30. juuli 2007
Eesti Raudtee kavatseb Tartu–Valga raudteelõiku investeerida 576,4 miljonit krooni. Projekti maksumus on arvutatud tänastes hindades ning võib sõltuvalt turusituatsioonist edaspidi muutuda. 30 % summast loodetakse saada Euroopa Liidu struktuurifondidest. Kavandatud tööde elluviimise järel tagatakse pea kogu Tallinna–Tapa–Tartu–Valga raudteetrassil kaubarongide liikumiskiiruseks 90 km/h ja reisirongidele 120 km/h. Investeeringud tehakse aastatel 2008–2010 Rail Baltica projekti raames. Aastatel 2008–2009 kavandatakse Tartu–Valga raudteelõigul kapitaalremonti, mis hõlmab kokku 58,9 kilomeetrit. Sellest remonditakse põhjalikult 24 kilomeetrit teid Valga maakonnas Keeni–Sangaste–Valga vahel ja Sangaste jaamas. 2009. aastal plaanitakse Palupera–Puka–Keeni vahelisel, kokku 18,8 kilomeetri pikkusel lõigul, vahetada raudtee-elemente rohkem kui 47 miljoni krooni väärtuses.
Valga raudteejaama teede kapitaalremondiks kulutatakse 2009. aastal 71,2 miljonit ja jaama rajatiste kapitaalremondiks 2010. aastal 65 miljonit krooni. Ümber ehitatakse reisijate platvormid ja renoveeritakse viaduktid Tartu ja Petseri suunal. Valga viaduktide rekonstrueerimise käigus on plaanis rajada Viadukti tänavale ka kergliiklustee.
20. november 2006
Balti riike Kesk-Euroopaga ühendava raudteeliini Rail Baltica tasuvusuuring, mida koostab Taani firma Cowi, peaks valmima lähikuudel. Käesolevaks ajaks ei ole uuringute teostaja raudteeliini trassi fikseerinud. Lõpliku otsuse prioriteetsete infrastruktuuriprojektide kohta teeb EL-i Nõukogu käesoleva aasta lõpul.
26. november 2001
Kavandatakse taastada raudteeühendus Kesk-Euroopaga, et vähendada Euroopa riikide maanteede koormust. Kolm aastat tagasi katkenud raudteeühenduse taastamise finantseerimiseks loodetakse rahaeraldist Euroopa Liidult (selgub 2002. a. aprillis). Ligikaudsete ehitusmahtude ja vajaminevate summade väljaselgitamiseks on vajalik kolmes Balti riigis teostada uuringud. Eesti ulatuses peavad uuringud selgitama potentsiaalse liinivaliku, kas hakatakse kasutama Tartu-Valga või Pärnu-Mõisaküla raudteed.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
info@rbe.ee | ||||
Keskkonnamõjude hindamine |
|||||
|
info@skpk.ee | ||||
Projekteerimine |
|||||
Reaalprojekt OÜ, VILJANDI
|
|
info@reaalprojekt.ee | |||
|
info@nordprojekt.ee | ||||
Tööde teostaja |
|||||
|
novarc@novarc.ee | ||||
Hendrikson DGE , TARTU
|
|
dge@dge.ee | |||
Reaalprojekt OÜ, VILJANDI
|
|
info@reaalprojekt.ee | |||
Kelprojektas UAB, KAUNAS
|
|
info@kelprojektas.lt |