Lugupeetud külastaja, andmete täies mahus nägemiseks vajate kasutajaõigusi!
Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Läbirääkimistega pakkumine välisvalgustuse mastidele teabekandja paigaldamiseks, välireklaami või teabe eksponeerimiseks. Tähtaeg 8. november.
20. oktoober 2023
Linnaosa vanema 18.10.2023 korralduse nr 2-23-13435/3 alusel kuulutatakse välja läbirääkimistega pakkumine 17-le välisvalgustuse mastile 17-ne teabekandja (mõõtmetega 1,2 x 0,8 m) paigaldamiseks, välireklaami või teabe eksponeerimiseks kolmeks aastaks tervikobjekti alghinnaga 85,00 eurot kuus, järgmistel tingimustel ja asukohtadel:
1.1 Mustamäe tee T7, E. Vilde tee 85 lähedal kokku 5 tk;
1.2 Ehitajate tee T2, Ehitajate tee 5 üle sõidutee 1 tk;
1.3 Ehitajate tee T4, Ehitajate tee 31, 43 ja 52 lähedal kokku 3 tk;
1.4 Kadaka tee T1, Kadaka tee 2 ja 4 lähedal kokku 3 tk;
1.5 A. H. Tammsaare tee T6, A. H Tammsaare tee 104 lähedal 1 tk;
1.6 A. H. Tammsaare tee T7, A. H. Tammsaare tee 130 ja 132 lähedal kokku 2 tk;
1.7 A. H. Tammsaare tee T4, A. H. Tammsaare tee 71 ja 61 lähedal kokku 2 tk.
2. Keelatud on LCD ja LED ekraanide ja kohtvalgustusega teabekandjate paigaldamine.
3. Pakkumused esitada 8.11.2023 kella 10.00-ks Mustamäe Linnaosa Valitsusele aadressil E. Vilde tee 118 infosaali kinnises ümbrikus märgusõnaga „Pakkumine välisvalgustuse mastidele“. Pakkumise vastuvõtmisel teeb vastuvõtja ümbrikule märke vastuvõtmise kuupäeva ja kellaaja kohta. Ümbrikud avatakse 8.11.2023 kell 10:05.
4. Pakkumine peab sisaldama:
4.1 Paigaldatava teabekandja jooniseid (vaated, lõikeid, konstruktsioonilist lahendust, muid vajalikke jooniseid koos mõõtudega). Seletuskirja teabekandja valmistamise, kasutatavate materjalide, värvitroonide ja kinnituste kohta.
4.2. Andmeid pakkuja kohta:
4.2.1 füüsilisest isikust ettevõtja puhul nime, registrikoodi, aadressi, kontaktandmeid, e-posti aadressi arve esitamiseks;
4.2.2 juriidilise isiku puhul ärinime, registrikoodi, aadressi, kontaktandmeid, e-posti aadressi arve esitamiseks;
4.3 panga rekvisiite, kuhu tagastada tagatisraha juhul kui pakkumist ei võidetud.
4.4 nõusolekut 17-le välisvalgustuse mastile 17-ne teabekandja paigaldamiseks pakkumise korraldaja poolt kehtestatud tingimustel;
4.5 pakutavat hoolduskontseptsiooni koos hooldusstandardiga;
4.6 dokumenti tagatisraha tasumise kohta. Tagatisraha peab olema laekunud Tallinna Linnakantselei finantsteenistuse arveldusarvele hiljemalt pakkumuse esitamise tähtajale eelneval tööpäeval;
4.7 sõnade ja numbritega kirjutatud pakkumissummat. Kui need ei lange kokku, loetakse kehtivaks sõnadega kirjutatud pakkumissumma;
4.8 kinnitust, et pakkujal ei ole võlgnevusi kohalikule omavalitsusele ning Maksu- ja Tolliametile;
4.9 pakkumise esitamise kuupäeva, esindaja allkirja, juriidilise või füüsilise isiku esindaja puhul lisatud volikirja;
4.10 pakkumine peab olema eesti keeles A-4 formaadis ja köidetud.
