05. detsember 2023
OÜ Sindi Vesi kuulutab välja hanke Sindi reoveepumpla pumba ostmiseks. Sindi Vesi OÜ kutsub osalema väikehankes pakkumuse esitamisega Sindi reoveepumpla ühe pumba, siibri ja tagasilöögiklapi (edaspidi Seadmed) ostmiseks transpordiga sihtkohta (Kalamaja tee 2a, Sindi linn Tori vald, Pärnumaa) tähtajaga 4(neli) kuud peale lepingu sõlmimist.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 11.12.2023 10:00.
09. november 2023
OÜ Sindi Vesi kuulutab välja hanke Sindi reoveepumpla pumba vahetuseks. Käesoleva hanke eesmärgiks on Sindi reoveepumpla ühe pumba, siibri ja tagasilöögiklapi (edaspidi Seadmed) ostmine koos vanade seadmete demonteerimise, uute seadmete transpordiga sihtkohta (Kalamaja tee 2a, Sindi linn Tori vald, Pärnumaa) ja paigaldamisega tähtajaga 5(viis) kuud peale lepingu sõlmimist.
Tööde kestus: 5 kuud.
Pakkumuse esitamise tähtpäev: 27.11.2023 09:00.
03. jaanuar 2005
Sindi linna kanalisatsiooni peapumpla rekonstrueerimistööde teostajaks valiti Terrat AS. Tööde käigus renoveeritakse täielikult pumbajaama tehnoloogiline seadmestik, elektrisüsteem, ventilatsioon, veevarustus ja kanalisatsioon, teostatakse hoone siseruumide remont, remonditakse välisfassaadid, trepid ja katus. Rekonstrueeritakse 100 meetrit pumbamajja sisenevat isevoolset kanalisatsioonitrassi ja teostatakse 635 meetri pumbajaamast väljuva kanalisatsiooni survetrassi projekteerimis-ehitustööd.
20. september 2004
Sindi Linnavalitsus kuulutab välja avatud pakkumise Sindi linna kanalisatsiooni peapumpla rekonstrueerimistöödele. Tööde käigus renoveeritakse täielikult pumbajaama tehnoloogiline seadmestik, elektrisüsteem, ventilatsioon, veevarustus ja kanalisatsioon, teostatakse hoone siseruumide remont, remonditakse välisfassaadid, trepid ja katus. Rekonstrueeritakse 100 meetrit pumbamajja sisenevat isevoolset kanalisatsioonitrassi ja teostatakse 635 meetri pumbajaamast väljuva kanalisatsiooni survetrassi projekteerimis-ehitustööd. Tellijal on õigus vähendada hanke mahtu kuni 30% sõltuvalt pakkumiste hinnast ja finantseerimise võimalustest.
Tööde teostamise tähtaeg on 180 päeva alates hankelepingu sõlmimisest.
Nõutavad tagatised ja garantiid:
1. Pakkumise tagatise suurus 30 000 krooni;
2. Ehitusperioodi pangatagatis e. täitmistagatis 10% käibemaksuga töövõtuhinnast, kestusega 3 kuud üle töövõtu tähtpäeva;
3. Garantiiperioodi pangatagatis 2% käibemaksuga töövõtusummast (koos lisa- ja muutustöödega), kestusega 3 kuud üle garantiiperioodi lõpptähtpäeva.
Pakkumise kutse dokumente väljastab Sindi Linnavalitsus peale dokumentide eest summa 700 krooni tasumist. Tasuda saab kohapeal sularahas või ülekandega Hansapanka a/a-le 1120145828. Pakkumise kutse dokumentide saamiseks tuleb esitada taotlus vähemalt 3 tööpäeva enne pakkumise kutse dokumentide väljavõtmist.
Pakkumised esitada hiljemalt 20. oktoober 2004 kell 14.00.
30. august 2004
Sindi linna pumbajaama (heitveejaama) rekonstrueerimistöödega planeeritakse alustada käesoleval aastal. Pumbajaama rekonstrueerimise maksumus on 4,6 miljonit krooni. Ehitaja leidmiseks kuulutatakse välja riigihankekonkurss.
20. september 2002
Sindi Linnavalitsus kuulutab välja avatud pakkumise Sindi linna kanalisatsiooni peapumpla rekonstrueerimistöödele. Töövõtu korralduse meetod: projekteerimis-ehitus töövõtt. Töövõtt sisaldab kanalisatsiooni peapumpla rekonstrueerimist, pumplasse siseneva kanalisatsioonitrassi renoveerimist 160 meetri ulatuses, siibrite ja kaevude vahetust, pumplasse veetrassi projekteerimist ja ehitamist (orienteeruvalt 80m, 32mm). Pumplas on vajalik vahetada pumbad, kogu torustik asendada roostevabast materjalist torudega, kõik metallkonstruktsioonid (trepid, platvormid jms.) asendada kuumtsink kattega konstruktsioonidega, pumbajaama töö peab olema kontrollitav ja juhitav arvuti abil läbi GSM liinide. Kanalisatsioonitrassi (600 mm) renoveerimise projekti koostamisel saab kasutada AS Eesti Veevärk poolt teostatud TV- uuringu materjale. Seitse betoonist kanalisatsioonikaevu asendada plastkaevudega. Siibrid trassil (3 tk.) asendada nugasiibritega.
Pakkumise kutse dokumentide eest tasuda 500 krooni. Pakkumised esitada sekretäri tuppa hiljemalt 3. oktoobril 2002 kell 14.00.
Läbirääkimiste kord: 1. Tellija võib pidada läbirääkimisi taotlejatega peale taotlejate poolt taotluste esitamist ja pakkujatega peale pakkumuste esitamist. 2. Läbirääkimised algatab ja korraldab Tellija. 3. Läbirääkimised toimuvad iga taotlejaga / pakkujaga eraldi. 4. Sindi Linnavalitsust võivad läbirääkimistel esindada riigihanke eest vastutav isik ja tema poolt volitatud isikud. 5. Läbirääkimised toimuvad ostja ja pakkuja vahel kokku lepitud nõupidamiste või Tellija ja taotleja/pakkuja vahelise kirjavahetuse näol. Iga nõupidamise kohta koostatakse protokoll, mis allkirjastatakse mõlema osapoole poolt. 6.Läbirääkimiste tulemusel võib ostja muuta pakkumise kutse dokumente, edastades vastava info korraga kõikidele pakkujatele.