Ehitusobjekti kirjeldus või hanke tekst
Hanke eesmärgiks on tarnida ja paigaldada Tartu Emajõe Kooli õpilaskodu mööbel ja muu sisustus.
Tööde teostamise aeg on 75 päeva.
Info ja dokumendid: Tartu Emajõe Kool, Marek Kirs, tel: 53 40 6685, faks: 742 3727, e-post: marek@tek.tartu.ee.
Pakkumused esitada hljemalt 2. august 2011 kell 10:00.
Hanke eesmärgiks on tarnida ja paigaldada Tartu Emajõe Kooli õpilaskodu mööbel ja muu sisustus.
Tööde teostamise aeg on 69 päeva.
Info ja dokumendid: Tartu Emajõe Kool, Marek Kirs, tel: 53 40 6685, faks: 742 3727, e-post: marek@tek.tartu.ee.
Pakkumused esitada hljemalt 31. mai 2011 kell 10:00.
Tartu Emajõe Kooli õpilaskodu rekonstrueerimise ehitustööd peatöövõtu meetodil. Riigihanke raames rekonstrueeritava õpilaskodu suletud netopind on 1248,9 m² ja olemasoleva hoone ehitisealune pind on 577 m². Õpilaskodu hoone on ehitatud 1916. aastal. Rekonstrueeritav hoone on 3-korruseline + kelder. Rekonstrueeritava koolihoone ruumala on 5 953 m³. Hoone tulepüsivusklass: TP-2. Hoonesse ehitatakse ruumid vastavalt Hankija poolt 13.07.2010 kinnitatud tööprojektile. Tööde teostamise kvaliteet peab vastama Ehitustööde Üldistele Kvaliteedinõuetele ("Rakennustöiden Yleiset Laatuvaatimukset" - RYL), II klass. Käesoleva hanke mahtu kuuluvad rekonstrueeritava hoone ning lifti ehitustööd vastavalt alusdokumentidele.
Töövõtja ülesandeks on käesoleva riigihanke mahus ehitustööde peatöövõtt Tartu Emajõe Kooli õpilaskodu rekonstrueerimisel kuni ehitustööde üleandmiseni, nõuetekohase täitedokumentatsiooni ja majaraamatu (sh hooldus ja kasutusjuhendid) koostamine ja üleandmine Hankijale, samuti muud tööd ja võimalikud riskid riigihanke eesmärgist lähtudes. Ehitustööd teostatakse Tellija poolt kinnitatud tööprojekti alusel. Töövõtja ülesandeks on kõigi Lepinguga tema kohustuseks olevate dokumentide, sh toote- ja teostusjooniste koostamine vastavalt tööprojektis sätestatule, samuti paigaldus- ning kasutusjuhendite koostamine. Töövõtja peab hankima kõik tööde läbiviimiseks vajalikud load (nt kaeveluba) va. ehitusluba ja kasutusluba ja kõik vajalikud kooskõlastused kasutusloa taotlemiseks. Kui välistrasside rekonstrueerimiseks on nõutav täiendava (-te) ehitusloa (-lubade) hankimine, kuulub ka see Töövõtja kohustuste hulka.
Tööde teostamise aeg on 4. oktoober 2010 kuni 31. mai 2011.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Pakkumuse tagatis summale kolmkümmend viis tuhat krooni (35 000 EEK-i), mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina või vastava rahasumma deponeerimisega Rahandusministeeriumi arvelduskontole SEB pangas a/a 10220034799018, viitenumber 3100081793. Pakkumuse tagatis peab olema jõus vähemalt 3 päeva üle pakkumuse jõusoleku tähtaja. Tellija aktsepteerib ainult garantiikirja selles märgitud summa väljamaksmise tähtajaga kuni 10 pangapäeva. Garantiikiri ei tohi sisaldada tingimusi ega viiteid tingimustele, mis piiravad garantii saaja õigust nõuda garantii andjalt garantiist tuleneva kohustuse täitmist garantiisumma ulatuses esimesel nõudmisel.