5. Tagatisraha tasuda Tallinna Linnakantselei finantsteenistuse SEB Panga arveldusarvele EE311010220061053015 viitenumber 5271050050050224 enne pakkumuse esitamist. Ülekande selgitusse märkida „tagatisraha“.
5.1 tagatisraha ei või olla väiksem pakkumise alghinnast. Võitjaks tunnistatud pakkuja tagatisraha tasaarveldatakse lepingu alusel tasumisele kuuluva makse või selle osana. Teistele pakkujatele tagastatakse tagatisraha 30 kalendripäeva jooksul alates pakkumise tulemuste kinnitamise päevast.
5.1 pakkujal ei tohi olla Tallinna linna (sh Tallinna linna hallatavate asutuste) ees varasematest kasutuslepingutest tulenevaid võlgnevusi (sh üüri-, kahjuhüvitise- või viiviste võlgnevusi). Kui pakkuja on juriidiline isik, ei tohi võlgnevusi olla ka juriidilise isiku juhatuse liikme(te)l või juriidilise isikuga vahetult seotud isikutel. Tallinna linnal on õigus valeandmete esitamise või võlgnevuste esinemise korral tunnistada pakkumus tühiseks.
6. Üürimaksmise kohustus tekib kasutajal Mustamäe Linnaosa Valitsusega sõlmitud üürilepingus märgitud tähtajast alates.
6.1 üüri tasutakse vastavalt kasutusse andja poolt esitatud arvetele, millele lisanduvad kõik seadusest tulenevad riiklikud ja kohalikud maksud, jooksva kuu 15. kuupäevaks;
6.2 lepingujärgsete maksetega viivitamisel peab kasutusse võtja tasuma viivist 0,05 % tähtajaks tasumata summalt iga viivitatud päeva eest;
6.3 üürilepingust tulenevate kohustuste rikkumise korral tasub pinna kasutusse võtja igakordselt leppetrahvi, kuid mitte vähem kui 50,00 eurot.
7. Pinna kasutusse võtja kohustused:
7.1 Kasutusse võtja peab paigaldama 17 teabekandjat 17-le välisvalgustuse mastile vastavalt Tallinna Linnavolikogu 19. aprilli 2018 määruse nr 9 „Välireklaami ja teabe paigaldamise korra“ §-s 43 sätestatud tingimustel;
7.2 järgima Tallinna Linnavolikogu 19. aprilli 2018 määruses nr 9 „Välireklaami ja teabe paigaldamise kord“, liiklusseaduses, ehitusseadustikus, korrakaitseseaduses, reklaami- seaduses ja teistes asjaomastes õigusaktides sätestatud nõudeid;
7.3. tagama teabekandjate stabiilsuse tuule koormusele;
7.4 tagama teabekandjate korrashoiu ja hoolduse. Vajadusel tagama amortiseerunud teabekandja väljavahetamise ning kandma sellest tulenevad kulutused;
7. 5 tagama välireklaami või teabe eksponeerimise teabekandjatel kogu selle aja vältel, mil teabekandjad on välisvalgustuse mastidele paigutatud;
7.6. eksponeerima vaid sellist välireklaami või teavet, mis on linnapilti ja antud asukohta sobilik reklaamiseaduse kohaselt;
7.7 tagama lepinguperioodi vältel teabekandjate paigalduse püsivuse ja vandalismist, ilmastikust, liiklusõnnetusest või muust asjaolust tulenevalt korrastama või eemaldama rikutud teabekandja(d) enda kulul 24 tunni jooksul, vastava sündmuse või asjaolu toimumisest või vastava teabe saamisest järelevalve teostajalt, korrastamisega seotud kulud kannab kasutusse võtja;
7.8 mitte andma oma lepingujärgseid õigusi ja kohustusi üle kolmandatele isikutele.
