11. mai 2009
Padise Vallavalitsus kuulutab välja avatud hanke Harju-Risti Põhikooli algklasside hoonetiiva rekonstrueerimisele.
Tööde teostamise aeg on 1. juuli kuni 30. september 2009.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
Vastavalt lepingule. Pakkumise tagatis on 45000 (nelikümmend viis tuhat) krooni. Pakkuja on kohustatud esitama panga, kindlustus- või finantsasutuse garantiisertifikaadi pakkumise tagatise kohta või kandma pakkumise tagatise summas 45000 krooni Padise Vallavalitsuse arveldusarvele nr. 1120178374/Swedbank märgusõnaga "Harju-Risti Põhikooli algklasside hoonetiiva rekonstrueerimistööde pakkumise tagatis" ja esitama vastavasisulise maksekorralduse. Raha peab olema laekunud Hankija kontole pakkumise esitamise ajaks. Pakkumise tagatis peab olema jõus vähemalt pakkumise jõusoleku tähtaja jooksul.
Kvalifitseerimise tingimustele vastavuse hindamiseks vajalikud andmed ja nende vorminõuded:
Pakkuja peab esitama kirjaliku kinnituse registreeringutest asukohamaa erialastes registrites, registrite nimetused, registreeringute numbrid ja kehtivus ning tegevuslubade vastavad andmed (RHS § 41 lg 3).
Pakkujal tuleb esitada andmed kolme viimase majandusaasta (2006-2008) netokäivete kohta ehitus- ja eritööde osas (RHS § 40 lg 1 p 3), kus juures 2008 aasta netokäive ehitus- ja eritööde osas peab olema vähemalt 10 (kümme) miljonit Eesti krooni.
Pakkuja esitab kolmel viimasel aastal (2006-2008) tehtud ehitustööde nimekirja, tuues eraldi välja haridusasutustega seotud tööd, märkides selles ära ehitustööde maksumused, tegemise ajad ja kohad ja nimekirjas sisalduvad riigihanked (RHS § 41 lg 1 p 1).
Pakkuja viimase kolme aasta jooksul täidetud lepingute hulgas peab olema vähemalt üks haridusasutustega seotud ehitustööde tegemiseks või ehitamiseks peatöövõtjana sõlmitud leping ning vastavate rajatiste kogumaksumus ilma käibemaksuta peab olema vähemalt 5 miljonit krooni.
Pakkuja omakäeline kinnitus töö- või liiklusvahendite, seadmete ja tehnilise varustuse olemasolu kohta või vastava kirjaliku kokkuleppe olemasolu vajaliku tehnika omandamiseks või kasutusse võtmiseks, mida pakkuja või taotleja saab hankelepingu täitmisel kasutada (RHS § 41 lg 1 p 8)
Hankedokumentide taotlemise tähtaeg (viimane päev) on 22. mai 2009 kell 14:00.
Hankemenetlusel osalemisest huvitatud isikutele väljastatakse Hankedokumendid 2 (kahe) tööpäeva jooksul peale vastava taotluse esitamist elektroonilises vormis saates vastavasisulise teate e-posti aadressile
janar@erkas.ee Huvitatud isikutele saadetakse dokumendid 2 (kahe) tööpäeva jooksul elektroonilisel teel.
Info ja dokumendid: ERKAS Valduse OÜ, Janar Õunpuu, tel: 694 3422, e-post:
janar@erkas.ee.
Pakkumused esitada hiljemalt 27. mai 2009 kell 12:00.