Pakkuja peab koos pakkumusega esitama kehtivad poliiside koopiad või kindlustusfirma kirjaliku nõusoleku alljärgnevate kindlustuslepingute sõlmimiseks:
Ehituse koguriskikindlustus (CAR) ehituse perioodiks, laiendatud garantiiperioodi kindlustuskattega. Kindlustusleping sõlmitakse vähemalt Lepingu maksumuse mahus Pakkuja kulul. CAR kindlustus peab laienema ehitusplatsil või selle vahetus läheduses olevale Tellija omandile hüvituspiiriga vähemalt 3 000 000 (kolm miljonit) EEK-i.
Tegevuse vastutuskindlustus kolmandatele isikutele tekitatava varalise või isikukahju katteks hüvituspiiriga vähemalt 3 000 000 (kolm miljonit) EEK-i juhtumi kohta. Kindlustus peab sisaldama ristvastutuse klauslit ja 3-(kolme-) aastast laiendatud teatamise perioodi.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Pakkujal peab olema viimase nelja (2006-2009) aasta jooksul peatöövõtjana täidetud ning üleantud vähemalt 3 (kolm) sarnast ehitustööd, igaüks maksumusega 7 (seitse) miljonit krooni või üle selle.
Pakkuja peab omama ehitustööde teostamiseks vähemalt 1 (ühte) ettevõttesisest kvaliteeditagamise süsteemi.
Hankedokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates huvitatud isikutele, kes on Hankija volitatud esindajale esitanud vastava kirjaliku taotluse, milles on märgitud taotleja nimi, registrikood, kontaktisik ja kontaktandmed, ja tasunud hanke dokumentide eest tasu viissada (500) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all "Tartu Emajõe Kooli õpilaskodu rekonstrueerimine" ja esitanud Hankija volitatud esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia. (Kadaka tee 131, 12915 Tallinn, e-post: tle@tle.ee).
Pakkuja peab koos pakkumusega esitama panga vormikohase (Lisa nr 7) kirjaliku kinnituse valmisoleku kohta väljastada Pakkujale Lepinguga määratud kohustuste täitmise tagamiseks esimesel nõudmisel (first demand) tagatis kümnele protsendile (10%) Pakkumuse hinnast (koos käibemaksuga).
Pakkuja poolt ehitustöödele (sh seadmetele, agregaatidele) antava garantiiperioodi pikkus peab olema minimaalselt 3 (kolm) aastat. Garantiiperiood algab kogu Ehitisele kasutusloa väljastamisele järgnevast päevast. Pakkuja esitab Pakkuja seadusjärgse esindaja või volitatud esindaja (lisada volikiri) vastavasisulise kirjaliku kinnituse.
Pakkuja peab koos pakkumusega esitama Pakkuja seadusjärgse esindaja või volitatud esindaja kirjaliku kinnituse anda Hankijale garantiiperioodi aegsete kohustuste täitmiseks tagamiseks panga tagatis summas 2% (kaks protsenti) Lepingu maksumusest koos käibemaksuga. Garantiiperiood algab kogu Ehitisele kasutusloa väljastamisele järgnevast päevast ning garantiiperioodiaegne tagatis peab kehtima 90 (üheksakümmend) päeva üle garantiiperioodi lõpptähtaja. Tellija aktsepteerib ainult panga lisatingimusteta garantiikirja selles märgitud summa esimesel nõudmisel väljamaksmise tähtajaga 10 (kümme) pangapäeva.
Info ja dokumendid: Tallinna Linnaehituse AS, Tarmo Kari, tel: 677 1770, 677 1762, faks: 677 1777, e-post: tle@tle.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 13. september 2010 kell 14:00.
Hanke lühikirjeldus: Tartu Emajõe Kooli õpilaskodu rekonstrueerimise ehitustööd peatöövõtu meetodil. Riigihanke raames rekonstrueeritava õpilaskodu suletud netopind on 1248,9m² ja olemasoleva hoone ehitisealune pind on 577 m². Õpilaskodu hoone on ehitatud 1916. aastal. Rekonstrueeritav hoone on 3-korruseline + kelder. Rekonstrueeritava koolihoone ruumala on 5 953m³ . Hoone tulepüsivusklass: TP-2. Hoonesse ehitatakse ruumid vastavalt Hankija poolt kinnitatud tööprojektile. Tööde teostamise kvaliteet peab vastama Ehitustööde Üldistele Kvaliteedinõuetele („Rakennustöiden Yleiset Laatuvaatimukset” – RYL), II klass. Käesoleva hanke mahtu kuuluvad rekonstrueeritava hoone ning lifti ehitustööd vastavalt alusdokumentidele. Hankeleping põhineb Insenerkonsultantide Rahvusvahelise Föderatsiooni (FIDIC) poolt 1999.a. välja antud „Ehitustöövõtulepingu tingimused. Ehitus- ja inseneritöödeks tellija antud projektlahendi alusel“ üldtingimustel (nn. „punane” FIDIC).