7.9 teavitama viivitamatult kasutusse andjat, kui kasutusse võtja vastu on esitatud kohtusse avaldus tema pankroti väljakuulutamiseks või võetakse vastu otsus kasutusse võtja likvideerimiseks.
7.10 lepingu lõppemisel või erakorralisel lõpetamisel eemaldama teabekandjad välisvalgustuse mastidelt, korrastama (kõrvaldama teabekandjate paigaldamisest tulenevad füüsilised tagajärjed) ja üle andma kasutusse andjale määratud tähtajaks.
7. 11 hüvitama kasutusse andja poolt tehtud kulutused, mida viimane kannab juhul, kui kasutusse võtja ei täida punktis 7.10 nimetatud kohustust ning kasutusse andja on olnud sunnitud teisaldama teabekandjad.
8. Läbirääkimistele kutsutakse nõuetele vastava pakkumuse teinud pakkujad peale pakkumiste avamist, pakkumiste esitamise järjekorras:
8.1 kui pakkujal on võlgnevus Tallinna linna ees ja riiklike või kohalike maksude osas, tunnistatakse pakkumus nõuetele mittevastavaks.
9. Pärast läbirääkimiste lõppu vormistab iga pakkuja kirjalikult oma lõpliku pakkumise üüri ja kõigi lisatingimuste kohta:
9.1 võrdväärsete pakkumiste korral annab komisjon võitja väljaselgitamiseks nendele pakkujatele võimaluse oma pakkumusi 3 tööpäeva jooksul täiendada;
9.2 läbirääkimiste sisu ei avaldata avalikkusele ega teistele pakkujatele.
10. Komisjon tunnistab parimaks, kõikidele pakkumiste tingimustele vastanud ning kõrgeima pakkumise teinud pakkuja ja teeb ettepaneku linnaosa vanemale, kuulutada parima pakkumise teinud pakkuja pakkumise võitjaks.
11. Linnaosa vanem kinnitab haldusaktiga läbirääkimistega pakkumise võitja või tunnistab läbirääkimistega pakkumise nurjunuks. Võitjaga sõlmitakse üürileping.
12. Kui pakkumise võitja ei ole ühe kuu jooksul, arvates tulemuste kinnitamisest sõlminud üürilepingut, tühistatakse pakkumise tulemused. Sel juhul pakkuja poolt tasutud tagatisraha ei tagastata.
1.1 Mustamäe tee T7, E. Vilde tee 85 lähedal kokku 5 tk;
1.2 Ehitajate tee T2, Ehitajate tee 5 üle sõidutee 1 tk;
1.3 Ehitajate tee T4, Ehitajate tee 31, 43 ja 52 lähedal kokku 3 tk;
1.4 Kadaka tee T1, Kadaka tee 2 ja 4 lähedal kokku 3 tk;
1.5 A. H. Tammsaare tee T6, A. H Tammsaare tee 104 lähedal 1 tk;
1.6 A. H. Tammsaare tee T7, A. H. Tammsaare tee 130 ja 132 lähedal kokku 2 tk;
1.7 A. H. Tammsaare tee T4, A. H. Tammsaare tee 71 ja 61 lähedal kokku 2 tk.
2. Keelatud on LCD ja LED ekraanide ja kohtvalgustusega teabekandjate paigaldamine.
3. Pakkumused esitada 8.11.2023 kella 10.00-ks Mustamäe Linnaosa Valitsusele aadressil E. Vilde tee 118 infosaali kinnises ümbrikus märgusõnaga „Pakkumine välisvalgustuse mastidele“. Pakkumise vastuvõtmisel teeb vastuvõtja ümbrikule märke vastuvõtmise kuupäeva ja kellaaja kohta. Ümbrikud avatakse 8.11.2023 kell 10:05.
4. Pakkumine peab sisaldama:
4.1 Paigaldatava teabekandja jooniseid (vaated, lõikeid, konstruktsioonilist lahendust, muid vajalikke jooniseid koos mõõtudega). Seletuskirja teabekandja valmistamise, kasutatavate materjalide, värvitroonide ja kinnituste kohta.
4.2. Andmeid pakkuja kohta:
4.2.1 füüsilisest isikust ettevõtja puhul nime, registrikoodi, aadressi, kontaktandmeid, e-posti aadressi arve esitamiseks;
4.2.2 juriidilise isiku puhul ärinime, registrikoodi, aadressi, kontaktandmeid, e-posti aadressi arve esitamiseks;
4.3 panga rekvisiite, kuhu tagastada tagatisraha juhul kui pakkumist ei võidetud.
4.4 nõusolekut 17-le välisvalgustuse mastile 17-ne teabekandja paigaldamiseks pakkumise korraldaja poolt kehtestatud tingimustel;
4.5 pakutavat hoolduskontseptsiooni koos hooldusstandardiga;
4.6 dokumenti tagatisraha tasumise kohta. Tagatisraha peab olema laekunud Tallinna Linnakantselei finantsteenistuse arveldusarvele hiljemalt pakkumuse esitamise tähtajale eelneval tööpäeval;
4.7 sõnade ja numbritega kirjutatud pakkumissummat. Kui need ei lange kokku, loetakse kehtivaks sõnadega kirjutatud pakkumissumma;
4.8 kinnitust, et pakkujal ei ole võlgnevusi kohalikule omavalitsusele ning Maksu- ja Tolliametile;
4.9 pakkumise esitamise kuupäeva, esindaja allkirja, juriidilise või füüsilise isiku esindaja puhul lisatud volikirja;
4.10 pakkumine peab olema eesti keeles A-4 formaadis ja köidetud.
5. Tagatisraha tasuda Tallinna Linnakantselei finantsteenistuse SEB Panga arveldusarvele EE311010220061053015 viitenumber 5271050050050224 enne pakkumuse esitamist. Ülekande selgitusse märkida „tagatisraha“.
5.1 tagatisraha ei või olla väiksem pakkumise alghinnast. Võitjaks tunnistatud pakkuja tagatisraha tasaarveldatakse lepingu alusel tasumisele kuuluva makse või selle osana. Teistele pakkujatele tagastatakse tagatisraha 30 kalendripäeva jooksul alates pakkumise tulemuste kinnitamise päevast.
5.1 pakkujal ei tohi olla Tallinna linna (sh Tallinna linna hallatavate asutuste) ees varasematest kasutuslepingutest tulenevaid võlgnevusi (sh üüri-, kahjuhüvitise- või viiviste võlgnevusi). Kui pakkuja on juriidiline isik, ei tohi võlgnevusi olla ka juriidilise isiku juhatuse liikme(te)l või juriidilise isikuga vahetult seotud isikutel. Tallinna linnal on õigus valeandmete esitamise või võlgnevuste esinemise korral tunnistada pakkumus tühiseks.
6. Üürimaksmise kohustus tekib kasutajal Mustamäe Linnaosa Valitsusega sõlmitud üürilepingus märgitud tähtajast alates.
6.1 üüri tasutakse vastavalt kasutusse andja poolt esitatud arvetele, millele lisanduvad kõik seadusest tulenevad riiklikud ja kohalikud maksud, jooksva kuu 15. kuupäevaks;
6.2 lepingujärgsete maksetega viivitamisel peab kasutusse võtja tasuma viivist 0,05 % tähtajaks tasumata summalt iga viivitatud päeva eest;
6.3 üürilepingust tulenevate kohustuste rikkumise korral tasub pinna kasutusse võtja igakordselt leppetrahvi, kuid mitte vähem kui 50,00 eurot.