Kavandatav ehituse kestus on 01.09.2010 kuni 29.04.2011.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumuse tagatist summale viiskümmend tuhat krooni (50 000 EEK-i), mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiina või vastava rahasumma deponeerimisega Rahandusministeeriumi arvelduskontole SEB pangas a/a 10220034799018, viitenumber 3100081793. Pakkumuse tagatis peab olema jõus vähemalt 3 päeva üle pakkumuse jõusoleku tähtaja. Tellija aktsepteerib ainult garantiikirja selles märgitud summa väljamaksmise tähtajaga kuni 10 pangapäeva. Garantiikiri ei tohi sisaldada tingimusi ega viiteid tingimustele, mis piiravad garantii saaja õigust nõuda garantii andjalt garantiist tuleneva kohustuse täitmist garantiisumma ulatuses esimesel nõudmisel.
2. Pakkuja peab koos pakkumusega esitama kehtivad poliiside koopiad või kindlustusfirma kirjaliku nõusoleku alljärgnevate kindlustuslepingute sõlmimiseks:
2.1. ehituse koguriskikindlustus (CAR) ehituse perioodiks, laiendatud garantiiperioodi kindlustuskattega. Kindlustusleping sõlmitakse vähemalt Lepingu maksumuse mahus Pakkuja kulul. CAR kindlustus peab laienema ehitusplatsil või selle vahetus läheduses olevale Tellija omandile hüvituspiiriga vähemalt 5 000 000 (viis miljonit) EEK-i;
2.2. tegevuse vastutuskindlustus kolmandatele isikutele tekitatava varalise või isikukahju katteks hüvituspiiriga vähemalt 5 000 000 (viis miljonit) EEK-i juhtumi kohta. Kindlustus peab sisaldama ristvastutuse klauslit ja 3-(kolme-) aastast laiendatud teatamise perioodi.
Hankedokumentide taotlemise või nendele juurdepääsu tähtpäev (viimane päev): 09.08.2010 12:00. Dokumendid on 500 EEK. Hankedokumendid väljastatakse kolme tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates huvitatud isikutele, kes on Hankija volitatud esindajale esitanud vastava kirjaliku taotluse, milles on märgitud taotleja nimi, registrikood, kontaktisik ja kontaktandmed, ja tasunud hanke dokumentide eest tasu viissada (500) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all „Tartu Emajõe Kooli õpilaskodu rekonstrueerimine” ja esitanud Hankija volitatud esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia. (Kadaka tee 131, 12915 Tallinn, e-post: tle@tle.ee). Pakkumuste või taotluste esitamise tähtaeg on 09.08.2010 kell 14:00.
Tartu Emajõe Kool kuulutab välja avatud hanke kooli õpilaskodu rekonstrueerimise projekteerimistöödele peatöövõtu meetodil.
Tartu Emajõe Kooli õpilaskodu rekonstrueerimise projekteerimistööd peatöövõtu meetodil, sh eelprojekti, põhiprojekti ja tööprojekti koostamine vastavalt Tartu Emajõe Kooli lähteülesandele, projekteerimistingimustele ja kehtivatele muinsuskaitse eritingimustele koos kõikide vajalike kooskõlastuste, lammutusloa ja ehitusloa hankimisega. Hanke mahtu kuulub ka ehituse ajal projekteerija poolt osutatav autorijärelevalve teenus.
Tööde teostamise aeg on 5 kuud.
Nõutavad tagatised ja garantiid
- Pakkumuse tagatis summas 8 000 krooni, mille olemasolu tuleb tõendada krediidi- või finantseerimisasutuse või kindlustusandja garantiiga või on nimetatud rahasumma ülekantud Rahandusministeeriumi arveldusarvele SEB Pangas a/a 10220034799018, viitenumber 3100081793. Krediidi- või finantseerimisasutuse või Kindlustusandja poolt antud tagatis peab olema jõus vähemalt kümme päeva peale pakkumuse jõusoleku tähtaega.