7. Pinna kasutusse võtja kohustused:
7.1 Kasutusse võtja peab paigaldama 17 teabekandjat 17-le välisvalgustuse mastile vastavalt Tallinna Linnavolikogu 19. aprilli 2018 määruse nr 9 „Välireklaami ja teabe paigaldamise korra“ §-s 43 sätestatud tingimustel;
7.2 järgima Tallinna Linnavolikogu 19. aprilli 2018 määruses nr 9 „Välireklaami ja teabe paigaldamise kord“, liiklusseaduses, ehitusseadustikus, korrakaitseseaduses, reklaami- seaduses ja teistes asjaomastes õigusaktides sätestatud nõudeid;
7.3. tagama teabekandjate stabiilsuse tuule koormusele;
7.4 tagama teabekandjate korrashoiu ja hoolduse. Vajadusel tagama amortiseerunud teabekandja väljavahetamise ning kandma sellest tulenevad kulutused;
7. 5 tagama välireklaami või teabe eksponeerimise teabekandjatel kogu selle aja vältel, mil teabekandjad on välisvalgustuse mastidele paigutatud;
7.6. eksponeerima vaid sellist välireklaami või teavet, mis on linnapilti ja antud asukohta sobilik reklaamiseaduse kohaselt;
7.7 tagama lepinguperioodi vältel teabekandjate paigalduse püsivuse ja vandalismist, ilmastikust, liiklusõnnetusest või muust asjaolust tulenevalt korrastama või eemaldama rikutud teabekandja(d) enda kulul 24 tunni jooksul, vastava sündmuse või asjaolu toimumisest või vastava teabe saamisest järelevalve teostajalt, korrastamisega seotud kulud kannab kasutusse võtja;
7.8 mitte andma oma lepingujärgseid õigusi ja kohustusi üle kolmandatele isikutele.
7.9 teavitama viivitamatult kasutusse andjat, kui kasutusse võtja vastu on esitatud kohtusse avaldus tema pankroti väljakuulutamiseks või võetakse vastu otsus kasutusse võtja likvideerimiseks.
7.10 lepingu lõppemisel või erakorralisel lõpetamisel eemaldama teabekandjad välisvalgustuse mastidelt, korrastama (kõrvaldama teabekandjate paigaldamisest tulenevad füüsilised tagajärjed) ja üle andma kasutusse andjale määratud tähtajaks.
7. 11 hüvitama kasutusse andja poolt tehtud kulutused, mida viimane kannab juhul, kui kasutusse võtja ei täida punktis 7.10 nimetatud kohustust ning kasutusse andja on olnud sunnitud teisaldama teabekandjad.
8. Läbirääkimistele kutsutakse nõuetele vastava pakkumuse teinud pakkujad peale pakkumiste avamist, pakkumiste esitamise järjekorras:
8.1 kui pakkujal on võlgnevus Tallinna linna ees ja riiklike või kohalike maksude osas, tunnistatakse pakkumus nõuetele mittevastavaks.
9. Pärast läbirääkimiste lõppu vormistab iga pakkuja kirjalikult oma lõpliku pakkumise üüri ja kõigi lisatingimuste kohta:
9.1 võrdväärsete pakkumiste korral annab komisjon võitja väljaselgitamiseks nendele pakkujatele võimaluse oma pakkumusi 3 tööpäeva jooksul täiendada;
9.2 läbirääkimiste sisu ei avaldata avalikkusele ega teistele pakkujatele.
10. Komisjon tunnistab parimaks, kõikidele pakkumiste tingimustele vastanud ning kõrgeima pakkumise teinud pakkuja ja teeb ettepaneku linnaosa vanemale, kuulutada parima pakkumise teinud pakkuja pakkumise võitjaks.
11. Linnaosa vanem kinnitab haldusaktiga läbirääkimistega pakkumise võitja või tunnistab läbirääkimistega pakkumise nurjunuks. Võitjaga sõlmitakse üürileping.
12. Kui pakkumise võitja ei ole ühe kuu jooksul, arvates tulemuste kinnitamisest sõlminud üürilepingut, tühistatakse pakkumise tulemused. Sel juhul pakkuja poolt tasutud tagatisraha ei tagastata.
Objektiga seotud ettevõtted
Tellija |
|||||
|
|
|
mustamae@tallinnlv.ee | |||
Omadused
| Esitamise tähtaeg | 8. november 2023 |