- Pakkuja peab omama vastutuskindlustust vähemalt 1 (üks) miljonile kroonile. Pakkujal esitada kutsealase vastutuskindlustuse poliisi koopia.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja peab olema viimase kolme aasta (2007, 2008, 2009) jooksul peaprojekteerijana hea projekteerimistava kohaselt projekteeritud ja ehitusloa saanud vähemalt 2 (kaks) sarnast projekteerimistööd lepingulise maksumusega alates 500 000 (viissada tuhat) kroonist (käibemaksuta). Sarnaseks projekteerimistööks (objektiks) loetakse Majandus- ja kommunikatsiooniministri 26.11.2002 määruse nr 10 „Ehitise kasutamise otstarvete loetelu“ lisas 1 fikseeritud koodidele: 11300 Hoolekandeasutuste ja ühiselamute hooned (sh 11310-11322); 12110 Majutushooned (sh 12111-12114); 12120 Lühiajalise majutuse hooned (12121-12129); 12600 Meelelahutus-, haridus- tervishoiu- ja muud avalikud hooned; 12630 Haridus- ja teadushooned (sh 12631-12639); 12640 Haiglad ja muud ravihooned (sh 12641-12649); 12730 Ajaloolised või kaitse all olevad eksponeeritavad hooned (sh 12731); vastavate ehitiste projekteerimistöid ehitise netopinnaga vähemalt 1200 m², milles on projekteeritud sisekliima tagamise süsteemid ning lift.
Pakkujal esitada viimase 3 (2007, 2008, 2009) aasta jooksul täidetud Hankija määratletud tunnustele vastavate projekteerimistööde nimekiri (vorm vastavalt HD Lisa nr 11) ning projekteerimistööde nimekirjas märgitud iga projekteerimistöö (objekti) kohta teise lepingupoole (tellija) väljaantud kirjalik kinnitus või tõend hankelepingu nõuetekohasest täitmisest (vorm vastavalt HD Lisa nr 12) (RHS § 41 lg 4).
Nõuded spetsialistide kvalifikatsioonile.
Ühispakkujad võivad oma tehnilise ja kutsealase pädevuse kvalifitseerimise tingimustele vastavuse tõendamiseks tugineda teiste Ühispakkujate pädevusele, kui see on vastava kriteeriumi olemusest tulenevalt võimalik (RHS § 41 lg 7).
Teenust võivad osutada ainult vastava kutseala esindajad vastavale Ehitusseadusele ja Muinsuskaitseseadusele.
Juriidilised isikud peavad esitama teenuse osutamise eest vastutava personali nimed ja kvalifikatsiooni.
Hankedokumendid väljastatakse 3 tööpäeva jooksul taotluse saamisest arvates huvitatud isikutele, kes on Hankijale esitanud vastava kirjaliku taotluse ja tasunud hanke dokumentide eest tasu kakssada (200) krooni Tallinna Linnaehituse AS a/a nr 10022009571003, märksõna all "Tartu Emajõe Kooli õpilaskodu" ja esitanud Hankija esindajale panga poolt kinnitatud maksekorralduse koopia. (Kadaka tee 131, 12915 Tallinn, e-post: tle@tle.ee).
Hankemenetlust korraldab Tallinna Linnaehituse AS, registrikood: 10307171. Kontaktandmed: Kadaka tee 131, 12915 Tallinn, tel +372 6771770, faks +372 6771777, e-post: tle@tle.ee. Kontaktisik projektijuht Tarmo Kari tel +372 6771770, faks +372 6771777, e-post: tle@tle.ee.
Info ja dokumendid: Tarmo Kari, tel: 677 1770, 677 1762, faks: 677 1777, e-post: tle@tle.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 29. jaanuar 2010 kell 11:00.
Objektiga seotud ettevõtted
Projekteerimine |
|||||
Tari AS, TARTU
|
|
mail@tari.ee | |||
Tellija |
|||||
Tartu Emajõe Kool , TARTU
|
|
||||
***** |
|||||
Tartu Linnavalitsus , TARTU
|
|
lv@tartulv.ee | |||
Omanikujärelevalveautorijärelevalve |
|||||
Tari AS, TARTU
|
|
mail@tari.ee | |||
Peatöövõtt |
|||||
JB Ehituse OÜ, TARTU
|
|
jbehitus@hot.ee |